 pojezdziłem trochę
 pojezdziłem trochę  . Żal było do Niemiec wyjeżdżać
. Żal było do Niemiec wyjeżdżać 
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
 pojezdziłem trochę
 pojezdziłem trochę  . Żal było do Niemiec wyjeżdżać
. Żal było do Niemiec wyjeżdżać 
 Ogólnie jeździłem tylko po okolicy bo światła wciąż nie podłączone i na tyle bieżnika prawie wcale
 Ogólnie jeździłem tylko po okolicy bo światła wciąż nie podłączone i na tyle bieżnika prawie wcale  . Muszę jeszcze wyregulować IAC i przepustnicę bo mam 1000RPM na jałowych bo się chyba przepustnica nie domyka. Najbardziej podoba mi się rozruch
. Muszę jeszcze wyregulować IAC i przepustnicę bo mam 1000RPM na jałowych bo się chyba przepustnica nie domyka. Najbardziej podoba mi się rozruch  Od samego początku były jakieś problemy, a teraz kabelki porobiłem sam i działa idealnie
 Od samego początku były jakieś problemy, a teraz kabelki porobiłem sam i działa idealnie  Do tego doszedł np bajer w postaci włączenia/wyłączenia ABS
 Do tego doszedł np bajer w postaci włączenia/wyłączenia ABS 
 . Komputer wywala mi masę błędów
. Komputer wywala mi masę błędów  Wszystkie dotyczące systemu emisji spalin ale żaden z błędów nie jest krytyczny i nie zakłóca działania silnika. Z ciekawości muszę je spisać ale to dopiero za jakieś 3 tygodnie.
 Wszystkie dotyczące systemu emisji spalin ale żaden z błędów nie jest krytyczny i nie zakłóca działania silnika. Z ciekawości muszę je spisać ale to dopiero za jakieś 3 tygodnie. Na tył zamówiłem regulowane wahacze, z regulacją wysokości zadka. Nie widzi mi sie montować coilover na tył, tymbardziej, że założyłem amortyzatory z E36 i zdają egzamin na 5-. Minus ze względu na brak regulacji bez potrzeby odkręcania amortyzatora od poduszki (trza lagę wcisnąć do oporu i dopiero kręcąc można go regulować, na przodzie są nowsze już z pokrętłem do regulacji w gwincie lagi).
 Na tył zamówiłem regulowane wahacze, z regulacją wysokości zadka. Nie widzi mi sie montować coilover na tył, tymbardziej, że założyłem amortyzatory z E36 i zdają egzamin na 5-. Minus ze względu na brak regulacji bez potrzeby odkręcania amortyzatora od poduszki (trza lagę wcisnąć do oporu i dopiero kręcąc można go regulować, na przodzie są nowsze już z pokrętłem do regulacji w gwincie lagi). 
 . Oczywiście dopóki nie upewnię się, że smyk mi nie wybuchnie lepiej awaryjnie wozić "zwykly" aku
. Oczywiście dopóki nie upewnię się, że smyk mi nie wybuchnie lepiej awaryjnie wozić "zwykly" aku  PS. Nie pochwaliłem się wcześniej ale OEMowy zbiorniczek wyrównawczy zrobił "papa" i zamontowałem mniejszy 2.5L w miejsce aku. Na razie prowizorka więc zdjęć nie ma
PS. Nie pochwaliłem się wcześniej ale OEMowy zbiorniczek wyrównawczy zrobił "papa" i zamontowałem mniejszy 2.5L w miejsce aku. Na razie prowizorka więc zdjęć nie ma 
 

 mam już półroczny poślizg w pracach nad koniem
 mam już półroczny poślizg w pracach nad koniem  Nawet jak założę to i tak wciąż mam parę rzeczy do zrobienia:
 Nawet jak założę to i tak wciąż mam parę rzeczy do zrobienia:
to 18" te felgi?Rezor pisze:Kolejne puzle przybyły

Z jakiego modelu Porsche są te hamulce?Rezor pisze:Lecimy dalej. Wreszcie udało się dopasować zaciski, a do tego doszły jeszcze tarcze
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=59E16853" onclick="window.open(this.href);return false;
Mała przymiarka Niestety teraz trzeba czekać na felgi 18"