[Baz_One] Ford Mustang GT '95 Convertible

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-17, 12:35

Baz_One będziesz na zlocie w łodzi? I gdzie nabyłeś (drogą kupna mam nadzieję :hyhy: ) ten lewar?


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2009-03-18, 00:37

nie wiem czy będę w Łodzi, nie mam już od wczoraj silnika w moim mustangu :( leci do remontu i nie wiem czy się wyrobie :/


Obrazek
Obrazek
wlaściel i jego silnik ale tylko pozornie szczęśliwy :/
Obrazek
Obrazek
Obrazek
przednie zawieszenie jest teraz jak w off road'zie :)
Obrazek

a co do lewarka to zrobiłem i wypolerowałem go sam, zajęło mi to około miesiąca ale naprawdę warto było ;)


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-03-18, 09:27

Trzymam kciuki żeby po zdjęciu głowic okazało się że to jednak jakiś pryszcz i obejdzie się bez kompleksowego remontu bloku :kwasny:


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-18, 10:29

Życzę powrotu do zdrowia stangowi. Mam nadzieje że spotkamy się na zlocie!Pozdrawiam.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2009-03-19, 00:24

jutro rano wywożę serduszko do reanimacji... a tak poza tym to ja pracuje w Łodzi ;)


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2009-03-19, 09:14

czyli jak stang odżyje, to zrobimy mini zlot w łodzi czarnych SN95. Ja wczoraj przejechałem się po raz pierwszy od miesiąca,bo konik unieruchomiony był przez padniętą uszczelkę. Odpaliłem autko, ujechałem jakieś 150m i myślę - kurde ale ta v6 osłabła!!! Okazało się,że jechałem na zaciągniętym ręcznym :wstyd:


Obrazek

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-19, 11:12

Baz_One pisze:jutro rano wywożę serduszko do reanimacji... a tak poza tym to ja pracuje w Łodzi ;)
No to stary jak pracujesz w Łodzi to koniecznie musimy się spotkać. Jak nie wyjdzie w manu to w innym terminie. Pozdrawiam.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2009-04-20, 21:52

witam po kolejnej przerwie i odrazu muszę się przyznać ze jestem bardzo zawiedziony, konik nie podołał... tzn na tydzień przed zlotem postanowiłem wsadzić silnik który mam z drugiego mustanga tylko po to żeby być na zlocie i wszystko wydawało wskazywało że się uda ale... no właśnie. Po wyjęciu silnika z drugiego mustanga od razu postanowiłem zmienić w nim panewki i wał bo tam były bardzo zużyte i strasznie hałasowały wiec tak tez zrobiłem i na dzień przed zlotem udało się odpalić i nawet przejechać i wszystko wskazywało ze będzie dobrze ale do czasu kiedy zajrzałem pod maskę po rozgrzaniu silnika a tam przewód od chłodnicy dwu krotnie zwiększył swoja średnicę, po wielu testach niestety okazało się to najgorsze, wydmuchana uszczelka pod głowica... :(:(:(:( i tak legł w gruzach mój zlot :(:(:( a byłem już nawet umówiony z PNM i innym gt500 żeby razem jechać...

no nic wiec w sobotni poranek wraz z kolegą rozebrałem silnik i potwierdziły się moje obawy, uszczelka miała przedmuchy... teraz czekam na komplet uszczelek upolowanych na allegro a głowice są w obróbce...

kilka fotek z moich podbojów, niestety nie udanych :(
Dr. Baz_One :) i w tle dawca organów ale nie martwcie się on jeszcze wyjedzie ;)
Obrazek
części części części...
Obrazek
Obrazek
z pomocą kolegi było znacznie łatwiej
Obrazek
Obrazek


więc podsumowując, podjąłem walkę z czasem i zwyciężyłem ale serduszko nie dało rady... :(

a mój silnik ciągle się zbroi w serwisie i nie wiem ile to potrwa :/


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-04-20, 22:08

Fuckup z uszczelką nieprzyjemny po akcji składania motoru ale stang znów odżyje po wizycie u Ginekologa :D

P.S Ciekawe kiedy ożyje czerwony



Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2009-04-20, 23:15

Kurcze tak to bywa :/ 3mam kciuki za szybki powrót do używalności 5.0 po przejściach ;)


Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-04-21, 22:43

Baz_One pisze:witam po kolejnej przerwie i odrazu muszę się przyznać ze jestem bardzo zawiedziony, konik nie podołał... tzn na tydzień przed zlotem postanowiłem wsadzić silnik który mam z drugiego mustanga tylko po to żeby być na zlocie i wszystko wydawało wskazywało że się uda ale... no właśnie. Po wyjęciu silnika z drugiego mustanga od razu postanowiłem zmienić w nim panewki i wał bo tam były bardzo zużyte i strasznie hałasowały wiec tak tez zrobiłem i na dzień przed zlotem udało się odpalić i nawet przejechać i wszystko wskazywało ze będzie dobrze ale do czasu kiedy zajrzałem pod maskę po rozgrzaniu silnika a tam przewód od chłodnicy dwu krotnie zwiększył swoja średnicę, po wielu testach niestety okazało się to najgorsze, wydmuchana uszczelka pod głowica...
powiedz mi tylko że po wymianie w tym silniku z czerwonego, panewek na nowe wpakowałeś mu stare uszczelki pod głowice? :rotfl: sorry ale innego powodu wydmuchania uszczelki zaraz po odpaleniu nie widze :orany:
to czyli któremu silnikowi robisz remont? temu z twojego czy z czerwonego?
całkiem sięjuż teraz zakręciłem :zdziwko:
ps. daj fotki tej uszczelki przyznam że nie widziałem jeszcze takiego elementu po uszkodzeniu? :zawstydzony:



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-04-22, 16:24

Nie wiedziałem gdzie, to wklejam tutaj. Do strony muzycznej się nie odnoszę. Zdjęcia godne uwagi. :hyhy:



Samotny Wilk

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-04-22, 21:02

Dezo1 pisze:Nie wiedziałem gdzie, to wklejam tutaj. Do strony muzycznej się nie odnoszę. Zdjęcia godne uwagi. :hyhy:

Kamil to ty śpiewasz? :rotfl:
kurde to,że na rowerze nieżle wymiatasz wiedziałem ale jeszcze do tego śpiew....kto by pomyślał :D



Awatar użytkownika
Baz_One
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
Model: SN95 GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny + Szare pasy
Kontakt:

Post autor: Baz_One » 2009-07-19, 10:29

nie ruszalem glowic w nim ! od dolu wsadzilem wał i panewki, a uszczelka byla juz wczesniej z przedmucham tylko ze za malo jezdzilem czerwonym zeby to stwierdzic a teraz jak na spokojnie silnik byl u mnie to pojedzilem chwile to wyszla usteraka a moj silnik sie robi w serwisie, ten wsadzony po to zeby pojezdzic troche bo piekna pogoda a cabrio w garazu sie kurzylo ;)

[ Dodano: 2009-07-19, 00:08 ]
witam jak zwykle po dłuższej przerwie, w środe odbieram silnik po kapitalce + pare modów a w tym 3,73 którego tak długo oczekiwalem :) ogolnie moj silnik juz cacunio, po wszelkich obróbkach i szlifach jest już na swoim miejscu, ale auto jeszcze chwilowo w mechanika. Wklejam ty 2 fotki silnika przed montażem w aucie.

Obrazek
Obrazek


a tu moje złotko jak jechałem nim do warszawy na przeszczep serca...
Obrazek
Obrazek

wizualnie mam nowe znaczki cobry i nowe oponki, wezsze od poprzednich i niższe bo na tamtych za wysoko stał ale bedzie jeszcze niżej ale to jak go dostane do rąk bo gleba max musi być :)

i w kąpieli :)
Obrazek
Obrazek



w miedzy czasie smigalem tez pare dni na M/T Street'ach, fajnie się kleił i zajebiscie wyglądał

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




V8 Maniac... :padam:

[ Dodano: 2009-07-19, 13:01 ]
a co do muzyki to wole taka:kliknij i sluchaj !!!


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"

Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2009-07-19, 13:51

No to same dobre wiadomości ;) Już się zaczynałem martwić co z konikiem :P
Prezentuje sie świetnie szczególnie z tymi dragowymi slickami...

[ Dodano: 2009-07-19, 13:53 ]
Hehe muza świetna - motyw z Overhaulin' :D
BTW szkoda, że przez wszystkie sezony nie przerobili SN95...


Pozdrawiam,
Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”