Cobra '01 S/C 302 stroker

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra 2001

Post autor: jaco » 2018-01-18, 17:48

Dzięki.
Vette to inna kategoria pojazdu. Cobra musi gnać.
Z ciekawostek jeszcze, to spalanie na torze faktycznie skoczyło z 32 do 45 litrów, ale po autostradzie 150-160 udało się uzyskać 11l.


Remember, There Is Life Beyond Grip

sting
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
Model: SVT Cobra 2003 2004
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow

Re: Cobra 2001

Post autor: sting » 2018-01-26, 23:59

Świetna robota i konsekwencja którą naprawdę podziwiam, ale jak z wszystkim bez samozaparcia ani rusz. :)
Dla mnie pocieszający jest fakt że nie jestem sam w "never ending story" :D, "16 paczek ze stanów" nawet nie wiem jak to
skomentować ale na pewno nie jest to normalne - aczkolwiek "petrolhead" tłumaczy wszystko.
NIc tylko brać przykład koledzy i do roboty z SNami!!!

P.S. też czekam na paczki :D



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra 2001

Post autor: jaco » 2018-01-30, 00:50

Dzięki sting.

Co do konsekwencji, to trochę to zajęło, ale w miarę skompletowałem update modyfikacji na chwilę obecną. Czegoś na pewno zapomniałem, ale mniej więcej tak to wygląda:

Kompresor Eaton M112 z poliuretanowym coupler'em
Dolny kolektor dolotowy od '03
Intercooler kompresora od '03
Supercharger tube intercooler adapter od '03
Trójrzędowa chłodnica silnika - największa dostępna
Większa, dwurzędowa chłodnica AFCO do kompresora od '03
Pompa wody kopresora od '03
Custom zbiornik cieczy chłodzącej kompresora
Kolanko kompresora od '03
Przepustnica 2x65mm BBK
Linka gazu '03
Linka tempomatu '03
Dolot powietrza od '03
MAF od '03
Filtr powietrza od '03
Timing cover od '03
Większe, sztywne koło pasowe LFP 2lb+
Harmonic balancer od '03
Chłodnica oleju od '03
Wtryski paliwa 47lb Ford Racing (działają z E85)
Pompa paliwa Walbro 450lph (E85)
Cewki MSD Blaster
Świece NGK TR6 z przerwą 0,032"
Separator oleju na obu stron silnika
Paski 6PK i 8PK do '03
Bridge bracket od '03
Rolki 100mm na bridge
Dodatkowa rolka kompresora 90mm Steeda
Napinacze pasków od '03
Rolka pompy wody do '03
Alternator do '03
SCT X4
Nowa skrzynia Tremec 3650
Sprzęgło Exedy Mach 400 Stage 2
Linka sprzęgła '03
Regulator sprzęgła w ścianie grodziowej
Szybszy odciągacz sprzęgła Steeda
Shortshifter MGW
Aluminiowy wał Ford Racing
Obejma zabezpieczająca wał Lakewood
Skrócony most Ford Racing 3.73
Długie kolektory wylotowe BBK Ceramic w bandażach termicznych
Custom X-Pipe
Końcówki Flowmaster American Thunder Catback Exhaust
Sportowe sprężny obniżające H&R Race Springs
Poliuretanowe podkładki sprężyn
Poliuretanowe gumy utrzymujące IRS, wahacze, mechanizmu różnicowy przód/tył
Poliuretanowe gumy sway bar
Dystanse Eibach 25mm i 37mm
Dłuższe sworznie Steeda X2
Regulowane drążki kierownicze Steeda Bumpsteer Kit
Aluminiowe przeguby osiowe IRS fulltiltboogieracing
Amortyzatory Bilstein
Regulacja amortyzatorów Steeda
Rozpórka przednia Steeda
Rozpórka tylna Steeda
Śruby mocujące IRS Maximum Motorsports Low Profile
Pokrywa mechanizmu różnicowego Steeda
Klocki hamulcowe HAWK HPS
Dukty przednich hamulców Kenny Brown
Stalowe przewody hamulcowe Russell
Przesłona liczników z dodatkowymi wskaźnikami
Wskaźnik Boost AutoMeter
Wskaźnik AFR z sondą AutoMeter
Europejskie radio z przerobioną instalacją audio
WOT Box N2MB
Spoiler przedniego zderzaka Mustang Mach 1 Chin Spoiler
Tylny spoiler Roush Stage 3
Boczne wloty Stalker
Napis COBRA na tylnym zderzaku ze szczotkowanego aluminium
Światła dzienne NSSC
Przyciemnione szyby
Przyciemnione światła
Trzy zestawy kół


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: Cobra 2001

Post autor: Adrian » 2018-02-04, 02:44

Moja ex Cobra poszła nie tyle w dobre, co w świetne ręce! :super:



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra 2001

Post autor: jaco » 2018-02-04, 13:11

Adrian pisze:Moja ex Cobra poszła nie tyle w dobre, co w świetne ręce! :super:
Dzięki. Czekam na drugi kompresor, tym razem portowany przez Stiegemeier'a! Doczekać się nie mogę.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra '01 S/C

Post autor: jaco » 2018-09-12, 21:12

Znowu się długo nie udzielałem, a dużo się dzieje.
Miejsca podporu lewarka, z racji częstych zmian kół, zaczęły się trochę deformować. Pooglądałem trochę subframe connectors i oddałem Cobrę w dobre ręce na zrobienie zupełnie kastomowych usztywnień podwozia. Niejako przy okazji postanowiłem wysodować całe podwozie i zabezpieczyć je przed korozją.
FB_IMG_1529132956270.jpg
FB_IMG_1529132963804.jpg
Jak już było to porozbierane, to nadeszła długo odkładana chwila odświeżenia lakieru. Zderzaki miały tak wiele rys, że postanowiłem odmalować kilka elementów.
W międzyczasie skrzynia pozwiedzała trochę kraj. Jak się okazało trochę nadgorliwie dałem ją do przeglądu, ale jak już robić, to robić. Weszły nowe fork pads'y, reszta jak się okazało w bardzo dobrym stanie. Teraz już do skończenia tylko jakieś pierdoły.. w stylu silnik..


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Torsen
Forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: ...

Re: Cobra '01 S/C

Post autor: Torsen » 2018-09-13, 12:35

Fajnie, że projekt idzie do przodu. Gdzie robiłeś zabezpieczenie podwozia?



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra '01 S/C

Post autor: jaco » 2018-09-13, 14:10

Torsen pisze:Fajnie, że projekt idzie do przodu. Gdzie robiłeś zabezpieczenie podwozia?
soda - blaster leoncin
Człowiek godny polecenia.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra '01 S/C stroker 5.0

Post autor: jaco » 2018-10-10, 21:57

To jeszcze jedna fota z efektów sodowania.
35305953_2008713336044044_1120205793820409856_n.jpg
Prac ciąg dalszy.
Ciężko w USA coś znaleźć na pierwszy szlif, więc poszedł drugi. Do tego osiowanie i planowanie bloku, nowe tuleje. Fabryczny wał jest kuty, ale jak już robić to od początku do końca. Nowy, kuty wał na 5.0, kute korby, kute tłoki, pierścienie, tuleje, panewki.. Podnosimy kompresję. Pompa oczywiście high volume. Uszczelki Cometic, śruby korb, podpór wału, boczne podpór, wszystko ARP - to chyba najbardziej zaskakująca pozycja jeśli chodzi o koszty. Oczywiście zaskakująca negatywnie. Zestaw wyważony w całym komplecie z kołami pasowymi, masowym i sprzęgłem.
Wychodzi mi na to, że w żaden sposób nieruszonym elementem silnika (nie liczę osprzętu) będą wyłącznie koniki. Pokrywy są pomalowane, więc też liczę, jako ruszone. Jak się lepiej zastanowić, to w całym przeniesieniu napędu jeszcze koło masowe i półosie powinny być w oryginale :D ..aż się zacząłem teraz zastanawiać, czy by dla samej zasady ich nie ruszyć..
43058986_342338926538514_2542515966584029184_n.jpg
43016012_310896666365964_8365255266379235328_n.jpg
43012837_1868567886554366_755318081160478720_n.jpg


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Cobra '01 S/C

Post autor: stang232 » 2018-10-11, 10:14

Ładna się lista zrobiła... doszedłeś już z kosztami do poziomu (sprzedaż twojej cobry+ częsći) = zakup terminatora, czy wciąż poniżej?


Obrazek

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra '01 S/C

Post autor: jaco » 2018-10-12, 00:15

stang232 pisze:Ładna się lista zrobiła... doszedłeś już z kosztami do poziomu (sprzedaż twojej cobry+ częsći) = zakup terminatora, czy wciąż poniżej?
Już dawno powyżej :D Liczę na to, że się zatrzymam przed kosztem zakupu nówki z salonu.


Remember, There Is Life Beyond Grip

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: Cobra '01 S/C

Post autor: danek » 2018-10-16, 16:41

A ja myślałem że to mi odbiło żeby tak dokładnie robić swojego terminatora :)



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra '01 S/C

Post autor: jaco » 2018-10-16, 21:19

danek pisze:
2018-10-16, 16:41
A ja myślałem że to mi odbiło żeby tak dokładnie robić swojego terminatora :)
Chodzi o tego srebrnego, co niedawno przypłynął?
Generalnie bardziej ekonomicznie byłoby sprzedać i kupić drugi, ale wtedy nigdy nie wiesz do końca co masz. W sumie tak też nie zawsze wiem - dziś mi wyszło, że przecież śruby acentryczne do górnych wahaczy już mam na aucie i niepotrzebnie kupiłem kolejne :/


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
BaPit
Forumowicz
Posty: 287
Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: black mat
Kontakt:

Re: Cobra '01 S/C 302 stroker

Post autor: BaPit » 2018-10-16, 21:37

jaco pisze:
2014-09-28, 14:53
Czas się wreszcie pochwalić - od tygodnia poruszam się drugim mustangiem, którego chyba wszyscy znacie ( viewtopic.php?f=84&t=5153&hilit=cobra+2001#p95028" onclick="window.open(this.href);return false; )
piękne :ok:
jaco pisze:
2014-09-28, 14:53
Na początek jedna z pierwszych sensowniejszych przejażdżek
" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto jest na 0:16; 1:42; 3:10
Czy tylko się mi zdaje, czy na jednym kółku objechało Cię stuletnie e46 i niewiele młodszy Focus (nie RS)? Liczę mocno, ze po prostu mój wzrok niedomaga :ok:



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: Cobra '01 S/C

Post autor: danek » 2018-10-17, 08:19

jaco pisze:
2018-10-16, 21:19
danek pisze:
2018-10-16, 16:41
A ja myślałem że to mi odbiło żeby tak dokładnie robić swojego terminatora :)
Chodzi o tego srebrnego, co niedawno przypłynął?
Generalnie bardziej ekonomicznie byłoby sprzedać i kupić drugi, ale wtedy nigdy nie wiesz do końca co masz.
nie nie :)
Ja swego już klepię trzeci rok i może w tym roku uda mi się go w końcu odpalić (czekam jeszcze na zbiornik paliwa) - kolor żółty :)
O ten:
viewtopic.php?f=84&t=11018



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”