SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
H00N1G4N
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-16, 07:57
Model: 3.8 V6 convertible
Silnik: V6 3.8
Kolor: Kameleon zieleń-brąz

SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: H00N1G4N » 2018-01-12, 19:21

Witajcie! Na początku chciałem przyznać się do niewybaczalnego grzechu ciężkiego, jaki popełniłem - byłem gotów sprzedać swojego Mustanga po zaledwie pół roku znajomości. Uderzyłem się jednak mocno w pierś i zdecydowałem, że zagości on w moim garażu na znacznie, znacznie dłużej. Uświadomiłem sobie bowiem, że to auto jest spełnieniem moich motoryzacyjnych marzeń - od dziecka uwielbiałem Amerykę, jej kulturę, muzykę, styl życia, a zwłaszcza samochody. Wielkie, niewysilone, paliwożerne silniki, imponujące rozmiary i połacia skóry we wnętrzu to zdecydowanie mój świat. Poza tym każdy, kto choć trochę ogarnia motoryzację, chciałby posiadać w swoim życiu Forda Mustanga (i Alfę Romeo :D ).
Tak więc przedstawiam Wam mojego konika: convertible IV generacji po liftingu z 2003 roku. Autko sprowadzone do Polski 2 lata po wyjechaniu z fabryki. Na miejscu przemalowane na zielono-brązowy kameleon, jeździło tak u jednego właściciela aż do kwietnia 2017 roku, kiedy to nabyłem go ja. Samochód pozbawiony został jakichkolwiek tłumików za katalizatorami, wyposażony w CAI AEM-a i postawione na 17" felgach Alutec Storm z dystansami. Niestety, mimo świetnej prezencji na zdjęciach lakier jest już zmęczony życiem i samochód wymaga ponownego lakierowania. Moim marzeniem jest lakier Sunburst Gold z limitowanej wersji i będę do tego dążył. Poza tym z mechanicznych spraw Ford wymaga remontu lub wymiany skrzyni i innych elementów układu napędowego, gdyż co prawda nie ma uślizgów, ale słyszalne jest wycie na pierwszym przełożeniu (automat) i czasami wał lubi sobie popukać przy ostrym traktowaniu pedału gazu. Wszystko to zostanie zrobione, gdyż mam taką dewizę, iż wszystkie auta (a zwłaszcza Mustangi) trzeba szanować. Zrobię tu sobie taki mały pamiętniczek i będę na bieżąco dodawał fotki, relacje i info. Do zobaczenia!
Załączniki
_20171017_114836.JPG
Fotografowany obiekt musi robić wrażenie, ale tło - nie mniejsze :D
Ostatnio zmieniony 2018-02-19, 21:24 przez H00N1G4N, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: Michał P. » 2018-01-12, 22:05

Widziałem ofertę sprzedaży, dobrze, że się nawróciłeś :D
Mustang w złotym będzie wyglądał pięknie. oby się udało.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: danek » 2018-01-13, 10:23

No to do dzieła :)
Ja jestem przy ok. 2/5 odbudowy mojego sn-a :D



H00N1G4N
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-16, 07:57
Model: 3.8 V6 convertible
Silnik: V6 3.8
Kolor: Kameleon zieleń-brąz

Re: SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: H00N1G4N » 2018-02-19, 21:41

W miniony weekend odebrałem wreszcie kierownicę z renowacji. Skóra została fantastycznie dobrana kolorystycznie i niesamowicie uszyta. Dodatkowo fachowiec ze Stęszewa (firma Skóro Styl) zdecydował się na kontrastową złotawą nić, która nie rzuca się w oczy a wygląda bosko! Na pewno jeszcze nie raz do niego zajrzę, bo mam w głowie mnóstwo pomysłów na urozmaicenie wnętrza Mustanga (już teraz myślę o hafcie z nazwą modelu na zagłówkach). Dodatkowego smaczku nadały nowe, beżowe dywaniki, które zastąpiły zmęczone życiem oryginały. Kierownica zamontowana, jazda próbna wykonana (słońce przez lwią część weekendu sprzyjało) i teraz mogę już planować kolejne wydatki. Na pewno niedługo znikną chińskie pseudoksenony zamontowane przez poprzedniego właściciela i wrócą normalne żarówki. Przy okazji spoleruję sobie reflektory i wymienię tylne kierunkowskazy na pomarańczowe LEDy, żeby bezstresowo przechodzić badania techniczne.
Kolejne wpisy wkrótce ;)
Załączniki
rsz_1rsz__20180219_203725.jpg



H00N1G4N
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-16, 07:57
Model: 3.8 V6 convertible
Silnik: V6 3.8
Kolor: Kameleon zieleń-brąz

Re: SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: H00N1G4N » 2018-03-14, 17:58

Na początku miesiąca stała się rzecz bardzo nieprzyjemna, choć nie aż tak straszna - zabrakło mi świateł mijania oraz długich. Dziś jadę po pracy naprawić te braki, przy okazji wywalam tandetne chińskie pseudo ksenony założone przez poprzedniego właściciela, które nie dość, że oślepiały innych uczestników ruchu drogowego to na dodatek złuszczyły się od nich reflektory od środka, przez co nadają się tylko do regeneracji. Przy okazji zamierzam oddać do naprawy oryginalne radio, którego tak długo szukałem, a którego wbudowana zmieniarka okazała się nie działać :( Inną rzeczą, którą zamierzam ogarnąć jeszcze w tym tygodniu, jest spolerowanie oryginalnych felg na wysoki połysk
Powoli zbieram także kasę na poważną naprawę blacharsko-lakierniczą Mustanga, która nastąpić ma pod koniec roku, ale jak wiadomo, $$$ trzeba odkładać już teraz :D
Pozdro i do następnego wpisu ;)



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: jaco » 2018-03-16, 14:38

Polecam Sylvania Silverstar ULTRA 9007.
Najlepsze żarówki jakie miałem. Przesiadłem się na nie z podobnego pseudo xenon'u


Remember, There Is Life Beyond Grip

H00N1G4N
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-16, 07:57
Model: 3.8 V6 convertible
Silnik: V6 3.8
Kolor: Kameleon zieleń-brąz

Re: SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: H00N1G4N » 2018-03-16, 14:49

Dzięki, poszukam ;) w międzyczasie byłem u pana, który od wielu lat zajmuje się w Lesznie naprawą sprzętu audio wszelkiego rodzaju. Niestety nie chciał podjąć się naprawy mojej zmieniarki. Miał już kilka razy do czynienia ze zmieniarkami na 6 płyt i stwierdził, że naprawa jest praktycznie niemożliwa. Czy ktoś z Was zna osobę, która mimo wszystko podjęłaby się naprawy?



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: danek » 2018-03-16, 22:51

ogolnie to niema co się tam psuc,
trzeba rozebrać, dobrze przeczyscic, wymienić paski i przesmarować smarem do plastikowych przekaldni.
jeżeli trzeba to jeszcze wymienić laser i ewentualnie wybite kondensatory :)

i po temacie :)



H00N1G4N
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-16, 07:57
Model: 3.8 V6 convertible
Silnik: V6 3.8
Kolor: Kameleon zieleń-brąz

Re: SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: H00N1G4N » 2018-04-11, 18:04

Niestety na początku sezonu już zostałem z niego wyeliminowany. W tył mojego konika wjechała ciężarówka :( co prawda prędkośc uderzenia nie była szczególnie duża, ale wystarczyła, by oprócz zniszczenia zderzaka i klapy bagażnika naruszyć również tylny pas. Na szczęście wycena już dokonana, pieniądze z odszkodowania są w drodze na konto :D także niedługo zabieram się za kompleksową odbudowę autka i mam nadzieję że jeszcze w tym roku uda mi się wyjechać na drogi!



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: Michał P. » 2018-04-11, 18:45

Jak wyglądała wycena i jego wysokość ? Czy jest to kwota zamienników czy jednak na oryginały starczy ?


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

H00N1G4N
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-16, 07:57
Model: 3.8 V6 convertible
Silnik: V6 3.8
Kolor: Kameleon zieleń-brąz

Re: SN95 New Edge V6 convertible by H00N1G4N

Post autor: H00N1G4N » 2018-04-11, 18:56

Wycena standardowo, rzeczoznawca przyjechał, obejrzał, coś tam odnotował i policzył wysokość odszkodowania. Początkowo nie wiedzziałem czy gość sobie jaj nie robi, bo uznał, że zderzak (pęknięty i odkształcony od uderzenia) może zostać 'pospawany' a klapa (włókno pękło od środka) może być naprawiona i spolerowana. Po dłuższej dyskusji udało mi się go przekonać że te elementy trzeba wymienić na nowe. Co do części bez problemu wystarczy kasy, nie wiem jeszcze co z malowaniem, ponieważ kameleon nie jest fabryczny i nie mam kodu tego lakieru. A i tak planowałem zmianę koloru całego auta.
Załączniki
rsz__20180411_175745.jpg



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”