[stang232&saleen] czarne 302

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: jaco » 2019-01-03, 18:57

stang232 pisze:
2019-01-03, 13:43
Skoro lampy export są już na pokładzie to przyszła pora na exportowe lusterka. Składane z wersji japońskiej.
Na razie jeszcze białe, ale zaraz trafią do malowania.

Po latach szukania, na nadkole wróci fabryczna antena, kupiłem auto ze składaną - też fajnie wygląda ale ma ciut za małe przykrycie otworu w nadkolu.

Dotarły też nowe dywaniki z cobrą - do dopełnienia wnętrza zostają więc jeszcze nakładki z Macha i wymiana pasa kierowcy bo nieco sfatygowany po latach.
Co to za kubełki? Udało się je założyć, bez podwyższenia siedzenia?


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: stang232 » 2019-01-03, 21:16

Siedzi sie na nich nizej niz na fabrycznych.
Te fotele to model recaro sport.


Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: stang232 » 2019-05-23, 21:07

Pora na aktualizacje.
Udało się pomalować i zamontować exportowe lusterka. A także zrealizować od lat planowane oklejenie (projekt właściwie miałem już w 2014roku, ale albo brakowło czasu, albo było coś odświeżania (malowania) ale po kolei.
Czarny to nalepszy kolor ale po 14 latach z czarnym SN95 stwierdziłem, że można coś zmienić. Moje poprzednie auto to było v6, oczywiście modyfikowałem je stopniowo. Najmocniejszym Mustangiem 3.8 94-98 była wersja Saleen V6 Sport (tu ja kiedyś opisałem http://www.mustangklub.pl/2013/11/saleen-v6-sport/) - bardzo mi się podobała.

Pasy le mans można spotkać na Sn-ach w Polsce, jakiś bardzo odjechany projekt też m nie leżał- więc po photoshopowych przymiarkach zdecydowałem się na pasy po bokach.
151138_2bf8fc47ff_low_res.JPG
tapetee.jpg
ostatecznie jednak przy wyborze koloru gdy chodziłem z próbnikiem uznałem, ze kolor nie będzie srebrny, a zbliżony do saddle czyli koloru wnętrza.
Po przebojach z oklejaczami - udało się nakleić pasy przed zlotem.
20190225_120748~2.jpg
20190228_113428~2.jpg
20190317_165233~3.jpg
20190414_131847_HDR~2.jpg
20190404_192928.jpg
20190413_160752~2.jpg


Obrazek

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: danek » 2019-05-24, 10:25

Super :)
Już rozumiem czemu z tak mocnym ożywieniem wpisałeś się w moim poście :)



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: stang232 » 2019-05-24, 13:21

Dzięki.
Na początku roku zakupiłem tez gorna część intake GT40 - konkretniej intake który był oferowany przez SVO czyli dzisiejszy odpowiednik Ford Racing. Ten wydajniejszy kolektor byl w cobrze 94-95. Musze Jeszce dokupić lower mainfold (w usa) i pewnie na jesień zabiorę sie za montaż.
20190320_194106.jpg
20190320_194051.jpg
20190320_195033.jpg


Obrazek

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: danek » 2019-05-24, 16:41

przepustnica idzie ta sama co przy standardowym GT?



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: stang232 » 2019-05-25, 21:34

danek pisze:
2019-05-24, 16:41
przepustnica idzie ta sama co przy standardowym GT?
Od GT by pasowała, ale ja mam 70mm BBK.


Obrazek

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: danek » 2019-05-27, 08:02

no ja mam teraz zainstalowaną 75mm ale co z tego jak standardowy kolektor jak i tak nic to nie da :)



snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: snake1362 » 2019-06-29, 13:10

szukam mocowania do pompy wspomagania starego tupu 65 pompy



Vincent
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2016-03-07, 15:40
Silnik: V6 3.8

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: Vincent » 2020-01-04, 19:55

Walczę ze swoim już prawie 4 lata. Efekty są mocno widoczne, ale wiadomo. Możliwości czasu i budżetu, których inwestycje już przynajmniej dwukrotnie przekroczyły wartość mojego Forda. Jestem pełen podziwu Twoich prac.

Życzę sobie i wszystkim posiadaczom koników i takiego hobby, takiego rozwoju prac jak Twoje.
Chapeau bas dla Ciebie kolego.

Pozdrawiam,
Fryderyk



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: stang232 » 2020-04-16, 11:13

Niestety nie ma szansy na pokazanie na zlocie zimowych prac przy aucie zostaje więc odświeżyć temat.
1. Dokupiłem lower mainfold pasujący do intake GT40. Idealnie pasował z exlorera 5.0 (jakby co mam na sprzedaż górny intake od explorera na sprzedaż)
2. Doszły też potrzebne uszczelki i śruby, aby skręcić wszystko razem. Odświeżyłem oddając do szkiełkowania ten dolny intake, dzięki czemu wygląda jak nowy.
3. Przy okazji, że wszystko zdjęte do malowania proszkowego oddałem pokrywy zaworów, bo 25lat pracy było po nich widać.
4. Następnym, krokiem będzie założenie CAI BBK, który powinien dodać błysku komorze silnika.
Teraz dam zdjęcia części, a jak wszystko założę to wrzucę fotę całej komory.
Załączniki
20190731_165526~4(1).jpg
Capture+_2019-11-05-16-10-14.png
received_580213599255262~2(2).jpeg
IMG_20200403_193141_848.jpg
20200407_170030.jpg
20200407_165557.jpg
20200407_163402.jpg


Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: stang232 » 2020-04-16, 11:20

Przy okazji prac głównych doszło trochę mechaniki do naprawy
1. Pęknięta płytka od cewki
2. Wymiana szumiącego łożyska oporowego
3. Uczelniacz wału na wyjściu z silnika + uszczelniacz na wyjściu ze skrzyni
4. Nowe koło zamachowe ze względu na wyszczerbione zęby
Załączniki
20200315_184358~2.jpg
20200410_101406(1).jpg
20200404_170828.jpg
20200404_170145.jpg


Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: stang232 » 2020-04-16, 11:24

Udało się kupić także kilka drobiazgów
1. Fabryczna rączka od hamulca ręcznego, miałem jakiś tunning
2. Osłonę gumową do ręcznego bo była naderwana ( nie zdążyłem jeszcze wymienić)
3. Gumkę na odbój do drzwi
4. Zastąpic ułamaną kratkę nawiewu
5. Kilka kołków do bagażnika
Załączniki
20200315_142116.jpg
20200315_160850.jpg
20200315_142531.jpg
20200315_142340.jpg


Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: stang232 » 2020-04-16, 11:25

Na 2020 założę też felgi wzór FR500 18x9 i 18x10
Załączniki
20200410_115851_HDR.jpg
20191102_152922~2(1).jpg
20191102_152119~2(1).jpg
received_2282594875172904.jpeg


Obrazek

MONTWA
Forumowicz
Posty: 373
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Re: [stang232&saleen] czarne 302

Post autor: MONTWA » 2020-04-17, 06:46

Tak sobie patrzę na te pasy ...i bardziej mi leżą srebrne . Pewnie dla tego że są bardziej neutralne i uzupełniają/ dopełniają bazowy czarny. Żółte pasy to dość mocny akcent powodujący że auto jest dwukolorowe. Przy srebrnych tego efektu nie ma ( podobne odczucia dot. Koloru felg. Srebrne - zawsze neutralne .
Ale sn EXTRA- też kiedyś takiego miałem :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”