[Caprifan] Mustang Hardtop Coupe 67'

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-07-07, 19:19

Dźwięk naprawde extra,nie wiedziałem że rzędowa szóstka może tak warczyć :)
Państwo młodzi chyba zachwyceni :) Zdjęcia powalają :) Pozdrawiam



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-07-08, 12:51

ano dałem poprowadzić.. Młodzi to moi bardzo dobrzy znajomi a Kolega sam posiada klasyka w postaci Forda Taunusa GT z rocznika 75



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-07-20, 10:05

boleknh pisze:Dźwięk naprawde extra,nie wiedziałem że rzędowa szóstka może tak warczyć :)
Klasyczne, duże I6 pieknie może gadać. Codziennie się delektuję w drodze do i z pracy moim 4,2D :hyhy:
Konstrukcyjnie to I6 jest lepiej wyważony od V8 ;)

Jak tam Caprifan, kły zamontowane?? :D


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-08-04, 09:24

Kły zamontowane jeszcze raz dzięki za ich zakup.... :)
Fotki jakieś aktualne zrobię na dniach.
Poki co auto połyka kolejne kilometry. W tym sezonie jest już ich prawie dwa tysiące...



Awatar użytkownika
Kamil
Forumowicz
Posty: 228
Rejestracja: 2010-05-22, 16:45
Model: 3.0d

Post autor: Kamil » 2010-08-04, 09:40

Caprifan, nie sprzedajesz go czasem? Bo widziałem na otomoto podobny z takimi samymi felgami.


Obrazek
dubi dubi duba, dubi dubi duba... agent Pe!

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-08-05, 13:58

sprzedaje jest tu nawet w ogłoszeniach...



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-10-31, 09:48

Zdjęcia z sesji zdjęciowej...


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-10-31, 09:49

Według wszystkich znaków na ziemi i niebie fabrycznie w moim Mustangu był silnik 289CiD V8 225KM. Powrót do oryginału nie był by możliwy gdyby nie kolega "Medy" który to zamieścił ogłoszenie o sprzedaży całego napędu z Mustanga. Szybka decyzja , telefon do właściciela i silnik zaklepany. Obecnie silnik już w garażu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-10-31, 10:04

Caprifan, ciekawe zdjęcia z sesji ślubnej, zwłaszcza tej ze złomowiska :ok:

super ze udało się Tobie znaleźć silnik i całą resztę do powrotu do V8, pełen komfort bo mozesz sobie jezdzic i przy tym remontować nowy silnik :)



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-11-17, 22:36

Silnik rozszyfrowany
C5AE-6015E czyli 289 z roku 65 a dokładnie z 22 kwietnia.
Kolektor Edelbrock Performance 289
Gaźnik Holley 1850-3

Na dniach buduje stelaz i trza go odpalić i zobaczyć co warty :)



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2011-01-27, 23:11

Silnik odpalony. Tak jak sprzedawca zapewniał chodzi ładnie. Nie kopci. Pracuje róno. Wolne obroty trzyma, dobrze się wkręca. Ciśnienie oleju jest :). Jutro pomiar kompresji, pomiar ciśnienia oleju zegarem i jak wszystko gra to malowanie i wkładam.
Ostatnio zmieniony 2011-01-31, 21:02 przez Caprifan, łącznie zmieniany 1 raz.



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2011-01-29, 00:05

Ostatnio zmieniony 2011-01-31, 21:01 przez Caprifan, łącznie zmieniany 1 raz.



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: [Caprifan] Mustang Hardtop Coupe 67'

Post autor: Caprifan » 2011-02-22, 13:35

Po dokładnych przemyśleniach wszystkich plusach i minusach postanowiłem nie montować V8. Wiem wiem wydaje się to dziwne ale niesie to ze sobą szereg zmian które pociągneły by budżet przeznaczony na remont karoseri. Tak więc pozostaje moje sprawdzone 3,3litra i magiczne 120KM. Dzięki temu jest większa sznasa na pojawienie się na tegorocznych imprezach.
Pozdrawiam!!!



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: [Caprifan] Mustang Hardtop Coupe 67'

Post autor: pluzz » 2011-02-22, 14:36

Ja popieram Twoja decyzje. Panuje jakis dziwny mit i starszne parcie na 8 garów. A wystarczy przejrzeć youtube, żeby zobaczyć, że te I6 można ładnie wyśrubować a dźwiękiem wcale nie ustępują V8. Pamiętam jak teściowa podskoczyła jak odpalałem I6 kolegi z NML - ja sam się zdziwiłem jak to chodziło...

Znaczy się na III OZM zdążysz?


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: [Caprifan] Mustang Hardtop Coupe 67'

Post autor: Caprifan » 2011-02-22, 15:42

17 kwietnia będe.
Silnik już nie aktualny.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”