SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
http://imageshack.us/g/12/dsc0883m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
a tu moja relacja moze nie z toru bo aparat nie chcialem targac aparatu, ale troche fotek jest
https://picasaweb.google.com/1127699435 ... mekCheciny" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/1127699435 ... mekCheciny" onclick="window.open(this.href);return false;
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2383
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
bliskie spodkanie z bandą ,ale brakło 2cm
trochę farby z opon, ale już jest spolerowane i niema śladu
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
https://picasaweb.google.com/1075696041 ... MD69OnevQE" onclick="window.open(this.href);return false;
fotoszału nie ma ale kilka się pstryknęło
fotoszału nie ma ale kilka się pstryknęło
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Wiosenny Alustar Swoje zdjęcia powinienem dodać do końca tygodnia, mogę je tylko w nocy obrabiać, za dnia ani nie mam czasu, a też światło słoneczne mi przeszkadza. Od razu przepraszam za cukierki, ale jak głupi zapomniałem zmienić ustawienia w aparacie i cienko wszystko wyszło
A to jeszcze dam uciekającego Maxa
A to jeszcze dam uciekającego Maxa
Nic na siłę, wszystko młotkiem i wyklepie się coś takiego:
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Ostatnio zmieniony 2012-05-08, 14:41 przez Adam_Ch, łącznie zmieniany 9 razy.
Pozdrawiam,
Adam
Adam
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
przepraszam XerofaN, nie zdążyłem na twój popis ale cos tam też nagralemXerofaN pisze:ja to czekam na filmik z paleniem gumy ktory krecil alustar na koniec
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Nie dziala mi [yt][/yt] wiec same linki...
Pozdrawiam,
Adam
Adam
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Takie baczki - a beczka nas paralizowala :-)
Trzeba przyznac chlopakom z SJS ze umieja nas zmotywowac ...
Najbardziej cieszylo mnie jak widzialem wasze zadowolenie..
Mozna polaczyc zabawe dla Duzych chlopcow na najwikszym placu zabaw w PL i biesiadę w Górach świętokrzyskich.
Trzeba przyznac chlopakom z SJS ze umieja nas zmotywowac ...
Najbardziej cieszylo mnie jak widzialem wasze zadowolenie..
Mozna polaczyc zabawe dla Duzych chlopcow na najwikszym placu zabaw w PL i biesiadę w Górach świętokrzyskich.
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
no mnie to paralizowal zawsze TCS 3 razy zapominalme wylaczyc przed przejazdem i za kazdym razem w polowie beczki bylo szukanie na oslep lapa i wylaczanie kontroli trakcji
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Jeszcze tu pare fotek
https://plus.google.com/photos/11019512 ... 1954163233" onclick="window.open(this.href);return false;
i film
" onclick="window.open(this.href);return false;
https://plus.google.com/photos/11019512 ... 1954163233" onclick="window.open(this.href);return false;
i film
" onclick="window.open(this.href);return false;
Remember, There Is Life Beyond Grip
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: SJS szkolenie na torze Kielce 05 Maj 2012 RELACJA
Alu rozwaliłeś mnie tym tytułem ,, stang i jego antenka "
Ta antenka to precyzyjny sprzęt do mierzenia przeciążeń - lepszy od aparatury Deftronica bo dodatkowo ściąga sygnał Ojca Dyrektora
Ale do rzeczy
Porównałem swój przejazd (nagranie mam tylko z pierwszego) do przejazdu muraha (tego co miał ok 2,00 co go adam pilotował) to już do pierwszej beczki dostawałem parę sekund.
W zakrętach nieco się zbliżałem, beczki przejeżdżałem bez ręcznego bo mój seryjny jest po prostu nędzny ( ale mimo to nawet sprawnie )ale druga prosta dobijała kolejne sekundy straty. Kolejne zakręty znów się zbliżałem, i znowu zostawałem w tyle na tej prostej przy budynku. Że nawet sprawne przejazd drugiej beczki nie pozwalał odrobić strat z prostej.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Co by nie mówić to jednak 150KM to bardzo mało, więc cieszę się że mimo wszystko nie odstawałem jakoś bardzo od mocniejszych V6 (210KM)
Na pierwszym odcinku mój najlepszy czas to 2:04,59 ( tylko jeden miałem tzw. czysty) więc chyba przyzwoicie.
Drugi odcinek był szybszy (przewagę budowało się wg mnie na pierwszym łuku do tego ostrego skrętu w lewo ( co widać po czasie dr killera ,już był dalej))i prostszy więc nikt nie popełniał błędów. Stąd klasyfikacja zgadza się praktycznie z mocą silników.
A teraz może trochę moich spostrzeżeń
W Kielcach jeździłem drugi raz i dzięki poprawie zawieszenia ( sprężyny twardsze, nowe amory, rozpórka) lepsze nisko profilowe opony , auto prowadzi się zdecydowanie lepiej, wcześniej miotało mną jak szatan - nie jest już źle. Chociaż gumy w zawieszeniu wołają wymień mnie.
Ale skoro poprawiła się trakcja to obnażyła kolejne słabe punkty.
Hamulce przy ostrzejszej jeździe nie dają rady ( na filmie nie depnąłem z całej siły i już było za późno) przez co musiałem zdecydowanie wcześniej hamować na prostych, a to już kolejne straty.
No i brak mocy... nie daje mi to spokoju, więc jak zrobię hamulce to trzeba będzie coś z tym zrobić ( na przyszły rok)
Teraz trochę o szkoleniu.
Bardzo fajne próby ustawili chłopaki z SJS.
Choć ta druga beczka to był koszmar, strasznie mało miejsca było i ciężko się było zmieścić (zwłaszcza że większość z nas nie potrafi jeszcze kręcić takich wąskich bączków)
Pogoda była super i mogliśmy się wyszaleć do bólu.
Następnym razem trzeba z instruktorami umówić się aby jeden z nich przejechał się na każdej próbie z każdym choć raz, 1 chyba wystarczy aby kontrolować ruch. Bo tak to się jeździ godzinę i cały czas popełnia błąd, stojąc przy autach ciężko nieraz wytłumaczyć jak daną rzecz robić.
Na koniec wielkie podziękowania za super organizację dla Alustara i wszystkich pomagających mu.
Ta antenka to precyzyjny sprzęt do mierzenia przeciążeń - lepszy od aparatury Deftronica bo dodatkowo ściąga sygnał Ojca Dyrektora
Ale do rzeczy
W Kielcach moc też odgrywa dużą rolę. Bo dzięki niej nawet na tych krótkich prostych można nadrobić straty ze słabo pojechanych zakrętów.Ale prawda jest taka, ze w Kielcach i przy tak kretych próbach, moc nie dawała prawie nic poza większym ryzykiem zaliczenia bączka
Porównałem swój przejazd (nagranie mam tylko z pierwszego) do przejazdu muraha (tego co miał ok 2,00 co go adam pilotował) to już do pierwszej beczki dostawałem parę sekund.
W zakrętach nieco się zbliżałem, beczki przejeżdżałem bez ręcznego bo mój seryjny jest po prostu nędzny ( ale mimo to nawet sprawnie )ale druga prosta dobijała kolejne sekundy straty. Kolejne zakręty znów się zbliżałem, i znowu zostawałem w tyle na tej prostej przy budynku. Że nawet sprawne przejazd drugiej beczki nie pozwalał odrobić strat z prostej.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Co by nie mówić to jednak 150KM to bardzo mało, więc cieszę się że mimo wszystko nie odstawałem jakoś bardzo od mocniejszych V6 (210KM)
Na pierwszym odcinku mój najlepszy czas to 2:04,59 ( tylko jeden miałem tzw. czysty) więc chyba przyzwoicie.
Drugi odcinek był szybszy (przewagę budowało się wg mnie na pierwszym łuku do tego ostrego skrętu w lewo ( co widać po czasie dr killera ,już był dalej))i prostszy więc nikt nie popełniał błędów. Stąd klasyfikacja zgadza się praktycznie z mocą silników.
A teraz może trochę moich spostrzeżeń
W Kielcach jeździłem drugi raz i dzięki poprawie zawieszenia ( sprężyny twardsze, nowe amory, rozpórka) lepsze nisko profilowe opony , auto prowadzi się zdecydowanie lepiej, wcześniej miotało mną jak szatan - nie jest już źle. Chociaż gumy w zawieszeniu wołają wymień mnie.
Ale skoro poprawiła się trakcja to obnażyła kolejne słabe punkty.
Hamulce przy ostrzejszej jeździe nie dają rady ( na filmie nie depnąłem z całej siły i już było za późno) przez co musiałem zdecydowanie wcześniej hamować na prostych, a to już kolejne straty.
No i brak mocy... nie daje mi to spokoju, więc jak zrobię hamulce to trzeba będzie coś z tym zrobić ( na przyszły rok)
Teraz trochę o szkoleniu.
Bardzo fajne próby ustawili chłopaki z SJS.
Choć ta druga beczka to był koszmar, strasznie mało miejsca było i ciężko się było zmieścić (zwłaszcza że większość z nas nie potrafi jeszcze kręcić takich wąskich bączków)
Pogoda była super i mogliśmy się wyszaleć do bólu.
Następnym razem trzeba z instruktorami umówić się aby jeden z nich przejechał się na każdej próbie z każdym choć raz, 1 chyba wystarczy aby kontrolować ruch. Bo tak to się jeździ godzinę i cały czas popełnia błąd, stojąc przy autach ciężko nieraz wytłumaczyć jak daną rzecz robić.
Na koniec wielkie podziękowania za super organizację dla Alustara i wszystkich pomagających mu.