[Baz_One] Ford Mustang GT '95 Convertible

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2008-11-18, 16:06

[b:f6dafbe114]Baz_One[/b:f6dafbe114], heh w koniu gleba niezła :D I fajną konsole "ukulałeś" ;)
A jak tam prace nad silnikiem? :>


Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2008-11-18, 16:29

hmmm lista pierdół jakie jeszcze musze zrobic jest dluga ale porting glowic juz nareszcie skonczony, teraz w sumie trzyma mnie opóźniona paczka ze srubami do popychaczy, blaszkami prowadzacymi i wzmocnionymi laskami popychaczy :/ jak tylko dojdzie to mysle ze poskladam w nie dluzej niz tydzien... :)

a w połowie grudnia albo pod koniec dojdzie do mnie kolejna gdzie bedzie przelozenie 3.73 i znow kon bedize nie zdatny do jazdy przez troche ale potem mysle ze bede zadowolony :)

pozdrawiam.


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2008-12-05, 15:49

A mi sie podoba bardzo rasowo wyglada ten mustang,własciciel młody a radzi sobie jak stary wyjadacz :D .CIEKAWE jaka nim będzie jazda,oryginalne zawieszenie twarde jak h..... a co dopiero to :zalamany:,,,,, ale mlodzi to lubią.Daję 5 na 5 możliwości :D



Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2008-12-06, 20:14

dawno nic nie pisałem ale już piszę:

więc sprawa wygląda tak, dziś zamierzałem go dopalać po tych drobnych modyfikacjach ale okazało się ze ukręciła się jedna ze śrub trzymających kolektor ssący, otwór już jest rozwiercony i czeka na gwintowanie bo dziś z racji na to ze sobota nie zdążyłem załatwić nowej śruby i gwintownika :/

ogólnie to trochę się namordowałem bo wszystkie te modyfikacje robiłem w osiedlowym garażu a najgorsze było przykręcenie nowych kolektorów wydechowych bo trzeba było to zrobić od spodu wiec auto na lewarek i heyah ;)

a co do reszty to w sumie zostało mi naprawić ten otwór na śrubę, poskładać kolektor ssący, założyć pokrywy zaworów i znaleźć zapłon i chyba już :)

Obrazek

tak wygladają nowe popychacze zaworowe już ustawione co tez nie łatwe było

jak skończę dam jeszcze jakieś inne fotki

a tu jeszcze fotka w jakich warunkach mi przyszło pracować ale nie zniechęcam się :)


Obrazek


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2008-12-06, 21:37

[b:616d2b4932]Baz_One[/b:616d2b4932], ode mnie WIELKI respect za modyfikacje, tym bardziej, że wykonane samodzielnie! :)


Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2008-12-06, 23:22

[b:1b3ae644a4]Baz_One[/b:1b3ae644a4], respect za zapał do pracy, no i widzę że czepriesz frajdę również z samej roboty a nie tylko z efektu!


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2008-12-07, 13:23

Dokładnie, przychylam się do moich przedmówców - czapki z głów :). Sam to wszystko robisz? Jestem pod wrażeniem wiedzy i umiejętności.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2008-12-07, 15:08

no sam sam ;) dziś przyjąłem ze zrobię trochę tak aby jutro być już gotowym do pierwszego odpalania ale znając życie coś znów będzie nie tak ;/ trzymajcie kciuki ;)


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2008-12-08, 08:19

Trzymam kciuki! Nagrywaj pierwsze odpalenie, taki filmik może być potem bezcenny :hyhy:


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2008-12-09, 01:07

caly dzien pracy ale oplacilo sie, odpalil i pieknie chodzi, sporo pracy jeszcze zostalo ale juz jest sie z czego cieszyc :)


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2008-12-09, 01:17

[quote:4a4546e4cc="Baz_One"]caly dzien pracy ale oplacilo sie, odpalil i pieknie chodzi, sporo pracy jeszcze zostalo ale juz jest sie z czego cieszyc :)[/quote:4a4546e4cc]
Gratki!! A uwieczniłeś efekt pracy? :> :P


Pozdrawiam,
Tomek

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2008-12-09, 01:26

Baz_One, masz jakieś doświadczenie w portowaniu głowic? Zaintrygował mnie ten temat i znalazłem jakieś FAQ do portowania nawet, ale ja bym się bał tak grzebać w moim Stangu :). Znalazłem też gotowce do kupienia po przeportowaniu, za 1000-2300$ zależnie od poziomu zmian (dla V6). Ciekaw jestem - narazie czysto teoretycznie, bo nie mam w portowania w planach na najbliższą przyszłość, co byłoby lepsze: kupienie gotowców, oddanie do portowania jakiemuś fachowcowi, czy może próba samodzielnej zabawy :]. No i ile można zyskać na samym portowaniu :]



Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2008-12-24, 18:58

Witam wszystkich i od razu chciałbym życzyć wam wszystkiego najlepszego w te Święta !!

a teraz chwila o moim aucie, wiec mianowicie udało się spełnić moje życzenie które narodziło się jakieś 2 lata temu...

będę miał manualną skrzynie :D tzn już ja mam ale czeka na przekładkę do nowego roku bo teraz nie wypada i nie mam czasu.

kupiłem drugiego konika który będzie dawcą skrzyni ale w zamian za to dostanie mój automat, zostanie odrestaurowany i sprzedany jak sprawne autko z automatem, silnik to 5.0 i całe auto w totalnej serii.

ogólnie nigdy wcześniej nie miałem okazji jechać koniem z manualną skrzynia biegów i dla tych którzy również maja automat i też nie mieli okazji prowadzić konika z manualem powiem jedno: różnica ogromna, auto naprawdę jedzie a to stokowy 5.0 wiec rewelacji nie ma, ja już jakieś drobne poprawki zrobiłem wiec spodziewam się ze po przekładce będę jeszcze bardziej zadowolony :D tym bardziej że od razu zostanie wymienione przełożenie na 3,73.

mam zdjęcia ale bardzo kiepskiej jakości bo miałem tylko telefon przy sobie.

oto i one ;) :rotfl:

Obrazek

Obrazek


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2008-12-26, 04:34

gratki, manual to jest to ;)



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-01-02, 12:40

Fajnie by było jakby Ci się udało dobrą fotorelację step by step zrobić. Byłby to pierwszy profesjonalny DIY do poważnej naprawy/przeróbki Mustanga w Polsce!


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”