Ford Mustang GT foxbody 1989

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
GudonJR
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
Model: GT foxbody
Silnik: V8 5.0
Kolor: Biały

Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: GudonJR » 2014-02-02, 19:58

Witam , Mustanga zakupiłem 2 lata temu i jest to wspólny projekt mój i ojca. Aktualnie staramy się mu dodać trochę więcej mocy ,oraz poprawić ogólny wygląd:)

Aktualnie w autku zostało zmienione

-Filtr na stożkowy K&N
-Felgi na 17" Team Dynamics Pro Race 2
-spoiler na saleen style (nie mam jeszcze zdjęcia , niedługo wrzucę ;))
-maska z laminatu MACH 1 style (również zdjęcie wrzucę później)
-zostały założone oryginalne światła, zamiast tych ze Sierry :]
-oraz dużo drobiazgów jak nowe siłowniki do tylnej klapy czy nowe nakładki na pedały

Mustang ma u nas prawdopodobnie dożywocie i będziemy się go starali cały czas ulepszać :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: rick » 2014-02-03, 01:08

zacząć od 10 minut TuneUp
http://www.stangnet.com/mustang-forums/ ... up.756743/" onclick="window.open(this.href);return false;

mieć okolo 2500 dolarów budżet (więcej, jeśli nie robisz własną pracę)
zmienić rear gears, głowice, wałek rozrządu, kolektor dolotowy, CAI kit, throttle body

Fox mustangi są piękne z fabryki, nie dodawać za dużo brzydkich panele

zainstalować hamulce i felgi z Sn95 mustang

Samochód zrobi wysokie 12 sekund 1/4 mili i świetnie wyglądają

jeden z moich Foxes jest 4 postów niżej

powodzenia



Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: speedster » 2014-02-03, 12:39

Bajer! Masz może wnętrze w skórach? Stożek z nadkola ciągnie czy inaczej rozwiązałeś dolot?Pokaz pokaz pokaz :super: :hyhy:
Za ten boczny wydech nikt problemów nie robi przy badaniu?



Awatar użytkownika
GudonJR
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
Model: GT foxbody
Silnik: V8 5.0
Kolor: Biały

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: GudonJR » 2014-02-03, 14:16

Dzięki wielkie rick za wskazówki ;) już zacząłem zbierać graty. Na razie udało się zdobyć:

-Kolektor Cobra z wtryskami i przepustnicą
Obrazek

-tłumiki Flowmaster Super 44 Series
Obrazek

Niedługo też powinienem już mieć drugi silnik z Explorera z 96 , z głowicami GT40. Zastanawiałem czy lepiej będzie przełożyć same głowice czy od razu cały silnik z Explorera do Mustanga zmieniając tylko wałek na ten mustangowski. Będę również zamawiał długie kolektory BBK i zastanawiałem się też czy nie kupić wałka Ford Racing E303 , chociaż czytałem też , że te oryginalne wałki są bardzo wydajne.

Wnętrze mam w zwykłe szare materiałowe , ale mam zamiar zmieniać je na czarne bo mam prawie kompletne z dawcy a siedzenia będę montował kubełkowe RECARO z lancera EVO 8
Obrazek
Fajnie trzymają i myślę ,że nie będą się gryzły stylistycznie.

Co do filtra to nie jest w nadkolu tylko został zamontowany w miejsce oryginalnego i obudowany własnoręcznie zrobionym air boxem :D
Obrazek



GreyD
Młodszy Forumowicz
Posty: 79
Rejestracja: 2011-09-01, 17:20
Model: '82 Fox Notch
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: GreyD » 2014-02-03, 18:50

Czyli jest ich trochę w Polsce :D może by tak zacząć liczyć Foxy..? Wygląda.. na zdrowego :D i zadbanego - podłoga cała? Fajnie, że GT 5.0 i że w zmierzasz w dobrym kierunku :) Nie brakuje wam mocniejszego hamulca? Z wnętrzem to jest tak, że poliftowe nigdy do mnie nie przemawiały, ale wydaje mi się, że fotele będą pasować ;) Powodzenia!



Awatar użytkownika
GudonJR
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
Model: GT foxbody
Silnik: V8 5.0
Kolor: Biały

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: GudonJR » 2014-02-04, 00:17

Dzięki , sam jestem ciekaw ile jest foxbody w Polsce . W Będzinie znajomy ma jeszcze jednego też GT 5.0 , mam również dawce jednak jest to 2.3 R4 i to w stanie agonalnym.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: rick » 2014-02-04, 01:27

Wkrótce dowiecie się, jak łatwo fox jest zmodyfikować, a jakie dobre mogą być

nadal je kochamy tutaj :serce:



Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: speedster » 2014-02-04, 03:02

Macie tam u was miłośników,ale macie też tanie części i łatwy dostęp do nich...
Rick ja to przed snem zamiast liczyć baranki,liczę Foxy :hyhy:



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: rick » 2014-02-04, 06:04

masz rację, między mojego miasta i Detroit, to niesamowite części, wiedza i warsztaty,

zapytaj Alustar. 2 tygodnie, ponad 3500 kilometrów, a ja pokazałem mu może 1%

to jest klub mustang w moim mieście
http://www.windsorstangs.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

i Toronto
http://gtamc.com/forum.php?styleid=17" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: speedster » 2014-02-09, 21:37

Jaki wzrost mocy można osiągnąć zmieniając dolot na taki z cobry?
Nie wiem czy znasz "fabryczny immobileiser" w foxie :hyhy: A jak nie znasz to pisz pw to Ci podpowiem , moze kiedyś uchronić autko ;)



Awatar użytkownika
GudonJR
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
Model: GT foxbody
Silnik: V8 5.0
Kolor: Biały

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: GudonJR » 2014-02-20, 00:08

Na samym kolektorze z Cobry wzrost mocy wynosi od 10 do 15 km ale przy dobranych dobrych kolektorach wydechowych i innych gratach daje już dużo lepsze efekty ;).
A mam takie pytanko , bo zamierzam zmienić oponki z tyłu na jakieś co fajnie lepią , ale żeby dało się też normalnie na nich jeździć . Myślałem o semi-slickach federaL 595 RS-R bo podobno są dobre , ale może są jakieś inne fajne opcje ?



Awatar użytkownika
mike83
Młodszy Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 2013-09-17, 09:47
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Vista blue / black mat

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: mike83 » 2014-02-20, 08:11

Ja mogę polecić Toyo R1R świetne na tor jak i ulicę , sam bym brał je znowu ale nie robią 20" :(



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: rick » 2014-02-22, 08:42

GudonJR pisze:Na samym kolektorze z Cobry wzrost mocy wynosi od 10 do 15 km ale przy dobranych dobrych kolektorach wydechowych i innych gratach daje już dużo lepsze efekty ;).
A mam takie pytanko , bo zamierzam zmienić oponki z tyłu na jakieś co fajnie lepią , ale żeby dało się też normalnie na nich jeździć . Myślałem o semi-slickach federaL 595 RS-R bo podobno są dobre , ale może są jakieś inne fajne opcje ?
http://www.mickeythompsontires.com/strip.php" onclick="window.open(this.href);return false; jak mozecie w EU



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: sim » 2014-02-25, 08:39

Ładny zadbany Fox, nieźle się zapowiada :ok:

Z ciekawości (zboczenie takie) zapytam: Z czego są reflektory?



Awatar użytkownika
GudonJR
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2014-02-02, 14:59
Model: GT foxbody
Silnik: V8 5.0
Kolor: Biały

Re: Ford Mustang GT foxbody 1989

Post autor: GudonJR » 2014-03-02, 22:34

nie wiem dokładnie ale chyba sierra , tak w ogóle to były niezłe hybrydy bo obudowa wewnątrz była oryginalna ale już sam środek zmieniony. Na szczęście już są zamontowane oryginały :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „III Generacja (1979-1993)”