[Pony] 1966 Coupe 289
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
- Model: 1966 Coupe 289
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony
[Pony] 1966 Coupe 289
No to ja też się pochwalę moim nowo nabytym kucykiem, na razie parę fotek, ale obiecuję więcej.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
Ładne '66 coupe, gratulacje ![Super :super:](./images/smilies/thumbup.gif)
![Super :super:](./images/smilies/thumbup.gif)
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
witamy! dobrze widzieć że klasyczna rodzina się powiększa ! napisz trochę o planach wobec auta, jaka historia, co będzisz robił jeśli wogole.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
- Model: 1966 Coupe 289
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
No więc powiem szczerze, że trafiło mi się jak przysłowiowej ślepej kurze ziarno:-)
Samochód pochodzi z niemiec, jeździł tam od 2008 na tzw blachach "H". Został sprowadzony z Californi. Nie znam do końca historii samochodu, ponieważ zakupiłem go przez pośrednika z ubezpieczalni. Jedyna historia, jaką znam, to ta wyczytana z rachunków spiętych w opasłym segregatorze - naprawdę skrupulatnie prowadzona książka wraz ze wszystkimi rachunkami. Ciekawszy fragment w załączeniu:-)
Konika dostałem, ponieważ poprzedni właściciel rozbił go (prawdopodobnie na latarni). Do wymiany jest tylny błotnik, 2 felgi oraz przedni wahacz. Poza tym nic. Absolutnie NIC. No i najważniejsze: w mojej ocenie samochód jest w rewelacyjnym stanie. Zero rdzy na karoserii i pod spodem. Zdrową blachę widać ewidentnie na uszkodzonym błotniku. Samochód jest dopieszczony w każdym calu. Wiem co mówię, od ponad roku remontuję 69 corvette stingray cnvt - droga przez mękę. Mam nadzieję, że moim kucykiem będę mógł pobrykać jeszcze w tym roku:-)
Samochód pochodzi z niemiec, jeździł tam od 2008 na tzw blachach "H". Został sprowadzony z Californi. Nie znam do końca historii samochodu, ponieważ zakupiłem go przez pośrednika z ubezpieczalni. Jedyna historia, jaką znam, to ta wyczytana z rachunków spiętych w opasłym segregatorze - naprawdę skrupulatnie prowadzona książka wraz ze wszystkimi rachunkami. Ciekawszy fragment w załączeniu:-)
Konika dostałem, ponieważ poprzedni właściciel rozbił go (prawdopodobnie na latarni). Do wymiany jest tylny błotnik, 2 felgi oraz przedni wahacz. Poza tym nic. Absolutnie NIC. No i najważniejsze: w mojej ocenie samochód jest w rewelacyjnym stanie. Zero rdzy na karoserii i pod spodem. Zdrową blachę widać ewidentnie na uszkodzonym błotniku. Samochód jest dopieszczony w każdym calu. Wiem co mówię, od ponad roku remontuję 69 corvette stingray cnvt - droga przez mękę. Mam nadzieję, że moim kucykiem będę mógł pobrykać jeszcze w tym roku:-)
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
Rzeczywiście imponująca lista. Puryści będą cmokać i unosić brwi, ale założę się, że jazda nim to sama przyjemność. Teraz tylko czekać okazji do wspólnej przejażdżki ![Wesoly :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Wesoly :D](./images/smilies/biggrin.gif)
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
oj tam oj tam
przecież te wszystkie rzeczy dotyczą tego czego nie widać
... więc luz ![Mruga ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![Wesoly :D](./images/smilies/biggrin.gif)
przecież te wszystkie rzeczy dotyczą tego czego nie widać
![Jezyk :P](./images/smilies/tongue.gif)
![Jezyk :P](./images/smilies/tongue.gif)
![Mruga ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
Ładne samochod!
Wow, jest wielki camshaft w mały silnik. Używamy tego wałka rozrządu do 1 / 4 mili wyścigi. Jeśli mogę zaoferować sugestie. Jeśli głowy są Ford 302 głów, można uzyskać łatwy 80+ HP po zmianie na coś AFR, Trick Flow, DART. Powodem jest to, że wałek rozrządu i kolektor dolotowy są na wysokie wyścigu obr / min. Zaczynają podejmowania ponad 3000 obr / min do około 7000RPM. Ford 302 głowy przestań robić moc około 5000 obr / min. Tak jak zaczniesz robić mocy, silnik nie ma wystarczająco dużo powietrza do korzystania z wałka rozrządu, kolektor dolotowy o RPM zostały one przeznaczone. Proszę, to jest po prostu tylko coś mieć na uwadze, NIE krytykować, jeżeli są one Forda głowy.
Mimo, że samochód musi wywołać uśmiech na twarzy
![Mruga ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Wow, jest wielki camshaft w mały silnik. Używamy tego wałka rozrządu do 1 / 4 mili wyścigi. Jeśli mogę zaoferować sugestie. Jeśli głowy są Ford 302 głów, można uzyskać łatwy 80+ HP po zmianie na coś AFR, Trick Flow, DART. Powodem jest to, że wałek rozrządu i kolektor dolotowy są na wysokie wyścigu obr / min. Zaczynają podejmowania ponad 3000 obr / min do około 7000RPM. Ford 302 głowy przestań robić moc około 5000 obr / min. Tak jak zaczniesz robić mocy, silnik nie ma wystarczająco dużo powietrza do korzystania z wałka rozrządu, kolektor dolotowy o RPM zostały one przeznaczone. Proszę, to jest po prostu tylko coś mieć na uwadze, NIE krytykować, jeżeli są one Forda głowy.
Mimo, że samochód musi wywołać uśmiech na twarzy
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
- Model: 1966 Coupe 289
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
Faktycznie, modyfikacje nie zmieniły oryginalnego wyglądu samochodu, zarówno wewnątrz jak i zewnątrz. Jedyne co może razić to patent z głośnikami na tylnej półce. Koleś pojechał na maksa i wrąbał tam 2 głośniki wielkie jak znaki stopu ![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
Rick, głowice wg mojej wiedzy i opisu pochodzą z 302, a dodatkowe 80HP to kusząca perspektywa
ale najpierw muszę dobrowadzić autko do stanu używalności po stłuczce.
Części już zamówione w cjponyparts.com. Nie bawię się w rzeźbę, wymieniam cały tylny quarter panel.
Jak się nim jeździ nie mam pojęcia, bo przedni dolny wahacz jest skrzywiony i kółko trochę leży. Ale V8 gada jak trza![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
![Wesoly :)](./images/smilies/smile.gif)
Rick, głowice wg mojej wiedzy i opisu pochodzą z 302, a dodatkowe 80HP to kusząca perspektywa
![Mruga ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Części już zamówione w cjponyparts.com. Nie bawię się w rzeźbę, wymieniam cały tylny quarter panel.
Jak się nim jeździ nie mam pojęcia, bo przedni dolny wahacz jest skrzywiony i kółko trochę leży. Ale V8 gada jak trza
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
oh, na pewno silnik jest bardzo lumpy i nie chodzi gładka.
Po prostu możez zauważyć, że może nie być, ża bardzo moc w niski RPM.4,10 gears pomoże. Między 3500 i 5000 RPM trzymaj się!
![Szok :szok:](./images/smilies/eek.gif)
![Hyhy :hyhy:](./images/smilies/naughty.gif)
![Przestraszony :przestraszony:](./images/smilies/scared.gif)
![Szok :szok:](./images/smilies/eek.gif)
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
- Model: 1966 Coupe 289
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
Nie, silnik na pewno nie chodzi gładko, prawdziwy dzikus
Już nie mogę się doczekać, kiedy sprawdzę, co potrafi...
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2009-04-18, 13:11
- Model: Mustang 1968 coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
Re: [Pony] 1966 Coupe 289
A propos głośników. Też miałem z tym problem ,myślałem żeby na półce z tyłu zamontować malutkie dyskretne głośniczki ,ale zdjąłem "dywanik" a tam fabrycznie wycięte otwory na głośniki 6/9 cali. I teraz pytanie ,czy zamontować 6/9 co w mojej opinii pasuje jak g... w lesie czy kombinować z jakimś wypełnieniem tych dziur. Stanęło na głośnikach 6/9 ,kupiłem z pełną maskownicą - w miarę to wygląda.
raven 1968