Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
sting
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
Model: SVT Cobra 2003 2004
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow

Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: sting » 2017-03-12, 14:08

No i wspominany Screming Yellow Wielu z Was już od dawna wie o moim drugim raptownym nabytku którym jest SN95 Cobra 2004. Co się okazuje wszystko miało już swój początek 5 lat temu gdy jeszcze miałem Gtka i tylko wzdychałem do Cobry dostałem taki oto prezent od ukochanej na urodziny

Obrazek

Obrazek

Co się okazuje ziściło się! :)

Obrazek

Obrazek

Bardzo długo zajęło mi jego sprowadzenie do PL w porównaniu do poprzednich aut, do tego opieszałość osób trzecich zrobiła swoje.

Kupiłem go ponad rok temu w Californi Fresno z uszkodzeniem podwozia, do dzisiaj nie doszedłem do tego co konkretnie ale prawdopodobnie ktoś nie zapanował nad bestią i wypadł z drogi ;)

Obrazek

Obrazek


Początkowo miało się skończyć jedynie na zabezpieczeniu wymianie i polakierowaniu od spodu uszkodzonych elementów. Wygięta była ramka z chłodnicy (o dziwo wszystkie chodnice były całe, porysowane i zagnieciony był trawers i jeden wahacz, do wymiany przekładnia kierownicza.


Także już z wyprzedzeniem kupiłem wszystkie te elementy nowe : ramke chłodnicy, trawers, zwrotnice, maglownice , wahacze, piasty łożyszka i końcówki drązków – co się okazało jak dostałem samochód niepotrzebnie bo wahacze były nienaruszone ale jak wiadomo nowe jest nowe. ;)


Psikusy jednak pojawiły się jak auto przyjechało do Polski, o ile w stanach wszystko wyglądało dobrze to nawalił transport urwali mi przy załadunku przedni zderzak, porysowali tylny błotnik zderzak i drzwi :( Po tym zdecydowałem że samochód pójdzie cały do lakierowania bo będzie wyglądał elegancko nie ryzykując przy tym tęczy/różnicy i odcieni itd.
tutaj był pkt kulminacyjny – samochód miał być zrobiony w trzy tygodnie, a finalnie było to 3 miesiące. Moja frustracja i rozgoryczenie była u granic możliwości, ale na szczęście miałem zajęcie z dwoma pozostałymi ;P. Efekt finalny jest świetny i naprawdę zrobiona dobra robota.

Obrazek



Do meritum czyli najciekawszego ;)

Obrazek

Żółtek to Terminator 1z299 Screaming Yellow kupiony z przebiegiem 56tyś mil , Coupe, wygląd zewnętrzy był i pozostanie niemal 100% stock. Jednak to co się dzieję w środku zasługuje na uwagę. Spokojnie można powiedzieć i worku pieniędzy który został włożony w ten samochód, liczne upgrade'y, bardzo skrupulatnie zrobione robią swoje.
Pod maską fabryczny 4,6 dohc 32V z kompresorem jednak Kenne Bell 2,9L Liquid cooled, wraz instalacją etanolu, pozwalający na moc ponad 800RWHP ~ ponad 900km na silniku kwestia podniesienia boostu, i mapy paliwa.
Auto było zbudowane i zestrojone przez firmę Starkweather Performance z Turlock.w 2015r Przygotowane na 700RWHP( dokładnie wykres z hamowni który od nich otrzymałęm to 674RWHP (800km) E85 630RWHP na beznynie.– w temp 35 Stopni, także w zimnym ma być podobno spokojnie ponad 800km).
Jak usłyszałem dla tej gigantycznej instalacji paliwowowej z wtryskami 105bls, i Kenne bell z tym silnikiem to żaden problem 8-) .

Obrazek



Do samochodu otrzymałem 3 mapy paliwowe w połączeniu z SCT, i upustem układu paliwowego można sobie nimi dowolnie żonglować:

Race E85 (etanol 85% i na takiej też jeżdzę),
Sport 100octan,
Eco :D 95PB



I to co najciekawsze czyli lista modyfikacji i cześci część zrobiona w CA a część już przeze mnie:

kenne bell 2,8L Polished + chłodnica HD cieczy SVT
Instalacja paliwowa Fore Dual Pump high flow+ E85
Zminiony układ chłodzenia silnika na upper-pipe.
Sprzęgło Mcleod 2dwutarczowe
No lift shift + launch control WOTBOX
Starkweather performance 3 tune
Wskaźniki ciśnienia paliwa
Wzmocnione głowice
Zimne świece zapłonowe
Dolot JLT + polerowana przepustnica Accufaba , air mass SCT red
Wydajniejsza chłodnica kompresora "SVT"
Tank kompresora na lód
Zegary boost, ciśnienei paliwa, doładowania, shift light
Auxiliary idler pulley 2 częsciowe
Short Shifter Steeda

Zawieszenie;
Caster camber plates Maximum Motorsport
IRS na poliuretanach
Rozporkami wzdłużne Maximum Motorsport 
IRS sport bolts
Amortyzatory przód Bilstein HD
Amortyzatory tył Viking pełna 19 stopniowa regulacja tłumienia i kompresji
Nowe końcówki drążka i sworznie

Napęd:
Wzmocniony tremec t56  z lepszym wałkiem 31
Sprzęgło dwutarczowe mcleod 
aluminium one piece driveshaft
Loop zabezpieczający wału
Przełożenie dyferencjału 4:10, wzmocnione łożyska i mechanizm różnicowy z blokada
Toyo r888 275/40 semi slick na oryginalnych felgach 17" SVT 2004 + dystanse 30mm

Hamulce 
Oryginalne 2 tłoczkowe z cobry + tarcze wentylowane nacinane i nawiercane wraz z klockami ceramic

Wydech:    
Straight Hpipe + Borla Stinger 2,5" + końcówki ceramiczne Mg Motorsport 4”

Wyposażenie dodatkowe:

Fotele kubełkowe + rear delete seat
Launch control i Flat shift
Moduł blokowania hamulców osi przedniej (linelock) taki bajer do grzania opon czy palenia gumy na zlotach ;-P
Przyciemnione szyby
Światła LED, Pomarańczowe kierunkowskazy we wstecznych
Aluminowe detale w środku
Czarne obrysy


To chyba wszystko, mam nadzieje, że o niczym nie zapomniałem :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek







Ostatnio oddałem go do zabezpieczenia powłoką ochronna do studia detailingowego i przy okazji tego właśnie te zdjęcia zostały zrobione :) Wrażenia z jazdy są kosmiczne, nigdy wcześniej nie jeżdziłem niczym szybszym, 100-200kmh to kwestia jakiś 5-6sekund. 0-100kmh na slicku z 3 sekundy – ale nie mam slicków tylko kupiłem semi toyo r888 275/40/17 w rozmiarze fabrycznym i na tym jeżdzę bo w końcu miał być jak sleeper ;). Mimo to pierwszy bieg praktycznie nie istnieje :D.
Miałem ostatnio okazje przejechać się nowym Challangerem hellcatem i stweirdzam komisyjnie że żółta szybsza, zwinnijesza i wrazenia z jazdy większe – 400 kg rożnicy też robi swoje.
stwierdzam że lepsze. To chyba tyle resztą mogę się pochwalić jedynie w rzeczywistości na na piśmie :) Moje marzenia się spełniły a jedyne o czym myślałbym jako psychofan SN95 jeszcze w przyszłości to zakup SN95 przed liftem i kompletny swap z terminatora :)

Strzeżcie się pszczółki bo nie odpuszcza tak łatwo ;)

Obrazek

Pozdrawiam serdecznie wszystkich !

P.S jedyne co bym jeszcze zmienił to felgi polakierował na czarno co sądzicie ? :-)



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: Rezor » 2017-03-12, 14:43

Brak słów :D Trafiłeś na 1szą pozycję na mojej liście samochodów do objechania :D Sam celuje w 600RWHP ale widzę, że z taką bestią nie będzie łatwo :D
Patrząc po zdjęciach jedyne do czego mogę się przyczepić to 3 punktowe pasy przy takich kubłach to delikatne faux pax :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
nomad
Forumowicz
Posty: 635
Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
Model: Bullitt & 939
Silnik: V8 4.6
Kolor: Highland Green

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: nomad » 2017-03-12, 14:51

:szok:
Psychofan, oj tak zdecydowanie psycho :super:



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: jaco » 2017-03-12, 22:14

Przekozak! Na prostej nikt Cię nie dopadnie ;)


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: stang232 » 2017-03-12, 22:40

Żółta jest przezkozak!!!
Zamiast malować koła dodaj naklejkę ze słowami Terminatora ,,Hasta la vista, baby''

Przeczytają to ci których wyprzedzisz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Rockmancar
Forumowicz
Posty: 201
Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
Model: New Edge
Silnik: V6 3.8
Kolor: Bright Atlantic Blue
Lokalizacja:: Konin
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: Rockmancar » 2017-03-12, 22:44

Piękna maszyna! Tylko pozazdrościć!



SBK00pl
Forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2016-07-26, 09:08
Model: 4,6 GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black
Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: SBK00pl » 2017-03-13, 08:11

Z całym szacunkiem wariat :szok: Mieć taki jeden to spełnienie marzeń a co dopiero trzy... Piękny. Wszystkie piękne, nawet cabrio


Ex Clk430 V8 USA Amg pack
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6

2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus

Awatar użytkownika
kab
Forumowicz
Posty: 103
Rejestracja: 2012-06-25, 22:59

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: kab » 2017-03-13, 12:07

Cobra robi robotę :-) Gratuluje :-)



sting
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
Model: SVT Cobra 2003 2004
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: sting » 2018-01-06, 21:50

Pracę trwają mam wrażenie, że to coś w stylu never ending story :D
Przez ostatni rok mimo, żę nic tutaj nie zamieszczałem mam wrażenie, że w żółtka wsadziłem kolejny samochód.
- całe zawieszenie odbudowane z przodu stabilizatory Eibach, końcówki ze steeda, obniżona maglownica amortyzatory Strange Enignerring i sprezyny bilstein.
Wróciło też przełożenie 3,73, ze sprzegłem McLeod RXT
- Felgi AMRy z czerownej Cobry :hyhy: z Pirelli Rosso, aczkoliwek już czekają Toyo r888 bo na Pirelli pierwsze trzy dwa biegi nie istnieją i boje się na światłach pojedynków z Fiatem Panda abarth :P

W planach na nowy Rok ( jako że jest sezon budowania dla co poniektórych :hurra: ) kolyska ze Steeda z wahaczami BMR, Killer Chiller, Pulley na kenne bell 3,0" co podniesie boost do 23-24Psi i myślę, że wraz z obniżeniem temp dolotu ponad 870KM na silnik an e85.
Czarny dach i czarny pas z tyłu jako przdłużenie lamp jak na ostatnim zdjeciu

Teraz wygląda oto tak.

Reflektory też dymione...

Obrazek


Obrazek


Obrazek


NO i jest pomysł na taki pas - Czy dobry ??

Obrazek

i



Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: Midnite Tom » 2018-01-06, 22:23

Trochę dziwnie to wygląda, ale nie jest źle.
Sam wolę tradycyjne malowanie.
Gratulacje, niesamowita fura.



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: Radziu » 2018-01-06, 23:38

Dobre felgi wsadziłeś. Ogólnie dopiero teraz doszedłem do Twojego wątku i szok jakie masz mody... totalny odjazd!!!



sting
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
Model: SVT Cobra 2003 2004
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: sting » 2018-01-07, 00:29

Dzięki bardzo :)
Generalnie w tym roku bardzo dużo zrobiłem ale cały czas niemotę się zmobilizować żeby to wszystko tutaj opisać wlacznie z trudnościami jakie musiałem pokonywać jak układ paliwowy, doładowanie itd. Myśle ze jeszcze nadjedzie taki dzień ;)



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Terminator 2004 Coupe SVT COBRA Screaming Yellow

Post autor: jaco » 2018-01-08, 00:51

sting pisze:Dzięki bardzo :)
Generalnie w tym roku bardzo dużo zrobiłem ale cały czas niemotę się zmobilizować żeby to wszystko tutaj opisać wlacznie z trudnościami jakie musiałem pokonywać jak układ paliwowy, doładowanie itd. Myśle ze jeszcze nadjedzie taki dzień ;)
Wiedziałem, że to zrobisz! I, że będę czuł się gorszy, że nie prowadzę swojego wątku na bieżąco. Ale kiedyś się wezmę :P


Remember, There Is Life Beyond Grip

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”