[Jakkas] Coupe 1965

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Jakkas
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-30, 14:36
Model: Ford Mustang 1965 coupe
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Jakkas » 2010-03-11, 20:05

po długiej przerwie kolejne foty.... kolor w realu jest rewelacyjny, nawet nie spodziewalem sie takiego efektu:


http://picasaweb.google.pl/j.kaszewski/ ... KRj7a3ggE#


ale ile można czekać !!!! :zalamany:


If You can't hear it before You can see it... what's the point ?

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-03-11, 22:24

no ładnie ładnie :)

a jak z resztą ? silnik ? cos jeszcze robisz ? składaj go do kupy i wpadaj na zlot ;)



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-03-12, 00:29

No teraz niby juz z gorki ale roznie to bywa...

Ja bym sie nie nastawial, ze to juz blisko. Lepiej sie pozytywnie zaskoczyc...

Ladny kolorek - cos takiego mi chodzilo po glowie przy pierwszym stangu.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-03-12, 00:30

Lakierek ładny :oczami:
A korek wlewu paliwa czemu nie taki jak trzeba ?? :/


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Jakkas
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-30, 14:36
Model: Ford Mustang 1965 coupe
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Jakkas » 2010-03-12, 09:03

Pavulon_ pisze:no ładnie ładnie :)

a jak z resztą ? silnik ? cos jeszcze robisz ? składaj go do kupy i wpadaj na zlot ;)
wstawiam silnik od pralki 1300 obrotów !!! :) i zestaw akumulatorów duracel do bagażników

no a tak na prawde to zostawiam rzędówke , tylko mocy mu troche dodajemy zobaczymy jaki z tym będzie efekt, jak będzie dobrze to super, jak za ostro to czeka mnie wymiana bębnów na szczęki...
Czekam jeszcze na:
- gąbki do siedzień,
- obicie deski rozdzielczej,
- radio http://www.vintagecarradio.com/store/pr ... ducts_id=1,
- kierownice,
- i kupe malych detali, uszczelki, chromy, itp....

a co do korka no to czasem mam problemy żeby się "dogadać" z moich mechanikiem, tak to jest jak sie widzi auto co 2-3 miesiące...


If You can't hear it before You can see it... what's the point ?

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-03-12, 11:17

6t07t pisze:Lakierek ładny :oczami:
A korek wlewu paliwa czemu nie taki jak trzeba ?? :/
Ja też mam taki korek, a co - grozisz mi?
Jackas, nie przejmuj się - kiedyś zamówimy sobie oryginalne (tzn. dla tego rocznika) korki.
Do zobaczenia w Poznaniu. Pierdołami się nie przejmuj, składaj to co masz i jak można jechać to jedź do Poznania.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-03-12, 11:42

Heh, bywa :P
Do '66 ktos na allegro sprzedawał calkiem ładny korek:
http://www.allegro.pl/item920929467_for ... aliwa.html


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-03-12, 12:30

Znajdziemy lepsze. Mnie tam na razie podoba się ten korek, który mam. Jakbyś nie roztrąbił, to nikt (no, zapomniałem o Pavulonie...) by się nie zorientował. :D


Samotny Wilk

Jakkas
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-30, 14:36
Model: Ford Mustang 1965 coupe
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Jakkas » 2010-03-12, 12:46

powiem szczerze, dla mnie najważniejsze wreszcie wsiąść do konika i go odpalić.... korek mógłby być od nawet od termosu :D


If You can't hear it before You can see it... what's the point ?

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-03-12, 13:37

He, he prawidłowe podejście. Znam to, ale już mogę wejść, odpalić i pojeździć. Jeszcze nie na full, ale lepsze to niż nic.


Samotny Wilk

Jakkas
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-30, 14:36
Model: Ford Mustang 1965 coupe
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Jakkas » 2010-03-25, 13:17

Nowa dawka emocji, tapicerka skończona, czyli fotele, panele boczne i deska rozdzielcza gotowe do montażu:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


If You can't hear it before You can see it... what's the point ?

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-03-25, 18:40

Tak trzymać. Niech chłopaki walczą, bo czas leci, oj leci. A jeszcze czeka Cię magiczne "dotarcie silnika" uuuuuu :przestraszony:
Robili remont ze szlifem, czy nie?


Samotny Wilk

Jakkas
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-30, 14:36
Model: Ford Mustang 1965 coupe
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Jakkas » 2010-03-25, 19:00

silnik cały był robiony więc tak jak i ty będę robił "cruzin' all summer long" :)


If You can't hear it before You can see it... what's the point ?

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-03-26, 07:53

To jak będziesz robił, daj znać. Może walniemy jakąś długą trasę na raz, żeby mieć to od razu za sobą... Jeden, dwa dni i po robocie. Kręcenie kółek "wokół komina" wieczorami już mnie trochę nudzi...
Byle nie do Moskwy... :D


Samotny Wilk

Jakkas
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-30, 14:36
Model: Ford Mustang 1965 coupe
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Jakkas » 2010-03-26, 09:02

Tak szczerze to myślałem o wyjeżdzie na GP Węgier do Budapesztu. to około 660km w jedną stronę ;). Bilety w tej chwili na General admission na cały weeken kosztują 114eurasów i z tym biletem możan nawet wejść w czwartek przed treningiem do BOX'ów startowych. Termin 30 lipca(piątek) - 1 sierpnia(niedziela)
Co powiesz na to Dezo :)

ps. Imprezke polecam - w 2008 pojechaliśmy ze znajomym do GP włoch na Monze i nie żałuje do dzisiaj.


If You can't hear it before You can see it... what's the point ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”