[wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

wiewior
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2009-04-05, 14:54
Model: 1969 fastback gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: Chevy Crystal Red
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: wiewior » 2011-09-09, 08:03

alski pisze:
Ale pojechaleś...
Akurat w Castoramie pracuję, możesz kupić co potrzeba i ocynk i nierdzewkę!
To ze gość naciąga nie znaczy że sprzedajemy szit... :wsciekly: :wsciekly:
Dość skrajna opinia... :dobani:
Może źle się wyraziłem, przepraszam :padam:
Chodziło mi o jakość na poziomie hipermarketowym, bo nie powie chyba nikt, że chipsy markowe REAL są dobre? :dobani:

Swoją drogą to właśnie zmieniłem owe śrubki na te które sam kupiłem w Castoramie, zobaczymy czy naprawdę są odporne ;)



wiewior
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2009-04-05, 14:54
Model: 1969 fastback gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: Chevy Crystal Red
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: wiewior » 2011-09-10, 10:44

W końcu mogłem trochę pojeździć autem, więc odkrywam kolejne buble ;)
Ma na liczniku już 70km, w całości zrobione po mieście bo drążki kierownicze są tak wybite, że powyżej 50kph lepiej nie jechać.
Czasem po wjechaniu w dziurę lub studzienkę samochód przesuwa się o pół metra w losową stronę a na kierownicy nie czuć nic.

Czasami po wjechaniu w dziurę koło skrzywia się i opona zaczyna piszczeć mimo, że auto jedzie prosto po gładkim asfalcie :przestraszony:
I tak sobie piszczy dopóki nie wykonam jakiegoś większego manewru albo nie wpadnę w następną dziurę, wtedy odzyskuje geometrię.

Przestał działać jeden z cutoutów. Kable od silniczków były za długie i słabo zamocowane, wysunęły się i opadły na wydech.

A na prawym przednim słupku wyszło jakieś pęknięcie lakieru, nie wiem jak to możliwe, bo przecież nie było tam nic robione..



wiewior
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2009-04-05, 14:54
Model: 1969 fastback gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: Chevy Crystal Red
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: wiewior » 2011-09-28, 09:44

Mustang od remontu ma przejechane już 120kilometrów, ostatnio był na ślubnej sesji zdjęciowej. Oczywiście blisko domu bo zawieszenia jeszcze nie zrobiliśmy.

http://imageshack.us/g/9/18255857.jpg/

oczywiście bez awarii się nie obeszło bo na miejsce musiał dojechać bez kierunkowskazów :)

a przy okazji dopisuję do listy jeszcze dwie inne rzeczy

- Automat ssania nie działa, jest to wersja na powietrze, nie jest nawet podłączony do czegokolwiek, brak przewodów, w kolektorze brak nawet gniazda do podłączenia, - a pytałem czy kupić manualny czy elektryczny gaźnik, wykonawca powiedział że najlepiej ORYGINALNY. I tym sposobem przez debila jestem pozbawiony ssania, bo ani go ręcznie nie przestawię, ani przekaźnikiem. Klapkę wykonawca zablokował w pozycji otwartej. Chyba licząc na to, że nie będę go odpalał w zimne dni i o niczym się nie dowiem.

-Po dokładniejszych testach, okazało się, że silnik w zimne dni gasł nie tyle przez brak ssania, co przez zepsuty EGR, wykonawca oczywiście wyczyścił go z zewnątrz i zamontował, nie wnikając w jego działanie. Po usunięciu zaworu silnik pali za pierwszym razem.



Awatar użytkownika
kaser1
Forumowicz
Posty: 226
Rejestracja: 2009-02-26, 22:49
Model: 1969 Mach 1 , 351W
Silnik: inny V8
Kolor: blu
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: kaser1 » 2011-11-29, 21:11

No wiewiór doprowadziłeś swoja szkape do stanu uzywalnosci, gratuluje .Ja moją 69tkę chciałem także w pół roku zrobic a przeciągnęło sie do roku choć i tak jeszcze do dziś dorabiam szczegóły ,na chwile obecna zaczynam sie bawic z tapicerką, choc była ładna, ale teraz będzie skóra czarno niebieska z przeszyciami, może zdąże poskładać klime i wspomke hamulców .Zmieniam także w wahacze przednim zawieszeniu, sworznie ,na sworznie z tuleją gumowo-stalową, będzie sie prowadził ponoć jak nowe auto, bo teraz jest troche tempawy, ale i tak prowadzi sie fajnie myslałem że będzie gorzej.
Gratulacje
P.S dobrze że czerwony niebieskich jak pisałes wystarczy.Pozdrawiam :D
Załączniki
Zdjęcie108.jpg


KASER

wiewior
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2009-04-05, 14:54
Model: 1969 fastback gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: Chevy Crystal Red
Kontakt:

Re: [wiewior] 69 Fastback zakończenie remontu

Post autor: wiewior » 2012-01-05, 20:51

A gdzie tam używalności, po prostu zmęczyło mnie wypisywanie 1038 wady którą odkryłem. po przejechaniu tych magicznych stu kilometrów.
Na przykład ostatnio sprawdziłem vacuum advance w aparacie i okazało się że w ogóle ciśnienia nie trzyma.

Ręce opadają. Czekam teraz na nową chłodnicę (to już trzecia którą będę montował)
i nowy alternator, bo ten po DWÓCH regeneracjach wciąż nie daje prądu.

Z resztą elektryki już nie powinno być problemów bo tej zimy wymieniłem dosłownie wszystko.
Zrobiłem nowy zapłon na bazie msd box'a

Także ciągle pod górkę..



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”