[pluzz] - Coupe, 1966 (juz nie moj)

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-02-23, 20:21

Nie do konca jest jak mowisz bo moj 65 dostaje silnik z mojego starego 66. Ten A-code, ktory jest opisany na stronie juz dawno jest w jakims innym aucie :) Sam widziales jaki bajzel jest w SCM ;)

Rozumiem, ze silnik 66 w 65 to gwalt przeciw "zasadom klasykowania" ale ja sie w sumie ciesze bo moj silnik z 66 mial dobre osiagi, chodzil rowniutko i to na standardowym kolektorze i 2 gardzielach. Nawet udalo mi sie pojechac 100 i czulem, ze poleci dalej ale gdyby mnie namierzyli to "good-bye" prawko :(

Bede informowal na biezaco jak tylko czegos sie dowiem.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-02-23, 20:39

pluzz pisze:Nie do konca jest jak mowisz bo moj 65 dostaje silnik z mojego starego 66. Ten A-code, ktory jest opisany na stronie juz dawno jest w jakims innym aucie :) Sam widziales jaki bajzel jest w SCM ;)
aaa takie buty ;)
pluzz pisze:
Rozumiem, ze silnik 66 w 65 to gwalt przeciw "zasadom klasykowania"
gwałt nie gwałt, zdarza się ;) tylko dlaczego cały ten zabieg? stan blacharski czerwonego był kiepski?



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”