[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2017-04-14, 11:40

Przed OZM chciałem wymienić włącznik świateł. Zamówiłem go a tu niespodzianka :szok:
Stary w dłuższej trasie po dwóch trzech godzinach się przegrzewa i światła zaczynają mrugać :dobani:
W 1964 1/2 jest inny jak w 1965
W 1964 1/2 jest C4ZB-11654-A i podobno pasuje jeszcze: C5ZZ-11654-C
A tu różnice
Załączniki
IMG_3320.JPG
Ostatnio zmieniony 2017-04-17, 19:06 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: stang232 » 2017-04-14, 12:30

Może chociaż podpasuje ci do MACHA
Bo w nim wciąż tak samo zaawansowany włącznik jest
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: lamina » 2017-04-18, 12:21

jeśli masz założone lampy na zarówki H4, to prawie zawsze się przegrzewa, na oryginalnych swieczkach jest ok a na H4 się przegrzewa, prosty przekaźnik załatwia sprawę i poprawia niezawodność instalacji :)



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: anbr64 » 2017-04-18, 13:00

lamina pisze:jeśli masz założone lampy na zarówki H4, to prawie zawsze się przegrzewa, na oryginalnych swieczkach jest ok a na H4 się przegrzewa, prosty przekaźnik załatwia sprawę i poprawia niezawodność instalacji :)
Potwierdzam, bez przekaznika nie ma co wymieniać na nowy bo I tak będzie to samo. Miałem ten sam problem.
Przemek załóż przekaznik I zostaw stary przełącznik, będzie słuzył długo I namiętnie, dłużej niż nowy!


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2017-04-18, 15:41

Jak zwykle wystąpiłem przed szereg :zawstydzony: i zamówiłem nowy :kwasny: Ale trzeba będzie posłuchać kolegów :padam: i zostawić stary bo pewnie jest lepszy jak te nowe


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2017-04-24, 16:19

Tak jak co roku nasz Dziadziuś bez niespodzianek dowiózł nas na OZM i z powrotem :super: A tym razem łącznie z przejażdżkami wyszło 758 mil czyli ponad 1200 km, 162 litry paliwa co oznacza średnie spalanie z wyjazdu 13,5l/100km
Jako ciekawostka:
Trasa do Józefowa bez autostrad (krótsza) prędkość do 70 mil/h a zazwyczaj 60-65 12,2l/100km
Droga powrotna po autostradzie na początku bez szaleństw 65-70 mil/h potem 77-80 by w końcu jechać cały czas 80-90 mil/h a w jednym momencie nawet 105 (i właśnie wtedy moja ANNA :idiota: :zabanowany: ) ;) A kusiło by Dziadziusia jeszcze trochę :kijemgo: :hyhy: (Rozsądek małżonki wygrał :ups: )
Przy tej prędkości zaskakujące spalanie bo jadąc pomiędzy 80-90 raczej z naciskiem na 80 wyszło 14,4l/100km
Wnioski są takie: Jeśli auto i silnik są dobrze zrobione (Tu dla Krystiana :padam: ) to i klasykiem wcale nie trzeba się ślimaczyć jeśli oczywiście komuś nie przeszkadza hałas powietrza (na to także udało mi się znaleść mały patencik ;) )


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2017-04-24, 22:37

mi przy jezdzie na A2 okolo 60-65 mil spalił 15,5 litra, nie ma dramatu ;)



Awatar użytkownika
Marti
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2016-09-15, 15:09
Model: coupe 1967
Silnik: V8 4.6
Kolor: biały

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Marti » 2017-04-25, 06:28

Przemek mówiłeś mi ,że mam bogatą mieszankę ale pobujałem dziadka na S7 nawet 80mph i mi wyszło spalanie na poziomie 16 L. :hurra:



Awatar użytkownika
robin
Stowarzyszenie MKP
Posty: 601
Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: robin » 2017-04-25, 06:52

mi dokladnie tak samo kiedys zatankowali do garbusa oleju napedowego!



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Dezo » 2017-04-25, 07:49

Nie śmiejcie się, przecież na Zlocie był Bullitt w TDI-ku. :rotfl:


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: radoslawstalowy » 2017-04-25, 09:13

Cały czas chodzi mi po głowie myśl żeby zrobić I-wszą generacje z bateriami, 2 motory itd.
Tylko trzeba by dobre audio co będzie udawać bulgot.
Extawagancja, chamstwo, wiocha.....jak byście ten mój pomysł określili?


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1624
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Rezor » 2017-04-25, 10:53

pomysł spoko jeśli chodzisz w rurkach i wcinasz sojowe pierożki z tofu :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Dezo » 2017-04-25, 10:59

radoslawstalowy pisze:Cały czas chodzi mi po głowie myśl żeby zrobić I-wszą generacje z bateriami, 2 motory itd.
Tylko trzeba by dobre audio co będzie udawać bulgot.
Extawagancja, chamstwo, wiocha.....jak byście ten mój pomysł określili?
Wiesz, ładna dziś pogoda...


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2017-04-25, 11:45

Mój 15,6 wynik super tym bardziej że raz goniłem chłopaków na a2 ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2017-04-25, 12:19

Dezo pisze:
radoslawstalowy pisze:Cały czas chodzi mi po głowie myśl żeby zrobić I-wszą generacje z bateriami, 2 motory itd.
Tylko trzeba by dobre audio co będzie udawać bulgot.
Extawagancja, chamstwo, wiocha.....jak byście ten mój pomysł określili?
Wiesz, ładna dziś pogoda...
Tak tak Ty go zagaduj a ja zadzwonie ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”