Autko dotarło już do Polski i czeka na swoją kolej w renowacji . Całość prac tak jak i GT390 będzie wykonywane w dobrze znanym wszystkim i godnym polecenia warsztacie US66 Garage.
Poniżej wstawiam kilka fotek .
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ee54f817e517.jpg)
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/954ff0a9b8a0.jpg)
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/954ff0a9b8a0.jpg)
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/01cb964f8546.jpg)
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/857b56a59b9b.jpg)
Gobo pisze:UUUU szacun.
Najwyższa liga kolekcjonerska mustangów... jak ładnie zrobisz to cena duuużo wyższa niż S-cody 67/68.
Tanio nie będzie, ale warto. Silnik ma? Czy po jakimś swapie?
Robię takiego samego tylko 390FE w manualu, nawet na takich samych kołach kupiłem (KeYstone), mam fajny zakład który je odnowił i wyglądają jak nowe.
W wolnej chwili muszę i ja foty wrzucić
Czarny - szybkijacpocz pisze:Fajny bo biały
A Tahoe Turquoise najszybszy+ ,dostojny, szlachecki, czy jaki ?anbr64 pisze:Czarny - szybkijacpocz pisze:Fajny bo biały
Czerwony - szybszy
Biały - najszybszy!
I tego się trzymamy.