35 anniversary convertible biały v6
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 2017-02-05, 16:22
- Model: SN95 convertible 35a
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Łódź
35 anniversary convertible biały v6
Witajcie.
To moje pierwsze cacko w stajni.
To moje pierwsze cacko w stajni.
Ostatnio zmieniony 2017-02-07, 10:30 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.
- MAKU
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 380
- Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
- Model: GT500KR
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Końskie
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
- Kontakt:
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Gratulacje zakupu
1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 2017-02-05, 16:22
- Model: SN95 convertible 35a
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Łódź
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Dzięki.
Później dodam jeszcze parę fotek.
Na razie lekko zanieczyszczony po podróży na lawecie, ale jak pogoda pozwoli to go nieco dopieszczę.
Później dodam jeszcze parę fotek.
Na razie lekko zanieczyszczony po podróży na lawecie, ale jak pogoda pozwoli to go nieco dopieszczę.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Ładna sztuka. Co to za problemy z napięciem?
Te felgi to 20stki?
Te felgi to 20stki?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 2017-02-05, 16:22
- Model: SN95 convertible 35a
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Łódź
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Dzięki:)stang232 pisze:Ładna sztuka. Co to za problemy z napięciem?
Te felgi to 20stki?
Problemy z napięciem? Nie kumam. v6 - ilość garnków.
Felgi 20 cali... Chcę kupić też mniejsze.
- Xwili
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 646
- Rejestracja: 2016-01-17, 02:12
- Model: ecoboost '16
- Kolor: race red
- Lokalizacja:: Dębica
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Jeśli mnie wzrok nie myli to konik ze Stajni Podkarpackiej.
Gratulacje zakupu, na pewno będzie Ci dawał dużo przyjemności z użytkowania
Gratulacje zakupu, na pewno będzie Ci dawał dużo przyjemności z użytkowania
Dziecko od mężczyzny odróżnia wyłącznie cena jego zabawek.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Na zdjęciu ładujesz akumulator.Cinek pisze:Dzięki:)stang232 pisze:Ładna sztuka. Co to za problemy z napięciem?
Te felgi to 20stki?
Problemy z napięciem? Nie kumam. v6 - ilość garnków.
Felgi 20 cali... Chcę kupić też mniejsze.
Na zimę i tor najlepiej zaopatrzyć się 17stki. Na lato za to 20 fajnie się prezentują
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 2017-02-05, 16:22
- Model: SN95 convertible 35a
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Łódź
Re: 35 anniversary convertible biały v6
A... Ładowanie po zakupie. Robię tak nawet z nowymi autami . Małe zboczenie zawodowe.
Na zimę jest Volvo i Renatka - Mustang będzie jeździł od wiosny do jesieni, a na zimę garaż. Myślę o zakupie felg, które były w tym egzemplarzu w oryginale - mała fanaberia. Na tor chyba nie tym autem, może za jakiś czas upoluję Cobrę, albo coś w tym stylu.
Miałem kiedyś takiego SN95 na plakacie, a teraz stoi w garażu. Cobra też wisiała na ścianie:)
Na zimę jest Volvo i Renatka - Mustang będzie jeździł od wiosny do jesieni, a na zimę garaż. Myślę o zakupie felg, które były w tym egzemplarzu w oryginale - mała fanaberia. Na tor chyba nie tym autem, może za jakiś czas upoluję Cobrę, albo coś w tym stylu.
Miałem kiedyś takiego SN95 na plakacie, a teraz stoi w garażu. Cobra też wisiała na ścianie:)
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 2017-02-05, 16:22
- Model: SN95 convertible 35a
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Łódź
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Kuc przygotowany do jazdy. Zrobiłem światła z tyłu:
- zamontowałem światła wstecznego (wąskie ledy pod zderzakiem)
- wewnętrzne mijania przerobiłem na przeciwmgielne, zachowując pozycyjne. Musiałem zmodyfikować gniazdo żarówki - dolutowałem przewód plusowy w wolny pin. Przydał sie dremelek i roztopiona termokurczka. Kabel wyprowadziłem jak w oryginale.
- oryginalne wsteczne przerobione na kierunki (pomarańczowa żarówka). Pozycje i stop mają orygnalny układ.
Przednie lampy zostawiłem w spokoju.
Nie montowałem przekaźnika na tylne przeciwmgielne (plus 1,5 mm2 i 20A pstryczek spokojnie wystarczą). Na każdym przewodzie bezpiecznik i peszel.
Na razie nie mam pomysłu na montaż pstryczków w kabinie. Szukam chromowanych przycipisków bipolarnych. Myślałem o lotniczych, ale trochę są za duże.
Zostało jescze sprawdzenie, którędy ucieka mi prąd. Obstawiam instalację radiową i światła przednie przeciwmgielne.
Jutro mała trasa (miałem pojeździć dzisiaj, ale jadę w okolice Opola).
- zamontowałem światła wstecznego (wąskie ledy pod zderzakiem)
- wewnętrzne mijania przerobiłem na przeciwmgielne, zachowując pozycyjne. Musiałem zmodyfikować gniazdo żarówki - dolutowałem przewód plusowy w wolny pin. Przydał sie dremelek i roztopiona termokurczka. Kabel wyprowadziłem jak w oryginale.
- oryginalne wsteczne przerobione na kierunki (pomarańczowa żarówka). Pozycje i stop mają orygnalny układ.
Przednie lampy zostawiłem w spokoju.
Nie montowałem przekaźnika na tylne przeciwmgielne (plus 1,5 mm2 i 20A pstryczek spokojnie wystarczą). Na każdym przewodzie bezpiecznik i peszel.
Na razie nie mam pomysłu na montaż pstryczków w kabinie. Szukam chromowanych przycipisków bipolarnych. Myślałem o lotniczych, ale trochę są za duże.
Zostało jescze sprawdzenie, którędy ucieka mi prąd. Obstawiam instalację radiową i światła przednie przeciwmgielne.
Jutro mała trasa (miałem pojeździć dzisiaj, ale jadę w okolice Opola).
- Rockmancar
- Forumowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
- Model: New Edge
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Bright Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Konin
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Daj jakieś fotki jak wygląda to światło wsteczne a najlepiej cały tył z włączonymi światłami. Ciekaw jestem jak to się prezentuje
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 2017-02-05, 16:22
- Model: SN95 convertible 35a
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Łódź
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Dam jutro, lub w poniedziałek.Rockmancar pisze:Daj jakieś fotki jak wygląda to światło wsteczne a najlepiej cały tył z włączonymi światłami. Ciekaw jestem jak to się prezentuje
- Rockmancar
- Forumowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
- Model: New Edge
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Bright Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Konin
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Czekam!Cinek pisze:Dam jutro, lub w poniedziałek.
I pytam: co to za końcówka wydechu?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 2017-02-05, 16:22
- Model: SN95 convertible 35a
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Łódź
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Tłumik - WM sport mugen opalany. Tani (ok. 150 pln), przelotowy z silencerem.
Zapomniałem zrobić zdjęcia... Zrobię.
Przegląd na stacji diagnostycznej przeszedł celująco. Dostałem od diagnosty info, że lepiej zostawić lampy symetryczne, niż montować soczewkowe z ringami - podobno kompletnie nie trzymają parametrów.
Zapomniałem zrobić zdjęcia... Zrobię.
Przegląd na stacji diagnostycznej przeszedł celująco. Dostałem od diagnosty info, że lepiej zostawić lampy symetryczne, niż montować soczewkowe z ringami - podobno kompletnie nie trzymają parametrów.
- Rockmancar
- Forumowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
- Model: New Edge
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Bright Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Konin
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: 35 anniversary convertible biały v6
Kurcze, strasznie mi się podoba z wyglądu. Jak z dopasowaniem do reszty ukladu? Jak wpływa na dźwięk?Cinek pisze:Tłumik - WM sport mugen opalany. Tani (ok. 150 pln), przelotowy z silencerem.
Edit: Jak to konkretnie jest zrobione? Po prostu dodany kolejny wydech końcowy? Normalnie w tych modelach wydech końcowy jest jeszcze przed dyferencjałem, więc jeśli ten wcześniejszy nie jest usunięty...to tutaj są dwa końcowe i to auto musi być cichutkie w takim razie. Myślałem, że to tylko jakaś końcówka, a nie cały wydech końcowy z silencerem.