[twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
pod warunkiem że dane z tej tabliczki masz spisane lub masz zrobione jej zdjęcie, jeśli nie to jest lekki problem. Jeśli masz fotkę tabliczki to dorobienie nowej, nawet certyfikowanej Forda to nie problem.
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
możesz też podać dane wedlug projektu ,tzn.kolor nadwozia , kolor tapicerki most rodzaj skrzyni tylko DSO musi zmyślić chyba że wie gdzie do którego salonu byl zamowiony i którego myśle że pomoże
http://www.martiauto.com/itemselection. ... =yes#image" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.martiauto.com/itemselection. ... =yes#image" onclick="window.open(this.href);return false;
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- twardydzik
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
- Model: Convertible 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: Guardsman Blue
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
I tu właśnie pojawia się problem, bo nikt nie spisał danych ani nie mamy czytelnego zdjęcia tabliczki a nie chciałbym z palca wyssać informacji np o kolorze nadwozia itp. wręcz właśnie chciałbym się dowiedzieć w jakim kolorze auto zjechało z taśmy (bo mamy przypuszczenia że aktualny kolor nie jest oryginalny) i pozostałych informacji znajdujących się na tabliczce. Czy gdzieś oprócz tabliczki np. po nr VIN takie informacje możemy zdobyć?Pavulon_ pisze:pod warunkiem że dane z tej tabliczki masz spisane lub masz zrobione jej zdjęcie, jeśli nie to jest lekki problem. Jeśli masz fotkę tabliczki to dorobienie nowej, nawet certyfikowanej Forda to nie problem.
- giepe
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
- Model: FSB 66
- Silnik: inny V8
- Kolor: candy apple red
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
W tym przypadku tylko MartiReport, ale pechowo w bazie są samochody od 1967r.twardydzik pisze:Czy gdzieś oprócz tabliczki np. po nr VIN takie informacje możemy zdobyć?
Można spróbować zdjąć daszek deski rozdzielczej, tam często zostają oryginalne kolory.
- SPONTAN
- Forumowicz
- Posty: 351
- Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
- Model: Coupe 66, 68, 69
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: złoty, srebrny, czarny
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Na to pytanie odpowiem, jutro bardzo rzeczowo, t.j. 03.10.2012
Tabliczkę by uzyskać, jest potrzebny przede wszystkim; akt własności: ( TITLE ) danego stanu.
Tabliczkę by uzyskać, jest potrzebny przede wszystkim; akt własności: ( TITLE ) danego stanu.
SPONTAN-Magkri
- twardydzik
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
- Model: Convertible 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: Guardsman Blue
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Czy mógłbyś bardziej rozwinąć temat odnośnie "aktu własności TITLE" co to takiego jest? skąd taki dokument wziąść, i jakie w nim znajdują się informację?SPONTAN pisze:Tabliczkę by uzyskać, jest potrzebny przede wszystkim; akt własności: ( TITLE ) danego stanu.
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
daj maila wyślę Ci taki dokument, akt własności to taki dokument jak papier wartościowy, nie da się go wypisać itp. Dostajesz go przy zakupie nowego auta. Każdy stan USA ma inaczej wyglądający title. To jest akt własności, ale nie dowód rejestracyjny. w latach 60tych nie wydawali title, ale później właściciele aut które nie miały title mogli się po nie zgłosić do MV i otrzymywali taki dokument. Nie każdy się zgłosił bo nie w każdym stanie jest wymagany do rejestracji. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale chyba tak to wygląda .twardydzik pisze:Czy mógłbyś bardziej rozwinąć temat odnośnie "aktu własności TITLE" co to takiego jest? skąd taki dokument wziąść, i jakie w nim znajdują się informację?SPONTAN pisze:Tabliczkę by uzyskać, jest potrzebny przede wszystkim; akt własności: ( TITLE ) danego stanu.
- twardydzik
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
- Model: Convertible 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: Guardsman Blue
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Witam wszystkich!
Po dłuższej chwili ciszy w temacie naszego konia, chciałbym się podzielić nowymi informacjami w sprawie naszego Mustanga. Jak ktoś już wcześniej śledził mój wątek odnośnie renowacji Mustanga auto trafiło do drugiego mechanika, który niestety nie spełnił naszych oczekiwań i podziękowaliśmy mu za dalszą współpracę. Po długim namyśle zdecydowaliśmy się w miarę możliwości na profesjonalną renowację naszego auta w profesjonalnym warsztacie (na ile wystarczy nam siana dla konia . Po długich rozmowach z różnymi warsztatami w całej Polsce specjalizującymi się renowacjami Mustangów wybór padł na Mustang Resto z Bielska Białej. Warsztat ten przez niektórych z Was jest już dobrze znany choćby przez giepe, a prowadzone przez nich inne projekty możecie śledzić na naszym forum . Z przeprowadzonych rozmów i z pierwszych wykonanych robót widać, że są to ludzie którzy traktują swoją robotę jako swoją pasję, a przy tym są otwarci na rozmowie i pomoc na każdym etapie prac. Auto aktualnie jest rozbierane do piaskowania nadwozia i oceny stanu blach, przy okazji prowadzony będzie przegląd stanu silnika skrzyni biegów. Po uzyskanych informacjach o stanie tych że elementów będziemy zastanawiać się co dalej dokładnie będziemy chcieć zrobić z naszym koniem. Uspokajam wszystkich że na pewno nie „rakietę” a w miarę oryginał Mustanga z odpowiednia do jego wieku patyną.
Wszystkie informacje odnośnie stanu prac nad renowacją auta będzie można śledzić w tym wątku jak również na stronie Mustang Resto pod adresem http://www.mustang-resto.com/str_wew/realizacje_06.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Poniżej kilka zdjęć z rozbierania auta i przygotowania pod piaskowanie nadwozia.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Widok na podłogę przód
Widok na podłogę tył
rozbrojony silnik do wyjęcia
pusta komora silnika
Po dłuższej chwili ciszy w temacie naszego konia, chciałbym się podzielić nowymi informacjami w sprawie naszego Mustanga. Jak ktoś już wcześniej śledził mój wątek odnośnie renowacji Mustanga auto trafiło do drugiego mechanika, który niestety nie spełnił naszych oczekiwań i podziękowaliśmy mu za dalszą współpracę. Po długim namyśle zdecydowaliśmy się w miarę możliwości na profesjonalną renowację naszego auta w profesjonalnym warsztacie (na ile wystarczy nam siana dla konia . Po długich rozmowach z różnymi warsztatami w całej Polsce specjalizującymi się renowacjami Mustangów wybór padł na Mustang Resto z Bielska Białej. Warsztat ten przez niektórych z Was jest już dobrze znany choćby przez giepe, a prowadzone przez nich inne projekty możecie śledzić na naszym forum . Z przeprowadzonych rozmów i z pierwszych wykonanych robót widać, że są to ludzie którzy traktują swoją robotę jako swoją pasję, a przy tym są otwarci na rozmowie i pomoc na każdym etapie prac. Auto aktualnie jest rozbierane do piaskowania nadwozia i oceny stanu blach, przy okazji prowadzony będzie przegląd stanu silnika skrzyni biegów. Po uzyskanych informacjach o stanie tych że elementów będziemy zastanawiać się co dalej dokładnie będziemy chcieć zrobić z naszym koniem. Uspokajam wszystkich że na pewno nie „rakietę” a w miarę oryginał Mustanga z odpowiednia do jego wieku patyną.
Wszystkie informacje odnośnie stanu prac nad renowacją auta będzie można śledzić w tym wątku jak również na stronie Mustang Resto pod adresem http://www.mustang-resto.com/str_wew/realizacje_06.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Poniżej kilka zdjęć z rozbierania auta i przygotowania pod piaskowanie nadwozia.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Widok na podłogę przód
Widok na podłogę tył
rozbrojony silnik do wyjęcia
pusta komora silnika
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
twardydzik, dobra decyzja trzeba zrobić raz a porządnie, widać ze poprzedni 'warsztat' się nie popisał. Powodzenia!
- bart.knop
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Windveil Blue
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
cholera zazdroszcze wam klasykow.......... mimo ze kocham swoj model, ktorego jeden czlowiek na forum nazwal - plastikiem!
gratuluje i czekam na wiecej zdjec, zawsze z zaciekawieniem sledze remonty i podziwiam
gratuluje i czekam na wiecej zdjec, zawsze z zaciekawieniem sledze remonty i podziwiam
- twardydzik
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
- Model: Convertible 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: Guardsman Blue
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Witam wszystkich!
Poniżej porcja nowych informacji odnośnie renowacji naszego konia. Z racji tego, że czekamy na dostawę części blacharskich z za wielkiej wody Panowie z MustangResto wzięli się za przegląd serca naszego konia. Poniżej lista punktów zweryfikowanych co do stanu, kondycji silnika:
1. wszystkie uszczelki; - są i zostaną wymienione
2. panewki; - dobre, brak śladów zużycia
3. tłoki; - nadwymiar 030
4. pierścienie; - brak sladów zużycia, powierzchnia cylindrów - brak zarysowań, brak nagaru w górnej części tuleji
5. pompa oleju; - wygląda na nową na nową, luz pomiędzy zębami w granicach tolerancji
6. łańcuszek rozrządu; - stan bardzo dobry, brak śladów zużycia
7. wałek rozrządu; - ślady normalnego zużycia, stan powierzchni krzywek - bez zarysowań i pęknięć
8. śruby od korbowodów; - w normie
9. śruby do głowic; - w normie
10. wał pompy oleju; - sprawny
11. utwardzenie gniazd zaworów; - w trakcie obróbki
12. szlif cylindrów; - wykonany przy poprzednim remoncie
13. szlif wału; - wykonany przy poprzednim remoncie
14. planowanie głowic; - w trakcie obróbki
15. prowadnice zaworów; - stan bardzo dobry
16. zawory; - stan bardzo dobry
17. dźwigienki zaworowe; - stan jeszcze lepszy
18. popychacze hydrauliczne; - w tym silniku nie występują
19. laski popychaczy; - stan dobry
20. pompa wody - w trakcie regeneracji
21. pompa paliwa - wymiana
22. termostat; - sprawny
23. czujnik ciśnienia oleju; - w samochodzie zamontowany został nieoryginalny czujnik z Fiata 125p
24. czujnik temperatury; - działa (stan dobry)
25. zaślepki bloku i głowic; - stan dobry, brak pęknięć i przecieków
26. przednie koło na wale (harmonic balancer); - stan bardzo dobry, brak pęknięć elementu skrętnego
27. zestaw naprawczy aparatu zapłonowego; - nie ma potrzeby, w samochodzie został (wcześniej) zamontowany aparat zapłonowy z modułem elektronicznym
28. zestaw naprawczy gaźnika; - w trakcie regeneracji
29. zestaw naprawczy rozrusznika; - w trakcie regeneracji
30. koło zamachowe; - stan dobry
31. śruby i zabezpieczenia kolektorów wydechowych; - stan dobry
32. śruby kolektora dolotowego; - stan dobry
33. śruby pompy wody; - będą wymienione
34. poduszki pod silnik (i skrzynię); -stan bardzo dobry
Podsumowując powyższe zestawienie Panowie z MustangResto stwierdzili, że silnik przy poprzedniej renowacji przeszedł remont generalny. Wykonano m.in. szlif cylindrów na nadwymiar 030. Szacowany przebieg na ok. 5.000 km (od wykonania remontu).
A poniżej kilka zdjęć z renowacji:
Początek remontu
Zdemontowane głowice
Widok na wał korbowy
Korpus silnika
Pozdrawiam serdecznie! ...cdn.
Poniżej porcja nowych informacji odnośnie renowacji naszego konia. Z racji tego, że czekamy na dostawę części blacharskich z za wielkiej wody Panowie z MustangResto wzięli się za przegląd serca naszego konia. Poniżej lista punktów zweryfikowanych co do stanu, kondycji silnika:
1. wszystkie uszczelki; - są i zostaną wymienione
2. panewki; - dobre, brak śladów zużycia
3. tłoki; - nadwymiar 030
4. pierścienie; - brak sladów zużycia, powierzchnia cylindrów - brak zarysowań, brak nagaru w górnej części tuleji
5. pompa oleju; - wygląda na nową na nową, luz pomiędzy zębami w granicach tolerancji
6. łańcuszek rozrządu; - stan bardzo dobry, brak śladów zużycia
7. wałek rozrządu; - ślady normalnego zużycia, stan powierzchni krzywek - bez zarysowań i pęknięć
8. śruby od korbowodów; - w normie
9. śruby do głowic; - w normie
10. wał pompy oleju; - sprawny
11. utwardzenie gniazd zaworów; - w trakcie obróbki
12. szlif cylindrów; - wykonany przy poprzednim remoncie
13. szlif wału; - wykonany przy poprzednim remoncie
14. planowanie głowic; - w trakcie obróbki
15. prowadnice zaworów; - stan bardzo dobry
16. zawory; - stan bardzo dobry
17. dźwigienki zaworowe; - stan jeszcze lepszy
18. popychacze hydrauliczne; - w tym silniku nie występują
19. laski popychaczy; - stan dobry
20. pompa wody - w trakcie regeneracji
21. pompa paliwa - wymiana
22. termostat; - sprawny
23. czujnik ciśnienia oleju; - w samochodzie zamontowany został nieoryginalny czujnik z Fiata 125p
24. czujnik temperatury; - działa (stan dobry)
25. zaślepki bloku i głowic; - stan dobry, brak pęknięć i przecieków
26. przednie koło na wale (harmonic balancer); - stan bardzo dobry, brak pęknięć elementu skrętnego
27. zestaw naprawczy aparatu zapłonowego; - nie ma potrzeby, w samochodzie został (wcześniej) zamontowany aparat zapłonowy z modułem elektronicznym
28. zestaw naprawczy gaźnika; - w trakcie regeneracji
29. zestaw naprawczy rozrusznika; - w trakcie regeneracji
30. koło zamachowe; - stan dobry
31. śruby i zabezpieczenia kolektorów wydechowych; - stan dobry
32. śruby kolektora dolotowego; - stan dobry
33. śruby pompy wody; - będą wymienione
34. poduszki pod silnik (i skrzynię); -stan bardzo dobry
Podsumowując powyższe zestawienie Panowie z MustangResto stwierdzili, że silnik przy poprzedniej renowacji przeszedł remont generalny. Wykonano m.in. szlif cylindrów na nadwymiar 030. Szacowany przebieg na ok. 5.000 km (od wykonania remontu).
A poniżej kilka zdjęć z renowacji:
Początek remontu
Zdemontowane głowice
Widok na wał korbowy
Korpus silnika
Pozdrawiam serdecznie! ...cdn.
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Cześć "twardydziku" mamy w tym samym warsztacie, mój jest z 68 też conv. zaglądalem tam ostatnio. Musisz być "twardy" zresztą tak jak i ja.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- twardydzik
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
- Model: Convertible 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: Guardsman Blue
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Cześć! anbr64
Ostatnio jak byłem w MustangResto po przeprowadzce chłopaków do nowego warsztatu to widziałem twoje auto (karoserie) po piaskowaniu, wyglądały bardzo podobnie na razie trzeba być cierpliwym. Damy rade!
Pozdrawiam!
Ostatnio jak byłem w MustangResto po przeprowadzce chłopaków do nowego warsztatu to widziałem twoje auto (karoserie) po piaskowaniu, wyglądały bardzo podobnie na razie trzeba być cierpliwym. Damy rade!
Pozdrawiam!
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Właśnie od nich wyszedłem. Łza się w oku kręci jak patrzę co oni zrobili z naszymi qniami. Mam nadzieję, że potrafią to spowrotem zebrać do kupy?!!!
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
No, no, poskładaliśmy już kilka podobnych do kupyanbr64 pisze:Łza się w oku kręci jak patrzę co oni zrobili z naszymi qniami. Mam nadzieję, że potrafią to spowrotem zebrać do kupy?!!!