[Pony] 1966 Coupe 289

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Pony
Młodszy Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
Model: 1966 Coupe 289
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony

[Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: Pony » 2011-05-10, 12:20

No to ja też się pochwalę moim nowo nabytym kucykiem, na razie parę fotek, ale obiecuję więcej.
Załączniki
c.JPG
b.JPG
a.JPG



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: 6t07t » 2011-05-10, 14:52

Ładne '66 coupe, gratulacje :super:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: giepe » 2011-05-10, 17:39

Bardzo fajny, dobrze zestawiony kolorystycznie. :ok:



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: Pavulon_ » 2011-05-10, 18:38

witamy! dobrze widzieć że klasyczna rodzina się powiększa ! napisz trochę o planach wobec auta, jaka historia, co będzisz robił jeśli wogole.



Pony
Młodszy Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
Model: 1966 Coupe 289
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: Pony » 2011-05-10, 21:13

No więc powiem szczerze, że trafiło mi się jak przysłowiowej ślepej kurze ziarno:-)
Samochód pochodzi z niemiec, jeździł tam od 2008 na tzw blachach "H". Został sprowadzony z Californi. Nie znam do końca historii samochodu, ponieważ zakupiłem go przez pośrednika z ubezpieczalni. Jedyna historia, jaką znam, to ta wyczytana z rachunków spiętych w opasłym segregatorze - naprawdę skrupulatnie prowadzona książka wraz ze wszystkimi rachunkami. Ciekawszy fragment w załączeniu:-)
Konika dostałem, ponieważ poprzedni właściciel rozbił go (prawdopodobnie na latarni). Do wymiany jest tylny błotnik, 2 felgi oraz przedni wahacz. Poza tym nic. Absolutnie NIC. No i najważniejsze: w mojej ocenie samochód jest w rewelacyjnym stanie. Zero rdzy na karoserii i pod spodem. Zdrową blachę widać ewidentnie na uszkodzonym błotniku. Samochód jest dopieszczony w każdym calu. Wiem co mówię, od ponad roku remontuję 69 corvette stingray cnvt - droga przez mękę. Mam nadzieję, że moim kucykiem będę mógł pobrykać jeszcze w tym roku:-)
Załączniki
engine.JPG



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: pluzz » 2011-05-10, 23:05

Rzeczywiście imponująca lista. Puryści będą cmokać i unosić brwi, ale założę się, że jazda nim to sama przyjemność. Teraz tylko czekać okazji do wspólnej przejażdżki :D


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: Pavulon_ » 2011-05-10, 23:38

oj tam oj tam :D

przecież te wszystkie rzeczy dotyczą tego czego nie widać :P :P ... więc luz ;)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: rick » 2011-05-11, 03:16

Ładne samochod! ;)
Wow, jest wielki camshaft w mały silnik. Używamy tego wałka rozrządu do 1 / 4 mili wyścigi. Jeśli mogę zaoferować sugestie. Jeśli głowy są Ford 302 głów, można uzyskać łatwy 80+ HP po zmianie na coś AFR, Trick Flow, DART. Powodem jest to, że wałek rozrządu i kolektor dolotowy są na wysokie wyścigu obr / min. Zaczynają podejmowania ponad 3000 obr / min do około 7000RPM. Ford 302 głowy przestań robić moc około 5000 obr / min. Tak jak zaczniesz robić mocy, silnik nie ma wystarczająco dużo powietrza do korzystania z wałka rozrządu, kolektor dolotowy o RPM zostały one przeznaczone. Proszę, to jest po prostu tylko coś mieć na uwadze, NIE krytykować, jeżeli są one Forda głowy.
Mimo, że samochód musi wywołać uśmiech na twarzy



Pony
Młodszy Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
Model: 1966 Coupe 289
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: Pony » 2011-05-11, 17:01

Faktycznie, modyfikacje nie zmieniły oryginalnego wyglądu samochodu, zarówno wewnątrz jak i zewnątrz. Jedyne co może razić to patent z głośnikami na tylnej półce. Koleś pojechał na maksa i wrąbał tam 2 głośniki wielkie jak znaki stopu :)
Rick, głowice wg mojej wiedzy i opisu pochodzą z 302, a dodatkowe 80HP to kusząca perspektywa ;) ale najpierw muszę dobrowadzić autko do stanu używalności po stłuczce.
Części już zamówione w cjponyparts.com. Nie bawię się w rzeźbę, wymieniam cały tylny quarter panel.
Jak się nim jeździ nie mam pojęcia, bo przedni dolny wahacz jest skrzywiony i kółko trochę leży. Ale V8 gada jak trza :]



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: rick » 2011-05-11, 20:51

oh, na pewno silnik jest bardzo lumpy i nie chodzi gładka. :hyhy: Po prostu możez zauważyć, że może nie być, ża bardzo moc w niski RPM.4,10 gears pomoże. Między 3500 i 5000 RPM trzymaj się! :przestraszony: :szok:



Pony
Młodszy Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
Model: 1966 Coupe 289
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: Pony » 2011-05-13, 00:35

Nie, silnik na pewno nie chodzi gładko, prawdziwy dzikus :] Już nie mogę się doczekać, kiedy sprawdzę, co potrafi...



Raven
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-04-18, 13:11
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Re: [Pony] 1966 Coupe 289

Post autor: Raven » 2011-05-18, 10:21

A propos głośników. Też miałem z tym problem ,myślałem żeby na półce z tyłu zamontować malutkie dyskretne głośniczki ,ale zdjąłem "dywanik" a tam fabrycznie wycięte otwory na głośniki 6/9 cali. I teraz pytanie ,czy zamontować 6/9 co w mojej opinii pasuje jak g... w lesie czy kombinować z jakimś wypełnieniem tych dziur. Stanęło na głośnikach 6/9 ,kupiłem z pełną maskownicą - w miarę to wygląda.


raven 1968

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”