[Przemek64] MACH1 2004

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-09-28, 14:57

To się najeżdżę w weekend:)



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1624
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Rezor » 2017-09-28, 15:05

Jak butelka z zawartością to spróbuję podjąć wyzwanie :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-09-28, 23:00

Mach gotowy był dzisiaj ale odbieram go z Koszalina jutro przed wyjazdem na sylwestra.
O jednej sprawie nie pomyślałem. :zalamany: Nie ma czasu na wyważenie wału po wymianie części wchodzącej w skrzynie :kwasny:
Tak czy inaczej jadą wszystkie trzy konie :cwaniak:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cviat
Stowarzyszenie MKP
Posty: 145
Rejestracja: 2013-05-27, 10:37
Model: 2017 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: GDYNIA

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: cviat » 2017-09-28, 23:01

Lubię to! :)


Szary - Obrazek
Niebieski - Obrazek
Potwór - Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-10-14, 13:15

Po Jastrzębiej nie było czasu, ale w czwartek wysłałem wał do ponownego wyważenia ;)
Okazało się, że wcześniej był wyważany, lecz przy małych prędkościach obrotowych, czyli 2000 obrotów i było ok.
Nikt nie pokusił się, by sprawdzić przy większych prędkościach obrotowych :dobani: a robiłem to dwa razy i płaciłem$$
W firmie Diagnoserw sprawdzili przy większych obrotach i okazało się, że dostaje wibracje. Po pomiarach okazało się, że oryginalny wał jest lekko krzywy :dobani:
Nowy tuningowy trochę kosztuje, więc zaproponowano mi na bazie starego zrobienie nowego (wymiana rury) za 470 zł z przesyłką w obie strony :szok:
Jestem w stanie zaryzykować te $$ przed decyzją o zakupie nowego licząc, że będzie ok.
Wszystko się okaże w poniedziałek, jak przyjdzie i go założymy.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
robin
Stowarzyszenie MKP
Posty: 601
Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: robin » 2017-10-14, 14:58

to moj kolega Dawid prowadzi.. nie robia sciemy ma dobry sprzet do diagnostyki drganiowej.
powinno sie wywazac przy maksymalnej predkosci jaka moze sie dla walu pojawic bo niewywaga wzrasta z kwadratem predkosci obrotowej



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-10-23, 20:03

Po naprawie wału jest znacząca poprawa. Drgania znacząco się zmniejszyły lecz nie jest to to co chciałem osiągnąć :zdegustowany:
Chwilowo odpuszczam następne kroki do momentu zmiany kół na zimowe.
Mimo nowych tylnich opon chciałem wykluczyć drgania od kół.
Jeśli to nie przyniesie zamierzonego efektu wracam do oryginalnych wachaczy co spowoduje także wyciszenie mostu.
Auto jest tak przeinwestowanie że zakup nowych tulei do starych wachaczy nie wiele zmieni ;)
Zastanawiam się także nad zakupem amortyzatorów i sprężyn bardziej ucywilizowanych które będą zakładane na zime.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-12-09, 22:58

Wczoraj jadąc do pracy, zauważyłem, że słychać prawe przednie łożysko co na podnośniku się potwierdziło :(
Okazało się jeszcze, że lewe ma luzy, a także jest luz na końcówce drążka kierowniczego :kwasny:
Nie było, by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że w lipcu wymieniałem obie piasty na nowe :rozpacz:
Raczej ciężko coś spartolić je montując więc były kiepskiej jakości :dobani:
W przyszłym tygodniu będą nowe innej firmy :D


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Jejku
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2014-11-30, 11:35
Model: 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Black

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Jejku » 2017-12-09, 23:55

Cześć, a możesz powiedzieć jakiej firmy były te piasty które montowałeś. Wiem że mam inny model aczkolwiek wiedziałbym z jakiej firmy piast nie kupować, bo czeka mnie wymiana niedługo. :D



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-12-10, 11:01

Jejku pisze:Cześć, a możesz powiedzieć jakiej firmy były te piasty które montowałeś. Wiem że mam inny model aczkolwiek wiedziałbym z jakiej firmy piast nie kupować, bo czeka mnie wymiana niedługo. :D
Jutro sprawdzę jak pojadę do garażu.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-12-11, 11:08

Piasty, które ostatnio zamawiałem do macha i wytrzymały 5 miesięcy i nie więcej jak 7000 km to "KML" :dobani: (Nie polecam)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Jejku
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2014-11-30, 11:35
Model: 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Black

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Jejku » 2017-12-11, 11:43

ok dzięki wielkie :)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-12-16, 10:19

A i oto winowajca :zly: i lekarstwo :D
Załączniki
IMG_4006.jpg
LEKARSTWO
IMG_4005.jpg
GANGRENA


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2018-02-22, 10:32

Wczoraj założyłem oryginalne wahacze, z nowymi tulejami do mocowania mostu, a także zregenerowanymi tulejami wszystkich tylnych wahaczy (gumowymi)
Na zimę to idealne rozwiązanie, bo zyskałem trochę komfortu i przestałem słyszeć most.
Zniknęły całkowicie drgania od wału przy prędkościach powyżej 160 km/h :D

Przy okazji wymieniłem dolot i tu się zaczęły schody :kwasny:
Zapaliła się kontrolka od silnika. Po podłączeniu komputera okazało się, że jest zbyt uboga mieszanka (poza skalę), Brak poprawy w jeździe.
Dzisiaj wracam do poprzedniego, bo to jest niebezpieczne :dobani:
Kilka pomysłów jest co może być przyczyną, ale może Wy macie jakieś swoje?

To zestaw, jaki założyłem (nie posiada on własnego czujnika do prze-pływki tylko miejsce, w jakim trzeba założyć stary a średnica jest większa)

https://www.americanmuscle.com/cnl-cai-0304mach1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Załączniki
IMG_4064.jpg
IMG_4066.jpg
IMG_4065.jpg
IMG_4067.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: stang232 » 2018-02-22, 11:03

W instrukcji z AM, piszą - że auto potrzebuje kilka km,
cytat: ,,Nie oczekuj natychmiastowych wzrostów mocy i zauważalnej różnicy. Potrzebowałem około pół godziny jazdy samochodem, zanim czujnik Mass Air Flow dostosował się do modyfikacji."

Zmiany średnicy robi różnicę, czujnik przepływu masy powietrza musi być skalibrowany do większej średnicy od fabrycznej.
Teraz przesyła do kompa, że widzi mniej powietrza , a faktycznie idzie więcej - więc paliwa jest za mało w stosunku do powietrza i jest ubogo.
Załączniki
adjust.jpg


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”