[twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: Pavulon_ » 2012-08-29, 22:02

pod warunkiem że dane z tej tabliczki masz spisane lub masz zrobione jej zdjęcie, jeśli nie to jest lekki problem. Jeśli masz fotkę tabliczki to dorobienie nowej, nawet certyfikowanej Forda to nie problem.



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: simontlc » 2012-08-29, 22:50

możesz też podać dane wedlug projektu ,tzn.kolor nadwozia , kolor tapicerki most rodzaj skrzyni tylko DSO musi zmyślić chyba że wie gdzie do którego salonu byl zamowiony i którego myśle że pomoże
http://www.martiauto.com/itemselection. ... =yes#image" onclick="window.open(this.href);return false;


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
twardydzik
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
Model: Convertible 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: Guardsman Blue

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: twardydzik » 2012-08-30, 10:51

Pavulon_ pisze:pod warunkiem że dane z tej tabliczki masz spisane lub masz zrobione jej zdjęcie, jeśli nie to jest lekki problem. Jeśli masz fotkę tabliczki to dorobienie nowej, nawet certyfikowanej Forda to nie problem.
I tu właśnie pojawia się problem, bo nikt nie spisał danych ani nie mamy czytelnego zdjęcia tabliczki a nie chciałbym z palca wyssać informacji np o kolorze nadwozia itp. wręcz właśnie chciałbym się dowiedzieć w jakim kolorze auto zjechało z taśmy (bo mamy przypuszczenia że aktualny kolor nie jest oryginalny) i pozostałych informacji znajdujących się na tabliczce. Czy gdzieś oprócz tabliczki np. po nr VIN takie informacje możemy zdobyć?



Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: giepe » 2012-08-30, 12:28

twardydzik pisze:Czy gdzieś oprócz tabliczki np. po nr VIN takie informacje możemy zdobyć?
W tym przypadku tylko MartiReport, ale pechowo w bazie są samochody od 1967r.
Można spróbować zdjąć daszek deski rozdzielczej, tam często zostają oryginalne kolory.



Awatar użytkownika
SPONTAN
Forumowicz
Posty: 351
Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
Model: Coupe 66, 68, 69
Silnik: V8 5.0
Kolor: złoty, srebrny, czarny

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: SPONTAN » 2012-10-02, 02:08

Na to pytanie odpowiem, jutro bardzo rzeczowo, t.j. 03.10.2012
Tabliczkę by uzyskać, jest potrzebny przede wszystkim; akt własności: ( TITLE ) danego stanu.


Obrazek
SPONTAN-Magkri

Awatar użytkownika
twardydzik
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
Model: Convertible 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: Guardsman Blue

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: twardydzik » 2012-10-02, 09:51

SPONTAN pisze:Tabliczkę by uzyskać, jest potrzebny przede wszystkim; akt własności: ( TITLE ) danego stanu.
Czy mógłbyś bardziej rozwinąć temat odnośnie "aktu własności TITLE" co to takiego jest? skąd taki dokument wziąść, i jakie w nim znajdują się informację?



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: arek900 » 2012-10-02, 10:11

twardydzik pisze:
SPONTAN pisze:Tabliczkę by uzyskać, jest potrzebny przede wszystkim; akt własności: ( TITLE ) danego stanu.
Czy mógłbyś bardziej rozwinąć temat odnośnie "aktu własności TITLE" co to takiego jest? skąd taki dokument wziąść, i jakie w nim znajdują się informację?
daj maila wyślę Ci taki dokument, akt własności to taki dokument jak papier wartościowy, nie da się go wypisać itp. Dostajesz go przy zakupie nowego auta. Każdy stan USA ma inaczej wyglądający title. To jest akt własności, ale nie dowód rejestracyjny. w latach 60tych nie wydawali title, ale później właściciele aut które nie miały title mogli się po nie zgłosić do MV i otrzymywali taki dokument. Nie każdy się zgłosił bo nie w każdym stanie jest wymagany do rejestracji. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale chyba tak to wygląda ;).



Awatar użytkownika
twardydzik
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
Model: Convertible 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: Guardsman Blue

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: twardydzik » 2012-10-18, 13:19

Witam wszystkich!
Po dłuższej chwili ciszy w temacie naszego konia, chciałbym się podzielić nowymi informacjami w sprawie naszego Mustanga. Jak ktoś już wcześniej śledził mój wątek odnośnie renowacji Mustanga auto trafiło do drugiego mechanika, który niestety nie spełnił naszych oczekiwań i podziękowaliśmy mu za dalszą współpracę. Po długim namyśle zdecydowaliśmy się w miarę możliwości na profesjonalną renowację naszego auta w profesjonalnym warsztacie (na ile wystarczy nam siana dla konia ;) . Po długich rozmowach z różnymi warsztatami w całej Polsce specjalizującymi się renowacjami Mustangów wybór padł na Mustang Resto z Bielska Białej. Warsztat ten przez niektórych z Was jest już dobrze znany choćby przez giepe, a prowadzone przez nich inne projekty możecie śledzić na naszym forum . Z przeprowadzonych rozmów i z pierwszych wykonanych robót widać, że są to ludzie którzy traktują swoją robotę jako swoją pasję, a przy tym są otwarci na rozmowie i pomoc na każdym etapie prac. Auto aktualnie jest rozbierane do piaskowania nadwozia i oceny stanu blach, przy okazji prowadzony będzie przegląd stanu silnika skrzyni biegów. Po uzyskanych informacjach o stanie tych że elementów będziemy zastanawiać się co dalej dokładnie będziemy chcieć zrobić z naszym koniem. Uspokajam wszystkich że na pewno nie „rakietę” a w miarę oryginał Mustanga z odpowiednia do jego wieku patyną.
Wszystkie informacje odnośnie stanu prac nad renowacją auta będzie można śledzić w tym wątku jak również na stronie Mustang Resto pod adresem http://www.mustang-resto.com/str_wew/realizacje_06.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Poniżej kilka zdjęć z rozbierania auta i przygotowania pod piaskowanie nadwozia.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Widok na podłogę przód
Obrazek
Widok na podłogę tył
Obrazek
rozbrojony silnik do wyjęcia
Obrazek
pusta komora silnika
Obrazek



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: Pavulon_ » 2012-11-09, 19:26

twardydzik, dobra decyzja :ok: trzeba zrobić raz a porządnie, widać ze poprzedni 'warsztat' się nie popisał. Powodzenia!



Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: bart.knop » 2012-11-09, 19:29

cholera zazdroszcze wam klasykow.......... mimo ze kocham swoj model, ktorego jeden czlowiek na forum nazwal - plastikiem!

gratuluje i czekam na wiecej zdjec, zawsze z zaciekawieniem sledze remonty i podziwiam :)



Awatar użytkownika
twardydzik
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
Model: Convertible 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: Guardsman Blue

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: twardydzik » 2013-01-25, 11:19

Witam wszystkich!
Poniżej porcja nowych informacji odnośnie renowacji naszego konia. Z racji tego, że czekamy na dostawę części blacharskich z za wielkiej wody Panowie z MustangResto wzięli się za przegląd serca naszego konia. Poniżej lista punktów zweryfikowanych co do stanu, kondycji silnika:
1. wszystkie uszczelki; - są i zostaną wymienione
2. panewki; - dobre, brak śladów zużycia
3. tłoki; - nadwymiar 030
4. pierścienie; - brak sladów zużycia, powierzchnia cylindrów - brak zarysowań, brak nagaru w górnej części tuleji
5. pompa oleju; - wygląda na nową na nową, luz pomiędzy zębami w granicach tolerancji
6. łańcuszek rozrządu; - stan bardzo dobry, brak śladów zużycia
7. wałek rozrządu; - ślady normalnego zużycia, stan powierzchni krzywek - bez zarysowań i pęknięć
8. śruby od korbowodów; - w normie
9. śruby do głowic; - w normie
10. wał pompy oleju; - sprawny
11. utwardzenie gniazd zaworów; - w trakcie obróbki
12. szlif cylindrów; - wykonany przy poprzednim remoncie
13. szlif wału; - wykonany przy poprzednim remoncie
14. planowanie głowic; - w trakcie obróbki
15. prowadnice zaworów; - stan bardzo dobry
16. zawory; - stan bardzo dobry
17. dźwigienki zaworowe; - stan jeszcze lepszy
18. popychacze hydrauliczne; - w tym silniku nie występują
19. laski popychaczy; - stan dobry
20. pompa wody - w trakcie regeneracji
21. pompa paliwa - wymiana
22. termostat; - sprawny
23. czujnik ciśnienia oleju; - w samochodzie zamontowany został nieoryginalny czujnik z Fiata 125p
24. czujnik temperatury; - działa (stan dobry)
25. zaślepki bloku i głowic; - stan dobry, brak pęknięć i przecieków
26. przednie koło na wale (harmonic balancer); - stan bardzo dobry, brak pęknięć elementu skrętnego
27. zestaw naprawczy aparatu zapłonowego; - nie ma potrzeby, w samochodzie został (wcześniej) zamontowany aparat zapłonowy z modułem elektronicznym
28. zestaw naprawczy gaźnika; - w trakcie regeneracji
29. zestaw naprawczy rozrusznika; - w trakcie regeneracji
30. koło zamachowe; - stan dobry
31. śruby i zabezpieczenia kolektorów wydechowych; - stan dobry
32. śruby kolektora dolotowego; - stan dobry
33. śruby pompy wody; - będą wymienione
34. poduszki pod silnik (i skrzynię); -stan bardzo dobry
Podsumowując powyższe zestawienie Panowie z MustangResto stwierdzili, że silnik przy poprzedniej renowacji przeszedł remont generalny. Wykonano m.in. szlif cylindrów na nadwymiar 030. Szacowany przebieg na ok. 5.000 km (od wykonania remontu).
A poniżej kilka zdjęć z renowacji:
Początek remontu
Obrazek
Zdemontowane głowice
Obrazek
Obrazek
Widok na wał korbowy
Obrazek
Korpus silnika
Obrazek

Pozdrawiam serdecznie! ...cdn.



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: anbr64 » 2013-03-17, 13:10

Cześć "twardydziku" mamy w tym samym warsztacie, mój jest z 68 też conv. zaglądalem tam ostatnio. Musisz być "twardy" zresztą tak jak i ja.
Pozdrawiam :papa:


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
twardydzik
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
Model: Convertible 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: Guardsman Blue

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: twardydzik » 2013-03-18, 15:55

Cześć! anbr64
Ostatnio jak byłem w MustangResto po przeprowadzce chłopaków do nowego warsztatu to widziałem twoje auto (karoserie) po piaskowaniu, wyglądały bardzo podobnie :D na razie trzeba być cierpliwym. Damy rade!
Pozdrawiam! :papa:



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: anbr64 » 2013-03-18, 21:43

Właśnie od nich wyszedłem. Łza się w oku kręci jak patrzę co oni zrobili z naszymi qniami. Mam nadzieję, że potrafią to spowrotem zebrać do kupy?!!!


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Resto
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
Model: zazwyczaj z I serii
Silnik: inny V8
Kolor: różniste
Kontakt:

Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V

Post autor: Resto » 2013-03-18, 23:24

anbr64 pisze:Łza się w oku kręci jak patrzę co oni zrobili z naszymi qniami. Mam nadzieję, że potrafią to spowrotem zebrać do kupy?!!!
No, no, poskładaliśmy już kilka podobnych do kupy ;)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”