[Masiewa] convertible 65 v8 reanimacja

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Masiewa
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-13, 20:57
Model: covertble 65
Silnik: inny V8
Kolor: white wimbledon

[Masiewa] convertible 65 v8 reanimacja

Post autor: Masiewa » 2011-02-04, 00:36

Witam

Zaczynam walke z reanimacją mojego mustanga



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-02-04, 00:38 przez Masiewa, łącznie zmieniany 1 raz.



Masiewa
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-13, 20:57
Model: covertble 65
Silnik: inny V8
Kolor: white wimbledon

Post autor: Masiewa » 2011-02-04, 00:41

potrzebuje pomocy w selekcji części


-hamulce ze wspomaganiem kierownicy
-tył hamulce bębny cały set
-wszystkie drążki zawieszenia ,końcówki,amortyzatory
-cały układ chłodzący(bez klimy bo niemam)widziałem całe sety

to narazie tylko tyle



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2011-02-04, 11:08

NO popatrz taki fajny mustang i tak blisko. Jak się zrobi troche cieplej to wpadne pooglądać moim konikiem.
Pozdrawiam!!!



Masiewa
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-13, 20:57
Model: covertble 65
Silnik: inny V8
Kolor: white wimbledon

Post autor: Masiewa » 2011-02-04, 11:53

Caprifan ,wpadaj na kawulca jak będziesz w Kostrzynien to pobajerzymy



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2011-02-05, 01:25

Masiewa pisze:potrzebuje pomocy w selekcji części


-hamulce ze wspomaganiem kierownicy
-tył hamulce bębny cały set
-wszystkie drążki zawieszenia ,końcówki,amortyzatory
-cały układ chłodzący(bez klimy bo niemam)widziałem całe sety

to narazie tylko tyle
1. wspomaganie, kompletny kit
http://www.cjponyparts.com/POWER-STEERI ... 66/p/PSK3/

2. hamulce, rozumiem że tarczowe ? na http://www.discbrakeswap.com są sety w miarę przystępne cenowo, dla auta ze wspomaganiem, lub bez.

http://www.discbrakeswap.com/index.php? ... ory_id=1#d

3. Bębny na tył - ten poniżej jest do 66 ale taki sam jest tez do 65

http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... =BK67R8+01

EDIT: tu jest poprawny zestaw: http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... =BK66R1+01

4. Zawieszenie
+ http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... 1=FEKS4+01
+ http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... =CS8090+01
+ http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... 1=42329+01
+ http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... 1=FS769+01
coś tam jeszcze pewnie dojdzie

5. układ chłodzenia
hmm, ale cały? chłodnica, pompa wody, sporo tego, trzeba przemyśleć czego faktycznie potrzeba i wtedy kompletować.

najlepiej jakby ktoś jeszcze odnośnie powyższego się wypowiedział i dał jakieś wskazówki, co dwie głowy to nie jedna ;)
Ostatnio zmieniony 2011-02-05, 13:58 przez Pavulon_, łącznie zmieniany 1 raz.



Masiewa
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-13, 20:57
Model: covertble 65
Silnik: inny V8
Kolor: white wimbledon

Post autor: Masiewa » 2011-02-05, 19:26

Dzięki Pavulon za pomoc!
Co do tego układu chłodzącego to cały set potrzebuje, chłodnice najlepiej z wentylatorem bo słyszałem że te modele mają tendencje do przegrzewania,pompa wody węże no i niewiem co tam jeszcze przychodzi ale sa napewno całe takie sety może troche unowocześnione ale napewno będzie to dobre dla silnika który odbudowuje od podstaw

w poniedziałek nowe foty z reanimacji mojego złomka
Ostatnio zmieniony 2011-02-05, 19:46 przez Masiewa, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2011-02-05, 19:40

przy zawieszeniu jeszcze amorki by się przydały :hyhy:

http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... =SHOCK2+01



Masiewa
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-13, 20:57
Model: covertble 65
Silnik: inny V8
Kolor: white wimbledon

Post autor: Masiewa » 2011-02-05, 20:50

amory napewno,komplet tłumików,headersy,kolektor i gaznik tu musze dobrze wybrac bo silnik po kapitalnym remoncie z 4,7 zrobił sie 5.0 ,myślałem o jakimś zestawie ederblocka ale nie wiem co będzie odpowiednie



Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Post autor: bart.knop » 2011-02-05, 21:02

Masiewa pisze:amory napewno,komplet tłumików,headersy,kolektor i gaznik tu musze dobrze wybrac bo silnik po kapitalnym remoncie z 4,7 zrobił sie 5.0 ,myślałem o jakimś zestawie ederblocka ale nie wiem co będzie odpowiednie
ty tak na raz raz robisz ten remoncik??
masz jakis plan, na kiedy auto ma byc gotowe???
odslon rabka tajemnicy :)



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2011-02-05, 21:17

Masiewa pisze:amory napewno,komplet tłumików,headersy,
ja do swojego 65 vert kupuje te:

http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... 1=65230+01

to stockowe ale od wersji GT. Nad headersami tez sie zastanawiam, nie wiem właśnie czy może po prostu siekne kolektory wydechowe od k-code'a hi-po.

Masiewa pisze:,kolektor i gaznik tu musze dobrze wybrac bo silnik po kapitalnym remoncie z 4,7 zrobił sie 5.0 ,myślałem o jakimś zestawie ederblocka ale nie wiem co będzie odpowiednie
rozwiercałeś go ? :hyhy:

silnik miałeś jak widze z fotek oryginalny bez żadnych zmian, powiedz jak tam podzespoły wyglądały po rozbiórce ? jak cylindry ? wał ? wymieniasz tłoki, wałek rozrządu ?

mój będzie rozbierany w przyszłym tygodniu prawdopodobnie, wiec dopiero sie dowiem co w nim siedzi, mając nadzieje że jest zdrowy



Masiewa
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-13, 20:57
Model: covertble 65
Silnik: inny V8
Kolor: white wimbledon

Post autor: Masiewa » 2011-02-05, 21:24

żadna tajemnica a plan ambitny lato 2011 ale raczej ciężko będzie bo problem z blacharzem obiecał że początek wiosny odbiore konika pomalowanego narazie nic nie zrobił a nie chcem go nigdzie już przewozic

no ale jestem dobrej myśli



Masiewa
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-13, 20:57
Model: covertble 65
Silnik: inny V8
Kolor: white wimbledon

Post autor: Masiewa » 2011-02-05, 21:30

Pavulon ,
wysyłam zdjęcia na twoją skrzynke to będziesz wiedział czemu rozwiercałem



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2011-02-05, 21:46

Jakie rozwiercanie??? :zdziwko:
Przeciez 289 i 302 to ta sama srednica cylindra !!
Wał i korby tylko inne.
Szkoda, ze ten Mustang nie bedzie juz jak oryginał... :zalamany:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Masiewa
Posty: 4
Rejestracja: 2009-12-13, 20:57
Model: covertble 65
Silnik: inny V8
Kolor: white wimbledon

Post autor: Masiewa » 2011-02-05, 22:05

będzie orginał tylko ze po szlifie zabieg był konieczny



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2011-02-05, 22:14

Szlif to nie rozwiercanie.
Czyli po prostu tłoki nadwymiarowe i tyle. Ale to nie robi 302 z 289 no chyba, ze wlasnie wal i korby zmieniasz.
Robiac auto nie dodawaj mu sterty modnych gadzetów z katalogu.
Chcesz lepsze chłodzenie to daj chłodnice 4-row + wiatrak z wersji z A/C.
Tarcze tez nie sa wcale potrzebne.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”