Witajcie,
Długo oczekiwana przeze mnie chwila wreszcie nadeszła.
Po ponad siedmioletniej przerwie (dzieci, potrzeba rodzinnego auta) wreszcie udało się odzyskać radość życia związaną z posiadaniem Mustanga.
Tym razem prawilne V8, w jedynej słusznej odmianie (bez dachu) i w jedynym słusznym roczniku (czyli moim).
Autko kupione z kalafiorni po dosyć długim postoju, na pewno wyjeżdzało z garażu w 2010 później prawdopodobne ale właściciel nie potrafił powiedzieć kiedy.
Niemniej jednak bez rdzy silnik pali, elektryka sprawna, stało w suchym hangarze lotniczym a przed odstawieniem do kolekcji miało remont skrzyni biegów więc brzmi obiecująco, do poprawki są na pewno hamulce (strach było zjeżdzać z lawety) i zapewne w niedalekiej przyszłości pokrycie dachu, reszta to eksploatacja plus doprowadzenie do czystości i ładu wszystkiego co nie jest oryginalne a być powinno oraz regeneracja chargera Paxton sn92.
Aha jakby ktoś miał na zbyciu bębenki do zamków z kluczami to niech da znać... no się nie chcą otwierać
GT Foxbody Convertible '86
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 755
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: GT Foxbody Convertible '86
Witam! Gratulacje nabytku! Super, że coś innego niż "opatrzona" I gen. V gen lub wszech obecna VI. Brawo!
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2119
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: GT Foxbody Convertible '86
Witam. Taki conv na polskich drogach to rzadkość i do tego doładowany (zazdraszczam)
temat zamków przerabiałem latem. Wymieniłem na set z americanmuscle - myślałem że stacyjka będzie kompletem z bębenkami w drzwiach, a okazało się że nie nie jest.( Więc nie warto brać kompletu). Sama wymiana to zabawa na 2h + podrapane ręce. w PL raczej nie do dostania -więc od razu kupuj zestaw w USA.
temat zamków przerabiałem latem. Wymieniłem na set z americanmuscle - myślałem że stacyjka będzie kompletem z bębenkami w drzwiach, a okazało się że nie nie jest.( Więc nie warto brać kompletu). Sama wymiana to zabawa na 2h + podrapane ręce. w PL raczej nie do dostania -więc od razu kupuj zestaw w USA.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2009-04-19, 19:00
- Model: Fox '86 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Gdańsk
Re: GT Foxbody Convertible '86
Dzięki Panowie za miłe słowa!
Jarek, z tym doładowaniem to na razie bym nie szalał, kompresor stoi na łożyskach i w dodatku nie wiadomo jaki stan sterowania nim
Panowie z Trojmiasta, przerabiał ktoś temat rejestracji na żółte, może polecić rzeczoznawcę i stację diagnostyczną?
Jarek, z tym doładowaniem to na razie bym nie szalał, kompresor stoi na łożyskach i w dodatku nie wiadomo jaki stan sterowania nim
Panowie z Trojmiasta, przerabiał ktoś temat rejestracji na żółte, może polecić rzeczoznawcę i stację diagnostyczną?
Dzien dobry...
...o nieee!
...o nieee!
- Ślimak
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 564
- Rejestracja: 2015-03-19, 14:18
- Model: Charger 6.4 V8
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: GT Foxbody Convertible '86
Fajna fura!
Ja z wiekiem chyba dziwaczeję, bo te FOXy coraz bardziej mi się podobają
Ja z wiekiem chyba dziwaczeję, bo te FOXy coraz bardziej mi się podobają
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: GT Foxbody Convertible '86
Zacna maszyna ...i ten kompresor. Ciekawe ile wykręca koników.
Pogratulować.
Pogratulować.