Dobrze że ma mi kto tam kupić części i szybko wysłać więc fajnie że nie ma problemu z dostępnością. Ciekawe jak pozostałe elementy, czy zostały od I6tki czy też zmieniał. Ale to dowiem się dopiero jak przyjdzie, jak narazie zagadka
wrzucę zdjecia jeszcze raz bo z gieldy chyba usuneli
[arek900] 67 coupe
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [arek900] 67 coupe
prawda, tak, istnieje wiele części tutaj na ten silnik, tak są one tanie. Części są tanie, bo nikt nie chce ich. Zbyt wiele problemów sa. Zaczynamy z bloku 5.0, wałek rozrządu jest roller, lepsze głowice cylindrów oraz jedno częściowe tylne uszczelnienie (one piece rear main seal). Nie trzeba dodatek do gazu, ani cynku dodatek do oleju.6t07t pisze:silnik to akurat najprostszy i najłatwiejszy element w remoncie. Nawet nie trać czasu na szukanie części silnikowych w PL. Taki small-block Forda to jeden z najpopularniejszych V8 w USA i części jest tam do niego ogromna ilość i to w często smiesznie niskich cenach.
Możliwe, że jezeli ktoś zrobił swapa z I6 na V8 to ten silnik jest w dobrym stanie i nie trzeba bedzie robić pełnego remontu, tylko wymienić uszczelki i odnowić wizualnie
Nigdy nie zakładaj, silnik jest dobry. zawsze zrobić vacuum test, test kompresji, a jeśli to możliwe leak down test. To jest co najmniej 44-letni silnik. Największym problemem jest ze ludzie nie rozumieją, że nowe oleje i benzyny nie są dla tych starych silników już, i tworzenia szybkiego zużycia.
Samochód wygląda jak potrzebuje dużo pracy. Nie spiesz się i ciesz się nim
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: [arek900] 67 coupe
własnie dostałem info że jest już w porcie, jak tylko dojedzie do mnie porobie zdjęcia z aktualnego stanu i oczywiście na bierząco z renowacji będę wrzucał fotki.
Jaram się nim
Jaram się nim