[ronin_sl] renowacja coupe 65 v8
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
[ronin_sl] renowacja coupe 65 v8
witam serdecznie
całkiem niedawno pomyślałem o klasyku no i wybór padł na mustanga
sprawy potoczyły się błyskawicznie no i jest !!!!
jest sporo tematów do ogarnięcia ale może jak sprzedam jakiś organ wewnętrzny to i prace nabiorą tempa
wydaje się, że silnikowo jest ok ma hamulce tarczowe wspomaganie kiery gaźnik 4 gardzielowy nowy wydech z kolektorami , pokrywy zaworów
ford racing , dodatkowe amory ze sprężynami na tylnej osi i jeszcze parę dodatków.
pieszczoty wymaga karoseria i wnętrze
może macie coś do powiedzenia jak się zabrać za temat cenne podpowiedzi linki po prostu cenne rady będę wdzięczny
z postępu moich prac postaram się dokumentować fotograficznie i opisowo jak tylko czas pozwoli
NNNNOOOO I JAKI KOLOR WYBRAĆ W DOMU BURZA - a my jeszcze w lesie hehehe
rozkodowałem nr vin ale nie jest jednoznacznie powiedziane ile miał nominalnie koni. Jak by się komuś zachciał sprawdzić był bym wdzięczny (65 A F D2 01S 23 NR SERII:5T07C159940 )
na dziś tyle pozdawiam
[URL=http://imageshack.com/f/exAb5PKTj] ... .jpg[/img][/url]
[URL=http://imageshack.com/f/exwKwcX0j] ... .jpg[/img][/url]
całkiem niedawno pomyślałem o klasyku no i wybór padł na mustanga
sprawy potoczyły się błyskawicznie no i jest !!!!
jest sporo tematów do ogarnięcia ale może jak sprzedam jakiś organ wewnętrzny to i prace nabiorą tempa
wydaje się, że silnikowo jest ok ma hamulce tarczowe wspomaganie kiery gaźnik 4 gardzielowy nowy wydech z kolektorami , pokrywy zaworów
ford racing , dodatkowe amory ze sprężynami na tylnej osi i jeszcze parę dodatków.
pieszczoty wymaga karoseria i wnętrze
może macie coś do powiedzenia jak się zabrać za temat cenne podpowiedzi linki po prostu cenne rady będę wdzięczny
z postępu moich prac postaram się dokumentować fotograficznie i opisowo jak tylko czas pozwoli
NNNNOOOO I JAKI KOLOR WYBRAĆ W DOMU BURZA - a my jeszcze w lesie hehehe
rozkodowałem nr vin ale nie jest jednoznacznie powiedziane ile miał nominalnie koni. Jak by się komuś zachciał sprawdzić był bym wdzięczny (65 A F D2 01S 23 NR SERII:5T07C159940 )
na dziś tyle pozdawiam
[URL=http://imageshack.com/f/exAb5PKTj] ... .jpg[/img][/url]
[URL=http://imageshack.com/f/exwKwcX0j] ... .jpg[/img][/url]
Ostatnio zmieniony 2014-10-06, 23:19 przez ronin_sl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: renowacja coupe 65 v8
gaźniczek u Ciebie jest Webera wygląda jak nowy.
http://www.mustangdecoder.com/decoder.h ... decoder.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj możesz rozkodować klasyka .
Za chwile podesle na maila obiecane linki i schematy.
Dostanie koloru i będzie lalka!
BTW. Jadąc do ronin_sl z zaopatrzeniem złapał mnie całkiem przypadkiem Tomek z forum
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: renowacja coupe 65 v8
Jest 200hp, gaźnik dwugardzielowy.ronin_sl pisze: rozkodowałem nr vin ale nie jest jednoznacznie powiedziane ile miał nominalnie koni. Jak by się komuś zachciał sprawdzić był bym wdzięczny (65 A F D2 01S 23 NR SERII:5T07C159940 )
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
dziś pierwsze koty za płoty zacząłem rozbierać furkę i tu miłe zaskoczenie EDELBROCK chyna 800CFM i kolektor dolotowy też Edelbrock
orientujecie się ile mocy teoretycznie chociaż taki zestaw daje ?
orientujecie się ile mocy teoretycznie chociaż taki zestaw daje ?
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: renowacja coupe 65 v8
Przy gaźniku 800 ten silnik byłby utopiony paliwem...
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: renowacja coupe 65 v8
tak szczerze mówiąc, to cała debata o ilosci koni ile masz powinna się zacząć od sprawdzenia nr głowic i bloku, bo możesz tam mieć u siebie równie dobrze 130konną 302 z lat kryzysu paliwowego
http://www.mustangklub.pl/2013/11/jak-o ... 02-od-289/" onclick="window.open(this.href);return false;
jak już będziesz wiedział co siedzi, to wtedy będzie można dopiero gdybać ile taki zestaw dolotowy może pomóc
Coupe pozostanie czarne, czy masz już jakiś kolor wybrany?
http://www.mustangklub.pl/2013/11/jak-o ... 02-od-289/" onclick="window.open(this.href);return false;
jak już będziesz wiedział co siedzi, to wtedy będzie można dopiero gdybać ile taki zestaw dolotowy może pomóc
Coupe pozostanie czarne, czy masz już jakiś kolor wybrany?
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: renowacja coupe 65 v8
Dokładnie tak jak stang232 pisze... Najpierw zacznij od sprawdzenia bloku i głowic... I miej na uwadze, że najlepszy gaźnik i dolot nic wielkiego nie wniesie jeśli reszta będzie źle dobrana... Ale trzymam kciuki że trafiłeś na fajny zestaw
P.S.
Z bloku kryzysowego też się da wyciągnąć sporo ale sporo trzeba wymienić ....
P.S.
Z bloku kryzysowego też się da wyciągnąć sporo ale sporo trzeba wymienić ....
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
6t07t pisze:Przy gaźniku 800 ten silnik byłby utopiony paliwem...
porównałem go z tym http://www.cjponyparts.com/edelbrock-ca ... /CARBEDL4/
chyba że wyglądają tak samo a a są inne dysze tego nie wiem ale napewno nie będę do niego zaglądał bo auto jest bardzo narowiste i wyznaje zasadę że "jak nie swędzi to nie drap"
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
powiem szczerze że silnik jest bardzo żwawy i odpala na dotyk ja dopytuję tak tylko z czystej ciekawości bo myślę że tej mocy co ma będzie wystarczającoyoozeq pisze:Dokładnie tak jak stang232 pisze... Najpierw zacznij od sprawdzenia bloku i głowic... I miej na uwadze, że najlepszy gaźnik i dolot nic wielkiego nie wniesie jeśli reszta będzie źle dobrana... Ale trzymam kciuki że trafiłeś na fajny zestaw
P.S.
Z bloku kryzysowego też się da wyciągnąć sporo ale sporo trzeba wymienić ....
przejechałem nim po takim większym parkingu i jest
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: renowacja coupe 65 v8
No to możemy stwierdzić że w takim razie prawdopodobnie masz silnik zbliżony do oryginału/oryginał. Ale gaźnik 800cfm to raczej mocy by nie dodał... nie zawsze więcej paliwa to więcej mocyronin_sl pisze:powiem szczerze że silnik jest bardzo żwawy i odpala na dotyk ja dopytuję tak tylko z czystej ciekawości bo myślę że tej mocy co ma będzie wystarczającoyoozeq pisze:Dokładnie tak jak stang232 pisze... Najpierw zacznij od sprawdzenia bloku i głowic... I miej na uwadze, że najlepszy gaźnik i dolot nic wielkiego nie wniesie jeśli reszta będzie źle dobrana... Ale trzymam kciuki że trafiłeś na fajny zestaw
P.S.
Z bloku kryzysowego też się da wyciągnąć sporo ale sporo trzeba wymienić ....
przejechałem nim po takim większym parkingu i jest
Rozmawiałem kiedyś z chyba 6t07t i mówił że do silnika 289 to max 600cfm a i to już dużo. Ile fabryczne gaźniki miały dla C/A-code??
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: renowacja coupe 65 v8
Dla C-code gaźniki 2V miały 245CFM dla gardzieli 1,02"; 287 CFM dla 1,08" i 300 CFM dla 1,14"
Dla A-code gaźniki 4V miały 480 CFM dla gardzieli 1,08" i 600 CFM dla 1,14"
Dla K-code 600CFM dla 1,14"
Dla A-code gaźniki 4V miały 480 CFM dla gardzieli 1,08" i 600 CFM dla 1,14"
Dla K-code 600CFM dla 1,14"
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: renowacja coupe 65 v8
Boję się Ciebie Myślałem że Cię zagnę, ale Ty wiesz wszytsko6t07t pisze:Dla C-code gaźniki 2V miały 245CFM dla gardzieli 1,02"; 287 CFM dla 1,08" i 300 CFM dla 1,14"
Dla A-code gaźniki 4V miały 480 CFM dla gardzieli 1,08" i 600 CFM dla 1,14"
Dla K-code 600CFM dla 1,14"
Jak odróżnić który był w jakim A-cod'zie? To była różnica rocznikami czy jak? Te liczby 1,08" czy 1,14" to wysokość otworu w kolektorze, czy co dokładnie?
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
A z rzeczy elektrycznych zauważyłem, że nie działa wskaźnik temperatury czy jest to jakaś typowa usterka czy należało by coś w pierwszej kolejności sprawdzić
Na razie sprawdziłem wskaźnik na desce i po podaniu napięcia podnosi się macie jakieś sugestie ?
Na razie sprawdziłem wskaźnik na desce i po podaniu napięcia podnosi się macie jakieś sugestie ?
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: renowacja coupe 65 v8
Na korpusie gaźnika jest oznaczenie.stang67 pisze: Jak odróżnić który był w jakim A-cod'zie? To była różnica rocznikami czy jak? Te liczby 1,08" czy 1,14" to wysokość otworu w kolektorze, czy co dokładnie?
Jest to średnica zwężki/kryzy w gardzieli gaźnika.
Oczywiście oznaczenia i parametry dotyczą fabrycznych gaźników 2100 i 4100
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007