[SIM] '87 GT Convertible
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
[SIM] '87 GT Convertible
Witajcie,
Wielu z Was poznało już mnie i moje auto na Zlocie Ogólnopolskim w 2010 r. Od maja 2007 r. mam w posiadaniu Mustanga GT w nadwoziu Convertible z 1987 r.
Mustang został zbudowany w lutym 1987 r. W maju 1987 r. trafił do dealera w Washington, DC, gdzie został sprzedany. W 1996 r. przybył do Nadrenii Północnej-Westfalii (okolice Köln) w Niemczech, gdzie miał przynajmniej dwóch właścicieli. W 2005 r. został sprowadzony i zarejestrowany w Polsce w miejscowości Brzeg w opolskim przez żonę ostatniego niemieckiego właściciela, od której kupiłem go we Wrześni koło Poznania.
Auto kupiłem w stanie technicznym bliskim złomowaniu. Była to wówczas praktycznie jedyna możliwość wejścia w posiadanie Mustanga. Z blisko 10 letnim, gęstym olejem, nieobecnym na bagnecie, krzywymi felgami, drążkami, praktycznie bez sprzęgła i hamulców, z kilkoma warstwami korodującej powłoki lakierniczej, prowizorycznymi naprawami, po włamaniu.
W planie miałem poddanie rumaka gruntownej odbudowie. Nabyłem w tym celu wiele części, z czego niektóre do dziś leżą w oczekiwaniu na lepsze czasy. Ciężka sytuacja osobista/rodzinna z jaką przyszło mi się zmierzyć z końcem 2008 r. pokrzyżowała jednak wszystko. Wszystko, co złe ma jednak swój koniec
Zdjęcia:
http://s1180.photobucket.com/albums/x413/wszym/" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S. Naklejki Shelby to pozostałość po ostatnim właścicielu, broń Boże nie moja inwencja twórcza.
Wielu z Was poznało już mnie i moje auto na Zlocie Ogólnopolskim w 2010 r. Od maja 2007 r. mam w posiadaniu Mustanga GT w nadwoziu Convertible z 1987 r.
Mustang został zbudowany w lutym 1987 r. W maju 1987 r. trafił do dealera w Washington, DC, gdzie został sprzedany. W 1996 r. przybył do Nadrenii Północnej-Westfalii (okolice Köln) w Niemczech, gdzie miał przynajmniej dwóch właścicieli. W 2005 r. został sprowadzony i zarejestrowany w Polsce w miejscowości Brzeg w opolskim przez żonę ostatniego niemieckiego właściciela, od której kupiłem go we Wrześni koło Poznania.
Auto kupiłem w stanie technicznym bliskim złomowaniu. Była to wówczas praktycznie jedyna możliwość wejścia w posiadanie Mustanga. Z blisko 10 letnim, gęstym olejem, nieobecnym na bagnecie, krzywymi felgami, drążkami, praktycznie bez sprzęgła i hamulców, z kilkoma warstwami korodującej powłoki lakierniczej, prowizorycznymi naprawami, po włamaniu.
W planie miałem poddanie rumaka gruntownej odbudowie. Nabyłem w tym celu wiele części, z czego niektóre do dziś leżą w oczekiwaniu na lepsze czasy. Ciężka sytuacja osobista/rodzinna z jaką przyszło mi się zmierzyć z końcem 2008 r. pokrzyżowała jednak wszystko. Wszystko, co złe ma jednak swój koniec
Zdjęcia:
http://s1180.photobucket.com/albums/x413/wszym/" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S. Naklejki Shelby to pozostałość po ostatnim właścicielu, broń Boże nie moja inwencja twórcza.
Ostatnio zmieniony 2013-04-18, 12:03 przez sim, łącznie zmieniany 4 razy.
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 450
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Sim, uszy do góry!
Nie na darmo dostałeś puchar Mistera Fantazji. Masz jej pod dostatkiem i na pewno pomoże Ci ona odbudować swojego FOXa. Jak zapewne zauważyłeś kilka FOXów już w klubie mamy, więc dołączaj do forumowej braci i dziel się wiedzą, której Ci przecież nie brakuje.
Do zobaczenia w Poznaniu!
Nie na darmo dostałeś puchar Mistera Fantazji. Masz jej pod dostatkiem i na pewno pomoże Ci ona odbudować swojego FOXa. Jak zapewne zauważyłeś kilka FOXów już w klubie mamy, więc dołączaj do forumowej braci i dziel się wiedzą, której Ci przecież nie brakuje.
Do zobaczenia w Poznaniu!
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Dzięki wielkie za słowa otuchy/wsparcia Myślę, że już niebawem zabiorę się za blacharkę w tym aucie, najpierw jednak muszę nabyć kolejne cześci
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Sim, dobrze że jesteś! Grzywa do góry! Renowacje nigdy nie są łatwe.
Najlepsze zdjęcie - "Koń w oborze".
Najlepsze zdjęcie - "Koń w oborze".
Samotny Wilk
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-09-01, 17:20
- Model: '82 Fox Notch
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Ooo Fox i to w Poznaniu^^ Ładnie się prezentuje, no i silnik właściwy Masz jakieś zdjęcia przed remontem?
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Dzięki Dezo! To zdjęcie to faktycznie była obora, gdzie miał okazję zimować jednego sezonu.
GreyD: Wszystkie zdjęcia to fotki przedrenowacyjne. To auto jest na tyle fotogeniczne, że na zdjęciach wygląda 10x lepiej niż w rzeczywistości
GreyD: Wszystkie zdjęcia to fotki przedrenowacyjne. To auto jest na tyle fotogeniczne, że na zdjęciach wygląda 10x lepiej niż w rzeczywistości
- bathrust
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 2011-04-17, 15:56
- Model: FoxBody 79' Ghia
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Grafit
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Kurde Sim, świetna sprawa, cieszę się, że wrzuciłeś zdjęcia, bo dużo o Tobie słyszałem, a nie mogłem nic zobaczyć Do zobaczenia na najbliższym zlocie
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Dzięki Myślę, że niebawem się spotkamy. Fajnie, że przybywa foxów na forum
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Świetne auto, felgi ładnie się prezentują i dodają smaczku. Ten model jest świetny, podobny był w serialu :"Gliniarz i Prokurator" czy jakoś tak.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [SIM] '87 GT Convertible
To prawda był tam takowy, tylko odrobinę nowszy (90-93 - różnią się wieloma mało istotnymi detalami).
Co do kół - są po renowacji (jedno ze zdjęć na którym jest na czarnych felgach stalowych - to koła zimowe z Peugeot 307, tymczasowo założone na czas renowacji), tylko już Yokohamy na tylnej osi się kończą. Mają fantastyczną przyczepność te opony, ale drą się niemiłosiernie
Wracając do kwestii kół. Z racji na to, że chcę zachować te felgi i automatycznie rozstaw 4x108 planuję autorski upgrade hamulców:
- tarcze nawiercane 11" + zaciski SVO
- bębny seryjne z tyłu (taaak... do palenia gumy z hamulca), może z czasem tarcze z Thunderbird Turbo
- pompa (master cylinder) sn95 + serwo (booster) '93 Cobra
- regulowany zawór proporcjonujący dla tylnych hamulców
Może będzie się zatrzymywał dzięki temu w sposób bardziej cywilizowany.
Co do kół - są po renowacji (jedno ze zdjęć na którym jest na czarnych felgach stalowych - to koła zimowe z Peugeot 307, tymczasowo założone na czas renowacji), tylko już Yokohamy na tylnej osi się kończą. Mają fantastyczną przyczepność te opony, ale drą się niemiłosiernie
Wracając do kwestii kół. Z racji na to, że chcę zachować te felgi i automatycznie rozstaw 4x108 planuję autorski upgrade hamulców:
- tarcze nawiercane 11" + zaciski SVO
- bębny seryjne z tyłu (taaak... do palenia gumy z hamulca), może z czasem tarcze z Thunderbird Turbo
- pompa (master cylinder) sn95 + serwo (booster) '93 Cobra
- regulowany zawór proporcjonujący dla tylnych hamulców
Może będzie się zatrzymywał dzięki temu w sposób bardziej cywilizowany.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-09-01, 17:20
- Model: '82 Fox Notch
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Wiem coś o fotogeniczności Foxa, mój w sumie też wygląda niebo lepiej na zdjęciach
Felgi 15" z Peugeota - ET27(?) jakoś wyglądają, przymierzałeś jakieś inne? Bo dużo stalówek ma czasem ET 40-50 co w tym aucie może schować się kompletnie w nadkole...
Felgi 15" z Peugeota - ET27(?) jakoś wyglądają, przymierzałeś jakieś inne? Bo dużo stalówek ma czasem ET 40-50 co w tym aucie może schować się kompletnie w nadkole...
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Nie próbowałem z innymi, ale otwór centrujący był idealny w tych stalówkach Peugeota. Co do ET sprawdzę jak będę w piwnicy jakie mają (ET23 lub ET27) Nie zmienia to faktu, że na alu oryginalnym GT wygląda o wiele lepiej
- bathrust
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 2011-04-17, 15:56
- Model: FoxBody 79' Ghia
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Grafit
Re: [SIM] '87 GT Convertible
Kurde, też rozważam podobne rozwiązania, szukam jakiegoś złotego środka, bo też chciałbym zrobić to tak, żeby zostały jednak 4 śruby. Ciekaw jest bardzo jaki efekt przyniosą Twoje rozwiązania i co do tego czasu sam wymyślę Będziemy mogli zrobić jakieś porównaniesim pisze:planuję autorski upgrade hamulców:
- tarcze nawiercane 11" + zaciski SVO
- bębny seryjne z tyłu (taaak... do palenia gumy z hamulca), może z czasem tarcze z Thunderbird Turbo
- pompa (master cylinder) sn95 + serwo (booster) '93 Cobra
- regulowany zawór proporcjonujący dla tylnych hamulców
Może będzie się zatrzymywał dzięki temu w sposób bardziej cywilizowany.
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: [SIM] '87 GT Convertible
No i przybywa FOX'ów powoli Ładny egzemplarz,cabrio ma coś w sobie.Mimo wszystko uważam,że FOX na żywo wygląda o niebo lepiej