Przemek64 pisze:Jak przyciśnie to ogarniemaku06 pisze:Kolor superdziałaj bo do sezonu mało czasu
![]()
[Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
a tak jeszcze zapytam co wpłynęło na to że zalepiłeś i zamalowałeś zatyczki w podłodze?
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
CzyTyTez pisze:a tak jeszcze zapytam co wpłynęło na to że zalepiłeś i zamalowałeś zatyczki w podłodze?
Ze względów praktyczno-funkcjonalno-zdroworzsądkowych
Trzeba by je i tak uszczelnić żeby nie przeciekała przez nie woda... no i te dwa chamskie blachowkręty w podłodze. Ludzi od Forda nie interesowało że to będzie rdzewieć za trzy lata... mnie tak
Tu odejdę od oryginału.
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
W weekend byłem, widziałem na żywo
Jesteśmy świeżo po malowaniu wnętrza:

"Skórka" jest... uff

Już w domu przymiarka czy kolor jaki dobraliśmy gra z kolorem tapicerki

Na razie jestem dobrej myśli co do finalnego efektu
Jesteśmy świeżo po malowaniu wnętrza:

"Skórka" jest... uff

Już w domu przymiarka czy kolor jaki dobraliśmy gra z kolorem tapicerki

Na razie jestem dobrej myśli co do finalnego efektu
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Kuń skończony




Zmieniamy stajnię:

Komora:

Detale są bardzo ważne... przejście lakier nadwozia--->komora silnika tam gdzie być powinno, śruby błotników niezamalowane:

Podwozie w baranku + wosk w każdą możliwą dziurę (w lato trochę będzie ciekło
)

Kurde... teraz to złożyć żeby się to kupy trzymało




Zmieniamy stajnię:

Komora:

Detale są bardzo ważne... przejście lakier nadwozia--->komora silnika tam gdzie być powinno, śruby błotników niezamalowane:

Podwozie w baranku + wosk w każdą możliwą dziurę (w lato trochę będzie ciekło

Kurde... teraz to złożyć żeby się to kupy trzymało
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Robota wre, auto trafiło w ręce terminatora zasilanego kawą i fajkami
(czyli Tomka z Mustangracing). Nie wiem kiedy on to wszystko zrobił... bo ciągle trzyma ręce w kieszeni (pewnie krasnoludki mu pomagają
Zostały odnowione i przewinięte wszystkie wiązki elektryczne (instalacja już położona). Zrobiony (jak nowy) mamy już układ hamulcowy.

Konik w swojej stajence:



Zamontowane wstępnie mamy już wszystkie boczne szyby (została regulacja). Z nowych części nic nie pasuje
wszystko jest złe, albo milimetr coś za krótkie, albo za długie. Dziadostwo... jak się udaje lepiej ratować oryginały.
Silnik ze skrzynią wskoczył jak w masełko (szacun dla blacharza bo wymieniał obie podłużnice)

Po montażu świateł, sprawdzamy czy wszystko działa:

Obecnie zbroimi silnik/komorę. Jak dobrze pójdzie w przyszłym tygodniu odpalamy

Zostały odnowione i przewinięte wszystkie wiązki elektryczne (instalacja już położona). Zrobiony (jak nowy) mamy już układ hamulcowy.

Konik w swojej stajence:



Zamontowane wstępnie mamy już wszystkie boczne szyby (została regulacja). Z nowych części nic nie pasuje
Silnik ze skrzynią wskoczył jak w masełko (szacun dla blacharza bo wymieniał obie podłużnice)

Po montażu świateł, sprawdzamy czy wszystko działa:

Obecnie zbroimi silnik/komorę. Jak dobrze pójdzie w przyszłym tygodniu odpalamy

- MAKU
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 380
- Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
- Model: GT500KR
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Końskie
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
- Kontakt:
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Gobo składaj szybko i zapisuj się na AutoNostalgia 
1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Zacnie zacnie widać wszystko dopieszczone 
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
bardzo ładnie to wygląda, więc zapytam o lakier:
jaki był kładziony i ile warstw? bo o ile kolor jest mniej ważny to marka i ilość warstw bezbarwnego wpływa znacząco na efekt, a u Ciebie ten pożądany efekt jest
był malowany tak w całości jak jest czy każdy element osobno? bo zastanawiam się czy poszły Ci już uszczelki pomiędzy obudowę przednich reflektorów a przednie błotniki? - to już chyba puryzm
dodam, że wyprzedziłeś mnie w postępie prac
jaki był kładziony i ile warstw? bo o ile kolor jest mniej ważny to marka i ilość warstw bezbarwnego wpływa znacząco na efekt, a u Ciebie ten pożądany efekt jest
był malowany tak w całości jak jest czy każdy element osobno? bo zastanawiam się czy poszły Ci już uszczelki pomiędzy obudowę przednich reflektorów a przednie błotniki? - to już chyba puryzm
dodam, że wyprzedziłeś mnie w postępie prac
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
CzyTyTez pisze:bardzo ładnie to wygląda, więc zapytam o lakier:
Tutaj za dużo Ci nie powiem, bo sam wiem niewiele...
Mnie interesowało żeby było ładnie i nie rdzewiało
Pod okularem i na zakończeniach tylnych błotników oczywiście są uszczelki bo być muszą! Tych elementów nie możesz lakierować na wieszaku bo przy niektórych lakierach po skręceniu mogą się odcinać, nie możesz też malować przykręconych do nadwozia bo wiadomo... wyjdzie po amerykańsku, czyli klajster
pzdr
W.
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Codziennie coś się dzieje... Tomek składa, a ja każdą wolną chwilę poswięcam na detale.
Aktualnie robię specjalizacje z polerowania stali nierdzewnej (z usuwaniem wgnieceń i zarysowań):

Odnawiam włączniki, wiązki, przełączniki, zamki, bezpieczniki... dziesiątki różnych detali.
Np. takich (były całkowicie wytarte literki i zardzewiałe mocowanie):

Dół w 95% mamy skończony, wszystko co się zużywa wymienione na nowe. Układ wspomagania Borgeson- brak control valvie i slave cylinder:

Założony mamy cały układ wydechowy (wersja GT), wygląda bardzo fajnie, wszystko elegancko się chowa (w convie jest problem z płytą usztywniającą). Założyłem też customową miskę olejową na skrzynię. Główny cel to likwidacja wycieków (oryginalna jest z cienkiej blachy i zawsze przecieka... ciężko ją czymkolwiek uszczelnć:

W głębi dwa rezonatory, bliżej tłumik transverse:

..i końcóweczki z kwasówki w wycięciach, jak być powinno dla tego rocznika. Resory Drake'a pięciopiórowe (oryginalnie były cztery) wysokość "stock". Mają dodatkwo przekładki teflonowe między każdym piórem (ponoć nie skrzypią):

Silnik już zagadał (na krótko bez płynu chłodzącego) i jest
ciśnienie oleju trzyma

Modyfikacje w komorze (poza wizualnymi) to aparat zapłonowy z Pertronix'em, przelewówka do płynu chłodzącego, obudowa wiatraka oraz wspomniany wyżej Borgeson (pompa+przekładnia):

Pomalutku, ale do przodu ogrom pracy już wykonany. Jutro zakładam nowe koła
Aktualnie robię specjalizacje z polerowania stali nierdzewnej (z usuwaniem wgnieceń i zarysowań):

Odnawiam włączniki, wiązki, przełączniki, zamki, bezpieczniki... dziesiątki różnych detali.
Np. takich (były całkowicie wytarte literki i zardzewiałe mocowanie):

Dół w 95% mamy skończony, wszystko co się zużywa wymienione na nowe. Układ wspomagania Borgeson- brak control valvie i slave cylinder:

Założony mamy cały układ wydechowy (wersja GT), wygląda bardzo fajnie, wszystko elegancko się chowa (w convie jest problem z płytą usztywniającą). Założyłem też customową miskę olejową na skrzynię. Główny cel to likwidacja wycieków (oryginalna jest z cienkiej blachy i zawsze przecieka... ciężko ją czymkolwiek uszczelnć:

W głębi dwa rezonatory, bliżej tłumik transverse:

..i końcóweczki z kwasówki w wycięciach, jak być powinno dla tego rocznika. Resory Drake'a pięciopiórowe (oryginalnie były cztery) wysokość "stock". Mają dodatkwo przekładki teflonowe między każdym piórem (ponoć nie skrzypią):

Silnik już zagadał (na krótko bez płynu chłodzącego) i jest

Modyfikacje w komorze (poza wizualnymi) to aparat zapłonowy z Pertronix'em, przelewówka do płynu chłodzącego, obudowa wiatraka oraz wspomniany wyżej Borgeson (pompa+przekładnia):

Pomalutku, ale do przodu ogrom pracy już wykonany. Jutro zakładam nowe koła
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Prace postępują, wymienione mamy wszystkie mocowania i przewody... paliwowy z kwasówki.
Nadkole:

Nie mogliśmy sobie odmówić przymiarki kół, będą takie:

Zaczyna wyglądać jak samochód
założoną już prawie mamy biżuterię nadwozia (oprócz zderzaków)

Nadkole:

Nie mogliśmy sobie odmówić przymiarki kół, będą takie:

Zaczyna wyglądać jak samochód

- Tomasz78
- Forumowicz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
- Model: 68 coupe, 65 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BLACK
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Bedzie kozak
godna podziwu jest ta dbałość o detale przy składaniu. A właściwie mega ochrona lakieru;) ale to dobrze, potem każda rysa doprowadza do szału...
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Fura jest prawie skończona
Pozostało jeszcze do zrobienia trochę wnętrza (montaż foteli i kanapy) i dach, ale to już jak będzie trochę cieplej.
Dzisiaj odbyliśmy pierwszą jazdę, samochód prowadzi się rewelacyjnie, zawieszenie pracuje cichutko jak we współczesnym aucie... nic nie stuka, nie trzeszczy, nie dzwoni... jak to było wcześniej. Czuć że nadwozie jest dużo sztywniejsze niż przed remontem.
Tłumik dla mnie super, nie jest zbyt agresywny (do kabrio by nie pasował)... ale basik jest
Włączcie głośniczki:
Dzisiaj odbyliśmy pierwszą jazdę, samochód prowadzi się rewelacyjnie, zawieszenie pracuje cichutko jak we współczesnym aucie... nic nie stuka, nie trzeszczy, nie dzwoni... jak to było wcześniej. Czuć że nadwozie jest dużo sztywniejsze niż przed remontem.
Tłumik dla mnie super, nie jest zbyt agresywny (do kabrio by nie pasował)... ale basik jest
Włączcie głośniczki:
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Bardzo dobrze to wszystko wygląda 
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
