Terminator 2003 coupe SVT Cobra Torch Red
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
- Model: SVT Cobra 2003 2004
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow
Terminator 2003 coupe SVT Cobra Torch Red
Jestem tutaj od dłuższego czasu, jednak w większości w roli "podglądacza" - niestety wciąż brakuje czasu by się udzielać. Jestem zagorzałym fanem SN95 - także byłem w posiadaniu Pacific Green SN95 Coupe od 1998 roku w rodzinie sprzedałem go w zeszłym roku w sierpniu niestety w niepowołane ręce i fakt co się stało w rękach nowego właściciela aroganta napawa mnie grozą.
Jednakże wraz z faktem sprzedaży spełniłem swoje marzenie, dzięki pomocy Arka, oraz kilku wspaniałych osób nabyłem Terminatora 2003 w Alabamie. Kupiony z przebiegiem 94 tyś mil. Samochód jest 154 numerem. Był bezwypadkowy jego jedyna szkoda to wymieniony lewy błotnik, oraz drzwi po parkingowym incydencie.
Samochód jest doładowany Eatonem z kólkiem 2,81" na poziomie 12-13psi. Przekłada się to na 509km/742Nm. Jednak podczas pomiaru powyżej 5100 ślizgał się pasek na kompresorze co wówczas znacznie zaniżyło wynik końcowy (Jeszcze nie sprawdziłem , lecz szacuje na 560km)
Cobra w prowadzeniu niesamowita, szybka zwarta, precyzyjna, dzięki brembo i IRS doskonale hamuje i "skręca".
Szereg modyfikacji i zmian już dokonanych w większości przeze mnie:
- Garett Supercharger Dual Pass Heat Exchanger
- Borla Catback Exhaust System + portki quad MG motorsport
- Supercharger Pulley 2,81"
- SCT Bama tuned
- BBK Cold Air Intake
- Aluminium one piece driveshaft
- SCT engine program
- Wheels fr500 and Yokohama Advan tires 275/35/18 + Eibach wheel spacers 1,5"
- Eibach Springs PRO kit cobra 03/04
- Maximum motorsport IRS bushing
- Front and rear Sway Bar end link and bushing
- MSD Blaster Coil On Plug Set
- Coilover Caster Camber Plates
- Bumpsteer kit + Knuckle Pin's
- Slotted and drilled Rotors with Ceramic brake Pads Z26 Extreme (front&rear)
- Supercharger AC Delco oil dedicated for Eaton + cooler liquid
- Royal Purple 5W20 engine oil + K&N filter
- Racing Mishimoto Thermostat ( 170F )
- Complete Racing HD Ceramic Clutch + Flywheel + bearing + SR Performance Clutch Adjuster Kit
- Rebuild complete transmission Tremec t56 (NEW HD bearings, Synchros, bronze HD pads)
- Royal Purple Rear differential oil 75w/140 Royal Purple + Ford Friction racing modifier
- Steeda short Tri-Ax Shifter
- NGK TR6 Spark Plugs
- MSD Coil Packs
- New smoked headlights
- N2MB Launch control + Full throttle shift
- Steeda Belt Tensioner 100mm
No i mniej więcej tak to wygląda...
Do zobaczenia w Licheniu! Pozdrawiam Kuba
Jednakże wraz z faktem sprzedaży spełniłem swoje marzenie, dzięki pomocy Arka, oraz kilku wspaniałych osób nabyłem Terminatora 2003 w Alabamie. Kupiony z przebiegiem 94 tyś mil. Samochód jest 154 numerem. Był bezwypadkowy jego jedyna szkoda to wymieniony lewy błotnik, oraz drzwi po parkingowym incydencie.
Samochód jest doładowany Eatonem z kólkiem 2,81" na poziomie 12-13psi. Przekłada się to na 509km/742Nm. Jednak podczas pomiaru powyżej 5100 ślizgał się pasek na kompresorze co wówczas znacznie zaniżyło wynik końcowy (Jeszcze nie sprawdziłem , lecz szacuje na 560km)
Cobra w prowadzeniu niesamowita, szybka zwarta, precyzyjna, dzięki brembo i IRS doskonale hamuje i "skręca".
Szereg modyfikacji i zmian już dokonanych w większości przeze mnie:
- Garett Supercharger Dual Pass Heat Exchanger
- Borla Catback Exhaust System + portki quad MG motorsport
- Supercharger Pulley 2,81"
- SCT Bama tuned
- BBK Cold Air Intake
- Aluminium one piece driveshaft
- SCT engine program
- Wheels fr500 and Yokohama Advan tires 275/35/18 + Eibach wheel spacers 1,5"
- Eibach Springs PRO kit cobra 03/04
- Maximum motorsport IRS bushing
- Front and rear Sway Bar end link and bushing
- MSD Blaster Coil On Plug Set
- Coilover Caster Camber Plates
- Bumpsteer kit + Knuckle Pin's
- Slotted and drilled Rotors with Ceramic brake Pads Z26 Extreme (front&rear)
- Supercharger AC Delco oil dedicated for Eaton + cooler liquid
- Royal Purple 5W20 engine oil + K&N filter
- Racing Mishimoto Thermostat ( 170F )
- Complete Racing HD Ceramic Clutch + Flywheel + bearing + SR Performance Clutch Adjuster Kit
- Rebuild complete transmission Tremec t56 (NEW HD bearings, Synchros, bronze HD pads)
- Royal Purple Rear differential oil 75w/140 Royal Purple + Ford Friction racing modifier
- Steeda short Tri-Ax Shifter
- NGK TR6 Spark Plugs
- MSD Coil Packs
- New smoked headlights
- N2MB Launch control + Full throttle shift
- Steeda Belt Tensioner 100mm
No i mniej więcej tak to wygląda...
Do zobaczenia w Licheniu! Pozdrawiam Kuba
Ostatnio zmieniony 2017-01-26, 23:07 przez sting, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1695
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Jesteś gdzieś z Pomorskiego
Fajny a nawet bardzo
A myślałem że będę miał dwa rodzynki na Pomorzu 64 1/2 i mach1 2004 ale pozbawiłeś mnie złudzeń została mi tylko w jednej generacji perełka
Gratuluję choć zazdroszczę
Ale mam pozytyw moja nazwa zamknie się w pięciu znakach GO MACH1
Fajny a nawet bardzo
A myślałem że będę miał dwa rodzynki na Pomorzu 64 1/2 i mach1 2004 ale pozbawiłeś mnie złudzeń została mi tylko w jednej generacji perełka
Gratuluję choć zazdroszczę
Ale mam pozytyw moja nazwa zamknie się w pięciu znakach GO MACH1
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1612
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
12-13psi? Jaką on ma kompresję O.o? Zawsze mnie to zastanawia: Jakby nie kombinować wiecznie "bezpieczne" doładowanie wychodzi mi na poziomie 4-6psi, a co rusz ludzie wyskakują po 10~16 ,
Ale jak tak patrze na silnik to palca nie idzie tam wcisnąć
@Przemek64 spoko Mach to Mach. Ciesz się, że ja swojego "rodzyna" zabrałem z Pomorza
Ale jak tak patrze na silnik to palca nie idzie tam wcisnąć
@Przemek64 spoko Mach to Mach. Ciesz się, że ja swojego "rodzyna" zabrałem z Pomorza
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2120
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Super Terminator -jak się odkocham ze swojego to jedyny też wybór TERMI
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Super auto, gratulacje
szkoda że w new edge środek nie nadąża za karoserią ale i tak coraz bardziej dojrzewam do sn95 NE
szkoda że w new edge środek nie nadąża za karoserią ale i tak coraz bardziej dojrzewam do sn95 NE
-
- Forumowicz
- Posty: 375
- Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
- Model: shelby GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vista blue
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Pierwszy coupe w PL.! No i z tego co się orientuję to pewnie 3 w ogóle.
Mój ulubiony model w ulubionym kolorze- SUPER!
Mój ulubiony model w ulubionym kolorze- SUPER!
- Xwili
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 646
- Rejestracja: 2016-01-17, 02:12
- Model: ecoboost '16
- Kolor: race red
- Lokalizacja:: Dębica
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
piękny jest, gratulacje, na pewno cieszy właściciela, ale pewnie cieszy też oczy przechodniów
Dziecko od mężczyzny odróżnia wyłącznie cena jego zabawek.
- marcinp
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 413
- Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
- Model: 66 Coupe, 72 Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
REWELACJA! najpierw Przemek i MACH1, teraz kolejny rodzynek - IV generacja rośnie w siłę.
Będę oglądał na zlocie.
Będę oglądał na zlocie.
Pozdrawiam,
marcinp
marcinp
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Gratuluje. Termiantor jest świetny.
Z tego co wiem to jest ten, szary w Lbl oraz był rocznicowy conv chyba w Opolu. Więcej chyba nie ma, ale kto to wie co po garażach ludzie trzymają.
Z tego co wiem to jest ten, szary w Lbl oraz był rocznicowy conv chyba w Opolu. Więcej chyba nie ma, ale kto to wie co po garażach ludzie trzymają.