[wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: rick » 2011-09-07, 00:12

to wszystko jest normalne. Każdy, kto mówi, że nigdy nie miał problemu kłamie. To zawsze kilka tygodni, aby uzyskać nową budowę, doskonały. Zawsze jest coś, czego brakuje, niewłaściwe części, źle część. Kiedy wbudowal alskiego silnik, nowy rozrusznik nie działa, zamian za inną. Miałem problemy z gaźnika, nowa pompa paliwa miał zbyt dużego nacisku.

Zmieniłem kolektor dolotowy na MAXA 68. Jak dalem na nowym, to wyciekły z tyłu. Zrobiłem jescze raz, znowu ten sam wyciek. To był zły część z przodu do węża nagrzewnicy. Zmieniłem część za jego starego, bez wycieku.

Żaden samochód jest doskonały pierwszy raz. Nawet Chip Foose ma problemy:)



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: muarah » 2011-09-07, 23:42

rick pisze:Nawet Chip Foose ma problemy:)
Widząc jak to robią w programie Poturbowani, ze 3 razy bym się zastanowił zanim zdecydowałbym się na samochód robiony przez ekipę Chipa Foosa;)


muarah

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: rick » 2011-09-08, 00:31

Nie zrozumcie mnie źle, samochody z jego warsztat są pierwszej klasy. Widziałem kilka jego samochodów w Detroit, niesamowite. To trwa około 3-5 lat dla niektórych.
Zawsze, te samochody są jeźdzone zeby naprawić błędy. Nikt, wykończy samochodu i daje ją z powrotem bez próby. Słyszałem samochody na "Overhaulin", nie były bardzo dobre. Mój malarz mówi najłatwiej ukryć złe nadwozia jest malowania więcej niż jeden kolor



pimp
Młodszy Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 2009-10-04, 13:44
Model: coupe 65
Silnik: inny V8

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: pimp » 2011-09-08, 10:42

to prawda co mowi rick. pamietam jak po 9 miesiecznym remoncie(ciaglym postoju w garazu) wyjechalem 1 raz :D pojechalem 30km za miasto zgasilem auto a potem juz nie chcialo odpalic - gaznik sie przytkal, wiec musialem go odpalać na gazie i hamulcu jednoczesnie i za kazdym razem ruszac z piskiem :D a przy predkosci ponizej 20 mil gasl, wiec kazde skrzyzowanie oznaczalo siare :wstyd: procz tego okazalo sie ze jeden ze sworzni mial za malo smaru i strasznie skrzypialo.
tak wiec zawsze cos wyjdzie w tloku, aczkolwiek ta renowacje przeprowadzalem sam, a od wszelkich specy wymagalbym wiecej :]



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: muarah » 2011-09-08, 10:46

od nikogo nie wymagaj więcej niż od siebie, taką mam zasadę;)


muarah

wiewior
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2009-04-05, 14:54
Model: 1969 fastback gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: Chevy Crystal Red
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: wiewior » 2011-09-08, 11:28

A ja wymagam od specjalistów więcej ;)

popatrz na to
Obrazek

gdybym ja założył takie śrubki, i zardzewiały po 4 miesiącach, było by ok, bo się nie znam,
ale jak płacę komuś żeby mi to założył, i ten ktoś twierdzi że będzie jak nówka przez następne 40 lat to wymagam choćby te minimum wiedzy na temat tego, że "ocynki" które sobie kupił w castoramie jednak zardzewieją po jednym deszczu.

Albo to
Obrazek

ja mogę nie wiedzieć po jakim czasie składać samochód żeby świeża farba nie przykleiła się do rozpórki. Ale od lakiernika profesjonalisty wymagam posiadania takiej wiedzy.
A jeśli rozpórka nie pasuje, to wymagam rozwiązania problemu w inny sposób niż jeb***cie młotkiem w budę. Nie wiem jak, bo się nie znam, ale jak specjalista też nie wie, to nie powinien w ogóle robić, zamiast brać kasę za taką wieśniacką robotę.



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: muarah » 2011-09-08, 11:58

Oczywiście, że nie można się brać samemu za rzeczy o których się nic nie wie, albo jak już to trzeba najpierw temat zgłębić co przy dzisiejszym dostępie do informacji nie jest takie trudne.
Akurat nie sądzę, żebyś Twoje wymagania były wygórowane, to raczej poziom kompetencji tego gościa jest niższy od Twojego albo robił Ci na złość bo niektóre niedoróbki są tak ewidentne, że nawet czegoś takiego nie można wykluczać.


muarah

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: muarah » 2011-09-08, 12:04

Czy mieliście taki układ, że zleceniodawca remontu kupował także wszystkie cześci do Twojego auta i to miało być w całkowitej cenie remontu?
Nie pytam bo to Twoja sprawa ale naprawdę bardzo jestem ciekaw ile kosztuje taki "remont generalny";)


muarah

wiewior
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2009-04-05, 14:54
Model: 1969 fastback gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: Chevy Crystal Red
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: wiewior » 2011-09-08, 14:06

Niestety kupował części, ale nie umawiałem się na określoną kwotę remontu, miało być zrobione dobrze i miałem zapłacić od roboczogodziny, ile by tych godzin nie wyszło.
Zaraz wyślę Ci na priv Jego rozliczenie to porównasz ze swoimi wydatkami ;)
Oczywiście pozycje takie jak remont alternatora za 280zł czy kiepski chrom na przednim zderzaku za 1000zł albo koszt ustawiania zbieżności to ewidentne naciąganie.


Aha, i dziś kolejne partactwo wyszło, na tylnej półce położone zostały uszczelki zapakowane w folie - wielkość i waga zwykłej gazety.
Poleżało sobie tydzień a dziś przy sprzątaniu odeszło razem z farbą..



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: muarah » 2011-09-08, 17:10

Ale wiesz co jest pocieszające: ten samochód wciąż super wygląda na zdjęciach! No i jak tu kupić auto w USA na podstawie samych zdjęć;-)


muarah

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: rick » 2011-09-08, 18:39

być ostrożnym przy zakupie samochodów z USA, ekonomia jest bardzo zła i ludzie są zdesperowani. Czasem samochód nie istnieje, płacisz, a potem wszystko znika. Miałem szczęście z dwóch członków. Znaleźli reklamy, udało mi się iść i zobaczyć. Wysłałem zdjęcia złe rzeczy z samochodów.

Ale sytuacja pogorszy się w USA. Obama robi w sekrecie przepisów, ludzie się złe. Mówiom nawet o możliwych stanu wojennego. Było ćwiczenia wojskowe na rzece niedaleko mojego domu między Windsor i Detroit o łapania "terrorystów", przechodząc przez rzekę dwa tygodnie temu. Więc należy być ostrożnym, kupić od miejsc, które mają solidną reputację



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: alski » 2011-09-08, 21:28

wiewior pisze:A ja wymagam od specjalistów więcej ;)


gdybym ja założył takie śrubki, i zardzewiały po 4 miesiącach, było by ok, bo się nie znam,
ale jak płacę komuś żeby mi to założył, i ten ktoś twierdzi że będzie jak nówka przez następne 40 lat to wymagam choćby te minimum wiedzy na temat tego, że "ocynki" które sobie kupił w castoramie jednak zardzewieją po jednym deszczu.
Ale pojechaleś...
Akurat w Castoramie pracuję, możesz kupić co potrzeba i ocynk i nierdzewkę!
To ze gość naciąga nie znaczy że sprzedajemy szit... :wsciekly: :wsciekly:
Dość skrajna opinia... :dobani:


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: muarah » 2011-09-08, 23:28

Ja na bazie rurek z Castoramy zrobiłem "tracktion bars" do wzmocnienia moich resorow i jak działają? Poezja!


muarah

Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1573
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: Bielek » 2011-09-08, 23:50

alski pisze:
wiewior pisze:A ja wymagam od specjalistów więcej ;)


gdybym ja założył takie śrubki, i zardzewiały po 4 miesiącach, było by ok, bo się nie znam,
ale jak płacę komuś żeby mi to założył, i ten ktoś twierdzi że będzie jak nówka przez następne 40 lat to wymagam choćby te minimum wiedzy na temat tego, że "ocynki" które sobie kupił w castoramie jednak zardzewieją po jednym deszczu.
Ale pojechaleś...
Akurat w Castoramie pracuję, możesz kupić co potrzeba i ocynk i nierdzewkę!
To ze gość naciąga nie znaczy że sprzedajemy szit... :wsciekly: :wsciekly:
Dość skrajna opinia... :dobani:

hahahahahahahahaha


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: alski » 2011-09-09, 07:27

muarah pisze:Ja na bazie rurek z Castoramy zrobiłem "tracktion bars" do wzmocnienia moich resorow i jak działają? Poezja!
Muarah - Masz u mnie dużego browara! :piwo:
Brawo! Brawo! Brawo! DIY! :hurra:


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”