(empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: conver67 » 2019-09-12, 19:53

Haloo,haloo Marek,ludzie czekaja na odpowiedz.gdzie jesteś?Gdzie sie podziewasz?Nie ma sie co załamywać,najgorsze to poddać się.Daj nam znać,co jest grane? :zdziwko: :zdziwko:



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-09-12, 22:00

Alee ... Piotr, o co chodzi ? Kto tu sie miał załamać ?? To, że napisałem kolejną przestrogę dla przyszłych chętnych na renowacje nie znaczy, że mam życiowy problem !
Jak to się mówi: przeżyłem komunę to i takie dziadostwo w postaci nierzetelnego wykonawcy też przeżyję ! Szkoda tylko czasu i nerwów ! Gdybym miał się załamywać takimi drobnostkami to nie byłbym tu gdzie jestem.
Co do auta, to korekta zakresu zleconych prac w niesłownej firmie mająca skrócić maksymalnie czas pobytu u nich. W najbliższym czasie auto transportuję do innego warsztatu na montaż czekającego tam silnika , skrzyni biegów. Tam też poprawki i dokończenie mechanicznych tematów, które przerosły dotychczasowego wykonawce. Wyposażanie i wykończenie już samodzielne. I tak z zaplanowanego jednego roku wyjdzie ok. dwóch lat.
Niesolidny pierwszy wykonawca zdewastował ustalone następne terminy. !


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
brys
Forumowicz
Posty: 200
Rejestracja: 2017-04-11, 23:01
Model: Premium Pony 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Grabber Blue

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: brys » 2019-09-13, 09:27

Miałem dokładnie tak samo z klasykiem - co prawda tylko Mercedes z 1991 roku ale jednak. Kompletnie nieodpowiedzialny „fachowiec” numer 1 spowodował, że wszystkie terminy się rozjechały, poprawki po nim u kolejnych mechaników pochłonęły dużo czasu i dużo pieniędzy, a w efekcie remont, który miał trwać maks. pół roku trwał półtora roku i przekroczył znacznie zakładamy budżet. Ale nie ma co rozpamiętywać, trzeba zacisnąć zęby i kończyć co się zaczęło :)


Borla ATAK + BBK Long Tubes + BBK X-pipe + SLP High Flow Cats // Most 3.73 // JLT Carbon CAI // Power Stop Z26 Extreme // Eibach Sportline // Eibach Camber Bolts // J&M Panhard Bar // Stillen Chin Spoiler // SVE 19"

Tuned by HD Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-09-13, 10:29

brys pisze:
2019-09-13, 09:27
... nie ma co rozpamiętywać, trzeba zacisnąć zęby i kończyć co się zaczęło :)
Wiesz co mówisz i masz rację! Taka jest na TO recepta ! :ok:


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: conver67 » 2019-09-13, 22:05

Wszystko jasne,więc do dzieła!!Czekamy na finał!!ps.KAZDY Z NAS GDZIEŚ WJEB...Ł przy renowacji,lecz po wszystkim juz zapominamy i gęba sie sama cieszy,kiedy już dosiadasz konia:)



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-09-17, 18:24

empi1955 pisze:
2019-09-12, 22:00
... Co do auta, to korekta zakresu zleconych prac w niesłownej firmie mająca skrócić maksymalnie czas pobytu u nich. W najbliższym czasie auto transportuję do innego warsztatu na montaż czekającego tam silnika , skrzyni biegów. Tam też poprawki i dokończenie mechanicznych tematów, które przerosły dotychczasowego wykonawce...
Rach, ciach i JUŻ ! Za 48 h podjeżdża laweta i dalszy etap 400 km dalej.
Czekamy ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: conver67 » 2019-09-18, 19:06

ktoś,kto na co dzień "klei "plastiki nie będzie wg mnie podchodził z szacunkiem do klasyka,dlatego jest jak jest.Niech kolejni dzialają zgodnie i ukończą Kinga.



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2019-09-20, 10:33

Początek nowego etapu. Po 14-tu miesiącach w czterech ścianach.
Tu, na świeżym powietrzu na chwilę przed zjazdem, w "nowej miejscówce."

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2019-09-27, 10:27 przez empi1955, łącznie zmieniany 1 raz.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1641
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: Michał P. » 2019-09-20, 13:37

Mimo, że na lawecie to wygląda pięknie.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

wwiecha
Posty: 4
Rejestracja: 2019-09-08, 09:06
Model: Mk4
Silnik: V6 3.8
Lokalizacja:: Kraków

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: wwiecha » 2019-09-27, 10:23

Kapitalne auto :) rozumiem przez co przechodzisz, u mnie jedno auto odrestaurowywałem 3 lata, inne teraz po roku jest w punkcie wyjścia przez oszusta blacharza i coraz poważniej myślę nad złomowaniem go :/

nie tak dawno gdzieś przeczytałem, że pierwszy zabytek robisz dla wroga, drugi na handel, a dopiero trzeci dla siebie...



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2020-03-03, 19:14

Pobudka !!!
Już czas rozpocząć pracę w nowym 2020 roku.
Na stole pojawiła się automatyczna skrzynia biegów.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2020-04-10, 21:20

W tym "dziwnym" czasie, w którym nastąpiło wymuszone sytuacją zwolnienie prac, prawdziwą jaskółką jest dostawa oczekiwanych nowych felg. Zamiast fabrycznych 13x5,5 ET 10 wjadą na "daily" 15X7 ET0 . Będzie może poważniej ? Trzynastki pozostaną podstawą dla wersji "show car".
Jeszcze pozostaje dobór opon pod względem szerokości i profilu.

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2020-05-04, 19:17

Tak długo to wszystko trwa, że każdy nawet najmniejszy ruch przybliżający koniec prac, jara mnie !
Zmiana stanowiska i wreszcie początek prac przy samochodzie.

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
RetroStang
Posty: 8
Rejestracja: 2020-05-07, 13:17
Model: 1967
Silnik: inny V8
Lokalizacja:: Bielsko-Biała

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: RetroStang » 2020-05-07, 14:13

Masz niezwykle rzadkiego Konia, ja na ten przykład nigdy nie widziałem na żywo Mustanga II generacji. Jak będę na Kaszubach w lecie zgłoszę się do Ciebie. ;)



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: (empi1955) MUSTANG II KING COBRA

Post autor: empi1955 » 2020-05-15, 22:08

Notujemy kolejny ruch. Auto w górę !
Weryfikacja tylnego mostu i stanu tylnych hamulców. Do wymiany na pierwszy ogień uszczelniacze i łożyska osi. Kusi też przy okazji weryfikacji stanu główki mostu dorzucenie jakiegoś lockera lub chociaż układu z LSD bo most typu otwartego. Przełożenie zostaje ! Elementy hamulców tylnych również zostają. Bob musiał je wymieniać krótko przed sprzedażą - są w dobrym stanie!

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

ODPOWIEDZ

Wróć do „II Generacja (1974-1978)”