Znajdz mieszalnie
Dupointa oni powinni ci dobrac
[Mustang Resto] renowacja Coupe 66 SilverBlue
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [Mustang Resto] renowacja Coupe 66 SilverBlue
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: [Mustang Resto] renowacja Coupe 66 SilverBlue
http://paintref.com/cgi-bin/colorcodedi ... 6_00031_01" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj masz też sporo fajnych zdjęć;) to musi ci zrobić powierzchnię referencyjną i pokazać jak wyjdzie. Jedno to receptura a drugie to jak wyjdzie na samochodzie.
tutaj masz też sporo fajnych zdjęć;) to musi ci zrobić powierzchnię referencyjną i pokazać jak wyjdzie. Jedno to receptura a drugie to jak wyjdzie na samochodzie.
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [Mustang Resto] renowacja Coupe 66 SilverBlue
Ale dyskusja się wywiązałamarcinp pisze:Mam pytanie jakim kolorem (tzn. wg jakiej współczesnej receptury – kod koloru i producenta) był lakierowany?
Czy dobieraliście sami metodą prób i błędów?
Nasze doświadczenia są takie, że gdy przedstawiliśmy w kody farb, ludzie z firmy produkujących lakiery deklarowali, że nie ma żadnych problemów, że wymieszają wszystko.
Praktyka pokazała, że nie jest to takie proste i musimy dać sobie radę sami. Nasz sposób jest taki:
Zazwyczaj udaje się znaleźć fragment z oryginalnym lakierem (najczęściej pod daszkiem deski), fotografujemy oryginalny lakier z referencyjną kartą Kodaka.
Następnie przygotowujemy plik wzorcowy w Photoshopie w przestrzeni CMYK i wykonujemy proof, który następnie porównywany jest z wzorcami kolorów z mieszalni.
W takim systemie pracy ważne jest by wszystkie urządzenia były bezwzględnie skalibrowane i pracowały z identycznymi profilami barwnymi.
Jeżeli wszystkie warunki są spełnione, to działa. Powoli budujemy własna bazę wzorców kolorów.
- marcinp
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 413
- Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
- Model: 66 Coupe, 72 Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: [Mustang Resto] renowacja Coupe 66 SilverBlue
Właśnie wiem, że to nie jest łatwe - inaczej bym nie pytał
Liczyłem jednak na to, że koledzy z forum, którzy malowali w kolorze Silver Blue podzielą się wiedzą, jaki to współczesny kod lakieru.
Liczyłem jednak na to, że koledzy z forum, którzy malowali w kolorze Silver Blue podzielą się wiedzą, jaki to współczesny kod lakieru.
Pozdrawiam,
marcinp
marcinp
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [Mustang Resto] renowacja Coupe 66 SilverBlue
Możemy podać Ci numer koloru z wzornika Sikkensa, jeżeli to w czymś pomoże.marcinp pisze:Liczyłem jednak na to, że koledzy z forum, którzy malowali w kolorze Silver Blue podzielą się wiedzą, jaki to współczesny kod lakieru.
- marcinp
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 413
- Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
- Model: 66 Coupe, 72 Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: [Mustang Resto] renowacja Coupe 66 SilverBlue
To poproszę, będę wdzięczny, jasne że pomoże - lakiernik ma mi zrobić kilka próbek, między innymi z Sikkensa.
Będę miał z czego wybrać.
Będę miał z czego wybrać.
Pozdrawiam,
marcinp
marcinp
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [Mustang Resto] renowacja Coupe 66 SilverBlue
A teraz garść zdjęć z renowacji silnika, na pierwszy ogień pójdzie gaźnik.
Tak zazwyczaj wygląda, gdy do nas trafia.
Podzespoły gaźnika, po oczyszczeniu,przygotowane do montażu.
A tu po renowacji, gotowy do montażu.
Tak zazwyczaj wygląda, gdy do nas trafia.
Podzespoły gaźnika, po oczyszczeniu,przygotowane do montażu.
A tu po renowacji, gotowy do montażu.
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [Mustang Resto] renowacja Coupe 66 SilverBlue
Czas rozpocząć operację na sercu.
Na początek rozrusznik serca, czyli aparat zapłonowy, po regeneracji.
Wyczyszczone głowice, oczekują na malowanie.
A tu kolektor dolotowy.
I na koniec korpus silnika przygotowany do malowania.
Na początek rozrusznik serca, czyli aparat zapłonowy, po regeneracji.
Wyczyszczone głowice, oczekują na malowanie.
A tu kolektor dolotowy.
I na koniec korpus silnika przygotowany do malowania.
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [Mustang Resto] renowacja Coupe 66 SilverBlue
I jeszcze małe uzupełnienie - most po renowacji.
Zregenerowane półosie.
I na koniec, wał po renowacji.
Zregenerowane półosie.
I na koniec, wał po renowacji.