1969 Mustang Coupe 302

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Radson
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2017-10-22, 15:26
Model: 1969 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Wimbledon White

1969 Mustang Coupe 302

Post autor: Radson » 2018-03-07, 16:19

Jest! Jest! Jest! :hurra:

Witam,

długo szukałem, a wystarczyło dołączyć do forum i rozpocząć współpracę MAXem. (temat http://www.forum.mustangklub.pl/forum/v ... 42&t=14286)
Po wspólnych, żmudnych poszukiwaniach i przejrzeniu setek ofert online, MAX dostał cynk o lokalnej ofercie. I tak krok po kroku zostałem właścicielem pięknego, białego (i przede wszystkim w dobrym stanie) Mustanga Coupe z 1969 w kolorze Wimbledon White. :hyhy:
Budżet przekroczyłem NIEZNACZNIE.

Ukłony w stronę MAXa, który zajął się procesem od zakupu, przez transport kołowy i morski, do papierkowej roboty w agencji celnej w Polsce. Dobrze doradzał i pomógł w przy pierwszych zakupach w CJPony.

Stan auta przerósł moje oczekiwania. Jest na chodzie, widać że długo nie stał, tapicerka i lakier są w niezłym stanie, posiada hamulce tarczowe, klimę, wspomaganie kierownicy. Nie ma dziur, nic nie gnije, wszystko działa i wymaga tylko lekkich poprawek. Najwięcej uwagi potrzebuje układ sterowania. Odsyłam do galerii: https://photos.app.goo.gl/cYyruhnFHjvalQsG2
front.png
Przód
front.png (426 KiB) Przejrzano 6716 razy
back.png
Tył
back.png (348.04 KiB) Przejrzano 6716 razy
engine.png
Silnik
inside.png
Środek
inside.png (338.64 KiB) Przejrzano 6716 razy
Planuję zarejestrować go jako zabytek. Wciąż czeka mnie wiele poprawek.

Prace trwają i wciąż jestem pod wrażeniem! :serce:



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: 1969 Mustang Coupe 302

Post autor: yoozeq » 2018-03-07, 17:32

Gratulacje i witamy w rodzinie 69 :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: 1969 Mustang Coupe 302

Post autor: MAX » 2018-03-24, 21:03

A tu go dałeś :D

Cieszę sie razem z Tobą :hurra: :hurra: :hurra: :piwo: dziękuję za miłe słowa :D

To kolejny przykład z Happy endem, który potwierdza że należy wierzyć i brnąć do przodu aż do skutku.


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Radson
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2017-10-22, 15:26
Model: 1969 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Wimbledon White

Re: 1969 Mustang Coupe 302

Post autor: Radson » 2018-05-24, 09:51

Witam ponownie,

szybka aktualizacja. Konik bryka, jest już zarejestrowany jako zabytek, ma "matching numbers" i oryginalny biały lakier (oprócz czarnego dołu i maski). Sprawdza się świetnie. Pali około 20/100 km przy 60-70 MPH, muszę dokładnie sprawdzić przy dłuższych wypadach. W sumie z mojej strony niewiele było robione. Poprawiłem układ sterowania, dokupiłem trochę brakujących detali i mocniej zużytych części. Opiszę dokładnie w wolnej chwili. Jeżdżę i jestem niesamowicie zadowolony! :super:
received_2110528852538394.jpeg



Awatar użytkownika
Marti
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2016-09-15, 15:09
Model: coupe 1967
Silnik: V8 4.6
Kolor: biały

Re: 1969 Mustang Coupe 302

Post autor: Marti » 2018-05-24, 11:22

No bracie wspaniały :hurra: . Zdjęcie ze zlotu w Będzinie? Byłem na otwarciu sezonu. Mam nadzieję że uda mi się w tym roku jeszcze raz. Może się spotkamy. Jeszcze raz gratulacje. White power. :papa:



Radson
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2017-10-22, 15:26
Model: 1969 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Wimbledon White

Re: 1969 Mustang Coupe 302

Post autor: Radson » 2018-06-29, 09:39

@Marti, Dzięki! Tak, to zdjęcie z Będzina. Mam niedaleko i staram się być co miesiąc. Niestety na "Klasycznym rozpoczęciu lata" mnie nie będzie.

-------

Małe zmiany kosmetyczne w środku. W zasadzie tylko odświeżenie i czyszczenie. Barwnik do winylu (tylko kierownica i podłokietniki) i lakier do plastików zamówiłem z CJPony. Są na takich samych kodach jak fabryczne kolory.
Dodatkowo wymieniłem znaczek kierownicy, chromy na zapięciach pasów, gumę pedału hamulca, lampę podsufitki.
Dodałem gumę przy dźwigni skrzyni biegów i wskaźnik biegu, dodałem dywaniki, niestety deska rozdzielcza z brzydkim/dziurawym głośnikiem musi poczekać pod przykryciem (swoją drogą, pokrowiec nieźle pasuje logiem do dywaników).

Porównanie PRZED-PO :hyhy:
kierownica_C.jpg
Konsola_C.jpg
Całe_C.jpg
Środek_C.jpg
siedzenia_C.jpg
*Radio ze zdjęć pełniło tylko funkcję zaślepki. już kupiłem działające ;)



Radson
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2017-10-22, 15:26
Model: 1969 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Wimbledon White

Re: 1969 Mustang Coupe 302

Post autor: Radson » 2018-07-26, 13:02

Witam,

podjąłem decyzję o zakupie nowego gaźnika. Zdecydowałem się na Holleya ale potrzebuję pomocy w doborze modelu pod:
-Silnik 302
-Skrzynię C4
-Kolektor dolotowy Edelbrock Performer RPM.

Obecnie jest założony Holley 80457-5, 600 CFM, 4v, z elektrycznym ssaniem, kick downem i próżniowymi "secondaries" (jak to przetłumaczyć? Osprzęt?).
Niestety nie ma regulacji poziomu paliwa i ma duże luzy na ośkach. Auto mocno kopci. Rozmawiałem z Piotrem i porządna regeneracja przekroczy wartość nowego gaźnika.
20180404_151112.jpg
20180404_151343.jpg
Szukam Holleya 4v, 500-600 CFM z manualnym ssaniem i vacuum secondaries. To nie jest auto na wyścigi. Raczej weekend/daily driver, więc chciałbym przede wszystkim zmniejszyć spalanie, aczkolwiek byłoby dobrze mieć możliwość wyrwania spod świateł :hyhy:

Formularz na stronie producenta podpowiedział mi:

a) CLASSIC HOLLEY CARBURETOR - 600 CFM
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... s/0-1850SA

b) STREET WARRIOR CARBURETOR - 600 CFM
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-1850S

c) STREET AVENGER CARBURETOR - 570 CFM
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-85570

Porównanie specyfikacji:
Holley gaźniki.png
1. Czy to odpowednie modele? Może wybrać niższy CFM?
2. Jaka jest różnica między a) Classic a b) Street Warrior?
3. Czy warto inwestować w c) Street Avenger droższego o 50% i czy będzie on pasował do mojego kuca?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc! :ok:



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: 1969 Mustang Coupe 302

Post autor: anbr64 » 2018-07-28, 21:52

Gaznik jaki powinieneś założyć to jakieś 450-470cfm. Dolot nic nie znaczy jeżeli nie jest wymieniony conajmniej wałek rozrządu. Bedzie po prostu więcej palił i nic poza tym. Więcej wachy w kolektor i więcej smrodu z tyłu. Nie przepalisz mieszanki. Każdy gaznik ma możliwość ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej, także twój. Jednak twojego bym nie regenerował. Jest za duży i nie ma to sensu.
Ja w Cleweland 351 z głowicami 4V zdjąłem fabrycznie nowy Holley StreetAvenger 650cfm na rzecz 570CFM. Street Avenger? zajebisty gaznik, tylko kup do niego Full Linie oryginalny Holleya. Zrezygnuj z ssania recznego na rzecz elektrycznego. Przecie masz takie podpiete?
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Radson
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2017-10-22, 15:26
Model: 1969 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Wimbledon White

Re: 1969 Mustang Coupe 302

Post autor: Radson » 2018-08-03, 13:04

Wielkie dzięki za odpowiedź!

Niestety nie wiem jak ustawić poziom paliwa w moim gaźniku bez otwierania komory pływakowej. Z góry dziękuję za instrukcję :padam:

Co do nowego gaźnika, po tym co napisałeś, jestem ZA zmniejszeniem CFM.

Zależało mi na manualnym ssaniu, bo jakoś nie podchodzi mi to rozwiązanie z bimetalem i według mnie auto za długo jest na ssaniu (również po odpaleniu na ciepłym silniku). Niestety najmniejszy z manualnym to ten street avenger z 570 CFM. Może alektryczne ssanie w nowym gaźniku będzie lepiej działało, a jak nie, to są zestawy do przerobienia na manualne.

W każdym razie pozostaje pytanie JAKI mniejszy gaźnik kupić. Z tego co widziałem, z czterogardzielowych mniejszych od 570 CFM są:

a) 470 CFM HOLLEY OFF-ROAD TRUCK AVENGER CARBURETOR - drogi i pod off-road, raczej nie dla mnie
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-90470

b) 450 CFM MARINE CARBURETOR - jeszcze droższy i do motorówek :rotfl:
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... ts/0-80364

c) 390 CFM CLASSIC HOLLEY CARBURETOR - nie za mały? I bez przyspieszacza
https://www.holley.com/products/fuel_sy ... rts/0-8007

Nie mam pomysłu... może kupić 600 CFM i dać mniejsze dysze?

Dzięki za pomoc,
Radek



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”