[Przemek64] MACH1 2004
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Jak butelka z zawartością to spróbuję podjąć wyzwanie
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Mach gotowy był dzisiaj ale odbieram go z Koszalina jutro przed wyjazdem na sylwestra.
O jednej sprawie nie pomyślałem. Nie ma czasu na wyważenie wału po wymianie części wchodzącej w skrzynie
Tak czy inaczej jadą wszystkie trzy konie
O jednej sprawie nie pomyślałem. Nie ma czasu na wyważenie wału po wymianie części wchodzącej w skrzynie
Tak czy inaczej jadą wszystkie trzy konie
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Po Jastrzębiej nie było czasu, ale w czwartek wysłałem wał do ponownego wyważenia
Okazało się, że wcześniej był wyważany, lecz przy małych prędkościach obrotowych, czyli 2000 obrotów i było ok.
Nikt nie pokusił się, by sprawdzić przy większych prędkościach obrotowych a robiłem to dwa razy i płaciłem$$
W firmie Diagnoserw sprawdzili przy większych obrotach i okazało się, że dostaje wibracje. Po pomiarach okazało się, że oryginalny wał jest lekko krzywy
Nowy tuningowy trochę kosztuje, więc zaproponowano mi na bazie starego zrobienie nowego (wymiana rury) za 470 zł z przesyłką w obie strony
Jestem w stanie zaryzykować te $$ przed decyzją o zakupie nowego licząc, że będzie ok.
Wszystko się okaże w poniedziałek, jak przyjdzie i go założymy.
Okazało się, że wcześniej był wyważany, lecz przy małych prędkościach obrotowych, czyli 2000 obrotów i było ok.
Nikt nie pokusił się, by sprawdzić przy większych prędkościach obrotowych a robiłem to dwa razy i płaciłem$$
W firmie Diagnoserw sprawdzili przy większych obrotach i okazało się, że dostaje wibracje. Po pomiarach okazało się, że oryginalny wał jest lekko krzywy
Nowy tuningowy trochę kosztuje, więc zaproponowano mi na bazie starego zrobienie nowego (wymiana rury) za 470 zł z przesyłką w obie strony
Jestem w stanie zaryzykować te $$ przed decyzją o zakupie nowego licząc, że będzie ok.
Wszystko się okaże w poniedziałek, jak przyjdzie i go założymy.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 601
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
to moj kolega Dawid prowadzi.. nie robia sciemy ma dobry sprzet do diagnostyki drganiowej.
powinno sie wywazac przy maksymalnej predkosci jaka moze sie dla walu pojawic bo niewywaga wzrasta z kwadratem predkosci obrotowej
powinno sie wywazac przy maksymalnej predkosci jaka moze sie dla walu pojawic bo niewywaga wzrasta z kwadratem predkosci obrotowej
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Po naprawie wału jest znacząca poprawa. Drgania znacząco się zmniejszyły lecz nie jest to to co chciałem osiągnąć
Chwilowo odpuszczam następne kroki do momentu zmiany kół na zimowe.
Mimo nowych tylnich opon chciałem wykluczyć drgania od kół.
Jeśli to nie przyniesie zamierzonego efektu wracam do oryginalnych wachaczy co spowoduje także wyciszenie mostu.
Auto jest tak przeinwestowanie że zakup nowych tulei do starych wachaczy nie wiele zmieni
Zastanawiam się także nad zakupem amortyzatorów i sprężyn bardziej ucywilizowanych które będą zakładane na zime.
Chwilowo odpuszczam następne kroki do momentu zmiany kół na zimowe.
Mimo nowych tylnich opon chciałem wykluczyć drgania od kół.
Jeśli to nie przyniesie zamierzonego efektu wracam do oryginalnych wachaczy co spowoduje także wyciszenie mostu.
Auto jest tak przeinwestowanie że zakup nowych tulei do starych wachaczy nie wiele zmieni
Zastanawiam się także nad zakupem amortyzatorów i sprężyn bardziej ucywilizowanych które będą zakładane na zime.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Wczoraj jadąc do pracy, zauważyłem, że słychać prawe przednie łożysko co na podnośniku się potwierdziło
Okazało się jeszcze, że lewe ma luzy, a także jest luz na końcówce drążka kierowniczego
Nie było, by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że w lipcu wymieniałem obie piasty na nowe
Raczej ciężko coś spartolić je montując więc były kiepskiej jakości
W przyszłym tygodniu będą nowe innej firmy
Okazało się jeszcze, że lewe ma luzy, a także jest luz na końcówce drążka kierowniczego
Nie było, by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że w lipcu wymieniałem obie piasty na nowe
Raczej ciężko coś spartolić je montując więc były kiepskiej jakości
W przyszłym tygodniu będą nowe innej firmy
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Cześć, a możesz powiedzieć jakiej firmy były te piasty które montowałeś. Wiem że mam inny model aczkolwiek wiedziałbym z jakiej firmy piast nie kupować, bo czeka mnie wymiana niedługo.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Jutro sprawdzę jak pojadę do garażu.Jejku pisze:Cześć, a możesz powiedzieć jakiej firmy były te piasty które montowałeś. Wiem że mam inny model aczkolwiek wiedziałbym z jakiej firmy piast nie kupować, bo czeka mnie wymiana niedługo.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Piasty, które ostatnio zamawiałem do macha i wytrzymały 5 miesięcy i nie więcej jak 7000 km to "KML" (Nie polecam)
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
A i oto winowajca i lekarstwo
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Wczoraj założyłem oryginalne wahacze, z nowymi tulejami do mocowania mostu, a także zregenerowanymi tulejami wszystkich tylnych wahaczy (gumowymi)
Na zimę to idealne rozwiązanie, bo zyskałem trochę komfortu i przestałem słyszeć most.
Zniknęły całkowicie drgania od wału przy prędkościach powyżej 160 km/h
Przy okazji wymieniłem dolot i tu się zaczęły schody
Zapaliła się kontrolka od silnika. Po podłączeniu komputera okazało się, że jest zbyt uboga mieszanka (poza skalę), Brak poprawy w jeździe.
Dzisiaj wracam do poprzedniego, bo to jest niebezpieczne
Kilka pomysłów jest co może być przyczyną, ale może Wy macie jakieś swoje?
To zestaw, jaki założyłem (nie posiada on własnego czujnika do prze-pływki tylko miejsce, w jakim trzeba założyć stary a średnica jest większa)
https://www.americanmuscle.com/cnl-cai-0304mach1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Na zimę to idealne rozwiązanie, bo zyskałem trochę komfortu i przestałem słyszeć most.
Zniknęły całkowicie drgania od wału przy prędkościach powyżej 160 km/h
Przy okazji wymieniłem dolot i tu się zaczęły schody
Zapaliła się kontrolka od silnika. Po podłączeniu komputera okazało się, że jest zbyt uboga mieszanka (poza skalę), Brak poprawy w jeździe.
Dzisiaj wracam do poprzedniego, bo to jest niebezpieczne
Kilka pomysłów jest co może być przyczyną, ale może Wy macie jakieś swoje?
To zestaw, jaki założyłem (nie posiada on własnego czujnika do prze-pływki tylko miejsce, w jakim trzeba założyć stary a średnica jest większa)
https://www.americanmuscle.com/cnl-cai-0304mach1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
W instrukcji z AM, piszą - że auto potrzebuje kilka km,
cytat: ,,Nie oczekuj natychmiastowych wzrostów mocy i zauważalnej różnicy. Potrzebowałem około pół godziny jazdy samochodem, zanim czujnik Mass Air Flow dostosował się do modyfikacji."
Zmiany średnicy robi różnicę, czujnik przepływu masy powietrza musi być skalibrowany do większej średnicy od fabrycznej.
Teraz przesyła do kompa, że widzi mniej powietrza , a faktycznie idzie więcej - więc paliwa jest za mało w stosunku do powietrza i jest ubogo.
cytat: ,,Nie oczekuj natychmiastowych wzrostów mocy i zauważalnej różnicy. Potrzebowałem około pół godziny jazdy samochodem, zanim czujnik Mass Air Flow dostosował się do modyfikacji."
Zmiany średnicy robi różnicę, czujnik przepływu masy powietrza musi być skalibrowany do większej średnicy od fabrycznej.
Teraz przesyła do kompa, że widzi mniej powietrza , a faktycznie idzie więcej - więc paliwa jest za mało w stosunku do powietrza i jest ubogo.