[M1ecu] Czerwony SN95 3.8L

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

M1ecu
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2020-11-07, 16:13
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Gdynia

Re: [M1ecu] Czerwony SN95 3.8L

Post autor: M1ecu » 2021-04-07, 11:26

Okej zapominając co pisałem post wyżej, o skończonym aucie :D - na nierównościach słyszalne były stuki w tylnej części auta, a przy dużych uskokach przy większych prędkościach odczuwalne było podskakiwanie kół. Postanowiłem zrobić porządek z zawieszeniem i zakupiłem: amortyzatory przednie + tylne oraz nowe drążki kierownicze.
160105685_1736390753209123_3543374025573581838_n.jpg
160999906_281893163547660_2816001609769294273_n.jpg
Producent SenSen - zdecydowałem się na nie ponieważ były to jedyne dostępne "na miejscu" amorki. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, specyfikacja pracy dokładnie taka sama jak oryginałów. Zniknęły stuki i teraz auto fajnie płynie przez nierówności :)
Dodatkowo po wymianie amorów i drążków zrobiona została zbieżność.
Po drodze miałem jeszcze problemy z bijąca kierownicą powyżej 100km/h. Najpierw obwiniałem za to opony, zakupiłem inne, przełożone i wyważone ale to nie pomogło.
Sprawa została rozwiązana przez optymalizację kół z testem drogowym oraz doważaniem dynamicznym na aucie. Obecnie drgania praktycznie ustały, są delikatnie odczuwalne przy 140 km/h ale lepiej już chyba nie będzie...
Obecnie Mustang jeździ i służy za daily, tak jak pierwotnie zakładałem :)
170371009_1238360713224992_8190325384248461682_n.jpg
167950775_444938190123138_3865683519418069844_n.jpg
163537044_2880159245532577_3705538097252887811_n.jpg



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2380
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: [M1ecu] Czerwony SN95 3.8L

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2021-04-08, 15:06

miałem kiedyś tą wersję mustanga .Podpowiem Ci ,że dobrze jest założyć dodatkowy tylny stabilizator . Bokiem w w zakrętach wtedy wymiata .



M1ecu
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2020-11-07, 16:13
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Gdynia

Re: [M1ecu] Czerwony SN95 3.8L

Post autor: M1ecu » 2021-04-17, 12:44

Lubię go za to, że jest pływającym pontonem ;) Drugie auto, które mam jest do dawania frajdy w zakrętach - MX5 :)
171314128_746627502719989_907048197647372363_n.jpg



M1ecu
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2020-11-07, 16:13
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Gdynia

Re: [M1ecu] Czerwony SN95 3.8L

Post autor: M1ecu » 2021-06-24, 21:02

Odświeżając troszkę temat - Mustang jeździ trochę mniej ze względu na sezon na bardziej letnie pojazdy (czyt. MX i motocykl :super: ) co nie oznacza, że stoi w miejscu. W ostatnich tygodniach znajomy również zakupił Forda. Rok młodszy od mojego ale trochę większy :D
mustang1.png
Piękny bordowy Expedition z 5.4L V8. Myślałem, że Mustang płynie po drodze ale to auto szybko zweryfikowało tą teorię :rotfl:
Czerwony w międzyczasie jest regularnie myty i woskowany.
191246460_226493998949996_6999251692954099166_n.jpg
Niedawno wymieniony olej + filtr. Zalane to co było wcześniej czyli Motul X-Clean 5w30.
Oprócz tego wymienione świece oraz nabita klima.
198099633_773146180041860_361180647707266641_n.jpg



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”