PODSUMOWANIE MR 2012

Sprawy organizacyjne. Dział widoczny dla organizatorów.
Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1622
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

PODSUMOWANIE MR 2012

Post autor: Dezo » 2012-08-31, 08:04

Oprócz cukrowania w wątkach publicznych, sądzę że należy tak na trzeźwo ocenić imprezę od strony organizatorów. Może ja zacznę, tak jak w ubiegłym roku :) :
1. Uważam, bez zbędnej przesady, że organizacyjnie rajd wypadł zdecydowanie lepiej niż pierwsza edycja. Nauczeni doświadczeniem o wiele lepiej spięliśmy wszystkie przyjazdy, wyjazdy, przejazdy, pobyty itd. Świetnie sprawdził się podział uczestników na grupy. Pozwoliło to na swobodne poruszanie się "niewielkimi" grupami aut, nie tworzyło tłoku na drodze ani w odwiedzanych miejscach i było w miarę łatwe do ogarnięcia dla prowadzących (takie jest moje odczucie).
2. Sprawdziła się czytelna organizacja. Mam na myśli przedziały czasowe, informacje w książce i te podawane osobno na bieżąco. Dzięki temu uczestnicy nie rozsypywali się tylko wciąż byli zajęci śledzeniem programu i udziałem w atrakcjach.
3. Na etapie przygotowań i w trakcie MR - sprawdziła się też, w mojej ocenie, bardzo dobra komunikacja pomiedzy organizatorami. Taki styl należy utrzymać, łatwiej sie pracuje, wszystko idzie sprawnie.
Do poprawienia (to nie są pretensje):
1. Należy czytelnie określić, kto odpowiada za wykonanie konkretnych spraw. Mam tu na myśli szeroko rozumiane gadżety. W tym roku były wyznaczone osoby do zajęcia się gadżetami, a później zaobserwowałem "przerzucanie gorącego kartofla" w postaci smyczy i naklejek z numerami startowymi, które to tematy ostatecznie musiałem ja "przyjąć na klatę". Smycze załatwiałem w ostatnich 2-3 dniach, a odbierałem wieczorem przed rozpoczęciem MR.... była nerwówka. Popracujmy nad tym. Jak się ktoś podejmuje, to niech doprowadzi do końca albo odpowiednio wcześniej powie, że nie da rady.
2. Alkohol - oczywiście było znacznie lepiej niż w roku ubiegłym, ale i tak daleko od ideału. Dlaczego organizatorom w Kudowie Zdr. i Pile zabrakło przysłowiowych jaj aby zorganizować i dopilnować aby [u]zgodnie z regulaminem[/u] uczestnicy zostali poddani badaniu trzeźwości? Kuba załatwił obecność Policji pod hotelem Gromada, ale należalo też przypilnować aby każdy poddał się badaniu. Z lekką obawą obserwowałem radość niektórych uczestników z osiąganych wyników (w promilach...). Przypomnijcie sobie wątek z podsumowania MR 2011, zachęcam do poczytania... Trochę konsekwencji Panowie proszę, to nie boli, a robimy to w trosce o bezpieczeństwo i powodzenie imprezy (a więc "dla" a nie "przeciw" uczestnikom) oraz dla naszego jako Organizatorów bezpieczeństwa, włącznie z troską o uniknięcie odpowiedzialności karnej w przypadku nieszczęścia. W Rawiczu stałem z listą przy Policji przez 2 godziny i udało mi sie przebadać 49 załóg. Jakoś nikt nie miał do mnie pretensji, a o wiele spokojniej można było bawić się dalej. Uczestnicy bardziej uważają z alkoholem mając świadomość porannego badania. To poważna sprawa, nie bagatelizujmy tego w przyszłości. Pamiętajcie, że MR nabiera rozgłosu i w przyszłym roku możliwe, że będziemy relacjonowani w jakiejś TV. Mieliśmy tego namiastkę już teraz (Polsat, regionalne TV).
3. Mustangi nie-uczestnicy w miejscach wystaw. Wiem, że jest to drażliwy problem, ale musimy być fear w stosunku do uczestników, którzy przecież płacą za imprezę. Poza tym wpuszczanie nie-uczestników na teren imprezy nie daje żadnej nad nimi kontroli, nie podlegają regulaminowi imprezy, nie znają zasad itd. W Rawiczu wybrnąłem z tego w taki sposób, że Mustangi nie-uczestnicy zostali wpuszczeni na teren stadionu, ale zarezerwowane było dla nich odrębne miejsce do zaparkowania. Uważam, że to dobry kompromis, oni poczuli sie wyróżnieni i nie odrzuceni, a jednocześnie zazaczona została odrębność dwóch grup pjazdów.
Tyle na razie z mojej strony, zapraszam do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami.
Aha, żeby nie było - ogólnie uznaję MR 2012 za bardzo udany :D . Raz jeszcze dziękuję Wam wszystkim!



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: PODSUMOWANIE MR 2012

Post autor: AluStar » 2012-08-31, 17:41

Ja ze swojej strony dziekuje organizatorom za ogrom pracy w MR2012.

Wracajac do trasy MR2013
- wyjazd w wa-wa wg mnie temat bardzo ciezki do zrealizowania- korki itd. Czyli eskorta policji obowiazkowa.
- Zaczolbym MR z nad morza ,
- Odcinki trasy powinny bys zdecydowanie krótsze
- co do trasy to sprawa jest do ustalenia natomiast termin mozna wczesniej zaklepac.
- proponuje wieksza roznice w kwocie dla czlonkow klubu min 400 zl
- Dezo skontaktuj sie z koleżanka odnosnie Bursztynowego szlaku ??


Edit Horse: Dezo jeśli chcesz, żeby ludzie dodawali swoje uwagi pozwól im tu pisać, a nie tylko organizatorom. Myślę, że mogą paść jakieś trafne spostrzeżenia co poprawić.
Ja mam tylko dwie uwagi. Po primo mniej gonienia i więcej spokoju. Bo np. jadąc z rawicza do piły cały czas czulismy oddech Twojej grupy na plecach, a wystarczyło zadzwonić i zapytać i ew. poczekać 10 min na parkingu.
i po secundo miejsca oznaczone w ksążce drogowej jako ciekawe powinny być bardziej ciekawe, bo znów jadąc np z piły do kołobrzegu była opisana pierwsza podwodna elektrownia. fakt znaleźliśmy, ale przez PRZYPADEK, poniewaz zapytalismy odpowiednich ludzi, o drogę, akurat którzy ją obsługiwali tak byśmy nigdy jej nie znaleźli, a juz napewno nie weszli do środka. w takim wypadku przydałby jakiś namiar, kontakt itp, pozycja GPS itp.

Ale to są pierdoły, poza tym całą imprezę uważam za niezwykle udaną i jesteśmy z Kingą MEGA zadowoleni.

@ Alustar co do krótszych tras to się akurat nie zgodzę, bo to ma byc Mustang RACE, bo teraz dzień był wypełniony w 100%, a tak to co bedziemy siedzieć w hotelach, a jak będzie więcej zadań/atrakcji (bo jakoś trzeba ten czas zapełnić) to i koszt wzrośnie.
-Jeśli MR by startował w Wawie to nie będziemy go robić stricte z Wawy tylko z okolic południowych typu Janki, góra kalwaria, piaseczno itp, żeby właśńie nie stac w korkach.



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1622
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: PODSUMOWANIE MR 2012

Post autor: Dezo » 2012-09-01, 07:57

Horse, dzięki za uwagi, ale ten wątek ma być widoczny i dostepny dokładnie w taki a nie inny sposób. Tutaj mają wymieniać spostrzeżenia organizatorzy. Możemy tutaj poruszyć zakulisowe sprawy, które niekoniecznie muszą być znane dla uczestników. Przecież na trasie nam też uczestnicy przekazywali wiele spostrzeżeń.
Uczestnicy mogą się swobodnie wypowiadać w wątku dla nich dostępnym: MR Relacja i MR Wypowiedz się.
A jadąc z Rawicza do Piły byłem cały czas w kontakcie z Kubą i Bielkiem i według tych informacji cyrklowaliśmy czas i robiliśmy właśnie przerwy żeby nie najechać na poprzedzającą grupę. Nie zapominaj jednak, że ja prowadziłem grupę klasyków, gdzie nie ma możliwości nagle "dać w gaz", musieliśmy trzymać swoje tempo ( i tak mieliśmy 15 minut kontrolowanego opóźnienia). Także wszystko było w porządku, jednak w przyszłym roku należy nieco zwolnić tempo i dać sobie czas na obiad po trasie, bo takie były oczekiwania uczestników.
Jeżeli chodzi o trasę Piła-Kołobrzeg to była ona fakultatywna. Kto chciał - ten mógł sobie pozwiedzać, stąd jedynie symboliczne wskazanie ciekawych miejsc. Jednak nie zapominaj, że w MR chodzi o spryt i umiejętności uczestników :D , książka nie ma być tak do końca przewodnikiem turystycznym. Z moich obserwacji wynika, że i tak większość gnała już do Marine Hotel na piwko i odpoczynek (w tym i ja :) ).
Pozdrawiam


EDIT Horse: Pewnie masz rację, że właśnie o to chodzi, że trzeba też sobie samemu poradzić i to też ma swój klimat :) Doskonale rozumiem, że były klasyki tylko mimo wszystko może nie dużo bardziej (bo będziemy się nudzic po trasie) , ale przyszły powinien być troszke spokojniejszy.



Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1573
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: PODSUMOWANIE MR 2012

Post autor: Bielek » 2012-09-01, 11:10

Napisze wiecej jak wrócę do polski ale Dezo zaczęliśmy sie kontaktować kiedy najechaliscie na nas w muzeum pozarnictwa i miałem nie mały kłopot:( potem Było juz super.
Wspomnę tylko o potrzebie większej integracji ludzi z Czechami i pojawiającym sie problemie traktowania niemała jako darmowej stacji diagnostyznej.

Wracam w poniedziałek to sie rozpisze


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1622
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: PODSUMOWANIE MR 2012

Post autor: Dezo » 2012-09-03, 09:48

Bielek pisze:Napisze wiecej jak wrócę do polski ale Dezo zaczęliśmy sie kontaktować kiedy najechaliscie na nas w muzeum pozarnictwa i miałem nie mały kłopot:( potem Było juz super.
No i o to chodzi, że informacja poszła i dalej było już w porządku. Zastanawiam się jaki wpływ na to "najechanie" i rozzsynchronizowanie się grup miało Twoje kręcenie kamerą :D . Ale to tylko potwierdza wniosek, że należy dać sobie jednak trochę więcej luzu na trasie - zanotowane, do zastosowania na MR 2013.
Co do zaangażowania ekipy Mirmala i stopnia "ważności" usterek, niech się Mirek wypowie, jednak widziałem, że miał pełne ręce roboty. Ja przed wyjazdem klasykiem do Kudowy zrobiłem przegląd techniczny u siebie w warsztacie (właśnie po to żeby jechać spokojnie i nie zawracać głowy Mirkowi), a mimo to konieczna była pomoc CFO, bo mi zaczęło auto ściągać w jedną stronę i było to trochę niebezpieczne podczas jazdy. Okazało się, że wadliwa jest przednia opona (już wymienione na nowe :) ). Usterka ujawniła się na trasie do Kudowy, więc już nie miałem kiedy i gdzie tego diagnozować...
Pozdrawiam


Samotny Wilk

MIRMAL
Członek Honorowy MKP
Posty: 130
Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
Model: Fastback 1965
Silnik: inny V8
Kolor: grafitowy
Lokalizacja:: PIASTOW
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: PODSUMOWANIE MR 2012

Post autor: MIRMAL » 2012-09-04, 09:25

My jestesmy wlasnie po to żeby pomagac uczestnikom,mielismy duzo pracy to fakt.Bylo to głownie spowodowane brakiem podstawowego przygotowania i totalnej beztroski niektórych wlascicieli.Zastanawialem sie czasem jak mozna tak bez sprawdzenia samochodu wybrac sie w trase niekiedy liczaca 1800km.ale cóz ,czasem ludzie nie wiedza że cos jest nie tak z ich autem.Jedynym wyjsciem jest proszenie uczestników o przygotowanie samochodów przed impreza.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: PODSUMOWANIE MR 2012

Post autor: AluStar » 2012-09-04, 11:19

Zawracali ci glowe - traktowali Cie jako darmowy serwis. Zreszta byla o tym mowa ! Przeglady to sie robi w miejscu zamieszkania a nie na trasie .. Auto powinno byc sprawne..



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Re: PODSUMOWANIE MR 2012

Post autor: Kuba » 2012-09-20, 10:48

Takiego maila dostałem:

Witam Serdecznie:)

Z tej strony Kamil, pracuje w tv i chcialbym przedstawic film
jaki nakrecilem i zmontowałem
Wam ze zlotu który odbył sie w Pile:)

http://www.expresstv.pl/7,539-mustang_race_pila.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Moze chcielibyscie kupic za symboliczne pieniadze ten film w oryginale?:)
Pytam, bo nic nie zaszkodzi a moze sie uda :)
Jak nie to trudno.. źle sie za to troche zabrałem ale mimo wszystko
miło było Was zobaczyć:)
Materiał moim zdaniem bardzo fajny - zapytałem się gościa ile by chciał, ale już na wstępie zaznaczyłem, że najlepiej byłoby za watykańską walutę. Mimo wszystko gdyby chciał kasy to jednak byłbym za tym aby kupić ten materiał, tylko pytanie na ile to wycenić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mustang Race 2012”