[Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-11-28, 15:32

TomS pisze:"koniec blacharki bardzo blisko" czyli około stycznia, lutego? :)

A i tu psze Pana to Pana zaskoczę bo blacharka już skończona, w tym tygodniu zmieniamy pokój na lakierniczy... musimy zrobić miejsce dla jakiegoś strucla Fasta'68 :P
W lutym to będzie Pan już mierzył czy silnik wchodzi pomiędzy te dwie nowe podłużnice :super:



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-12-16, 20:35

Aktualizacja.

Po otwarciu podszybia widok raczej standardowy:

Obrazek

Prawe nieco lepiej:;

Obrazek


Pewne rzeczy jeszcze na tym etapie wychodzą:

Obrazek


Wstawione reperaturki i całe podszybie wypiaskowane:

Obrazek


... i w podkład:

Obrazek


Wymieniony fartuch pod aku:

Obrazek


Widok z drugiej strony bezpośrednio po piaskowaniu (poprawia to bardzo przyczepność surowej blachy):

Obrazek


Nowe poszycia na drzwiach:

Obrazek


Wszystko wymaga "slight podifications":

Obrazek


Pasowanie detali nadwozia (maski, okularów, grila, pasów, szkieletu dachu itd):

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Szef ma hopla na punkcie linii nadwozia... równo MUSI BYĆ.

Obrazek


Obecnie auto jest na etapie szpachlowania/przygotowań do zapodkładowania (co chcemy zrobić jeszcze do świąt). Zdjęcie z dzisiaj:

Obrazek



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: CzyTyTez » 2015-12-16, 21:22

miło to podziwiać, zwłaszcza że mój na podobnym etapie :)
jesteś w stanie powiedzieć na ile mm masz zrobione szpary?
też miałeś różnice w "ostrości" kształtów nowych i starych elementów?



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: anbr64 » 2015-12-16, 22:01

No, Wojtuś, jestem pod wrażeniem! Dobra rodota! - a swoją droga - tak solidnie wygladał? Nie prawdaż?
Pozdrawiam Andrzej


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Pavulon_ » 2015-12-16, 22:14

Tiaaa wszystkie ładnie wyglądają ;)



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2015-12-17, 14:57

Ja trzymam się zdania że był ładny a będzie jeszcze ładniejszy :D

Nie mam już złudzeń: WSZYSTKIE kupione w Stanach Mustangi (no może 99,9%) kwalifikują się do generalnego remontu (w zasadzie odbudowy).
Fakt, że auto przeszło "generalny remont" w Stanach powinien być raczej sygnałem do zapalenia się światełka ostrzegawczego... lepszy zgniły, ale oryginalny, przynajmniej nie trzeba poprawiać tego co zepsuto a per saldo- finalnie- robota ta sama.

Odpowiedź na pytanie dlaczego one są tak nieprofesjonalnie remontowane jest prosta: porządny remont jest tam nieziemsko drogi (50-100K$).
Kto wyda na remont samochodu (robociznę) 50 kawałków, jeśli jego wartość rynkowa to 25K$ ?
No więc robi się tak jak się robi :mur:
U nich ma być okey z 10 m. tudzież na zdjęciu.
Jedyna nadzieja że pomalutku będzie to się zmieniać...

Odnośnie szpar w nadwoziu... tutaj chyba nic nie zdziałasz z suwmiarką. To trochę jak układanie terakoty jeśli płytki nie trzymają wymiaru. Jak zaczniesz układać na te plastikowe krzyżyki to polegniesz. Trzeba to zrobić na oko... wytracić różnice. Patrząc na całość ma wyglądać po prostu dobrze. Inne szpary są na masce, inne na drzwiach. Ważne żeby były równe, zawsze lepiej jeden milimetr za dużo niż jeden za mało.

pzdr
W.



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: yoozeq » 2015-12-18, 13:11

Gobo pisze:Ja trzymam się zdania że był ładny a będzie jeszcze ładniejszy :D

Nie mam już złudzeń: WSZYSTKIE kupione w Stanach Mustangi (no może 99,9%) kwalifikują się do generalnego remontu (w zasadzie odbudowy).
Fakt, że auto przeszło "generalny remont" w Stanach powinien być raczej sygnałem do zapalenia się światełka ostrzegawczego... lepszy zgniły, ale oryginalny, przynajmniej nie trzeba poprawiać tego co zepsuto a per saldo- finalnie- robota ta sama.
...

Odnośnie szpar w nadwoziu... tutaj chyba nic nie zdziałasz z suwmiarką.
Święta prawda :ok: Nic dodać nic ująć...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Dezo » 2015-12-18, 13:56

Gobo pisze: Odnośnie szpar w nadwoziu... tutaj chyba nic nie zdziałasz z suwmiarką. To trochę jak układanie terakoty jeśli płytki nie trzymają wymiaru. Jak zaczniesz układać na te plastikowe krzyżyki to polegniesz. Trzeba to zrobić na oko... wytracić różnice. Patrząc na całość ma wyglądać po prostu dobrze. Inne szpary są na masce, inne na drzwiach. Ważne żeby były równe, zawsze lepiej jeden milimetr za dużo niż jeden za mało.
pzdr
W.
Gobo, dla uspokojenia dodam, że amerykańce z Forda są wierni tej zasadzie produkcji samochodów po dziś :D Ludzie na linii produkcyjnej Mustanga to raczej bardziej artyści niż robotnicy.
Tak po prostu jest i z tym się nie dyskutuje.
Powodzenia!


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: CzyTyTez » 2015-12-18, 15:07

Gobo pisze:Ja trzymam się zdania że był ładny a będzie jeszcze ładniejszy :D

Nie mam już złudzeń: WSZYSTKIE kupione w Stanach Mustangi (no może 99,9%) kwalifikują się do generalnego remontu (w zasadzie odbudowy).
Fakt, że auto przeszło "generalny remont" w Stanach powinien być raczej sygnałem do zapalenia się światełka ostrzegawczego... lepszy zgniły, ale oryginalny, przynajmniej nie trzeba poprawiać tego co zepsuto a per saldo- finalnie- robota ta sama.
jeszcze dobrze pamiętam jak po wyciągnięciu Twojego rumaka z kontenera i publikacji jego pierwszych zdjęć nie mogłem uwierzyć że jeszcze trafiają się takie ładne sztuki... z 3m wyglądające na fabryczny stan...
a po drugie choćbyś zrobił nie wiadomo jak dobrze to i tak po 5-10 latach czas zrobi swoje i będziesz myślał o poprawkach...



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: yoozeq » 2015-12-18, 16:52

Ja z moim czarnym coupe jestem już 9 i ot masz czeka na pogodę do piaskowania :) Ale faktem jest że blacharsko nic nie robiłem tylko sam lakier.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2016-01-22, 13:24

Pora coś wrzucić... dzieje się sporo.
Przez ostatni miesiąc nadwozie było przygotowywane do lakierowania, szlifowanie, podkład, znowu szlif:

Obrazek

Obrazek


Pod lakier zostały przyklejone specjalne maty, zapobiegają rezonansowi ale przede wszystkim chronią podkład przed przetarciem w newralgicznych miejscach:

Obrazek


podłogi bagażnika i boczne panele (na zdjęciu jeszcze nie ma) :

Obrazek


Następnie wnętrze (konstrukcja) zostały pomalowane w kolor nadwozia (sama baza). Uprzednio wszystkie łączenia blach zostały zamastykowane:

Obrazek


Z dniem wczorajszym został położony lakier na nadwozie :super: jeszcze na żywo nie widziałem, ale chyba jest super. Kolor wyszedł mega fajny (stare złoto) trochę się bałem, że wyjdzie zbyt żółty albo zbyt pomarańczowy... Na zdjęciach za każdym razem wychodzi inaczej, ale to kwestia temperatury barwowej oświetlenia.
Na dzisiaj jest tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Teraz zostało do pomalowania podwozie, wnętrze (deska, drzwi) i komora silnika.

Za dwa tygodnie odbiór :D
Ostatnio zmieniony 2016-01-22, 18:53 przez Gobo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAKU
Stowarzyszenie MKP
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
Model: GT500KR
Silnik: inny V8
Kolor: Black
Lokalizacja:: Końskie
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: MAKU » 2016-01-22, 13:47

Kolor super :) działaj bo do sezonu mało czasu :)


1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Przemek64 » 2016-01-22, 14:59

maku06 pisze:Kolor super :) działaj bo do sezonu mało czasu :)
Jak przyciśnie to ogarnie :cwaniak: ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: CzyTyTez » 2016-01-22, 18:23

eh i znowu ślinotok ;P :)
wiesz jak ludziom zrobić dobrze :)



Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Tomasz78 » 2016-01-22, 21:05

Ładny...;) taki amerykański;);)
Myślałem kiedyś nawet o takim kolorze w swoim ale jednak na Coupe nie wyglada juz tak fajnie. Do Cabrio z kremowym dachem super.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”