ja to już dawno powiedziałem że Przemek to po prostu nie ma spania jak coś nie popsuje
[Przemek64] MACH1 2004
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004

- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Obaj macie racje.
Ja cały czas muszę coś robić i jak nic się nie dzieje to to szukam na siłe.
Chyba trzeba będzie zamiast pakować $$ w aktualne projekty poszukać następnego.
Tylko trzeba trochę kasy uzbierać.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Jeśli chcesz email tune, to mogę kogoś polecić.Przemek64 pisze: ↑2019-01-10, 12:27Operacja zakończona sukcesem.jaco pisze: ↑2019-01-08, 19:38Dawaj znać, jak efekty. U mnie BBK jest już od lat i poza lekkim przycianiem problemów nie było. Po przeczyszczeniu, z przycinaniem też spokój, na jakiś czas.Przemek64 pisze: ↑2019-01-08, 15:43Po kilku próbach montażu przepustnicy BBK 2x65 postanowiłem tom nową przepustnicę wysłać do regeneracji.
Mimo że była nowa można przez nią przy zamkniętych klapkach oglądać świat![]()
Teraz po regeneracji klapki się nie przycinają i nawet jeden promyk światła nie jest widoczny.
Dzisiaj ją montujemy więc wszystko się okaże wieczorem.![]()
Większa przepustnica prawdopodobnie nie zwiększyła mocy ale jest lepsza reakcja na gaz.
Jeszcze tylko jeden mały problem z prze-pływką i dobraniem do niej czujnika ilości powietrza, ale to można zrobić przy strojeniu.
Nareszcie można brać się z kopyta za strojenie.![]()
Tylko kto to dobrze zrobi?????????????????![]()
Remember, There Is Life Beyond Grip
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Jakiś czas temu wysypały mi się moje Gwinty mimo regeneracji.
To nie wina regeneracji tylko moja (bez koment-aża)
Założyłem zwykłe ale wytrzymały chwile.
Dzisiaj przyszły BILSTEJNY. a przy okazji uszczelka podstawy filtra oleju.
Jutro montujemy.
To nie wina regeneracji tylko moja (bez koment-aża)
Założyłem zwykłe ale wytrzymały chwile.
Dzisiaj przyszły BILSTEJNY. a przy okazji uszczelka podstawy filtra oleju.
Jutro montujemy.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Wydarzyło się coś dziwnego. : zdziwko:
Uszczelka podstawy filtra oleju nie pasuje.
Po zdemontowaniu starej okazało się, że stara (pasująca) jest taka jak w silniku SOHC, a nie DOHC.
Mach ma silnik DOHC i diabli wiedzą czemu ma taką uszczelkę.
Uszczelka podstawy filtra oleju nie pasuje.
Po zdemontowaniu starej okazało się, że stara (pasująca) jest taka jak w silniku SOHC, a nie DOHC.
Mach ma silnik DOHC i diabli wiedzą czemu ma taką uszczelkę.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Którą Ty potrzebujesz, bo ja mam jakąś na półce. Generalnie jest z nimi duży problem, Fel-Pro coś pomieszało z oznaczeniami tych uszczelek. Mogłeś zamówić dobra, a dostać złą. Ja dla bezpieczeństwa zamówiłem obie 
Remember, There Is Life Beyond Grip
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Teraz i ja mam obie
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH1 2004
Czasami trzeba zadbać
Mój kolega mechanik nie był zadowolony.
Mój kolega mechanik nie był zadowolony.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;