[Caprifan] Mustang Hardtop Coupe 67'

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-17, 14:42

Pluzz, na pewno sam spreparowałeś ten rzekomy cytat nie wiadomo skąd! Jesteś zdolny do tego się posunąć aby wykazać swoje racje.
Czekam zatem na kolejny fragment z reflektorami na masce! No śmiało!
Nawet jeżeli to prawda, to nadal uważam to za co najmniej kuriozalne rozwiązanie...


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-11-17, 14:53

Teraz to mnie po prostu podpuszczasz.... Poczekaj az pojawi sie Pavulon z kreseczka. Juz On ci powie :P ;)


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-17, 15:01

Aaaha! Wszyscy działacie w spisku. I Caprifan ze swoimi opowieściami o oprawkach od żarówek pod maską też...
Rozszyfrowałem Was. Możecie przestać fabrykować dowody.


Samotny Wilk

Duchu
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2008-11-02, 22:48
Model: Mustang 67
Silnik: inny V8

Post autor: Duchu » 2009-11-17, 15:43

Ja w swoim nie mam oprawek ale kratka na wlot tez ma takie wcięcie o ile sie nie myle



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-17, 15:48

Duchu nie kombinuj, proszę Cię. chociaż Ty mógłbyś trzymać moją stronę.
Nawiasem mówiąc, jak tam twoje autko. Już jeździ?


Samotny Wilk

Duchu
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2008-11-02, 22:48
Model: Mustang 67
Silnik: inny V8

Post autor: Duchu » 2009-11-17, 17:12

Jutro powinienem odebrać silnik od szlifierza, bo oczywiście sie zawsze coś przeciągnie. A kusi, żeby pojeździć póki jeszcze pogoda pozwala



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-11-17, 18:49

Caprifan,
fajny rasowy stang! i fajnie że 'prawie' w wielkopolsce :D bedzie blisko zeby zorganizowac jakis zlocik niedaleko :)



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2009-11-17, 19:32

Do poznania będe pewnie nim latał na YTP chociaż nie jako uczestnik aktywny :)



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-11-18, 08:45

Witam i gratuluje. Fajnie wyglada ten Mustang i wydaje się być w dość dobrym stanie.
Super, że kolejny klasyk się pojawił.
Z tymi lampkami w masce to prawda, był taki gadżet w modelach '67-68. Nie wszystkie to miały ale bywają. Amerykanie lubią takie nietypowe gadżety. Obrotomierze też zdarzało się im montować na masce a nie w kabinie (nie w Mustangach) ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2009-11-25, 11:29

Demontaż pozostałości po Car Audio oraz po jakimś alarmie. Przy okazji wymiana żarówek podświetlenia zegarów.
Obrazek



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-01-16, 09:28

W związku z tym iż musiałem udać się na stacje diagnostyczną w celu weryfikacji stanu zawieszenia i hamulców Mustang pierwszy raz w swoim życiu wyjechał na konkretny śnieg. Pojawiły się problemy z trakcją :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Bilans badania:
Amortyzatory w bardzo dobrym stanie.
Hamulce (poza przednim prawym kołem w którym cieknie cylinderek) w stanie bardzo dobrym.
W zawieszeniu do wymiany prawa końcówka drążka wewnętrzna i zewnętrzna. Jeden swożeń do wymiany. Luzy na łożyskach. Potężny luz na elemencie sterującym wspomaganiem.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-01-16, 12:00

ja wyjechalem na snieg tej zimy tylko raz i zarazy po wyjezdzie z garazu do niego wrócilem. Pojawił się WIELKI problem z trakcją :hyhy:



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-01-16, 12:12

Dla mnie powrót do garażu był nie lada wyczynem... :)



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-02-13, 10:06

Wymienione poszycie foteli...
Obrazek



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-03-13, 11:38

Mustang na chodzie ? to dlaczego nie ma Ciebie na liscie na zlot !!!! :hyhy: daleko nie masz :wstyd:



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”