No właśnie ja myślałem żeby obie wymienićERTE pisze:http://www.agotablice.pl/oferta-tablice ... a-zloty-3/
Jak zamawiasz to odblaskową i od razu z ramką. Ja kupiłem i żałuje że nie 2szt bo kształt i wielkość tej polskiej mnie dobija, a mundurowi są bardzo życzliwi dla kobyły i nie czepiają się tablicy:D Wogóle niczego się nie czepiają:) Ale w razie kontroli pełnowymiarowa tablica jest w bagażniku. Z tyłu jeździ oczywiście polska kwadratowa.
Mam też hamerykańskie o tym samym numerze, ale to pokaże przy kolejnym zlocie k. Żnina.
[ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Już od dawna mierzę się z zakupem takich tablic... powiedz mi tylko jak wygląda cena i wysyłka, bo nie ma podanej...? 
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
ERTE pisze:http://www.agotablice.pl/oferta-tablice ... a-zloty-3/
Jak zamawiasz to odblaskową i od razu z ramką. Ja kupiłem i żałuje że nie 2szt bo kształt i wielkość tej polskiej mnie dobija, a mundurowi są bardzo życzliwi dla kobyły i nie czepiają się tablicy:D Wogóle niczego się nie czepiają:) Ale w razie kontroli pełnowymiarowa tablica jest w bagażniku. Z tyłu jeździ oczywiście polska kwadratowa.
Mam też hamerykańskie o tym samym numerze, ale to pokaże przy kolejnym zlocie k. Żnina.
tez mam od nich tablice , a co bedziesz robil z zawieszeniem moj strasznie wysoko stoi gtez cos chce z tym zrobic


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Możemy się zamienić resorami bo mój ma 3cm i będzie tarł tłumikami o ziemięsimontlc pisze:ERTE pisze:http://www.agotablice.pl/oferta-tablice ... a-zloty-3/
Jak zamawiasz to odblaskową i od razu z ramką. Ja kupiłem i żałuje że nie 2szt bo kształt i wielkość tej polskiej mnie dobija, a mundurowi są bardzo życzliwi dla kobyły i nie czepiają się tablicy:D Wogóle niczego się nie czepiają:) Ale w razie kontroli pełnowymiarowa tablica jest w bagażniku. Z tyłu jeździ oczywiście polska kwadratowa.
Mam też hamerykańskie o tym samym numerze, ale to pokaże przy kolejnym zlocie k. Żnina.
tez mam od nich tablice , a co bedziesz robil z zawieszeniem moj strasznie wysoko stoi gtez cos chce z tym zrobic
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Moje tabliczki też od nich mam, polecam komplet o ile dobrze pamiętam 180 złociszy z hamerykańskimi ramkami 
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
może byśmy sie dogadalistang67 pisze:Możemy się zamienić resorami bo mój ma 3cm i będzie tarł tłumikami o ziemięsimontlc pisze:ERTE pisze:http://www.agotablice.pl/oferta-tablice ... a-zloty-3/
Jak zamawiasz to odblaskową i od razu z ramką. Ja kupiłem i żałuje że nie 2szt bo kształt i wielkość tej polskiej mnie dobija, a mundurowi są bardzo życzliwi dla kobyły i nie czepiają się tablicy:D Wogóle niczego się nie czepiają:) Ale w razie kontroli pełnowymiarowa tablica jest w bagażniku. Z tyłu jeździ oczywiście polska kwadratowa.
Mam też hamerykańskie o tym samym numerze, ale to pokaże przy kolejnym zlocie k. Żnina.
tez mam od nich tablice , a co bedziesz robil z zawieszeniem moj strasznie wysoko stoi gtez cos chce z tym zrobic![]()
Na lawetę musiałem podkładać deski żeby wjechać


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Resory dostaną nowe strzemiona z tulejami z poliuretanu, które już czekąja na montaż,
jeśli chodzi o wysokość to tył jest ok ale z przodu będzie trzeba obniżyć
jeśli chodzi o wysokość to tył jest ok ale z przodu będzie trzeba obniżyć
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
a te strzemiona regulują wysokość ?? , a przod jak bedziesz obniżał ??ERTE pisze:Resory dostaną nowe strzemiona z tulejami z poliuretanu, które już czekąja na montaż,
jeśli chodzi o wysokość to tył jest ok ale z przodu będzie trzeba obniżyć


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Poliuretany Ci będą skrzypieć. Jeśli nie będziesz go katował to lepsze zwykłeERTE pisze:Resory dostaną nowe strzemiona z tulejami z poliuretanu, które już czekąja na montaż,
jeśli chodzi o wysokość to tył jest ok ale z przodu będzie trzeba obniżyć
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Tak można nimi troche podnieść/obniżyć, te płaskowniki są bardzo ciężkie i grube (zdziwiłem się jak mi krzykneli za lotniczą :O) i nie ma sensu ich kupować z tulejami, bo można je spokojnie dorobić na taką wysokość jak się podoba dobierając odpowiednią długość i robiąc otwory tam gdzie potrzeba. Podwójny wydech standardowo wymagał lekkiego podniesienia tyłu.simontlc pisze:a te strzemiona regulują wysokość ?? , a przod jak bedziesz obniżał ??ERTE pisze:Resory dostaną nowe strzemiona z tulejami z poliuretanu, które już czekąja na montaż,
jeśli chodzi o wysokość to tył jest ok ale z przodu będzie trzeba obniżyć

a z przodu to coś się wymyśli, albo nowe sprężyny, albo 1 zwój ciach:D
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
No dokładnie tak jak piszesz, V8 mi obniżało ostatnio o jakieś 2,5 cm i chyba poszedł jeden zwójERTE pisze:a z przodu to coś się wymyśli, albo nowe sprężyny, albo 1 zwój ciach:D
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Erte pochwal się co dokładnie w swoim zrobiłeś. Wydech tez zmieniałeś?
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Sagi cd
od kiedy zrobiło się ciepło na dworze pojawił się taki problem
http://forums.themustangsource.com/f633 ... ay-508120/" onclick="window.open(this.href);return false;
powalczyłem dzisiaj z udrożnieniem kanałów wodnych w bloku (jednen spust był zapchany osadem) i udało się po użyciu 2 opakowan K2 Flush udrożnić w 100% blok (dodam że to było podejście nr 2)
niestety problem z chłodzeniem przy prędkości powyżej 60mph nadal jest; kilka rzeczy wykluczam
pompa wody WP47 (ta niby lepsza) jest nowa, tak samo jak oba węże do chłodnicy
termostat nowy - moge jechać godzine 60mil i temp jest ok chwile pojade 80-90mph i zaraz temp rośnie
czujnik temp nowy i wskaznik pokazuje prawidlowo bo jak jest już tak na 3/4 skali to podcisnienie wyrzuca przez korek nadmiar
nie moge wykluczyć
wentylatora ze sprzegłem bo nie mam obrotomierza wiec nie sprawdze czy to problem RPM czy MPH
chłodnicy oryginalnej 3 rzędowej - płukana razem z całym silnikiem już 4x (przy okazji montażu PW, później termostatu i bloku 2x środkiem typu flush) więc dziwne żeby jeszcze była zakamieniona lub niedrożna ale oczywiście możliwe
nie mam osłony wentylatora (shroud) ani dodatkowego wentylatora elektrycznego
Co radzicie, zrobić jeszcze jedno podejście do chłodncy - zdemontować zalać octem albo jakimś odkamieniaczem i wypłukać po kilku dniach? Zalozyć sztywny wentylator, bo w osłone nie wierze.
Czy od razu ładować ameliniową nowoczesna chlodnice? Chce tego uniknąć bo poza Griffinem pasują jak świni siodło...
Dodam że jak już złapie temp to jazda 40-50mph nie powoduje spadku temp - po prostu zostaje na/blisko przedostatniej kreski przed H
Tak czy owak po udrożnieniu kanałów w bloku jest minimalnie lepiej ale daleko od tego żeby było bezpiecznie.
od kiedy zrobiło się ciepło na dworze pojawił się taki problem
http://forums.themustangsource.com/f633 ... ay-508120/" onclick="window.open(this.href);return false;
powalczyłem dzisiaj z udrożnieniem kanałów wodnych w bloku (jednen spust był zapchany osadem) i udało się po użyciu 2 opakowan K2 Flush udrożnić w 100% blok (dodam że to było podejście nr 2)
niestety problem z chłodzeniem przy prędkości powyżej 60mph nadal jest; kilka rzeczy wykluczam
pompa wody WP47 (ta niby lepsza) jest nowa, tak samo jak oba węże do chłodnicy
termostat nowy - moge jechać godzine 60mil i temp jest ok chwile pojade 80-90mph i zaraz temp rośnie
czujnik temp nowy i wskaznik pokazuje prawidlowo bo jak jest już tak na 3/4 skali to podcisnienie wyrzuca przez korek nadmiar
nie moge wykluczyć
wentylatora ze sprzegłem bo nie mam obrotomierza wiec nie sprawdze czy to problem RPM czy MPH
chłodnicy oryginalnej 3 rzędowej - płukana razem z całym silnikiem już 4x (przy okazji montażu PW, później termostatu i bloku 2x środkiem typu flush) więc dziwne żeby jeszcze była zakamieniona lub niedrożna ale oczywiście możliwe
nie mam osłony wentylatora (shroud) ani dodatkowego wentylatora elektrycznego
Co radzicie, zrobić jeszcze jedno podejście do chłodncy - zdemontować zalać octem albo jakimś odkamieniaczem i wypłukać po kilku dniach? Zalozyć sztywny wentylator, bo w osłone nie wierze.
Czy od razu ładować ameliniową nowoczesna chlodnice? Chce tego uniknąć bo poza Griffinem pasują jak świni siodło...
Dodam że jak już złapie temp to jazda 40-50mph nie powoduje spadku temp - po prostu zostaje na/blisko przedostatniej kreski przed H
Tak czy owak po udrożnieniu kanałów w bloku jest minimalnie lepiej ale daleko od tego żeby było bezpiecznie.
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
ERTE ja bym założył tą osłonę zresztą u siebie też to planuję. Jak chłodnicę już tyle razy płukałeś to chyba kolejny raz nic jej nie da... Dziwny ten objaw bo ogólnie jak się grzeje to przegonienie po np. autostradzie powinno pomóc.
Czy masz taki zawór termiczny podłączony do podciśnienia i aparatu zapłonowego. Powinien być w obudowie termostatu. Jego zadaniem jest podniesienie obrotów przy wysokiej temp. aby schłodzić silnik.
Czy masz taki zawór termiczny podłączony do podciśnienia i aparatu zapłonowego. Powinien być w obudowie termostatu. Jego zadaniem jest podniesienie obrotów przy wysokiej temp. aby schłodzić silnik.
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła
Może ostatnio ustawiliśmy mu za duże wyprzedzenie zapłonu? Robiliśmy to bez lampy, a jest to podane także jako objaw przegrzewania się silnika w serwisówce Haynesa.