[Przemek64] MACH1 2004

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-04-28, 16:46

Po OZM nie było innej możliwości :hyhy:
Zastanawiam się czy nie kupić dodatkowych opon tym razem używanych na zloty i spoty :hyhy:
Obrazek

To nie jazda klasykiem gdzie opony są puki nie popękają :D


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2016-04-29, 05:52

Rezor pisze:W sumie dobre pytanie: Tam jest sztywny most czy IRS? Bo te zawiasy są od IRS. Sztywny most ma jeszcze quadshocki z tyłu i rear shocki nie pasują do IRS. Nie wiem jak w drugą stronę.
TEN ZAWIAS JEST DO SZTYWNEGO MOSTU , miałem go założonego w SN95 94r. SZTYWNY MOST i tak jak pisze Magic po lifcie nie stosowali dodatkowych amorów .

do cłaości musisz sobie jeszcze założyć coś takiego
watslink.jpg
http://www.americanmuscle.com/whiteline ... -0510.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: jaco » 2016-04-29, 17:49

Dodam jeszcze od siebie, że rate sprężyn dla mostu i IRS liczy się inaczej.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-05-02, 10:12

jaco pisze:Dodam jeszcze od siebie, że rate sprężyn dla mostu i IRS liczy się inaczej.
Dla mnie to czarna magia o czym mowa ja mogę porozmawiać o pierwszej generacji a w IV dopiero raczkuje więc dla nieogarniętych proszę jak "Krowie na rowie" :zakrecony: :mur:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-05-12, 10:26

Mach jest po wymianie amortyzatorów na Gwint Griggs Racing czyli wszystko pasowało :hurra: :hurra:
A wczoraj ze względy na nasz klimat nieco odmienny od Teksańskiego do jakiego jest przyzwyczajony zostało zakonserwowane podwozie i wszystkie profile zamknięte aby można się nim cieszyć przez następne długie lata :hyhy:

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

MONTWA
Forumowicz
Posty: 394
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: MONTWA » 2016-05-12, 10:30

ile zapłaciłeś za całośc zabezpieczenia?



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-05-12, 11:07

MONTWA pisze:ile zapłaciłeś za całośc zabezpieczenia?
W moim nie było nawet grama rdzy i mamy z Krisem inne rozliczenia ale pytałem go ile to u niego kosztuje i powiedział że w zależności od ilości pracy czyli czy jest korozja i ile jej jest a także ile jest rozbierania i oklejania.
Materiały od 500 do 800 zł
Robota tak samo czyli wszystko razem od 1000 do 1600 zł
Ale robota jest :padam: :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

MONTWA
Forumowicz
Posty: 394
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: MONTWA » 2016-05-12, 12:01

Dzięki- będę musiał chyba robic to samo.
A co to za środek/ jaka technologia?...i czemu się na nią zdecydowałeś?



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: bart » 2016-05-12, 18:48

super ze odrazu zabezpieczyles macha :)
jak na nowym zawiasie??


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-05-12, 19:22

bart pisze:super ze odrazu zabezpieczyles macha :)
jak na nowym zawiasie??
Sam nie wierzę w to że nim jeszcze nie brykałem i że dopiero w przyszły czwartek go zabiorę od Krystiana
Mam do niego 70 km ale brak czasu :mur: (ogarniam MUstke) a w czwartek jadę przez Koszalin i dopiero wtedy go dosiąść mam zamiar :D


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-05-21, 13:30

W poprzedni czwartek przyprowadziłem Macha do rodzinnej stajni.
Jeszcze się z nim nie oswoiłem :D
Jest tylko jedno w nim jeszcze do zrobienia a mianowicie łożysko oporowe sprzęgła :kwasny: trochę je słychać ale jeździ się :ok: Może poradzicie skąd je załatwić bo bym je wymienił :papa:
Zawieszenie po zmianie na gwint poprawiło trakcję :super: Ale trzeba przyznać jest "Spartańskie" plomby na początku wypadały do póki nie zmieniłem charakterystyki amorów.
Teraz da się normalnie jeździć :cwaniak: choć limuzyna to nie jest ;)

Ktoś zrobił bardzo ładne zdjęcie które pozwalam sobie tu umieścić ( Podziękowania dla autora :padam: :padam: )

Obrazek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-06-08, 10:46

Koledzy i koleżanki!!!
Od wczoraj Przemek64 to po prostu Przemek. A cytując klasyka "... A to juz nie to samo..." ;)
Zmiana jest niewielka i nie powinno być z tym problemu.
Powodem zmiany jest fakt, że zbliżam się do 40-stki, a wszyscy patrząc na nick myślą, że to ja... A nie moje auto, które ma datę produkcji 1964 :rotfl:
Przychodzi ten czas w życiu, że my chcemy być coraz młodsi, a nasze auta niech będą coraz starsze... :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-06-09, 16:19

Po zmianie amorów i założeniu płytek regulacyjnych na kielichy Mach trzyma się lepiej ale koła dalej są w minusie i to 2,5 stopnia :(
Zastanawiałem się dlaczego nic z tym nie można zrobić i dzięki pomocy Witka doszliśmy do wniosku że płytki są odwrotnie zamontowane czyli lewa zamieniona z prawą :zawstydzony:
Jak myślicie czy zmieni się kąt kół przednich? Czy to pomoże? :niepewny:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-06-09, 18:22 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: stang232 » 2016-06-09, 17:19

Ja mam cc od BBK wiec trochę inne.
Ale otwory mam wzdłuż, mimo to koła też mam na minusie.
Jak znajdę kartkę z parametrami jak mam ustawione to ci podeśle.
Załączniki
DSC_0080.jpg


Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: stang232 » 2016-06-09, 17:23

znalezione w necie zamontowane cc griggsa
Obrazek


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”