[tripower] Mustang 66 conv 351 Windsor

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-08, 00:40

Ja mysle zeby kupic nowy wal korbowy,tylko gdzie szukac dobry wal i dobre lozyska?
kupie tez nowe popychacze (lifters & push rods) 1 push rods byl wygiety
nowy rozrzad tez tylko gdzie szukac te czesci? jakie popychacze (lifters) do tego silnika najlepiej zalozyc? bo mysle ze nie standardowe?
push rods kupie utwardzane mysle zeby kupic edelbrock push rods & lifters? lub moze znasz i polecisz cos innego dobrego? bo ja tylko znam ta jedna firme
jak zrobic proper cam break in ??

pozdrawiam



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-08, 04:28

Zanim iść dalej, daje wszystkich te same pytania, zanim zacznę silnika.

Jaki jest plan na samochód?

Ile mocy się spodziewasz?

Ile pieniędzy masz zeby wydać na silnik?

mów szczerze , i realistyczne. Większa moc nie zawsze jest najlepszym pomysłem.

proper break in to, aby zapalić nowy silnik za pierwszym razem i niech silnik chodzi między 2200 a 2500 RPM na około 25-30 minut. Mam test stand co zbudował w tym celu. Jeśli coś jest nie tak łatwiej jest zmienić lub naprawić. Nie traće czasu na podjęcie silnika z powrotem z samochodu. Oto silnik alskiego w moim domu na moje test stand
" onclick="window.open(this.href);return false;



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-08, 08:50

Plan na samochod to oczywiscie nie bedzie samochod do jazdy codziennej, na weekendowe wyjazdy
moc silnika nie chce wiecej niz 400 bhp bo teraz ma okolo 400 bhp to i tak auto jest bardzo szybkie mi to wystarcza
jak dla mnie to zostawic moc na takim poziomie jak jest bo wiem ze czasami wiecej mocy nie jest lepiej
do szybkiej jazdy mam jeszcze jeden samochod Corvette C3 1968 427 Tripower ;)
co do pieniedzy to mam na wydanie troche nie chce tu pisac dokladnie ile bo to forum publiczne

pozdrawiam



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-08, 11:34

c3 427
Załączniki
00000007_1.jpg



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-08, 16:27

tripower pisze:c3 427
Fajny. Kolega tez ma 68 z 454, ale jest t-top. Ma 427 dla niego w piwnicy


Ja próbuj użyć CompCams jak mogę. Coś takiego
http://www.summitracing.com/parts/CCA-K35-226-3/" onclick="window.open(this.href);return false;

używać tylko łączników ARP
http://www.summitracing.com/parts/ARP-154-4003/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.summitracing.com/parts/ARP-150-6404/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.summitracing.com/parts/ARP-154-5403/" onclick="window.open(this.href);return false;

crankshaft
http://www.summitracing.com/parts/SCA-9351W05/" onclick="window.open(this.href);return false;

z hartowanej popychaczy(hardened pushrods) trzeba te
http://www.summitracing.com/search/Prod ... toview=SKU" onclick="window.open(this.href);return false;

i to
http://www.summitracing.com/parts/ARP-154-7901/" onclick="window.open(this.href);return false;

stroker kit(may need extra block machining)
http://www.dssracing.com/category_s/101.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

only felpro gaskets

jeszcze jedno, ten popychacz(the bent pushrod), czy ten tłok w tej cylindrze, ma znak na górze? Sprawdź zawór również, co był z tym popychacza, może również być gięte. Jeśli tak, dam ci znać, co się stało i dlaczego



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: [tripower] Mustang 66 conv 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-27, 15:41

Witam
Sprawdzilem dokladnie wszystko i tlok na gorze nie ma zadnego znaku a push rod jest lekko zgiety (minimalnie),zawory jeszcze nie sprawdzilem gdyz czekam na narzedzia do rozebrania glowicy
chce kupic ten storkerkit 393 : http://www.dssracing.com/category_s/101.htm" onclick="window.open(this.href);return false; jaka powinna byc tolerancja pasowania? bo piszesz: may need extra block machining
dodatkowo to:http://www.summitracing.com/parts/CCA-K35-226-3/ tylko w tym zestawie duration jest 280/280 lift 512/512 a ja w moim walku mam 302/302 lift 512/512
sugerujesz wymienic walek i zalorzyc caly kit??
w nastepnym tygodniu mam zamiar zlorzyc zmowienie na wszystkie czesci



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [tripower] Mustang 66 conv 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-28, 00:36

przed rozpoczęciem budowy silnika stroker, dowiedzieć się, jakie jest zaangażowana. Jest więcej przygotowania bloku, więcej pomiarowych, i oczekiwać w montażu i demontażu go kilka razy, aby sprawdzić blok, pompa oleju, korbowodu i luzy wału korbowego.

Jaki jest plan dla silnika? Czy planujesz korzystać z turbo? supercharger? nitrous?

jeśli tak, to, zestaw z DSS jest OK

jeśli nie, jest tańszy sposób na budowę 393.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”