[Masiewa] convertible 65 v8 reanimacja
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-12-13, 20:57
- Model: covertble 65
- Silnik: inny V8
- Kolor: white wimbledon
[Masiewa] convertible 65 v8 reanimacja
Witam
Zaczynam walke z reanimacją mojego mustanga
Zaczynam walke z reanimacją mojego mustanga
Ostatnio zmieniony 2011-02-04, 00:38 przez Masiewa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
1. wspomaganie, kompletny kitMasiewa pisze:potrzebuje pomocy w selekcji części
-hamulce ze wspomaganiem kierownicy
-tył hamulce bębny cały set
-wszystkie drążki zawieszenia ,końcówki,amortyzatory
-cały układ chłodzący(bez klimy bo niemam)widziałem całe sety
to narazie tylko tyle
http://www.cjponyparts.com/POWER-STEERI ... 66/p/PSK3/
2. hamulce, rozumiem że tarczowe ? na http://www.discbrakeswap.com są sety w miarę przystępne cenowo, dla auta ze wspomaganiem, lub bez.
http://www.discbrakeswap.com/index.php? ... ory_id=1#d
3. Bębny na tył - ten poniżej jest do 66 ale taki sam jest tez do 65
http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... =BK67R8+01
EDIT: tu jest poprawny zestaw: http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... =BK66R1+01
4. Zawieszenie
+ http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... 1=FEKS4+01
+ http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... =CS8090+01
+ http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... 1=42329+01
+ http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... 1=FS769+01
coś tam jeszcze pewnie dojdzie
5. układ chłodzenia
hmm, ale cały? chłodnica, pompa wody, sporo tego, trzeba przemyśleć czego faktycznie potrzeba i wtedy kompletować.
najlepiej jakby ktoś jeszcze odnośnie powyższego się wypowiedział i dał jakieś wskazówki, co dwie głowy to nie jedna
Ostatnio zmieniony 2011-02-05, 13:58 przez Pavulon_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-12-13, 20:57
- Model: covertble 65
- Silnik: inny V8
- Kolor: white wimbledon
Dzięki Pavulon za pomoc!
Co do tego układu chłodzącego to cały set potrzebuje, chłodnice najlepiej z wentylatorem bo słyszałem że te modele mają tendencje do przegrzewania,pompa wody węże no i niewiem co tam jeszcze przychodzi ale sa napewno całe takie sety może troche unowocześnione ale napewno będzie to dobre dla silnika który odbudowuje od podstaw
w poniedziałek nowe foty z reanimacji mojego złomka
Co do tego układu chłodzącego to cały set potrzebuje, chłodnice najlepiej z wentylatorem bo słyszałem że te modele mają tendencje do przegrzewania,pompa wody węże no i niewiem co tam jeszcze przychodzi ale sa napewno całe takie sety może troche unowocześnione ale napewno będzie to dobre dla silnika który odbudowuje od podstaw
w poniedziałek nowe foty z reanimacji mojego złomka
Ostatnio zmieniony 2011-02-05, 19:46 przez Masiewa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
przy zawieszeniu jeszcze amorki by się przydały
http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... =SHOCK2+01
http://www.mustangunlimited.com/itemdy0 ... =SHOCK2+01
- bart.knop
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Windveil Blue
ty tak na raz raz robisz ten remoncik??Masiewa pisze:amory napewno,komplet tłumików,headersy,kolektor i gaznik tu musze dobrze wybrac bo silnik po kapitalnym remoncie z 4,7 zrobił sie 5.0 ,myślałem o jakimś zestawie ederblocka ale nie wiem co będzie odpowiednie
masz jakis plan, na kiedy auto ma byc gotowe???
odslon rabka tajemnicy
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
ja do swojego 65 vert kupuje te:Masiewa pisze:amory napewno,komplet tłumików,headersy,
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... 1=65230+01
to stockowe ale od wersji GT. Nad headersami tez sie zastanawiam, nie wiem właśnie czy może po prostu siekne kolektory wydechowe od k-code'a hi-po.
rozwiercałeś go ?Masiewa pisze:,kolektor i gaznik tu musze dobrze wybrac bo silnik po kapitalnym remoncie z 4,7 zrobił sie 5.0 ,myślałem o jakimś zestawie ederblocka ale nie wiem co będzie odpowiednie
silnik miałeś jak widze z fotek oryginalny bez żadnych zmian, powiedz jak tam podzespoły wyglądały po rozbiórce ? jak cylindry ? wał ? wymieniasz tłoki, wałek rozrządu ?
mój będzie rozbierany w przyszłym tygodniu prawdopodobnie, wiec dopiero sie dowiem co w nim siedzi, mając nadzieje że jest zdrowy
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Szlif to nie rozwiercanie.
Czyli po prostu tłoki nadwymiarowe i tyle. Ale to nie robi 302 z 289 no chyba, ze wlasnie wal i korby zmieniasz.
Robiac auto nie dodawaj mu sterty modnych gadzetów z katalogu.
Chcesz lepsze chłodzenie to daj chłodnice 4-row + wiatrak z wersji z A/C.
Tarcze tez nie sa wcale potrzebne.
Czyli po prostu tłoki nadwymiarowe i tyle. Ale to nie robi 302 z 289 no chyba, ze wlasnie wal i korby zmieniasz.
Robiac auto nie dodawaj mu sterty modnych gadzetów z katalogu.
Chcesz lepsze chłodzenie to daj chłodnice 4-row + wiatrak z wersji z A/C.
Tarcze tez nie sa wcale potrzebne.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007