Ford Mustang GT foxbody 1989
- GudonJR
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
- Model: GT foxbody
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Biały
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Trzeba trochę odkurzyć temat bo zarósł pajęczyną bardziej niż nie jeden mustang w stodole .
Wóz mocno się zmienił bo w w końcu ma pozakładane wszystkie elementy o których wspominałem wcześniej czuli kubły, Maska Mach-1 i spoiler Saleen'a. Wielkie dzięki dla mojego kumpla Maćka za uwiecznienie tego na porządnej sesji .
Byłem również 2 razy na rozpoczęciu F-body klub polska żeby się trochę pościgać. Dzięki bogu nie obrzucili tam mustanga kamieniami . Najlepszy czas ET14,754 RT 15,087. Na stockowego mustanga nie najgorzej ale nad reakcją trzeba jeszcze popracować.
No i co najważniejsze wleciał Potworek pod maskę . Cały Swap silnika z modyfikacjami ogarnoł M&M Garage z Zawiercia który mocno polecam. Niestety musiałem się pozbyć tych pięknych pokryw Cobra ponieważ dźwigienki zaworowe o nie uderzały (zachciało się mieć ostry wałek)
Z nowych gratów jakie wpadły względem seri to:
-Głowicę GT40 z Explorera 96
-Długie kolektory wydechowe Hedman Hedders
-Wałek Ford Racing E303
-Wtryskiwacze 24lbs (takie jak w COBRA)
-Kolektor dolotowy COOBRA
-Przepustnica 68mm
-Przepływomierz 74mm BBK
-Kopułka z palcem MSD
-Kable WN z Ford Racing
Wszystko zostało zmontowane na silniku 5.0 z Explorera względem tego, że podczas poszukiwań głowic udało się znaleźć cały silnik w okazyjnej cenie. Aktualnie Fox wypluł na hamowni 285 koni przy 5225 rpm i 405 Nm przy 4530 rpm (wcześniej było 211 koni i 351 niuta) ale to nie wszystko co z siebie daje ponieważ w pewnym momencie wozem szarpnęło na hamowni lekko i pomiar został przerwany, na wykresie widać, że nie ma tendencji spadkowej więc to nie wszystko na co go stać. Nie wiem czym było spowodowane szarpnięcie czy stanem rolek, czy stanem samochodu.
Teraz mam zamiar przejrzeć hamulce, łożyska żeby być pewnym samochodu i uderzyć znowu na hamownie. Czekam jeszcze na odpowiedź ze stanów w sprawie chipa żeby wystroić wóz na nowym setupie. Kupiłem niebieski plasti-dip a konkretniej rubber-dip który przypomina odcieniem kolor grabber blue tak więc jak się trochę ociepli wóz będzie malowany w całości. Do tego mam zamiar wrzucić do środka czarny dywan i boczki drzwiowe, usunąć tylną kanapę, i zamontować pasy szelkowe. Do wnętrza wpadnie również obrotomierz z shift lightem co by nadać mu trochę dragowego stylu . Jednak najszybciej to wpadną do wozu subframe connectors ,żeby buda za bardzo się nie pogieła.
Wóz mocno się zmienił bo w w końcu ma pozakładane wszystkie elementy o których wspominałem wcześniej czuli kubły, Maska Mach-1 i spoiler Saleen'a. Wielkie dzięki dla mojego kumpla Maćka za uwiecznienie tego na porządnej sesji .
Byłem również 2 razy na rozpoczęciu F-body klub polska żeby się trochę pościgać. Dzięki bogu nie obrzucili tam mustanga kamieniami . Najlepszy czas ET14,754 RT 15,087. Na stockowego mustanga nie najgorzej ale nad reakcją trzeba jeszcze popracować.
No i co najważniejsze wleciał Potworek pod maskę . Cały Swap silnika z modyfikacjami ogarnoł M&M Garage z Zawiercia który mocno polecam. Niestety musiałem się pozbyć tych pięknych pokryw Cobra ponieważ dźwigienki zaworowe o nie uderzały (zachciało się mieć ostry wałek)
Z nowych gratów jakie wpadły względem seri to:
-Głowicę GT40 z Explorera 96
-Długie kolektory wydechowe Hedman Hedders
-Wałek Ford Racing E303
-Wtryskiwacze 24lbs (takie jak w COBRA)
-Kolektor dolotowy COOBRA
-Przepustnica 68mm
-Przepływomierz 74mm BBK
-Kopułka z palcem MSD
-Kable WN z Ford Racing
Wszystko zostało zmontowane na silniku 5.0 z Explorera względem tego, że podczas poszukiwań głowic udało się znaleźć cały silnik w okazyjnej cenie. Aktualnie Fox wypluł na hamowni 285 koni przy 5225 rpm i 405 Nm przy 4530 rpm (wcześniej było 211 koni i 351 niuta) ale to nie wszystko co z siebie daje ponieważ w pewnym momencie wozem szarpnęło na hamowni lekko i pomiar został przerwany, na wykresie widać, że nie ma tendencji spadkowej więc to nie wszystko na co go stać. Nie wiem czym było spowodowane szarpnięcie czy stanem rolek, czy stanem samochodu.
Teraz mam zamiar przejrzeć hamulce, łożyska żeby być pewnym samochodu i uderzyć znowu na hamownie. Czekam jeszcze na odpowiedź ze stanów w sprawie chipa żeby wystroić wóz na nowym setupie. Kupiłem niebieski plasti-dip a konkretniej rubber-dip który przypomina odcieniem kolor grabber blue tak więc jak się trochę ociepli wóz będzie malowany w całości. Do tego mam zamiar wrzucić do środka czarny dywan i boczki drzwiowe, usunąć tylną kanapę, i zamontować pasy szelkowe. Do wnętrza wpadnie również obrotomierz z shift lightem co by nadać mu trochę dragowego stylu . Jednak najszybciej to wpadną do wozu subframe connectors ,żeby buda za bardzo się nie pogieła.
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Extra build Lubię takie foxy.
Może masz ochotę go przegonić na torze?
Jak tak to może zainteresuje cię temat:
viewtopic.php?f=60&t=10462
Pozdr
Może masz ochotę go przegonić na torze?
Jak tak to może zainteresuje cię temat:
viewtopic.php?f=60&t=10462
Pozdr
- GudonJR
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
- Model: GT foxbody
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Biały
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
kaskader bart
Dzięki za zaproszenie. Już parę razy latałem nim po torze ale aktualnie bez lepszych hamulców wolę się nie wybierać. Jak się uda jakoś ogarnąć temat to na bank bym się pojawił
Dzięki za zaproszenie. Już parę razy latałem nim po torze ale aktualnie bez lepszych hamulców wolę się nie wybierać. Jak się uda jakoś ogarnąć temat to na bank bym się pojawił
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
- flipsunders
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-09-23, 13:03
- Model: Mustang 1989 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Józefów
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Cześć! Piękne biały rumak! Właśnie stałem się posiadaczem identycznego modelu
Prace trwają - po rychłym zakończeniu, pochwale sie również swoim.
Mam pytanie dot. świateł przednich......a konkretnie pytanie dot. przerobienia przednich oraz tylnych świateł na europę?
Szukam dość intensywnie lamp przednich - w moim egzemplarzu są uszkodzone ( prawa strona ) i jestem zmuszony zakupić komplet - ale domyślam sie że czeka mnie również przeróbka na lampy zgodne z regulacjami EU?
POMOŻECIE?
Prace trwają - po rychłym zakończeniu, pochwale sie również swoim.
Mam pytanie dot. świateł przednich......a konkretnie pytanie dot. przerobienia przednich oraz tylnych świateł na europę?
Szukam dość intensywnie lamp przednich - w moim egzemplarzu są uszkodzone ( prawa strona ) i jestem zmuszony zakupić komplet - ale domyślam sie że czeka mnie również przeróbka na lampy zgodne z regulacjami EU?
POMOŻECIE?