te mustangi majem różowy przewód przy zapłonu zamiast balastu, który reguluje napięcie zeby coil nie przegrzewa.Pertronix mozę pracować na napięciu między 6-12V. Pertronix II i III muszą 12V. Dlatego polecam Pertronix I dla wszystkich oryginalnych 1-wszej generacji mustangi. To był dobry punkt
[MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Dlatego wszyscy należymy do klubu, aby pomagać sobie nawzajem.
te mustangi majem różowy przewód przy zapłonu zamiast balastu, który reguluje napięcie zeby coil nie przegrzewa.Pertronix mozę pracować na napięciu między 6-12V. Pertronix II i III muszą 12V. Dlatego polecam Pertronix I dla wszystkich oryginalnych 1-wszej generacji mustangi. To był dobry punkt
te mustangi majem różowy przewód przy zapłonu zamiast balastu, który reguluje napięcie zeby coil nie przegrzewa.Pertronix mozę pracować na napięciu między 6-12V. Pertronix II i III muszą 12V. Dlatego polecam Pertronix I dla wszystkich oryginalnych 1-wszej generacji mustangi. To był dobry punkt
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
http://tffn.net/phpBB3/viewtopic.php?f=44&t=25595" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... etter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nawet na każdej cewce napisane jest żeby uzywać tylko i wyłącznie z rezystorem. Niestety system ten jak dla mnie z mojego doświadczenia nie dopracowany jest. Używałem bez rezystora i nic nie dało, popracowało miesiąc, dwa i padło. Zdania są jak widac podzielone, ja zainwestowałem parę dolarów i odpukać smiga az miło.
Dla stockowego slinika może i daje radę, z tym nie będe się sprzeczał ale przerabiałem ten temat u mnie i np. miałem moduły pertronixa, mallory, za każdym razem dawały różne napięcia, jak nie padł moduł to cewka i tak w kółko.
http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... etter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nawet na każdej cewce napisane jest żeby uzywać tylko i wyłącznie z rezystorem. Niestety system ten jak dla mnie z mojego doświadczenia nie dopracowany jest. Używałem bez rezystora i nic nie dało, popracowało miesiąc, dwa i padło. Zdania są jak widac podzielone, ja zainwestowałem parę dolarów i odpukać smiga az miło.
Dla stockowego slinika może i daje radę, z tym nie będe się sprzeczał ale przerabiałem ten temat u mnie i np. miałem moduły pertronixa, mallory, za każdym razem dawały różne napięcia, jak nie padł moduł to cewka i tak w kółko.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Nie mogę powiedzieć, że zainstalowane duzo. Może 5, teraz 6. Najstarszy z nich to 2 lata temu i działa świetnie. Żadna z nich nie powiodło się. Zacząłem z nimi, ponieważ inni kolegi ich używali. Inne systemy wykorzystują facetów jest MSD 6AL (używam tego). Też zmieniłem parę do systemu Duraspark Ford. Ale dla oryginalnych 289/302 jak macie Pertronix I to wszystko czego potrzebujesz i tanje. Bym jeszcze trzymal jedną ekstra lub trzymać punkty w bagażniku, nigdy nie wiesz.
http://www.msdvideos.com/video_detail.php?mId=6142" onclick="window.open(this.href);return false; (używam tego)
http://www.fordmuscle.com/archives/2006/12/DuraSpark/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://home.earthlink.net/~rcfaulconer/ ... rk/eec.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.msdvideos.com/video_detail.php?mId=6142" onclick="window.open(this.href);return false; (używam tego)
http://www.fordmuscle.com/archives/2006/12/DuraSpark/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://home.earthlink.net/~rcfaulconer/ ... rk/eec.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
tez zapytam,bo w koncu zglupialem.Mam zakupiony Pertronix I i jeszcze nie instalowalem go.Po wypowiedzi Malego smiem rozumiec,ze ballast resistor rowniez musze zamontowac,aby cewka nie grzala sie i nie padala co 2 miesiace??
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
wszystkie oryginalne przewody 64-68 mustangi (nie jestem pewien, o 69-73) posiada przewód różowy w pobliżu stacyjki. To jest balast dla tych samochodów. Jeśli nadal masz ten przewód oryginalne cewka będzie dobrze. Jeśli nie masz tego przewodu, lub wiązki jest modyfikowany / aftermarket to kupuje bardziej nowoczesny cewka lub cewka z Pertronix powinny być stosowane, ponieważ są wykonane pracować bez balastu.
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Rozumiem że balast to rezystor (opornik) zainstalowałeś takowy ?rick pisze:posiada przewód różowy w pobliżu stacyjki. To jest balast dla tych samochodów. Jeśli nadal masz ten przewód oryginalne cewka będzie dobrze. Jeśli nie masz tego przewodu, lub wiązki jest modyfikowany / aftermarket to kupuje bardziej nowoczesny cewka lub cewka z Pertronix powinny być stosowane, ponieważ są wykonane pracować bez balastu.
Jesli nie prosze wstaw go skoro producent zakłada taki element. Please !
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
No i własnie tu wracamy do pkt wyjścia, oryginalna cewka, dzis może mieć, a jutro nie, nie zapominajmy, że auta mają 40+ lat. Tak jak pisałem mam jeszcze 3 cewki, które mi padły, 2 'niby" stockowe" a jedna niby performance, wszystkie padły. Ja mam dokładnie ten http://www.summitracing.com/parts/MAA-700/" onclick="window.open(this.href);return false;
W opisie jest wszystko wytłumaczone.
Poza tym fabryczny różowy przewód ma rezystancję 1,4 ohm z małymi odchyłkami ale tylko przy fabrycznym układzie zapłonowym. Rezystor jak widać ma 0,75-1,5 ohma więc daje dużo większe zabezpiecznie.
Tutaj odpowiedź:
If you use a breaker point ignition system, you need a resister or resistance wire. Original equipment was a pink resistance wire (~1.4 ohms) in series with the coil and ignition switch. A point ignition system will work without one, but you risk overheating the coil and will probably have to replace the points every couple of months
Tak BTW z doświadczenia w innym aucie gdyby ktoś to montował to nie robić tego w miejscu narazonym np na wode, wilgoć itp czyli np nie od dołu gdzie może woda chlapać. Ja zamocowałem na kielichu, na wysokości aku tylko po drugiej stronie i nie ma problemu.
W opisie jest wszystko wytłumaczone.
Poza tym fabryczny różowy przewód ma rezystancję 1,4 ohm z małymi odchyłkami ale tylko przy fabrycznym układzie zapłonowym. Rezystor jak widać ma 0,75-1,5 ohma więc daje dużo większe zabezpiecznie.
Tutaj odpowiedź:
If you use a breaker point ignition system, you need a resister or resistance wire. Original equipment was a pink resistance wire (~1.4 ohms) in series with the coil and ignition switch. A point ignition system will work without one, but you risk overheating the coil and will probably have to replace the points every couple of months
Tak BTW z doświadczenia w innym aucie gdyby ktoś to montował to nie robić tego w miejscu narazonym np na wode, wilgoć itp czyli np nie od dołu gdzie może woda chlapać. Ja zamocowałem na kielichu, na wysokości aku tylko po drugiej stronie i nie ma problemu.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Panie MaxMAX pisze:Rozumiem że balast to rezystor (opornik) zainstalowałeś takowy ?rick pisze:posiada przewód różowy w pobliżu stacyjki. To jest balast dla tych samochodów. Jeśli nadal masz ten przewód oryginalne cewka będzie dobrze. Jeśli nie masz tego przewodu, lub wiązki jest modyfikowany / aftermarket to kupuje bardziej nowoczesny cewka lub cewka z Pertronix powinny być stosowane, ponieważ są wykonane pracować bez balastu.
Jesli nie prosze wstaw go skoro producent zakłada taki element. Please !![]()
![]()
wszystko jest w porządku. Masz przewód różowy resister. Nie jest w najlepszej formie, rano go naprawie. Zrobię kilka zdjęć, zeby każdy wie gdzie to jest. Masz również oryginalny żółta (mustard) góra cewke. Wszystko jest jak powinno byc.
Można ją usunąć(przewód różowy), ale chcę to tak proste, jak możliwe, zbliżony do oryginału, jak możliwe
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
tu jest ruzowy cabel

Napięcie na cewce przy wyłączonym silniku 12v

Napięcie na cewce z uruchomieniem silnika jest 8.7 volts,przewód różowy działa

na światłach, napięcie spadło, jak silnik rozgrzeje, napięcie spadnie jeszcze bardziej. Stare przewody, może spaść poniżej 6V.elektroniczny zapłon przestanie działać.

ludzie mówią szukać zielony / czerwony przewód pod deską rozdzielczą, pochodzących z wyłącznika zapłonu. Na 65-66 mustangi, że jest łatwe. Na 68, przewód jest zbyt trudno dostać się. Patrzyłem na schemat przewody, przewód ten idzie do przodu regulatora napięcia obok grzejnika. Ten drut jest ponad 12V po uruchomieniu samochodu.

Zrobiłem własne przewód, który idzie z dystrybutora do przewodów zielona / czerwona na złącze


drut w plastikowych opiekuna, i ładnie poprowadzone, ledwo można ją zobaczyć. i nigdy elektronicznej widzi mniej niż 12 V i cewki nie widzi więcej niż 12V. Wszystko jest dobre


Przepraszam za zamieszczenie zdjęcia MAX, ale mam nadzieję, że może to pomóc innym, i można zobaczyć, jak robota została wykonana

Napięcie na cewce przy wyłączonym silniku 12v

Napięcie na cewce z uruchomieniem silnika jest 8.7 volts,przewód różowy działa

na światłach, napięcie spadło, jak silnik rozgrzeje, napięcie spadnie jeszcze bardziej. Stare przewody, może spaść poniżej 6V.elektroniczny zapłon przestanie działać.

ludzie mówią szukać zielony / czerwony przewód pod deską rozdzielczą, pochodzących z wyłącznika zapłonu. Na 65-66 mustangi, że jest łatwe. Na 68, przewód jest zbyt trudno dostać się. Patrzyłem na schemat przewody, przewód ten idzie do przodu regulatora napięcia obok grzejnika. Ten drut jest ponad 12V po uruchomieniu samochodu.

Zrobiłem własne przewód, który idzie z dystrybutora do przewodów zielona / czerwona na złącze


drut w plastikowych opiekuna, i ładnie poprowadzone, ledwo można ją zobaczyć. i nigdy elektronicznej widzi mniej niż 12 V i cewki nie widzi więcej niż 12V. Wszystko jest dobre


Przepraszam za zamieszczenie zdjęcia MAX, ale mam nadzieję, że może to pomóc innym, i można zobaczyć, jak robota została wykonana
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
rick rick rick
zatrudniam ciebie do mojego następnego klasyka
nie wiem tylko kiedy to będzie 
świetna robota
zatrudniam ciebie do mojego następnego klasyka
świetna robota
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Było dawno od czasu wszelkie aktualizacje, może wy myślyće ze nic się nie dzieje. MAX zapytał mnie zeby dać trochę aktualizacji. Zaczniemy od transmisji teraz. MAX chciał AOD. Są zestawy dla niego, żadne są kompletne. Niektóre części, które są w zestawach, nie są potrzebne. Niektóre części wymaga modyfikacji do pracy z części w samochodzie.
Kupiłem wszystko osobno. Dostałem od eBay, niektóre z CJPony, niektóre miałem w domu, trochę zrobiłem. Przednie jarzmo napędowego miałem w domu.C4 jest zbyt długi.Nowe jest o 70 dolarów, można wyciąć C4 jarzmo, dałem mu dodatkowego miałem. Oba u-joints zostały zmienione. Transmisja poprzeczki nie pasuje do układu wydechowegoi potrzebne modyfikacje. Związek zmiany biegi potrzebne modyfikacje. Transmisja została odbudowana z nowym konwerterem. Specjalny kabel jest potrzebne.okablowania neutralny wyłącznik bezpieczeństwa wymaga zmiany również
Należy również ciśnieniomierza i specjalne narzędzie do konfiguracji gaźnika z transmisją. Oto kilka zdjęć, Jeśli sa jakieś pytania postaram się odpowiedzieć.

















Kupiłem wszystko osobno. Dostałem od eBay, niektóre z CJPony, niektóre miałem w domu, trochę zrobiłem. Przednie jarzmo napędowego miałem w domu.C4 jest zbyt długi.Nowe jest o 70 dolarów, można wyciąć C4 jarzmo, dałem mu dodatkowego miałem. Oba u-joints zostały zmienione. Transmisja poprzeczki nie pasuje do układu wydechowegoi potrzebne modyfikacje. Związek zmiany biegi potrzebne modyfikacje. Transmisja została odbudowana z nowym konwerterem. Specjalny kabel jest potrzebne.okablowania neutralny wyłącznik bezpieczeństwa wymaga zmiany również
Należy również ciśnieniomierza i specjalne narzędzie do konfiguracji gaźnika z transmisją. Oto kilka zdjęć, Jeśli sa jakieś pytania postaram się odpowiedzieć.

















- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Dzięki Rick za aktualizację wątku jak i modernizacje fastbacka, a sledzacym wątek zdradzę ze te kilka fotek to ok. 20 % prac jakie wykonał dla mnie Dr. Rick
Resztę opisze po odebraniu go od fiskusa

Resztę opisze po odebraniu go od fiskusa
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Mogłem dostać zeby silnik działał do mojej satysfakci z oryginalnym 4300 Ford gaźnika serii. Po przeczytaniu online, mają one wiele problemów. Kładę na Holley, różnica była dzień i noc. Znalazłem używane Edelbrock do sprzedaży, nie daleko od mojego domu. Ktoś potrzebuje używane przebudowany ford 4300 gaźnik?
original 4300

testy z holley

edelbrock


original 4300

testy z holley

edelbrock


- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Przestroga dla innych nie kombinować z gazikami , zdecydujcie się od razu na EDELBROCK

tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Dwa dni temu został przeprowadzony ostatni test mojego Fastbacka na kanadyjskich drogach
Rick cruiseował bez tablic jak i bez jakikolwiek ubezpieczeń, Bad Man/ co za nieodpowiedzialność.
Testy wypadły bardzo dobrze ,wprawdzie były jakieś małe problemy lecz o niedziałającej zapalniczce czy kierunkowskazie nie będę się rozpisywał .
Padła decyzja wypływamy na stary ląd, dość się naczekałem !!!!!!!!!!!!!!!
A zapomniałem a za nim przypłynie kilka paczuszek

Rick cruiseował bez tablic jak i bez jakikolwiek ubezpieczeń, Bad Man/ co za nieodpowiedzialność.
Testy wypadły bardzo dobrze ,wprawdzie były jakieś małe problemy lecz o niedziałającej zapalniczce czy kierunkowskazie nie będę się rozpisywał .
Padła decyzja wypływamy na stary ląd, dość się naczekałem !!!!!!!!!!!!!!!
A zapomniałem a za nim przypłynie kilka paczuszek
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

