[tripower] Mustang 66 conv 351 Windsor

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-02, 15:22

silnik
Załączniki
IMG_0139.jpg



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: sławekw » 2011-11-02, 15:28

tripower pisze:ja lalem 95
to 98 powinna pomóc, ma większą temperaturę zapłonu niż 95, a po wyłączeniu silnika dochodziło jeszcze do samozapłonu benzyny na 95tce.


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-02, 15:35

po otwarciu korek do chłodnicy, spójrz czy będą dwa lub trzy otfory
http://jeepin.com/images/features/csf/csf01t.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Twoja wygląda gruba i to aluminium, Nie wydaje mi to była problem.i wentylator elektryczny jest doskonały. Bardzo finie ustanowione

FEL-PRO są dobre uszczelki silnika jakości. Być może miała niewielki wyciek w uszczelki głowicy.
http://www.racepartsdirect.com/images/fel-ks2109.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak wysokie były twoje RPM? kiedy go wyłączasz I rpm moze zbyt wysokie to będzie działać na kilka sekund, trzymaj RPM pod 900 na P a okolo 400-550 na D. Timing może było za daleko zaawansowane

masz obraz gaźnik na silniku po stronie kierowcy? Będę mógł sprawdzić, czy mają właściwego zestawu do transmisji. Brak overdrive oznacza to była wina instalatorów. LENTECH jest jednym z najlepszych transmisji można kupić
Ostatnio zmieniony 2011-11-02, 15:41 przez rick, łącznie zmieniany 1 raz.



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-02, 15:38

Moja RPM na P byly ponad 1000 a na D takie same 1000 obr/min



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-02, 15:47

WOW :przestraszony: :szok: !!! TOO MANY RPMS!!!!!

Oto Maxa. Zestaw Lokar jest linia na dole gaźnika I transmisjie. Później dodałem korektora, nie byłem zadowolony jak to zmianę biegów.Wskaźnik pokazuje, ile ciśnienia w N. 35-40psi
Obrazek
Obrazek
Obrazek



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-02, 15:51

mam tylko taka fotke z lewej strony a co do skrzyni to jest z electric overdrive + street terminator valve bodies w/brake
Załączniki
IMG_0135.jpg



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-02, 16:19

oh masz AODE. jest electricny program z lentech lub Bauminator?
masz przycisk, aby wyłączyć OD? Lentech ma przycisk, aby wyłączyć OD. AOD / AODE nie może obsłużyć pełny zmiany władzy w OD. Wygląda na to, kto był właścicielem tego samochodu prowadził go tak, jakby go ukradł



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-02, 16:39

tam mam przycisk aby wylaczyc overdrive ale nie dziala
tak poprzedni wlasciciel zbudowal prawdziwa rakiete ;)
i nie mam pojecia jaki mam program elektroniczny wieczorem bede w domu to napisze wszystko co mam zawarte z dokumentacji auta
pozdrawiam



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-02, 21:17

no wiec tak przeczytalem cala dokumentacje tora posiadam do autka i skrzynia biegow to
Lentech Street Terminator plus AOD
Lentech 3200 custom stall converter 9.5''
valve bodies Strip Terminator AOD no Brake stage 3, no i w opisie skrzyni mam napisane:
shift pattern 1-2-3/4
engine braking in manual second
electric overdrive

pozdrawiam



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-02, 22:06

informacji na przesyłanie i Lentech. Są one około 400 km ode mnie. Chłopaki w Toronto z nich korzystać wiele. Kto zainstalowany, zrobił coś nie tak.
AOD nie potrzebuje elektroniki do zmiany biegów. używa kabel podłączony do gaźnika, może dlatego nie masz OD. To, czy coś nie tak z "delete OD" przycisk.

http://www.lentechautomatics.com/aodproducts.html" onclick="window.open(this.href);return false;



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-02, 22:45

Tak wiem ze nie potrzebuje elektroniki do zmiany biegow, ale czy przycisk delete OD zmienia prace skrzyni? przy shifter mam przelacznik kory kiedys przelaczylem i silnik inaczej reagowal i auto tez lepiej przyspieszalo tak jakby bylo na 2 biegu pozniej przycisk (delete OD ?) przestal dzialac jutro bede zagladal do skrzyni



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-02, 22:49

popatrz na fotke IMG_1796.jpg ktora wkleilem na stronie 1 tam widac ten przycisk przy shifter



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-02, 23:04

przycisk na B & M uchwyt shifter byłoby zeby wyłączyć OD. Podczas wyścigów 1 / 4 mili, należy go wyłączyć. Silnik pozostaje w wyższych obrotach, zwiększając moc.

do zmiany biegów dla AOD trzeba te części i odpowiednie ciśnienie zeby transmisjia przetrwala
Obrazek
Obrazek



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-02, 23:37

Teraz rozumiem po co jest w tym samochodzie NOS ktos scigal sie nim na 1/4 mili
ja chce zrobic calkowita regeneracje skrzyni biegow i silnika,powymieniac co sie da na nowe zeby pozniej nie miec klopotow przez kilka lat lub wiecej i bede kontaktowal sie z toba bo widze ze masz ogromna wiedze na ten temat
nie orientujesz sie Lentech sprzedaje jakies kompletne zestawy do regeneracji skrzyn??



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-03, 03:38

Oni mają wszystko, czego potrzebujesz. Szczerze mówiąc, jest to jedna część ja nie nauczylem się jeszcze odbudować. Ja zrobił AOD konwersji na MAXA mustang. Wziąłem AOD do znajomego, który odbudowuje transmisji. On zdemontowal go przede mną. Ilość części, które wyszły było szalone. Plus wiedział, jakie części były jeszcze dobre, jakie potrzebne wymiany oraz części, które można poprawić. Ja buduje silniki, tylne mosty, samochody. Nie sądzę, ja odbuduje AOD w najbliższym czasie. Kilka zdjęć z MAXA AOD
Obrazek
Obrazek
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”