[Przemek64] MACH1 2004

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-09-13, 15:55

Wracając do tematu Geometrii to ostatecznie wyszła Tak
Teraz prowadzi się pewnie.
Zastanawiam się tylko czy kąt wyprzedzenia taki zostawić czy zmniejszyć i co to zmieni?

Obrazek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-09-30, 11:00

W Machu jest przełożenie 4:1 i słychać most.
To ostatni element który mi w nim przeszkadza :kwasny:
Moim zdaniem 4:1 to przesada. Po torach nie jeżdżę
Zastanawiałem się nad 3:55 ale padło na 3:73 a co za tym idzie nowa szpera, łożyska i półosie na 31 zębów :hyhy:
Zrobimy raz i nie będziemy wracać do tematu :cwaniak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-10-03, 17:09 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: ERTE » 2016-09-30, 14:19

HEH ale świr :szok:

wcale sie nie zdziwie jak za poł roku zagości IRS z terminatora
Obrazek



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-10-03, 11:37

ERTE pisze:HEH ale świr :szok:

wcale sie nie zdziwie jak za poł roku zagości IRS z terminatora
Prędzej Terminator jak IRS do Macha ale jak będzie jakiś plan na zmiany to będzie inny :hyhy:
A Świr taki jak my wszyscy. Dzięki to dla mnie komplement :D
MACH ma być "igła" w mojej skali :super: a jeszcze mu troszkę brakuje :P


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: ERTE » 2016-10-09, 18:38

Oczywiście że to jest komplement



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-10-10, 09:37

ERTE pisze:Oczywiście że to jest komplement
Patrząc na Twój projekt to Tobie Niczego nie brakuje :ok:
Ja myślałem że Klasyk w porównaniu do młodszego Mustanga to skarbonka bez dna Jak się chce sporo jeździć (wystarczy zerknąć na Twojego a nie wspominając o moim)
A tu wyszło że nic bardziej mylnego :P
Każdy Mustang jak ma być igła wymaga wiele serca i jeszcze więcej $$$$$$
Zakładałem początkowo że wyjdzie połowę tego co wyszedł :kwasny:
na szczęście widać światełko w tunelu :hurra:

P.S
Dzisiaj właśnie doszły zimowe opony Pirelli SottoZero a jeszcze trzeba kupić felgi :chytry:
Obrazek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Adrian » 2016-10-11, 11:05

Projekt się rozwija pięknie! Wrzuć 3.73 (160 i tak poleci) chyba, że myślisz już o turbo czy kompresorze to 3.55 ;)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-10-22, 12:00

Adrian pisze:Projekt się rozwija pięknie! Wrzuć 3.73 (160 i tak poleci) chyba, że myślisz już o turbo czy kompresorze to 3.55 ;)
Na 4:1 250 km/h daje rade :super:
A idzie 3:73 by był mniej spartański na zimę ;) teraz na 3 biegu na suchym potrafi trakcje zgubić :D
Felgi na zimę w przyszłym tygodniu z oponami będą na aucie :hurra:
Felgi będą jedyne słuszne do Macha :cwaniak:
Jak z nim skończę będzie jednym z lepiej dopieszczonych SN w Polsce


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: jaco » 2016-10-24, 15:33

Z tymi autami nigdy się nie kończy..


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-10-26, 23:35

Dzisiaj ostatni raz jechałem na przełożeniu 4:1 było mokro i koleiny ale i jechałem na tymczasowych felgach i oponach na dojazd do Krisa 70 km gdzie będzi zmieniony most i felgi z oponami na zimę
Felgi i opony były 235/55/17 przednie i tylne od GT 2005 a moje letnie mam przednie 245/40/18 i tył 275/40/18
Na tych 235 auto się lepiej słuchało i nie latało w koleinach :cwaniak:
Moim zdaniem to może nie tyle ich szerokość miała znaczenie ale to że były jednakowej szerokości.
Po drodze dokładnie przetestowałem wszystkie biegi na przełożeniu 4:1 i mam wszystko spisane przy 2000 obrotów 3 i 4 ze wskazania prętkościomierza i z prętkości na nawigacji.
Jestem ciekawy czy obliczenia matematyczne pokażą taką samą różnice jak praktyczne po zmianie dyfra :cwaniak:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: jaco » 2016-10-28, 00:17

Przemek pisze:Dzisiaj ostatni raz jechałem na przełożeniu 4:1 było mokro i koleiny ale i jechałem na tymczasowych felgach i oponach na dojazd do Krisa 70 km gdzie będzi zmieniony most i felgi z oponami na zimę
Felgi i opony były 235/55/17 przednie i tylne od GT 2005 a moje letnie mam przednie 245/40/18 i tył 275/40/18
Na tych 235 auto się lepiej słuchało i nie latało w koleinach :cwaniak:
Moim zdaniem to może nie tyle ich szerokość miała znaczenie ale to że były jednakowej szerokości.
Po drodze dokładnie przetestowałem wszystkie biegi na przełożeniu 4:1 i mam wszystko spisane przy 2000 obrotów 3 i 4 ze wskazania prętkościomierza i z prętkości na nawigacji.
Jestem ciekawy czy obliczenia matematyczne pokażą taką samą różnice jak praktyczne po zmianie dyfra :cwaniak:
To chyba jest tak, że przy wyraźnie szerszym tyłem, tył wyraźnie bardziej lata na koleinach.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-10-28, 09:46

Po zakupie był wymieniony olej w moście.
Przejechane 4000 mil
Most wył jak w starym ikarusie :dobani:
Take go mieliło że po tych 4000 olej wygląda jak zupa :dobani:
Załączniki
IMG_3008.JPG
IMG_3007.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-10-28, 12:03

KOLEDZY JEST POTRZEBNY PIERŚCIEŃ ABS MOŻE KTOŚ MA ALBO W INNY SPOSÓB PORATUJE :zawstydzony:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-10-28, 15:46

Magic pisze:
Przemek pisze:Po zakupie był wymieniony olej w moście.
Przejechane 4000 mil
Most wył jak w starym ikarusie :dobani:
Take go mieliło że po tych 4000 olej wygląda jak zupa :dobani:
jak tak mocno most wył to fachowiec dał ciała
Taki przypłyną ze stanów.
Tam za wielką wodą tak jak i u nas są Fachowcy i "fachowcy" ;)
Zobaczymy co zrobi Krystian.
Do tej pory nie zawodził :ok: i pewnie tak zostanie :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-10-31, 12:25

Most po złożeniu przed sprawdzeniem czy zęby prawidłowo na siebie zachodzą :przestraszony:
Mam nadzieje że wszystko będzie :ok:
Załączniki
mms_img563354956.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”