Mustang Track Day 2012

Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: AluStar » 2012-09-04, 22:06

Bardzo mi sie podoba dyskusja o Naszym spotkaniu. Widac ze udzial w takim Evencie wywoluje w nas emocje. Kazdy z nas analizuje jak jechal , bawil sie itd.. I oto chodzi aby takie spotkania pamietalo sie jak najdluzej.
Milo mi teraz piszac z niektorymi osobami wiedziec ze sie z nim rozmawialo osobiscie a nawet jechalo.

PS. XerofaN, Adasko, Adam dzięki za rundke. ( Zielony bylem przez kolejne 10 min ) :wstyd:
To co mnie przerazilo- to automatem jezdzic na torze nie jest latwo . Silniki wyja jak oszalalle :przestraszony:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: caniggia » 2012-09-05, 16:37

Xerofan, doszły mnie słuchy, że v6 wcale od gt nie odstawało:)



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: XerofaN » 2012-09-05, 18:41

no zalezy gdzie :) na 1/4 to jednak moc sie glownie liczy i nawet jak udalo sie dobrze wystartowac i byc z przodu to przy zmianie na 3 bieg juz albo bylem z tylu albo zostawalem wyprzedzony :)
natomiast na tak dlugiej trasie jak tam to juz wiecej mozna nadrobic do GTka :) wpadnij kiedys na jakis tor wreszcie :)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: caniggia » 2012-09-05, 19:14

W tym roku na pierwszy termin nie miałem zawieszenia a drugi kolidował, w następnym roku na pewno zawitam.



Awatar użytkownika
Sunny
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
Model: 99' V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: Sunny » 2012-09-05, 20:02

XerofaN pisze:przy zmianie na 3 bieg juz albo bylem z tylu albo zostawalem wyprzedzony :)
czyli generalnie słabo Ci poszło ? :P



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: XerofaN » 2012-09-05, 20:20

bylo wpasc i zobaczyc :) i samemu pojezdzic.



Awatar użytkownika
Sunny
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
Model: 99' V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: Sunny » 2012-09-05, 20:58

kuń nie w stanie na tor, a części jak nie było tak nie ma :/ uwierz mi że kurde chciałem :(

ze słabo poszło wnioskuje z tego że albo byłeś z tyłu, albo wyprzedzony :P



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: XerofaN » 2012-09-05, 21:20

nie bylo zle tylko GT ma 100KM wiecej a na 1/4 robi to duza roznice szczegolnie jak to jest prawie 50% wiecej :)



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: Olaf » 2012-09-05, 22:03

do tych, którzy jeszcze się nie kapneli: na 1/4 mili przy +- tej samej masie i różnicy w mocy ok. 80KM róźnica jest olbrzymia (3 długości?) , w praktyce nie do pokonania. Tutaj nawet 15KM już przesądza sprawę (jeżeli ktoś sprawnie biegi wrzuca -> 2 razy z Bullitem dostałem, ale jak się zmienił kierowca to go ścignąłem : )

Za to Xerofan poleciał na maxa na torze - mnie ścignął zdecydowanie (się zdziwiłem : (



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: muarah » 2012-09-06, 11:12

Ale jednak moc na tym torze też się liczyła, było kilka miejsc w których dało się mocą nadrobić, zresztą to widać po wyjątkowych czasach Alustara, które są zasługą zarówno umiejętności jak i potęgi mocy :D

Na Classic Auto mieliśmy całkiem inaczej tor ustawony, dużo szykan, slalomów, właściwie nonstop w zakręcie i tam rzeczywiście moc nie miała większego znaczenia.

Tak mi właśnie zaświtało, że można ustawić tor w taki sposób, że wpływ mocy silników będzie bardzo zminimalizowany i wtedy można uprościć bardzo podział na klasy. Tylko zawieszenie, opony oraz łącznik między kierownicą i pedałami :D miałyby istotne znaczenie.
Nie wiem tylko czy Wróbel ma aż tyle pachołków, żeby taki tor ustawić :kwasny:
No czy to jest taki fun jaki lubimy najbardziej.. ale taka trasa musi być wcale wolna, np. jak dla mnie te szybkie slalomy były super fajne!


muarah

XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: XerofaN » 2012-09-06, 14:16

ja tam bym specjalnie nie kombinowal. fajnie jest jak jest. ulez to szybszy tor i neich tak zostanie jak dla mnie.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: AluStar » 2012-09-06, 15:37

XerofaN pisze:ja tam bym specjalnie nie kombinowal. fajnie jest jak jest. ulez to szybszy tor i neich tak zostanie jak dla mnie.
Jak ktos chce zakretyow wybiera Kielce . Tu mamy wszystko po trochu !!
Ja dzieki temu torowi moge przetestowac granice hamulców , przyspieszeń itd wiec jest :ok: i :super:



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: muarah » 2012-09-06, 16:54

OK, przyznaję rację, też lubię tą końcówkę długiej prostej i szybki zakręt w lewo;) szkoda, że nie można częściej tam potrenować :rozpacz:
Tylko, że sami piszecie, żeby podzielić się na klasy a naprawdę trudno jest podzielić tak różne mustangi na klasy, tak żeby było sprawiedliwie. Chciałbym, żeby powoli z czysto treningowej imprezy przechodzić w kierunku poważniejeszego współzawodnictwa więc tego nie unikniemy docelowo.
W Classic Auto Cup jakoś rozwiązali kwestię klas ale w dość skomplikowany sposób klas jest chyba z dziesięć + współczynniki za wiek. To ma sens tylko na dużych imprezach gdzie jest ponad 100 samochodów a i tak pamietam jakąś "niszową" klasę w której były 4 auta ostatnio :)


muarah

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: Olaf » 2012-09-06, 18:57

obecne ustawienie toru w Ułężu jest super. Jka ktoś chce zakrętów to proponuję Miedzianą Górę (szczególnie 'tor' wewnątrz elipsy ; )

a podział na 10 klas to robią "pod publikę" żeby każdy mógł się pochwalić że zajął 3-cie miejsce! ; )))

A tak serio to podział na wiek nie ma sensu wg. mnie, tu sami młodzi, a tak ja bym wszystko wygrywał wśród seniorów ; )))

Klasy wśród Mustangów to proste: do 399KM, 300 > 399 KM, > 400 KM jeżeli mówimy o torze.



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Mustang Track Day 2012

Post autor: muarah » 2012-09-07, 09:25

to nie takie proste, np: na zwykłych oponach nie masz żadnych szans z V6 200KM na slickach
Może wykluczyć slicki w ogóle jeśłi ma być fair, mało kto ich używa ale Alustarowi się to nie spodoba :D


muarah

Zablokowany

Wróć do „2012”