Mach 1 - 1973
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 276
- Rejestracja: 2015-04-11, 14:37
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Shadow Black
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Mach 1 - 1973
Nowy Rok 2018 zacząłem nietypowo jak dla siebie bo od szperania po popularnym serwisie aukcyjnym.
W sumie niczego konkretnego nie szukałem, ani nie miałem w planie nic kupować . Na początku trochę wkurzyły mnie spadające ceny mojego modelu numer jeden GT 05-09 ale później ................ później niestety sytuacja wymknęła się spod kontroli. Efekt był taki że po tygodniu do garażu zawitał nowy członek Stajni Bydgoszcz.
Ten model nigdy tak do końca do mnie nie przemawiał, ale modeli z lat 60 jest już tyle, że ostatecznie cieszę się, że padło na niego i to z nim zacznę przygodę z klasykiem. Mustangiem klasykiem.
a tak wygląda po dokładnie 119 roboczogodzinach.
Wersja : Mach1 1973 351C 2v, klimatyzacja, elektryczne szyby,
Plan : kompleksowe odnowienie , sodowanie karoserii, wymiana podłogi w bagażniku i tylnego pasa (reszta bez rdzy) 100 procent elementów rozebranych , odnowionych, naprawionych , wymienionych , pomalowanych , ocynkowanych , pochromowanych.
Zrobię porządek w tysiącach zdjęć i wrzucę kilka do podglądu . Jak ktoś ma pytania to śmiało.
W sumie niczego konkretnego nie szukałem, ani nie miałem w planie nic kupować . Na początku trochę wkurzyły mnie spadające ceny mojego modelu numer jeden GT 05-09 ale później ................ później niestety sytuacja wymknęła się spod kontroli. Efekt był taki że po tygodniu do garażu zawitał nowy członek Stajni Bydgoszcz.
Ten model nigdy tak do końca do mnie nie przemawiał, ale modeli z lat 60 jest już tyle, że ostatecznie cieszę się, że padło na niego i to z nim zacznę przygodę z klasykiem. Mustangiem klasykiem.
a tak wygląda po dokładnie 119 roboczogodzinach.
Wersja : Mach1 1973 351C 2v, klimatyzacja, elektryczne szyby,
Plan : kompleksowe odnowienie , sodowanie karoserii, wymiana podłogi w bagażniku i tylnego pasa (reszta bez rdzy) 100 procent elementów rozebranych , odnowionych, naprawionych , wymienionych , pomalowanych , ocynkowanych , pochromowanych.
Zrobię porządek w tysiącach zdjęć i wrzucę kilka do podglądu . Jak ktoś ma pytania to śmiało.
Ostatnio zmieniony 2018-03-19, 10:33 przez Tawod, łącznie zmieniany 2 razy.
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 755
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Mach 1 - 1973
No i proszę. Brawo ! Gratulacje zakupu. Widzę, że od razu prace renowacyjne, zabawa musi poczekać. Jak dla mnie dobry wybór pod względem rocznikowym. Czas promować i poszerzać wiedzę ludzi o Mustangach lat 70-tych.
Robisz sam czy zleciłeś prace? Na koniec roku też będę szykował się do renowacji więc przydałaby się jakaś dobra miejscówka blisko Gdańska.
Robisz sam czy zleciłeś prace? Na koniec roku też będę szykował się do renowacji więc przydałaby się jakaś dobra miejscówka blisko Gdańska.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 276
- Rejestracja: 2015-04-11, 14:37
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Shadow Black
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Mach 1 - 1973
Demontaż i montaż robię sam. Wszystkiego samemu nie ogarnę chociażby ze względu na brak czasu. Na szczęście nie brakuje rąk do pomocy , np jak potrzeba wyciągnąć szybę boczną z drzwi . Z pierwszą kolega męczył się dwie godziny i jakimś sposobem wyszła, a drugą w trzy osoby wytargaliśmy w dwie minuty.
Blacharka do blacharza, lakier do lakiernika, tapicerka do tapicera . Na szczęście udaje się pracować z ludźmi, którzy nie uważają że skoro to klasyk to musi to kosztować razy 3
Silnik i skrzynię zabrał kolega do czyszczenia i uruchomienia, po rozebraniu okazało się, że jest w doskonałym stanie , gładzie cylindrów i bieżnie panewek bez śladów zużycia i ciekawostka, jeden cylinder najprawdopodobniej bardzo długo nie pracował bo był całkowicie czysty, przepłukany mieszanką, a pozostałe miały normalny nagar. Przebieg z licznika 40tys mil jest na 100 % prawdziwy. Pomierzymy i podejmiemy decyzję co dalej.
W tym tygodniu buda na ramie obrotowej jedzie do czyszczenia
za dwa tygodnie blacharz
i dalej zobaczymy.
Ja aktualnie robię kompletny przegląd wszystkich instalacji.
Wszystkie elementy zawieszenia i innych podzespołów czyszczę u siebie śrutem chromowo-niklowym i maluję w zaprzyjaźnionej lakierni proszkowej.
w zasadzie wszystko jest już pomalowane nawet konstrukcja foteli już jest jak nowa. Tapicer już ogarnia temat.
Każda śrubka wyczyszczona i ocynkowana.
Ma być jak nowy.
Wszystkie części są już na miejscu ale jak ktoś ma może na zbyciu uszczelki to chętnie przytulę.
Blacharka do blacharza, lakier do lakiernika, tapicerka do tapicera . Na szczęście udaje się pracować z ludźmi, którzy nie uważają że skoro to klasyk to musi to kosztować razy 3
Silnik i skrzynię zabrał kolega do czyszczenia i uruchomienia, po rozebraniu okazało się, że jest w doskonałym stanie , gładzie cylindrów i bieżnie panewek bez śladów zużycia i ciekawostka, jeden cylinder najprawdopodobniej bardzo długo nie pracował bo był całkowicie czysty, przepłukany mieszanką, a pozostałe miały normalny nagar. Przebieg z licznika 40tys mil jest na 100 % prawdziwy. Pomierzymy i podejmiemy decyzję co dalej.
W tym tygodniu buda na ramie obrotowej jedzie do czyszczenia
za dwa tygodnie blacharz
i dalej zobaczymy.
Ja aktualnie robię kompletny przegląd wszystkich instalacji.
Wszystkie elementy zawieszenia i innych podzespołów czyszczę u siebie śrutem chromowo-niklowym i maluję w zaprzyjaźnionej lakierni proszkowej.
w zasadzie wszystko jest już pomalowane nawet konstrukcja foteli już jest jak nowa. Tapicer już ogarnia temat.
Każda śrubka wyczyszczona i ocynkowana.
Ma być jak nowy.
Wszystkie części są już na miejscu ale jak ktoś ma może na zbyciu uszczelki to chętnie przytulę.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1695
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Mach 1 - 1973
I na Mariusza przyszła kolej
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 601
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Mach 1 - 1973
swietnie braawo gratuluje raz jeszcze!
troche bylem zaabsorbowany innymi sprawami ale w kazdej kwestii jesli tylko moge to chetnie pomoge!!
troche bylem zaabsorbowany innymi sprawami ale w kazdej kwestii jesli tylko moge to chetnie pomoge!!
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Mach 1 - 1973
no i brawo kolejny do stada Powodzenia w odbudowie !!
BTW: Tych roczników w sensie 71-73 przybywa i to jest bardzo gwałtowny przyrost spowodowany jeszcze rozsądną ceną w zakupie ale to dobrze bo one też już zaczynają osiągać swoją cenę i części też do nich przybywa dzięki temu.
BTW: Tych roczników w sensie 71-73 przybywa i to jest bardzo gwałtowny przyrost spowodowany jeszcze rozsądną ceną w zakupie ale to dobrze bo one też już zaczynają osiągać swoją cenę i części też do nich przybywa dzięki temu.
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Mach 1 - 1973
Brawo za wybór ostatniej serii
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: Mach 1 - 1973
No witamy w gronie "dziadków" ,SUPER!!!!! Tych roczników zawsze będzie mało,więc im więcej,tym, l;epiej:) I do tego wszystko ogarniasz Mariusz wręcz sam Można?????Można!!!I zostaje w kieszeni więcej $$$,co ważne w kwestii renowacji.
Naprawdę super model,rocznik i jeszcze jak będzie "BLUE",to juz wogóle:))
Trzymam kciuki ,aby ciągłość prac była zachowana,a niebawem widzimy się w "Realu':))
MARIUSZ,GOOD JOB!!!!
p.s Wrzucaj fotni co jakiś czas,miło będzie luknąć.>
Naprawdę super model,rocznik i jeszcze jak będzie "BLUE",to juz wogóle:))
Trzymam kciuki ,aby ciągłość prac była zachowana,a niebawem widzimy się w "Realu':))
MARIUSZ,GOOD JOB!!!!
p.s Wrzucaj fotni co jakiś czas,miło będzie luknąć.>
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mach 1 - 1973
Gratulacje Mariusz! Witamy w gronie Mach-ów!
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Mach 1 - 1973
Czy to ten egzemplarz, który miał uszkodzony prawy przód??
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 276
- Rejestracja: 2015-04-11, 14:37
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Shadow Black
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Mach 1 - 1973
Tak, coś przyjął w prawe koło. Powyżej na zdjęciu z wyciągania silnika widać lekkie zagięcie na krawędzi podłużnicy. Kosmetyka. Reszta to nowy błotnik którego nie było i drzwi których nie będę naprawiał tylko wymienię.
Czekam na moment kiedy będzie wyczyszczony do gołej blachy, ale wygląda na to, że poza bagażnikiem nie ma żadnych ognisk korozji.
Czekam na moment kiedy będzie wyczyszczony do gołej blachy, ale wygląda na to, że poza bagażnikiem nie ma żadnych ognisk korozji.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Mach 1 - 1973
Tak właśnie myślałem, że to ten egzemplarz
Czy wiesz kto był jego właścicielem w latach '70?
Auto ma dzięki temu dodatkową wartość
Czy wiesz kto był jego właścicielem w latach '70?
Auto ma dzięki temu dodatkową wartość
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007