Mustang II 78 2.8 v6

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
kubajle
Młodszy Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 2014-07-12, 09:09
Model: Cobra 2,8
Silnik: inny V6
Kolor: na razie biały
Lokalizacja:: Poznań

Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: kubajle » 2018-05-19, 19:16

Witam pochwalę się moim egzemplarzem
Załączniki
20171014_162153-1-1-1280x616-1024x493.jpg



Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: Midnite Tom » 2018-06-03, 19:47

Pogratulować, mało takich w kraju, niezależnie od wersji silnikowej.



kubajle
Młodszy Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 2014-07-12, 09:09
Model: Cobra 2,8
Silnik: inny V6
Kolor: na razie biały
Lokalizacja:: Poznań

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: kubajle » 2018-07-13, 16:05

to jest TARGA 2,8 v6 może w przyszłości trafi tam oryginał z COBRY II czas pokaże;)



Damian
Młodszy Forumowicz
Posty: 46
Rejestracja: 2017-10-11, 07:51
Model: Mustnag II
Silnik: V8 5.0
Kolor: niebieski

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: Damian » 2018-07-19, 12:07

Gratulacje ładnego egzemplarza. Kolejna dwójka w naszej stajni :D



Awatar użytkownika
Ślimak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 564
Rejestracja: 2015-03-19, 14:18
Model: Charger 6.4 V8
Silnik: inny V8
Kolor: Silver
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: Ślimak » 2018-07-22, 12:57

Trzymam kciuki za teniwację - drugiej generacji wciąż jest u nas jak na lekarstwo!



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: empi1955 » 2018-07-22, 13:29

kubajle pisze:to jest TARGA 2,8 v6 może w przyszłości trafi tam oryginał z COBRY II czas pokaże;)
Gratulacje. Napisz coś więcej o swoim egzemplarzu. II-ek u nas w kraju mało, to i wiedza o nich mizerna. Piszesz o "TARGA" , co masz na myśli ? Ze zdjęcia wynika, że to raczej wersja z T-topem. Rzadkość.Wersje tworzone przez dealerów na zamówienie klienta. A jeśli chodzi o silnik, to COBRY II były właśnie produkowane w dwóch wersjach silnikowych 2.8 i 5.0 l.Jeśli się mylę to proszę poprawcie mnie. Z chęcią rozszerzę swoją wiedzę w temacie. Rozkodowałeś może swoją tabliczkę i "buck tag". Warto to zrobić z ciekawości.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

kubajle
Młodszy Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 2014-07-12, 09:09
Model: Cobra 2,8
Silnik: inny V6
Kolor: na razie biały
Lokalizacja:: Poznań

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: kubajle » 2018-07-23, 18:43

jak znajdę więcej czasu to opiszę
jakby co mam na sprzedaż fastback dwa egzemplarze



kubajle
Młodszy Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 2014-07-12, 09:09
Model: Cobra 2,8
Silnik: inny V6
Kolor: na razie biały
Lokalizacja:: Poznań

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: kubajle » 2018-07-23, 18:46

empi1955 pisze:
kubajle pisze:to jest TARGA 2,8 v6 może w przyszłości trafi tam oryginał z COBRY II czas pokaże;)
Gratulacje. Napisz coś więcej o swoim egzemplarzu. II-ek u nas w kraju mało, to i wiedza o nich mizerna. Piszesz o "TARGA" , co masz na myśli ? Ze zdjęcia wynika, że to raczej wersja z T-topem. Rzadkość.Wersje tworzone przez dealerów na zamówienie klienta. A jeśli chodzi o silnik, to COBRY II były właśnie produkowane w dwóch wersjach silnikowych 2.8 i 5.0 l.Jeśli się mylę to proszę poprawcie mnie. Z chęcią rozszerzę swoją wiedzę w temacie. Rozkodowałeś może swoją tabliczkę i "buck tag". Warto to zrobić z ciekawości.

T-top a Targa To to samo wpisz w google



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: empi1955 » 2018-07-23, 21:16

Ok! i wszystko jasne !


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: lamina » 2018-07-25, 08:31

T-top nie jest wersją robiona przez dealera..
To seryjny mustang z takim dachem opuszczał fabrykę, to była odpowiedź na Camaro Targa
był produkowany właśnie w 1978r i kosztował jako opcja 647$ mozna było zamówić w nadwoziu Mach 1 i Sportsroof (np cobra)
Po lifcie w 1979r ford jeszcze tylko w 1981 wrócił do tego.

Były przeróbki dealerskie, ale zazwyczaj w sedanach bo sportroofa mozna bylo zamowic seryjnie.



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: empi1955 » 2018-07-25, 09:57

Oczywiście masz rację. :padam:
Istniał jednakże rynek wtórny T-top, który wg. amerykańskich grup entuzjastów Mustangów II był o wiele większy. Jakie to były ilości - produkcja fabryczna i rynek wtórny nie ma sensu się spierać. Podobno informacje o wielkości produkcji T-top z MartiAutoWorks też nie zostały nigdzie zweryfikowane. Faktem jest że ta generacja Mustanga tak lekceważona w USA była i jest obiektem modyfikacji jak i inne generacje. Stąd najpewniejszą informacją pozostają dane "zaszyte w buck tag ". T-top fabryczny to: TRF- z fabryki w Dearborn, TARGA - z fabryki w San Jose. Pojawia się też oznaczenie FLP.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: lamina » 2018-07-25, 10:57

ilosc modyfikacji wynika tez z tego, ze prosta konstrukcja i jednoczesnie najlzejszy i najmniejszy mustang z nowoczesnym ukladem kierowniczym (na listwie), do tego to bylo jedno z najmniejszych aut do ktorego wchodzilo V8 bez jakichkolwiek kombinacji.... po prostu marzenie na 1/4 mili, a po za tym auto prowadzi na serio rewelacyjnie.



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: empi1955 » 2018-07-25, 15:50

lamina pisze:ilosc modyfikacji wynika tez z tego, ze prosta konstrukcja i jednoczesnie najlzejszy i najmniejszy mustang z nowoczesnym ukladem kierowniczym (na listwie), do tego to bylo jedno z najmniejszych aut do ktorego wchodzilo V8 bez jakichkolwiek kombinacji.... po prostu marzenie na 1/4 mili, a po za tym auto prowadzi na serio rewelacyjnie.
Trafiłeś w sedno sprawy. Większość osób powiela jednak negatywne opinie, bez większego wnikania w sprawę, stąd taki hejt. Ta prostota i zalety konstrukcyjne, szczególnie przednie zawieszenie - wzorzec dla wszystkich Hot- rodowców - z możliwością bezproblemowego upchnięcia w przestrzeni silnikowej big blocka, jest przekleństwem dla wszystkich chcących zachować fabryczny stan Mustanga II. Cięcie przez lata i przeróbki na potęgę mało poważanego auta w połaczeniu ze znikomą produkcją części zamiennych powodują że niektore elementy nadwozia czy wyposażenia są już nie do zdobycia.
Co do prowadzenia auta - dla mnie rewelacja choć nigdy nie prowadziłem I gen. więc nie mam porównania.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
Rekin
Stowarzyszenie MKP
Posty: 375
Rejestracja: 2017-04-29, 00:09
Model: Ford Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony
Lokalizacja:: Elbląg
Kontakt:

Re: Mustang II 78 2.8 v6

Post autor: Rekin » 2018-07-26, 21:43

Również posiadam mustanga II gen., ale w skali 1:18 i uważam, że jest ładniejszy niż gen.III
Załączniki
36188107_1780707352008007_2474443913218228224_n.jpg


"W życiu trzeba być rekinem, jeśli nie chcesz by dopadły Cię inne rekiny."
Jarosław Psikuta ( bez "s" )

ODPOWIEDZ

Wróć do „II Generacja (1974-1978)”