Ford Mustang GT foxbody 1989
- GudonJR
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
- Model: GT foxbody
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Biały
Ford Mustang GT foxbody 1989
Witam , Mustanga zakupiłem 2 lata temu i jest to wspólny projekt mój i ojca. Aktualnie staramy się mu dodać trochę więcej mocy ,oraz poprawić ogólny wygląd:)
Aktualnie w autku zostało zmienione
-Filtr na stożkowy K&N
-Felgi na 17" Team Dynamics Pro Race 2
-spoiler na saleen style (nie mam jeszcze zdjęcia , niedługo wrzucę )
-maska z laminatu MACH 1 style (również zdjęcie wrzucę później)
-zostały założone oryginalne światła, zamiast tych ze Sierry
-oraz dużo drobiazgów jak nowe siłowniki do tylnej klapy czy nowe nakładki na pedały
Mustang ma u nas prawdopodobnie dożywocie i będziemy się go starali cały czas ulepszać
Aktualnie w autku zostało zmienione
-Filtr na stożkowy K&N
-Felgi na 17" Team Dynamics Pro Race 2
-spoiler na saleen style (nie mam jeszcze zdjęcia , niedługo wrzucę )
-maska z laminatu MACH 1 style (również zdjęcie wrzucę później)
-zostały założone oryginalne światła, zamiast tych ze Sierry
-oraz dużo drobiazgów jak nowe siłowniki do tylnej klapy czy nowe nakładki na pedały
Mustang ma u nas prawdopodobnie dożywocie i będziemy się go starali cały czas ulepszać
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
zacząć od 10 minut TuneUp
http://www.stangnet.com/mustang-forums/ ... up.756743/" onclick="window.open(this.href);return false;
mieć okolo 2500 dolarów budżet (więcej, jeśli nie robisz własną pracę)
zmienić rear gears, głowice, wałek rozrządu, kolektor dolotowy, CAI kit, throttle body
Fox mustangi są piękne z fabryki, nie dodawać za dużo brzydkich panele
zainstalować hamulce i felgi z Sn95 mustang
Samochód zrobi wysokie 12 sekund 1/4 mili i świetnie wyglądają
jeden z moich Foxes jest 4 postów niżej
powodzenia
http://www.stangnet.com/mustang-forums/ ... up.756743/" onclick="window.open(this.href);return false;
mieć okolo 2500 dolarów budżet (więcej, jeśli nie robisz własną pracę)
zmienić rear gears, głowice, wałek rozrządu, kolektor dolotowy, CAI kit, throttle body
Fox mustangi są piękne z fabryki, nie dodawać za dużo brzydkich panele
zainstalować hamulce i felgi z Sn95 mustang
Samochód zrobi wysokie 12 sekund 1/4 mili i świetnie wyglądają
jeden z moich Foxes jest 4 postów niżej
powodzenia
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Bajer! Masz może wnętrze w skórach? Stożek z nadkola ciągnie czy inaczej rozwiązałeś dolot?Pokaz pokaz pokaz
Za ten boczny wydech nikt problemów nie robi przy badaniu?
Za ten boczny wydech nikt problemów nie robi przy badaniu?
- GudonJR
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
- Model: GT foxbody
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Biały
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Dzięki wielkie rick za wskazówki już zacząłem zbierać graty. Na razie udało się zdobyć:
-Kolektor Cobra z wtryskami i przepustnicą
-tłumiki Flowmaster Super 44 Series
Niedługo też powinienem już mieć drugi silnik z Explorera z 96 , z głowicami GT40. Zastanawiałem czy lepiej będzie przełożyć same głowice czy od razu cały silnik z Explorera do Mustanga zmieniając tylko wałek na ten mustangowski. Będę również zamawiał długie kolektory BBK i zastanawiałem się też czy nie kupić wałka Ford Racing E303 , chociaż czytałem też , że te oryginalne wałki są bardzo wydajne.
Wnętrze mam w zwykłe szare materiałowe , ale mam zamiar zmieniać je na czarne bo mam prawie kompletne z dawcy a siedzenia będę montował kubełkowe RECARO z lancera EVO 8
Fajnie trzymają i myślę ,że nie będą się gryzły stylistycznie.
Co do filtra to nie jest w nadkolu tylko został zamontowany w miejsce oryginalnego i obudowany własnoręcznie zrobionym air boxem
-Kolektor Cobra z wtryskami i przepustnicą
-tłumiki Flowmaster Super 44 Series
Niedługo też powinienem już mieć drugi silnik z Explorera z 96 , z głowicami GT40. Zastanawiałem czy lepiej będzie przełożyć same głowice czy od razu cały silnik z Explorera do Mustanga zmieniając tylko wałek na ten mustangowski. Będę również zamawiał długie kolektory BBK i zastanawiałem się też czy nie kupić wałka Ford Racing E303 , chociaż czytałem też , że te oryginalne wałki są bardzo wydajne.
Wnętrze mam w zwykłe szare materiałowe , ale mam zamiar zmieniać je na czarne bo mam prawie kompletne z dawcy a siedzenia będę montował kubełkowe RECARO z lancera EVO 8
Fajnie trzymają i myślę ,że nie będą się gryzły stylistycznie.
Co do filtra to nie jest w nadkolu tylko został zamontowany w miejsce oryginalnego i obudowany własnoręcznie zrobionym air boxem
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-09-01, 17:20
- Model: '82 Fox Notch
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Czyli jest ich trochę w Polsce może by tak zacząć liczyć Foxy..? Wygląda.. na zdrowego i zadbanego - podłoga cała? Fajnie, że GT 5.0 i że w zmierzasz w dobrym kierunku Nie brakuje wam mocniejszego hamulca? Z wnętrzem to jest tak, że poliftowe nigdy do mnie nie przemawiały, ale wydaje mi się, że fotele będą pasować Powodzenia!
- GudonJR
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
- Model: GT foxbody
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Biały
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Dzięki , sam jestem ciekaw ile jest foxbody w Polsce . W Będzinie znajomy ma jeszcze jednego też GT 5.0 , mam również dawce jednak jest to 2.3 R4 i to w stanie agonalnym.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Wkrótce dowiecie się, jak łatwo fox jest zmodyfikować, a jakie dobre mogą być
nadal je kochamy tutaj
nadal je kochamy tutaj
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Macie tam u was miłośników,ale macie też tanie części i łatwy dostęp do nich...
Rick ja to przed snem zamiast liczyć baranki,liczę Foxy
Rick ja to przed snem zamiast liczyć baranki,liczę Foxy
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
masz rację, między mojego miasta i Detroit, to niesamowite części, wiedza i warsztaty,
zapytaj Alustar. 2 tygodnie, ponad 3500 kilometrów, a ja pokazałem mu może 1%
to jest klub mustang w moim mieście
http://www.windsorstangs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
i Toronto
http://gtamc.com/forum.php?styleid=17" onclick="window.open(this.href);return false;
zapytaj Alustar. 2 tygodnie, ponad 3500 kilometrów, a ja pokazałem mu może 1%
to jest klub mustang w moim mieście
http://www.windsorstangs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
i Toronto
http://gtamc.com/forum.php?styleid=17" onclick="window.open(this.href);return false;
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Jaki wzrost mocy można osiągnąć zmieniając dolot na taki z cobry?
Nie wiem czy znasz "fabryczny immobileiser" w foxie A jak nie znasz to pisz pw to Ci podpowiem , moze kiedyś uchronić autko
Nie wiem czy znasz "fabryczny immobileiser" w foxie A jak nie znasz to pisz pw to Ci podpowiem , moze kiedyś uchronić autko
- GudonJR
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
- Model: GT foxbody
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Biały
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Na samym kolektorze z Cobry wzrost mocy wynosi od 10 do 15 km ale przy dobranych dobrych kolektorach wydechowych i innych gratach daje już dużo lepsze efekty .
A mam takie pytanko , bo zamierzam zmienić oponki z tyłu na jakieś co fajnie lepią , ale żeby dało się też normalnie na nich jeździć . Myślałem o semi-slickach federaL 595 RS-R bo podobno są dobre , ale może są jakieś inne fajne opcje ?
A mam takie pytanko , bo zamierzam zmienić oponki z tyłu na jakieś co fajnie lepią , ale żeby dało się też normalnie na nich jeździć . Myślałem o semi-slickach federaL 595 RS-R bo podobno są dobre , ale może są jakieś inne fajne opcje ?
- mike83
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2013-09-17, 09:47
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Vista blue / black mat
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Ja mogę polecić Toyo R1R świetne na tor jak i ulicę , sam bym brał je znowu ale nie robią 20"
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
http://www.mickeythompsontires.com/strip.php" onclick="window.open(this.href);return false; jak mozecie w EUGudonJR pisze:Na samym kolektorze z Cobry wzrost mocy wynosi od 10 do 15 km ale przy dobranych dobrych kolektorach wydechowych i innych gratach daje już dużo lepsze efekty .
A mam takie pytanko , bo zamierzam zmienić oponki z tyłu na jakieś co fajnie lepią , ale żeby dało się też normalnie na nich jeździć . Myślałem o semi-slickach federaL 595 RS-R bo podobno są dobre , ale może są jakieś inne fajne opcje ?
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
Ładny zadbany Fox, nieźle się zapowiada
Z ciekawości (zboczenie takie) zapytam: Z czego są reflektory?
Z ciekawości (zboczenie takie) zapytam: Z czego są reflektory?
- GudonJR
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
- Model: GT foxbody
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Biały
Re: Ford Mustang GT foxbody 1989
nie wiem dokładnie ale chyba sierra , tak w ogóle to były niezłe hybrydy bo obudowa wewnątrz była oryginalna ale już sam środek zmieniony. Na szczęście już są zamontowane oryginały