[Sherif] Convertible dark moss green 67' V8

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
RetroStang
Posty: 8
Rejestracja: 2020-05-07, 13:17
Model: 1967
Silnik: inny V8
Lokalizacja:: Bielsko-Biała

Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8

Post autor: RetroStang » 2020-05-08, 11:16

Piękny opis - wielkie dzięki! Podszybie zrobione, świetna decyzja związana z naprawą oryginalnych części.
Ja wydech zrobiłbym na miejscu, te amerykańskie nie powalają jakością. Mój znajomy zrobił niedawno kompletny układ do 1969, wyszedł bardzo dobrze i zapłacił 3 tys.
Ja do kolejnego Stanga na pewno zrobię na miejscu. POWODZENIA!



Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8

Post autor: Sherif » 2020-05-08, 11:30

RetroStang pisze:
2020-05-08, 11:16
Piękny opis - wielkie dzięki! Podszybie zrobione, świetna decyzja związana z naprawą oryginalnych części.
Ja wydech zrobiłbym na miejscu, te amerykańskie nie powalają jakością. Mój znajomy zrobił niedawno kompletny układ do 1969, wyszedł bardzo dobrze i zapłacił 3 tys.
Ja do kolejnego Stanga na pewno zrobię na miejscu. POWODZENIA!
Dzięki za opinie !
Masz jakiś namiar gdzie kolega robił ten wydech ?
Znasz może szczegóły co dokładnie robił ?



Awatar użytkownika
RetroStang
Posty: 8
Rejestracja: 2020-05-07, 13:17
Model: 1967
Silnik: inny V8
Lokalizacja:: Bielsko-Biała

Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8

Post autor: RetroStang » 2020-05-08, 11:37

Tutaj masz stronę: http://www.tlumiki.bielsko.eu/ Warto ponegocjować ;)
Znajomy zamówił klasyczny układ z dwoma tłumikami, wygląda jak oryginał, tylko z nierdzewki.
Zrobili to bez samochodu, mają schematy wielu układów wydechowych do Mustangów.



Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8

Post autor: Sherif » 2020-05-08, 11:40

RetroStang pisze:
2020-05-08, 11:37
Tutaj masz stronę: http://www.tlumiki.bielsko.eu/ Warto ponegocjować ;)
Znajomy zamówił klasyczny układ z dwoma tłumikami, wygląda jak oryginał, tylko z nierdzewki.
Zrobili to bez samochodu, mają schematy wielu układów wydechowych do Mustangów.
Dzięki ! Podzwonie.



Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8

Post autor: Sherif » 2020-08-31, 18:12

Mała aktualizacja, w sumie z dużego kroku.
Auto w lipcu wróciło już od blacharza w takim stanie:
20200718_154811_proc.jpg
20200718_154834_proc.jpg
Miałem kilka wieczorów wolnych, to pomyślałem szybko pójdzie dzień na hamulce, dzień na instalacje, dzień na szyby.
NIc z tych rzeczy :zalamany: . Odbudowa tyłu z nowych elementów, plus swap na tarcze z przodu i instalacja serwa - tydzień. Plus 1,5dnia u mechanika na zrobienie przewodów stałych:
20200719_183336_proc.jpg
20200721_231214_proc.jpg
To nadkole jest tak wielkie, że nawet spora tarcza wygląda skromnie.
20200811_122450_proc.jpg
Tutaj muszę polecić zestaw z CSRP, bardzo dobrze przygotowany set tarczówek. Wszystko oznaczone i opisane, więc nie miałem z tym większego problemu. Zdecydowałem się jednak na serwo Midllanda (OEM) które udało mi się kupić w US i odnowić. Miałem mały problem z instalacja tego i przerobieniem uchwytu pedału, ale po kilku wieczorach już wszystko pasowało.
Udało mi się także wyciszyć część wnętrza. Na dół poszła mata butylowa 2mm a na to pianka zamknięto komórkowa. Na razie wyprowadziłem cały przód i połowę podłogi, bo nie wiem jak na to spasuje się dywan na który czekam.
20200725_160907_proc.jpg
Później poszło sprawdzenie zawieszenia i ukł kierowniczego. Przy zakładaniu cylindra wspomagania coś mi jednak nie pasowało :zly: . Okazało się, że blacharz założył odwrotnie całą belkę układu wraz z wahaczami w drugą stronę i wszystko w sumie pasowało, ale serwa w drugą stronę założyć się nie dało.
Udało się też zwalczyć boczne szybki i wpiąć instalację elektryczną. Była nawet próba odpalenia, stycznik zapracował ale niestety z ok regulatora napięcia poszedł dymek. Nie miałem jeszcze czasu sprawdzić dlaczego i skąd. Miałem też problem z wiązką alternatora, bo schemat z dokumentacji rozjeźdzał się z tym co mam w aucie, a wiązki są oryginalne. Gdzieś doczytałem, ze były różne alternatory i stąd dwa sposoby podłączenia (z wydzielonym plusem i bez).
Auto czeka więc, na montaż silnika:
20200828_140459_proc.jpg
Chciałbym jeszcze w tym roku go odpalić i wstawić przygotowaną skrzynię.

Przy okazji czy ktoś orientuje sie co to za kostka w głównej wiązce zaraz po przejściu do komory silnika ? Jedna z jednym przewodem to czujnik hamulca dopinany do rozdzielacza, ale jest jeszcze kostka płaska, dwu-przewodowa ?
20200828_140515_proc.jpg



Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8

Post autor: Sherif » 2021-06-02, 19:17

W skrócie auto niemal gotowe :):
20210526_160654s.jpg
20210526_5s.jpg
20210526_13s.jpg
20210526_9s.jpg
W oczekiwaniu na wpis do ewidencji i przegląd.



Awatar użytkownika
Torsen
Forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: ...

Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8

Post autor: Torsen » 2021-06-07, 18:59

Świetny, wpadaj na wtorkowe mustangi pod stadionem o 20.00



Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8

Post autor: Sherif » 2021-06-07, 20:02

Torsen pisze:
2021-06-07, 18:59
Świetny, wpadaj na wtorkowe mustangi pod stadionem o 20.00
Dzięki i na pewno skorzystam. W zeszły piątek byłem już na rajdzie/wystawie retro ale musiałem jechać lawetą.
Póki nie mam jeszcze rejestracji mam utrudnione poruszanie. Dziś dostałem na szczęście cynk, że jest już wpisany do ewidencji 😉, jeszcze tylko ten przegląd zaliczyć.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”