![Szok :szok:](./images/smilies/eek.gif)
Stary w dłuższej trasie po dwóch trzech godzinach się przegrzewa i światła zaczynają mrugać
![Do bani... :dobani:](./images/smilies/thumbdown.gif)
W 1964 1/2 jest inny jak w 1965
W 1964 1/2 jest C4ZB-11654-A i podobno pasuje jeszcze: C5ZZ-11654-C
A tu różnice
Potwierdzam, bez przekaznika nie ma co wymieniać na nowy bo I tak będzie to samo. Miałem ten sam problem.lamina pisze:jeśli masz założone lampy na zarówki H4, to prawie zawsze się przegrzewa, na oryginalnych swieczkach jest ok a na H4 się przegrzewa, prosty przekaźnik załatwia sprawę i poprawia niezawodność instalacji
Wiesz, ładna dziś pogoda...radoslawstalowy pisze:Cały czas chodzi mi po głowie myśl żeby zrobić I-wszą generacje z bateriami, 2 motory itd.
Tylko trzeba by dobre audio co będzie udawać bulgot.
Extawagancja, chamstwo, wiocha.....jak byście ten mój pomysł określili?
Tak tak Ty go zagaduj a ja zadzwonieDezo pisze:Wiesz, ładna dziś pogoda...radoslawstalowy pisze:Cały czas chodzi mi po głowie myśl żeby zrobić I-wszą generacje z bateriami, 2 motory itd.
Tylko trzeba by dobre audio co będzie udawać bulgot.
Extawagancja, chamstwo, wiocha.....jak byście ten mój pomysł określili?