Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
- Model: SVT Cobra 2003 2004
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow
Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
No i wspominany Screming Yellow Wielu z Was już od dawna wie o moim drugim raptownym nabytku którym jest SN95 Cobra 2004. Co się okazuje wszystko miało już swój początek 5 lat temu gdy jeszcze miałem Gtka i tylko wzdychałem do Cobry dostałem taki oto prezent od ukochanej na urodziny
Co się okazuje ziściło się!
Bardzo długo zajęło mi jego sprowadzenie do PL w porównaniu do poprzednich aut, do tego opieszałość osób trzecich zrobiła swoje.
Kupiłem go ponad rok temu w Californi Fresno z uszkodzeniem podwozia, do dzisiaj nie doszedłem do tego co konkretnie ale prawdopodobnie ktoś nie zapanował nad bestią i wypadł z drogi
Początkowo miało się skończyć jedynie na zabezpieczeniu wymianie i polakierowaniu od spodu uszkodzonych elementów. Wygięta była ramka z chłodnicy (o dziwo wszystkie chodnice były całe, porysowane i zagnieciony był trawers i jeden wahacz, do wymiany przekładnia kierownicza.
Także już z wyprzedzeniem kupiłem wszystkie te elementy nowe : ramke chłodnicy, trawers, zwrotnice, maglownice , wahacze, piasty łożyszka i końcówki drązków – co się okazało jak dostałem samochód niepotrzebnie bo wahacze były nienaruszone ale jak wiadomo nowe jest nowe.
Psikusy jednak pojawiły się jak auto przyjechało do Polski, o ile w stanach wszystko wyglądało dobrze to nawalił transport urwali mi przy załadunku przedni zderzak, porysowali tylny błotnik zderzak i drzwi Po tym zdecydowałem że samochód pójdzie cały do lakierowania bo będzie wyglądał elegancko nie ryzykując przy tym tęczy/różnicy i odcieni itd.
tutaj był pkt kulminacyjny – samochód miał być zrobiony w trzy tygodnie, a finalnie było to 3 miesiące. Moja frustracja i rozgoryczenie była u granic możliwości, ale na szczęście miałem zajęcie z dwoma pozostałymi ;P. Efekt finalny jest świetny i naprawdę zrobiona dobra robota.
Do meritum czyli najciekawszego
Żółtek to Terminator 1z299 Screaming Yellow kupiony z przebiegiem 56tyś mil , Coupe, wygląd zewnętrzy był i pozostanie niemal 100% stock. Jednak to co się dzieję w środku zasługuje na uwagę. Spokojnie można powiedzieć i worku pieniędzy który został włożony w ten samochód, liczne upgrade'y, bardzo skrupulatnie zrobione robią swoje.
Pod maską fabryczny 4,6 dohc 32V z kompresorem jednak Kenne Bell 2,9L Liquid cooled, wraz instalacją etanolu, pozwalający na moc ponad 800RWHP ~ ponad 900km na silniku kwestia podniesienia boostu, i mapy paliwa.
Auto było zbudowane i zestrojone przez firmę Starkweather Performance z Turlock.w 2015r Przygotowane na 700RWHP( dokładnie wykres z hamowni który od nich otrzymałęm to 674RWHP (800km) E85 630RWHP na beznynie.– w temp 35 Stopni, także w zimnym ma być podobno spokojnie ponad 800km).
Jak usłyszałem dla tej gigantycznej instalacji paliwowowej z wtryskami 105bls, i Kenne bell z tym silnikiem to żaden problem 8-) .
Do samochodu otrzymałem 3 mapy paliwowe w połączeniu z SCT, i upustem układu paliwowego można sobie nimi dowolnie żonglować:
Race E85 (etanol 85% i na takiej też jeżdzę),
Sport 100octan,
Eco 95PB
I to co najciekawsze czyli lista modyfikacji i cześci część zrobiona w CA a część już przeze mnie:
kenne bell 2,8L Polished + chłodnica HD cieczy SVT
Instalacja paliwowa Fore Dual Pump high flow+ E85
Zminiony układ chłodzenia silnika na upper-pipe.
Sprzęgło Mcleod 2dwutarczowe
No lift shift + launch control WOTBOX
Starkweather performance 3 tune
Wskaźniki ciśnienia paliwa
Wzmocnione głowice
Zimne świece zapłonowe
Dolot JLT + polerowana przepustnica Accufaba , air mass SCT red
Wydajniejsza chłodnica kompresora "SVT"
Tank kompresora na lód
Zegary boost, ciśnienei paliwa, doładowania, shift light
Auxiliary idler pulley 2 częsciowe
Short Shifter Steeda
Zawieszenie;
Caster camber plates Maximum Motorsport
IRS na poliuretanach
Rozporkami wzdłużne Maximum Motorsport
IRS sport bolts
Amortyzatory przód Bilstein HD
Amortyzatory tył Viking pełna 19 stopniowa regulacja tłumienia i kompresji
Nowe końcówki drążka i sworznie
Napęd:
Wzmocniony tremec t56 z lepszym wałkiem 31
Sprzęgło dwutarczowe mcleod
aluminium one piece driveshaft
Loop zabezpieczający wału
Przełożenie dyferencjału 4:10, wzmocnione łożyska i mechanizm różnicowy z blokada
Toyo r888 275/40 semi slick na oryginalnych felgach 17" SVT 2004 + dystanse 30mm
Hamulce
Oryginalne 2 tłoczkowe z cobry + tarcze wentylowane nacinane i nawiercane wraz z klockami ceramic
Wydech:
Straight Hpipe + Borla Stinger 2,5" + końcówki ceramiczne Mg Motorsport 4”
Wyposażenie dodatkowe:
Fotele kubełkowe + rear delete seat
Launch control i Flat shift
Moduł blokowania hamulców osi przedniej (linelock) taki bajer do grzania opon czy palenia gumy na zlotach ;-P
Przyciemnione szyby
Światła LED, Pomarańczowe kierunkowskazy we wstecznych
Aluminowe detale w środku
Czarne obrysy
To chyba wszystko, mam nadzieje, że o niczym nie zapomniałem
Ostatnio oddałem go do zabezpieczenia powłoką ochronna do studia detailingowego i przy okazji tego właśnie te zdjęcia zostały zrobione Wrażenia z jazdy są kosmiczne, nigdy wcześniej nie jeżdziłem niczym szybszym, 100-200kmh to kwestia jakiś 5-6sekund. 0-100kmh na slicku z 3 sekundy – ale nie mam slicków tylko kupiłem semi toyo r888 275/40/17 w rozmiarze fabrycznym i na tym jeżdzę bo w końcu miał być jak sleeper . Mimo to pierwszy bieg praktycznie nie istnieje .
Miałem ostatnio okazje przejechać się nowym Challangerem hellcatem i stweirdzam komisyjnie że żółta szybsza, zwinnijesza i wrazenia z jazdy większe – 400 kg rożnicy też robi swoje.
stwierdzam że lepsze. To chyba tyle resztą mogę się pochwalić jedynie w rzeczywistości na na piśmie Moje marzenia się spełniły a jedyne o czym myślałbym jako psychofan SN95 jeszcze w przyszłości to zakup SN95 przed liftem i kompletny swap z terminatora
Strzeżcie się pszczółki bo nie odpuszcza tak łatwo
Pozdrawiam serdecznie wszystkich !
P.S jedyne co bym jeszcze zmienił to felgi polakierował na czarno co sądzicie ? :-)
Co się okazuje ziściło się!
Bardzo długo zajęło mi jego sprowadzenie do PL w porównaniu do poprzednich aut, do tego opieszałość osób trzecich zrobiła swoje.
Kupiłem go ponad rok temu w Californi Fresno z uszkodzeniem podwozia, do dzisiaj nie doszedłem do tego co konkretnie ale prawdopodobnie ktoś nie zapanował nad bestią i wypadł z drogi
Początkowo miało się skończyć jedynie na zabezpieczeniu wymianie i polakierowaniu od spodu uszkodzonych elementów. Wygięta była ramka z chłodnicy (o dziwo wszystkie chodnice były całe, porysowane i zagnieciony był trawers i jeden wahacz, do wymiany przekładnia kierownicza.
Także już z wyprzedzeniem kupiłem wszystkie te elementy nowe : ramke chłodnicy, trawers, zwrotnice, maglownice , wahacze, piasty łożyszka i końcówki drązków – co się okazało jak dostałem samochód niepotrzebnie bo wahacze były nienaruszone ale jak wiadomo nowe jest nowe.
Psikusy jednak pojawiły się jak auto przyjechało do Polski, o ile w stanach wszystko wyglądało dobrze to nawalił transport urwali mi przy załadunku przedni zderzak, porysowali tylny błotnik zderzak i drzwi Po tym zdecydowałem że samochód pójdzie cały do lakierowania bo będzie wyglądał elegancko nie ryzykując przy tym tęczy/różnicy i odcieni itd.
tutaj był pkt kulminacyjny – samochód miał być zrobiony w trzy tygodnie, a finalnie było to 3 miesiące. Moja frustracja i rozgoryczenie była u granic możliwości, ale na szczęście miałem zajęcie z dwoma pozostałymi ;P. Efekt finalny jest świetny i naprawdę zrobiona dobra robota.
Do meritum czyli najciekawszego
Żółtek to Terminator 1z299 Screaming Yellow kupiony z przebiegiem 56tyś mil , Coupe, wygląd zewnętrzy był i pozostanie niemal 100% stock. Jednak to co się dzieję w środku zasługuje na uwagę. Spokojnie można powiedzieć i worku pieniędzy który został włożony w ten samochód, liczne upgrade'y, bardzo skrupulatnie zrobione robią swoje.
Pod maską fabryczny 4,6 dohc 32V z kompresorem jednak Kenne Bell 2,9L Liquid cooled, wraz instalacją etanolu, pozwalający na moc ponad 800RWHP ~ ponad 900km na silniku kwestia podniesienia boostu, i mapy paliwa.
Auto było zbudowane i zestrojone przez firmę Starkweather Performance z Turlock.w 2015r Przygotowane na 700RWHP( dokładnie wykres z hamowni który od nich otrzymałęm to 674RWHP (800km) E85 630RWHP na beznynie.– w temp 35 Stopni, także w zimnym ma być podobno spokojnie ponad 800km).
Jak usłyszałem dla tej gigantycznej instalacji paliwowowej z wtryskami 105bls, i Kenne bell z tym silnikiem to żaden problem 8-) .
Do samochodu otrzymałem 3 mapy paliwowe w połączeniu z SCT, i upustem układu paliwowego można sobie nimi dowolnie żonglować:
Race E85 (etanol 85% i na takiej też jeżdzę),
Sport 100octan,
Eco 95PB
I to co najciekawsze czyli lista modyfikacji i cześci część zrobiona w CA a część już przeze mnie:
kenne bell 2,8L Polished + chłodnica HD cieczy SVT
Instalacja paliwowa Fore Dual Pump high flow+ E85
Zminiony układ chłodzenia silnika na upper-pipe.
Sprzęgło Mcleod 2dwutarczowe
No lift shift + launch control WOTBOX
Starkweather performance 3 tune
Wskaźniki ciśnienia paliwa
Wzmocnione głowice
Zimne świece zapłonowe
Dolot JLT + polerowana przepustnica Accufaba , air mass SCT red
Wydajniejsza chłodnica kompresora "SVT"
Tank kompresora na lód
Zegary boost, ciśnienei paliwa, doładowania, shift light
Auxiliary idler pulley 2 częsciowe
Short Shifter Steeda
Zawieszenie;
Caster camber plates Maximum Motorsport
IRS na poliuretanach
Rozporkami wzdłużne Maximum Motorsport
IRS sport bolts
Amortyzatory przód Bilstein HD
Amortyzatory tył Viking pełna 19 stopniowa regulacja tłumienia i kompresji
Nowe końcówki drążka i sworznie
Napęd:
Wzmocniony tremec t56 z lepszym wałkiem 31
Sprzęgło dwutarczowe mcleod
aluminium one piece driveshaft
Loop zabezpieczający wału
Przełożenie dyferencjału 4:10, wzmocnione łożyska i mechanizm różnicowy z blokada
Toyo r888 275/40 semi slick na oryginalnych felgach 17" SVT 2004 + dystanse 30mm
Hamulce
Oryginalne 2 tłoczkowe z cobry + tarcze wentylowane nacinane i nawiercane wraz z klockami ceramic
Wydech:
Straight Hpipe + Borla Stinger 2,5" + końcówki ceramiczne Mg Motorsport 4”
Wyposażenie dodatkowe:
Fotele kubełkowe + rear delete seat
Launch control i Flat shift
Moduł blokowania hamulców osi przedniej (linelock) taki bajer do grzania opon czy palenia gumy na zlotach ;-P
Przyciemnione szyby
Światła LED, Pomarańczowe kierunkowskazy we wstecznych
Aluminowe detale w środku
Czarne obrysy
To chyba wszystko, mam nadzieje, że o niczym nie zapomniałem
Ostatnio oddałem go do zabezpieczenia powłoką ochronna do studia detailingowego i przy okazji tego właśnie te zdjęcia zostały zrobione Wrażenia z jazdy są kosmiczne, nigdy wcześniej nie jeżdziłem niczym szybszym, 100-200kmh to kwestia jakiś 5-6sekund. 0-100kmh na slicku z 3 sekundy – ale nie mam slicków tylko kupiłem semi toyo r888 275/40/17 w rozmiarze fabrycznym i na tym jeżdzę bo w końcu miał być jak sleeper . Mimo to pierwszy bieg praktycznie nie istnieje .
Miałem ostatnio okazje przejechać się nowym Challangerem hellcatem i stweirdzam komisyjnie że żółta szybsza, zwinnijesza i wrazenia z jazdy większe – 400 kg rożnicy też robi swoje.
stwierdzam że lepsze. To chyba tyle resztą mogę się pochwalić jedynie w rzeczywistości na na piśmie Moje marzenia się spełniły a jedyne o czym myślałbym jako psychofan SN95 jeszcze w przyszłości to zakup SN95 przed liftem i kompletny swap z terminatora
Strzeżcie się pszczółki bo nie odpuszcza tak łatwo
Pozdrawiam serdecznie wszystkich !
P.S jedyne co bym jeszcze zmienił to felgi polakierował na czarno co sądzicie ? :-)
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
Brak słów Trafiłeś na 1szą pozycję na mojej liście samochodów do objechania Sam celuje w 600RWHP ale widzę, że z taką bestią nie będzie łatwo
Patrząc po zdjęciach jedyne do czego mogę się przyczepić to 3 punktowe pasy przy takich kubłach to delikatne faux pax
Patrząc po zdjęciach jedyne do czego mogę się przyczepić to 3 punktowe pasy przy takich kubłach to delikatne faux pax
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
Przekozak! Na prostej nikt Cię nie dopadnie
Remember, There Is Life Beyond Grip
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
Żółta jest przezkozak!!!
Zamiast malować koła dodaj naklejkę ze słowami Terminatora ,,Hasta la vista, baby''
Przeczytają to ci których wyprzedzisz.
Zamiast malować koła dodaj naklejkę ze słowami Terminatora ,,Hasta la vista, baby''
Przeczytają to ci których wyprzedzisz.
- Rockmancar
- Forumowicz
- Posty: 201
- Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
- Model: New Edge
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Bright Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Konin
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
-
- Forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2016-07-26, 09:08
- Model: 4,6 GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki
Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
Z całym szacunkiem wariat Mieć taki jeden to spełnienie marzeń a co dopiero trzy... Piękny. Wszystkie piękne, nawet cabrio
Ex Clk430 V8 USA Amg pack
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6
2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6
2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
- Model: SVT Cobra 2003 2004
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow
Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
Pracę trwają mam wrażenie, że to coś w stylu never ending story
Przez ostatni rok mimo, żę nic tutaj nie zamieszczałem mam wrażenie, że w żółtka wsadziłem kolejny samochód.
- całe zawieszenie odbudowane z przodu stabilizatory Eibach, końcówki ze steeda, obniżona maglownica amortyzatory Strange Enignerring i sprezyny bilstein.
Wróciło też przełożenie 3,73, ze sprzegłem McLeod RXT
- Felgi AMRy z czerownej Cobry z Pirelli Rosso, aczkoliwek już czekają Toyo r888 bo na Pirelli pierwsze trzy dwa biegi nie istnieją i boje się na światłach pojedynków z Fiatem Panda abarth
W planach na nowy Rok ( jako że jest sezon budowania dla co poniektórych ) kolyska ze Steeda z wahaczami BMR, Killer Chiller, Pulley na kenne bell 3,0" co podniesie boost do 23-24Psi i myślę, że wraz z obniżeniem temp dolotu ponad 870KM na silnik an e85.
Czarny dach i czarny pas z tyłu jako przdłużenie lamp jak na ostatnim zdjeciu
Teraz wygląda oto tak.
Reflektory też dymione...
NO i jest pomysł na taki pas - Czy dobry ??
i
Przez ostatni rok mimo, żę nic tutaj nie zamieszczałem mam wrażenie, że w żółtka wsadziłem kolejny samochód.
- całe zawieszenie odbudowane z przodu stabilizatory Eibach, końcówki ze steeda, obniżona maglownica amortyzatory Strange Enignerring i sprezyny bilstein.
Wróciło też przełożenie 3,73, ze sprzegłem McLeod RXT
- Felgi AMRy z czerownej Cobry z Pirelli Rosso, aczkoliwek już czekają Toyo r888 bo na Pirelli pierwsze trzy dwa biegi nie istnieją i boje się na światłach pojedynków z Fiatem Panda abarth
W planach na nowy Rok ( jako że jest sezon budowania dla co poniektórych ) kolyska ze Steeda z wahaczami BMR, Killer Chiller, Pulley na kenne bell 3,0" co podniesie boost do 23-24Psi i myślę, że wraz z obniżeniem temp dolotu ponad 870KM na silnik an e85.
Czarny dach i czarny pas z tyłu jako przdłużenie lamp jak na ostatnim zdjeciu
Teraz wygląda oto tak.
Reflektory też dymione...
NO i jest pomysł na taki pas - Czy dobry ??
i
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
Trochę dziwnie to wygląda, ale nie jest źle.
Sam wolę tradycyjne malowanie.
Gratulacje, niesamowita fura.
Sam wolę tradycyjne malowanie.
Gratulacje, niesamowita fura.
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
Dobre felgi wsadziłeś. Ogólnie dopiero teraz doszedłem do Twojego wątku i szok jakie masz mody... totalny odjazd!!!
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
- Model: SVT Cobra 2003 2004
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow
Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
Dzięki bardzo
Generalnie w tym roku bardzo dużo zrobiłem ale cały czas niemotę się zmobilizować żeby to wszystko tutaj opisać wlacznie z trudnościami jakie musiałem pokonywać jak układ paliwowy, doładowanie itd. Myśle ze jeszcze nadjedzie taki dzień
Generalnie w tym roku bardzo dużo zrobiłem ale cały czas niemotę się zmobilizować żeby to wszystko tutaj opisać wlacznie z trudnościami jakie musiałem pokonywać jak układ paliwowy, doładowanie itd. Myśle ze jeszcze nadjedzie taki dzień
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow
Wiedziałem, że to zrobisz! I, że będę czuł się gorszy, że nie prowadzę swojego wątku na bieżąco. Ale kiedyś się wezmęsting pisze:Dzięki bardzo
Generalnie w tym roku bardzo dużo zrobiłem ale cały czas niemotę się zmobilizować żeby to wszystko tutaj opisać wlacznie z trudnościami jakie musiałem pokonywać jak układ paliwowy, doładowanie itd. Myśle ze jeszcze nadjedzie taki dzień
Remember, There Is Life Beyond Grip