[Przemek64] MACH1 2004
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Wracając do tematu Geometrii to ostatecznie wyszła Tak
Teraz prowadzi się pewnie.
Zastanawiam się tylko czy kąt wyprzedzenia taki zostawić czy zmniejszyć i co to zmieni?
Teraz prowadzi się pewnie.
Zastanawiam się tylko czy kąt wyprzedzenia taki zostawić czy zmniejszyć i co to zmieni?
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
W Machu jest przełożenie 4:1 i słychać most.
To ostatni element który mi w nim przeszkadza
Moim zdaniem 4:1 to przesada. Po torach nie jeżdżę
Zastanawiałem się nad 3:55 ale padło na 3:73 a co za tym idzie nowa szpera, łożyska i półosie na 31 zębów
Zrobimy raz i nie będziemy wracać do tematu
To ostatni element który mi w nim przeszkadza
Moim zdaniem 4:1 to przesada. Po torach nie jeżdżę
Zastanawiałem się nad 3:55 ale padło na 3:73 a co za tym idzie nowa szpera, łożyska i półosie na 31 zębów
Zrobimy raz i nie będziemy wracać do tematu
Ostatnio zmieniony 2016-10-03, 17:09 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: [Przemek] MACH 1 2004
HEH ale świr
wcale sie nie zdziwie jak za poł roku zagości IRS z terminatora
wcale sie nie zdziwie jak za poł roku zagości IRS z terminatora
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Prędzej Terminator jak IRS do Macha ale jak będzie jakiś plan na zmiany to będzie innyERTE pisze:HEH ale świr
wcale sie nie zdziwie jak za poł roku zagości IRS z terminatora
A Świr taki jak my wszyscy. Dzięki to dla mnie komplement
MACH ma być "igła" w mojej skali a jeszcze mu troszkę brakuje
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Patrząc na Twój projekt to Tobie Niczego nie brakujeERTE pisze:Oczywiście że to jest komplement
Ja myślałem że Klasyk w porównaniu do młodszego Mustanga to skarbonka bez dna Jak się chce sporo jeździć (wystarczy zerknąć na Twojego a nie wspominając o moim)
A tu wyszło że nic bardziej mylnego
Każdy Mustang jak ma być igła wymaga wiele serca i jeszcze więcej $$$$$$
Zakładałem początkowo że wyjdzie połowę tego co wyszedł
na szczęście widać światełko w tunelu
P.S
Dzisiaj właśnie doszły zimowe opony Pirelli SottoZero a jeszcze trzeba kupić felgi
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Projekt się rozwija pięknie! Wrzuć 3.73 (160 i tak poleci) chyba, że myślisz już o turbo czy kompresorze to 3.55
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Na 4:1 250 km/h daje radeAdrian pisze:Projekt się rozwija pięknie! Wrzuć 3.73 (160 i tak poleci) chyba, że myślisz już o turbo czy kompresorze to 3.55
A idzie 3:73 by był mniej spartański na zimę teraz na 3 biegu na suchym potrafi trakcje zgubić
Felgi na zimę w przyszłym tygodniu z oponami będą na aucie
Felgi będą jedyne słuszne do Macha
Jak z nim skończę będzie jednym z lepiej dopieszczonych SN w Polsce
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Dzisiaj ostatni raz jechałem na przełożeniu 4:1 było mokro i koleiny ale i jechałem na tymczasowych felgach i oponach na dojazd do Krisa 70 km gdzie będzi zmieniony most i felgi z oponami na zimę
Felgi i opony były 235/55/17 przednie i tylne od GT 2005 a moje letnie mam przednie 245/40/18 i tył 275/40/18
Na tych 235 auto się lepiej słuchało i nie latało w koleinach
Moim zdaniem to może nie tyle ich szerokość miała znaczenie ale to że były jednakowej szerokości.
Po drodze dokładnie przetestowałem wszystkie biegi na przełożeniu 4:1 i mam wszystko spisane przy 2000 obrotów 3 i 4 ze wskazania prętkościomierza i z prętkości na nawigacji.
Jestem ciekawy czy obliczenia matematyczne pokażą taką samą różnice jak praktyczne po zmianie dyfra
Felgi i opony były 235/55/17 przednie i tylne od GT 2005 a moje letnie mam przednie 245/40/18 i tył 275/40/18
Na tych 235 auto się lepiej słuchało i nie latało w koleinach
Moim zdaniem to może nie tyle ich szerokość miała znaczenie ale to że były jednakowej szerokości.
Po drodze dokładnie przetestowałem wszystkie biegi na przełożeniu 4:1 i mam wszystko spisane przy 2000 obrotów 3 i 4 ze wskazania prętkościomierza i z prętkości na nawigacji.
Jestem ciekawy czy obliczenia matematyczne pokażą taką samą różnice jak praktyczne po zmianie dyfra
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: [Przemek] MACH 1 2004
To chyba jest tak, że przy wyraźnie szerszym tyłem, tył wyraźnie bardziej lata na koleinach.Przemek pisze:Dzisiaj ostatni raz jechałem na przełożeniu 4:1 było mokro i koleiny ale i jechałem na tymczasowych felgach i oponach na dojazd do Krisa 70 km gdzie będzi zmieniony most i felgi z oponami na zimę
Felgi i opony były 235/55/17 przednie i tylne od GT 2005 a moje letnie mam przednie 245/40/18 i tył 275/40/18
Na tych 235 auto się lepiej słuchało i nie latało w koleinach
Moim zdaniem to może nie tyle ich szerokość miała znaczenie ale to że były jednakowej szerokości.
Po drodze dokładnie przetestowałem wszystkie biegi na przełożeniu 4:1 i mam wszystko spisane przy 2000 obrotów 3 i 4 ze wskazania prętkościomierza i z prętkości na nawigacji.
Jestem ciekawy czy obliczenia matematyczne pokażą taką samą różnice jak praktyczne po zmianie dyfra
Remember, There Is Life Beyond Grip
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Po zakupie był wymieniony olej w moście.
Przejechane 4000 mil
Most wył jak w starym ikarusie
Take go mieliło że po tych 4000 olej wygląda jak zupa
Przejechane 4000 mil
Most wył jak w starym ikarusie
Take go mieliło że po tych 4000 olej wygląda jak zupa
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
KOLEDZY JEST POTRZEBNY PIERŚCIEŃ ABS MOŻE KTOŚ MA ALBO W INNY SPOSÓB PORATUJE
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Taki przypłyną ze stanów.Magic pisze:jak tak mocno most wył to fachowiec dał ciałaPrzemek pisze:Po zakupie był wymieniony olej w moście.
Przejechane 4000 mil
Most wył jak w starym ikarusie
Take go mieliło że po tych 4000 olej wygląda jak zupa
Tam za wielką wodą tak jak i u nas są Fachowcy i "fachowcy"
Zobaczymy co zrobi Krystian.
Do tej pory nie zawodził i pewnie tak zostanie
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek] MACH 1 2004
Most po złożeniu przed sprawdzeniem czy zęby prawidłowo na siebie zachodzą
Mam nadzieje że wszystko będzie
Mam nadzieje że wszystko będzie
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;