SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: Stachu_xjr » 2012-05-06, 21:25

http://imageshack.us/g/12/dsc0883m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: horse » 2012-05-07, 15:24

a tu moja relacja moze nie z toru bo aparat nie chcialem targac aparatu, ale troche fotek jest

https://picasaweb.google.com/1127699435 ... mekCheciny" onclick="window.open(this.href);return false;


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2012-05-07, 16:52

Obrazek

bliskie spodkanie z bandą ,ale brakło 2cm

Obrazek

trochę farby z opon, ale już jest spolerowane i niema śladu

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: arek900 » 2012-05-07, 20:12

https://picasaweb.google.com/1075696041 ... MD69OnevQE" onclick="window.open(this.href);return false;
fotoszału nie ma ale kilka się pstryknęło :)



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: sławekw » 2012-05-07, 23:06

Wiosenny Alustar ;) Swoje zdjęcia powinienem dodać do końca tygodnia, mogę je tylko w nocy obrabiać, za dnia ani nie mam czasu, a też światło słoneczne mi przeszkadza. Od razu przepraszam za cukierki, ale jak głupi zapomniałem zmienić ustawienia w aparacie i cienko wszystko wyszło :wstyd:

Obrazek

A to jeszcze dam uciekającego Maxa ;)

Obrazek


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
Adam_Ch
Forumowicz
Posty: 530
Rejestracja: 2010-05-10, 16:22
Kontakt:

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: Adam_Ch » 2012-05-08, 13:38

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-05-08, 14:41 przez Adam_Ch, łącznie zmieniany 9 razy.


Pozdrawiam,
Adam

Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: stang232 » 2012-05-08, 19:22

XerofaN pisze:ja to czekam na filmik z paleniem gumy ktory krecil alustar na koniec :)
przepraszam XerofaN, nie zdążyłem na twój popis ale cos tam też nagralem
" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Awatar użytkownika
Adam_Ch
Forumowicz
Posty: 530
Rejestracja: 2010-05-10, 16:22
Kontakt:

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: Adam_Ch » 2012-05-08, 20:36

Nie dziala mi [yt][/yt] wiec same linki...








Pozdrawiam,
Adam

Obrazek

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: Kuba » 2012-05-08, 21:29

Zajebista impra! Ale wam zazdroszczę!



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: AluStar » 2012-05-08, 22:25

Takie baczki - a beczka nas paralizowala :-)
Trzeba przyznac chlopakom z SJS ze umieja nas zmotywowac ...
:rotfl:
Najbardziej cieszylo mnie jak widzialem wasze zadowolenie..
Mozna polaczyc zabawe dla Duzych chlopcow na najwikszym placu zabaw w PL i biesiadę w Górach świętokrzyskich.



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: XerofaN » 2012-05-08, 23:03

no mnie to paralizowal zawsze TCS :P 3 razy zapominalme wylaczyc przed przejazdem i za kazdym razem w polowie beczki bylo szukanie na oslep lapa i wylaczanie kontroli trakcji :PP



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: AluStar » 2012-05-09, 01:01




Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: jaco » 2012-05-09, 19:54

Jeszcze tu pare fotek
https://plus.google.com/photos/11019512 ... 1954163233" onclick="window.open(this.href);return false;
i film
" onclick="window.open(this.href);return false;


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: AluStar » 2012-05-10, 23:33

stang232 i jego trening




Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA

Post autor: stang232 » 2012-05-11, 09:11

Alu rozwaliłeś mnie tym tytułem ,, stang i jego antenka " :rotfl: :rotfl:
Ta antenka to precyzyjny sprzęt do mierzenia przeciążeń - lepszy od aparatury Deftronica ;) bo dodatkowo ściąga sygnał Ojca Dyrektora :wstyd:

Ale do rzeczy
Ale prawda jest taka, ze w Kielcach i przy tak kretych próbach, moc nie dawała prawie nic poza większym ryzykiem zaliczenia bączka
W Kielcach moc też odgrywa dużą rolę. Bo dzięki niej nawet na tych krótkich prostych można nadrobić straty ze słabo pojechanych zakrętów.

Porównałem swój przejazd (nagranie mam tylko z pierwszego) do przejazdu muraha (tego co miał ok 2,00 co go adam pilotował) to już do pierwszej beczki dostawałem parę sekund.

W zakrętach nieco się zbliżałem, beczki przejeżdżałem bez ręcznego bo mój seryjny jest po prostu nędzny ( ale mimo to nawet sprawnie )ale druga prosta dobijała kolejne sekundy straty. Kolejne zakręty znów się zbliżałem, i znowu zostawałem w tyle na tej prostej przy budynku. Że nawet sprawne przejazd drugiej beczki nie pozwalał odrobić strat z prostej.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Co by nie mówić to jednak 150KM to bardzo mało, więc cieszę się że mimo wszystko nie odstawałem jakoś bardzo od mocniejszych V6 (210KM)
Na pierwszym odcinku mój najlepszy czas to 2:04,59 ( tylko jeden miałem tzw. czysty) więc chyba przyzwoicie.

Drugi odcinek był szybszy (przewagę budowało się wg mnie na pierwszym łuku do tego ostrego skrętu w lewo ( co widać po czasie dr killera ,już był dalej))i prostszy więc nikt nie popełniał błędów. Stąd klasyfikacja zgadza się praktycznie z mocą silników.

A teraz może trochę moich spostrzeżeń
W Kielcach jeździłem drugi raz i dzięki poprawie zawieszenia ( sprężyny twardsze, nowe amory, rozpórka) lepsze nisko profilowe opony , auto prowadzi się zdecydowanie lepiej, wcześniej miotało mną jak szatan :) - nie jest już źle. Chociaż gumy w zawieszeniu wołają wymień mnie.

Ale skoro poprawiła się trakcja to obnażyła kolejne słabe punkty.
Hamulce przy ostrzejszej jeździe nie dają rady ( na filmie nie depnąłem z całej siły i już było za późno) przez co musiałem zdecydowanie wcześniej hamować na prostych, a to już kolejne straty.

No i brak mocy... nie daje mi to spokoju, więc jak zrobię hamulce to trzeba będzie coś z tym zrobić ( na przyszły rok)

Teraz trochę o szkoleniu.

Bardzo fajne próby ustawili chłopaki z SJS.
Choć ta druga beczka to był koszmar, strasznie mało miejsca było i ciężko się było zmieścić (zwłaszcza że większość z nas nie potrafi jeszcze kręcić takich wąskich bączków)

Pogoda była super i mogliśmy się wyszaleć do bólu.
Następnym razem trzeba z instruktorami umówić się aby jeden z nich przejechał się na każdej próbie z każdym choć raz, 1 chyba wystarczy aby kontrolować ruch. Bo tak to się jeździ godzinę i cały czas popełnia błąd, stojąc przy autach ciężko nieraz wytłumaczyć jak daną rzecz robić.

Na koniec wielkie podziękowania za super organizację dla Alustara i wszystkich pomagających mu.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „2012”