Nowy użytkownik mustanga - potrzebna pomoc

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
skrzypek1364
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2018-09-09, 21:34
Model: Cobra mk III
Kolor: w trakcie zmiany
Lokalizacja:: warszawa

Nowy użytkownik mustanga - potrzebna pomoc

Post autor: skrzypek1364 » 2018-09-09, 21:56

Witam Was.
to mój pierwszy post więc jeśli coś "schrzanię" to przepraszam :)

A więc:
Od 3 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Mustanga z 1979 - silnik 2.3
Samochód był w stanie kiepskim - zresztą wciąż jest. Ale powoli zaczyna być fajnie.
Nie znam się totalnie na mechanice więc przy próbie odpalenia pomógł mi znajomy który zna się na starych silnikach.
Udało nam się odpalić jednak nie zaciągał paliwa z baku. Zrobiłem obejście i pobierał z butelki - wtedy już nawet odbyłem pierwszą jazdę.
Niestety oddałem samochód do złego warsztatu i .... nie wiem jak to możliwe, ale popieprzyli wszystko co mogli.
Odpięli kable od świec (podobno nie mieli iskry - ale przecież do nich dojechałem więc.... dziwne tłumaczenie).
Po tygodniu trzymania musiałem odebrać samochód lawetą i to na dodatek tak rozkręcony że szkoda gadać. Nie chcieli ani skręcić, ani naprawiać - nic. Powiedzieli że nie do końca się znają. Szkoda że tak późno.
I teraz pierwsza sprawa.
Jaka jest konfiguracja świec z kopułki - są wszystkie kable odpięte - w kopułce jak i również od świec. O ile przy świecach mniej więcej wiem które gdzie bo były tak ułożone o tyle na kopułce - nie mam bladego pojęcia.
Druga sprawa:
Przy pierwszym uruchomieniu na "dodatkowym" baku zrobionym z butelki 5 litrowej miałem problem taki, że prawdopodobnie nie załączało się turbo.
Na stałych obrotach silnik chodził ładnie, dodając gazu przez chwilę się mulił (czasami zgasł) a dopiero później wskakiwał na obroty. Było to w tym samym momencie jak gasła lampka turbo - wtedy zaczynał wskakiwać na obroty.
Trzecia sprawa: